Entrée de l’hébergement

Avis sur Hotel Hazel

4 out of 5
Hotel Hazel
Corner of 53rd and 37th Street, Ma Har Aung Myay Township, Mandalay

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 4 avis sur 8." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 2 avis sur 8." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 1 avis sur 8." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 1 avis sur 8." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 8." "

8,2/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

10/10 Excellent

Russell

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good service, very comfortable, clean.
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

Christian

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Einfach Toll
Tolles Hotel und die Gastgeber sind sehr aufmerksam und hilfsbereit. Ebenso auch beim organisieren von trip's Vielen dank
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

10/10 Excellent

Hailey Anne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quiet and cosy
I have been staying here while relocating to Mandalay and I have had a lovely time. At times it is so quiet, I felt I was at the Overlook Hotel although it certainly picks up midweek. I had a room with a view which was very advantageous watching the storms across the mountain and the staff go out of there way to be courteous and helpful. I enjoyed it so much, I extended my stay.
Séjour de 9 nuits en août 2019
Réponse de Soe Lin Aung - Sales & Marketing Manager le 30 août 2019
Thank you for taking your precious time to write and share your experience with us.We are delighted that you enjoyed your stay with us and it was our pleasure to be at your service.Thank you once again for choosing to stay with us. It has been our joy and privilege to serve you. Kind Regards, Soe Lin Aung Sales & Marketing Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2017

6/10 Satisfaisant

Karl, Wien

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Etwas entlegenes Hotel
Das Hotel ist etwas vom Zentrum entlegen. Zur Zeit unseres Aufenthaltes (12/2017) fanden umfangreiche BauRbeiten statt die auch noch länger andauern dürften, dem etsprechend Lörm zw. 09:00 und 17:00 Uhr. Das Personal ist sehr freundlich und bemüht, Frühstück ist ok aber sticht nicht hervor, Im Hotel können kostenlos Fahrräder ausgeborgt werden.
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

8/10 Bien

SATOSHI

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2017

10/10 Excellent

CHAK MAN ROGER

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best Hotel in Mandalay!
Great staff, great hotel, everyone tried their best to make it the best stay for the guests. HIGHLY RECOMMENDED!

4/10 Médiocre

LO

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Very bad location and sevrice
I think this is the worst stay in Mandalay. The hotel Location os far away center and take only 10mins taxi (8000kyats),compare to central go to U pein bridge only 18000 (1hour) why staff tell us this is suitable price. We waited around 30mins check in.we booked one king size bed then they give us twins bed ,we spend more time change room..only breadfast ok .We pay by visa card already by hotels .com but we need to pay after check in.we don”t understand .we rejected and told hotel staff pay already . We totally not recommend this hotel hazel. Dont just look pic beautiiful.the hotel soft facilities totally not equal to 4 Star . This is our bad experience .