Avis sur Radisson Blu Hotel Manchester, Airport
Radisson Blu Hotel Manchester, Airport
Chicago Avenue, Manchester Airport, Manchester, England
Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
24 juil. 2023
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 25 juil. 2023
Dear Fiona, Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu, Manchester airport and for taking the time to leave a review. If there is anything we can do to make your stay more memorable on your next stay, please do speak to one of our team. Kind regards, Jonathan
10/10 Excellent
Juliet
11 févr. 2023
Juliet
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Radissonblu Team le 12 févr. 2023
Dear JulietThank you for your stay at the Radisson Blu Manchester Airport and for your feedback We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Manchester Airport, Manchester , I look forward to welcoming you back.Kind Regards Ali Gharbi
10/10 Excellent
James
3 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect stay before early flight
James
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
2/10 Horrible
Ben
Voyage d’affaires
6 mai 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service
Ben
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Richard
Voyage d’affaires
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Richard
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Evelyn
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Evelyn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Courtney
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Courtney
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Franklin
Voyage en famille
29 avr. 2024
Franklin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Fiona
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fiona
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Ben
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ben
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Harnek
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Harnek
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Charlotte
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlotte
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Dean
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Dean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Enrique
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enrique
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Patrick
19 avr. 2024
Patrick
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Penelope
16 avr. 2024
Penelope
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
David, Isle of Skye
Voyage d’affaires
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Arantza
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Arantza
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Mary
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille
13 avr. 2024
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
norman
13 avr. 2024
norman
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Richard
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
David
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Claire
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claire
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Elspeth
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Elspeth
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Pam
Voyage en groupe
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pam
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Lee
Voyage d’affaires
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Richard
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Kevin, Beverley
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Kevin, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Kind Regards, Jonathan
8/10 Bien
Andrea
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Anna
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Anna, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Kind Regards, Jonathan
8/10 Bien
Anne
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Anne, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Kind Regards, Jonathan
10/10 Excellent
Dean
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dean
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Dean, Thank you for such a wonderful review. We are delighted to read that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Manchester Airport. We look forward to welcoming you for your next stay.Kind Regards, Jonathan
10/10 Excellent
Sylvia
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Sylvia, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Kind Regards, Jonathan
8/10 Bien
Simon
Voyage en couple
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Simon, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Kind Regards, Jonathan
10/10 Excellent
Dionne
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dionne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Dionne, Thank you for such a wonderful review. We are delighted to read that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Manchester Airport. We look forward to welcoming you for your next stay.Kind Regards, Jonathan
4/10 Médiocre
Stephanie
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Stephanie, Thank you for taking the time to leave us a review, we are sorry to hear that your stay was not up to your expectations. We value your feedback and hope we have another opportunity to better your experience next time. Kind regards, Jonathan
10/10 Excellent
lori, rockville
Voyage d’affaires
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lori
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Lori, Thank you for such a wonderful review. We are delighted to read that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Manchester Airport. We look forward to welcoming you for your next stay.Kind Regards, Jonathan
10/10 Excellent
Susan
Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Susan, Thank you for providing feedback on your recent experience at Radisson Blu, Manchester Airport. We take pride in providing a clean and comfortable space for all of our guests, so our team appreciates that you noticed. We look forward to seeing you again soon.Kind Regards, Jonathan
8/10 Bien
Olaseni
14 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Olaseni
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Olaseni, Thank you for such a wonderful review. We are delighted to read that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Manchester Airport. We look forward to welcoming you for your next stay.Kind Regards, Jonathan
8/10 Bien
Brian
Voyage d’affaires
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Brian,Thank you for such a wonderful review. We are delighted to read that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Manchester Airport. We look forward to welcoming you for your next stay.Kind Regards, Jonathan
8/10 Bien
Marianne
8 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marianne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 9 mars 2024
Dear Marianne, Thank you for taking the time to review your recent stay with us. Please accept my apologies that you didn’t find our front desk team engaging, I have relayed this feedback on to help us improve. We look forward to welcoming you back. Kind regards, Jonathan
8/10 Bien
Timothy
Voyage en couple
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Timothy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 9 mars 2024
Dear Timothy, Thank you for taking the time to leave a review. We are pleased to read that you found our hotel convenient for all your travel needs. We put red wine in as standard but always happy to swap this for our guests preference on request so please accept my apologies that you felt our team member didn’t want to do this for you. We look forward to welcoming you back.Kind regards, Jonathan
6/10 Satisfaisant
Peter
7 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Peter
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Peter, Thank you for taking the time to leave us a review, we are sorry to hear that your stay was not up to your expectations. We value your feedback and hope we have another opportunity to better your experience next time. Kind regards, Jonathan
10/10 Excellent
Ian
5 mars 2024
Ian
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Ian, Thank you for such a wonderful review. We are delighted to read that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Manchester Airport. We look forward to welcoming you for your next stay.Kind Regards, Jonathan
10/10 Excellent
Jennifer
4 mars 2024
Jennifer
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Jennifer, Thank you for such a wonderful review. We are delighted to read that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Manchester Airport. We look forward to welcoming you for your next stay.Kind Regards, Jonathan
8/10 Bien
ANDREW
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANDREW
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 9 mars 2024
Dear Andrew, Thank you for taking the time to review your stay. We are pleased to read that you enjoyed your stay and found our location perfect for all your travel needs. We look forward to welcoming you back. Kind regards, Jonathan
4/10 Médiocre
Susan
3 mars 2024
Susan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2024
Dear Susan, Thank you for taking the time to leave us a review, we are sorry to hear that your stay was not up to your expectations. We value your feedback and hope we have another opportunity to better your experience next time. Kind regards, Jonathan