Avis sur Amara Family Resort
Amara Family Resort
Titreyengöl Mevkii P.K. 34, Manavgat, Manavgat, Antalya
Avis
7,0
Bien
7,0/10
Propreté
6,8/10
Personnel et service
5,6/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
1 oct. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
8/10 Bien
Fatih
5 août 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fatih
Séjour de 5 nuits en juillet 2018
10/10 Excellent
Rima Asaad
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helt igennem fantastisk
Rima Asaad
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Arul
15 sept. 2022
Arul
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 Bien
Zaheer
Voyage en famille
12 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Zaheer
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 Excellent
GERIES
Voyage en famille
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GERIES
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Suzanne
Voyage en famille
2 août 2022
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Suzanne
Séjour de 11 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Adin
Voyage en famille
19 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adin
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Всё на высшем уровне
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2022
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 oct. 2019
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en octobre 2019
Réponse de Beste Wünsche Jayla Ozcan le 21 nov. 2019
Lieber Gast. Vielen Dank, dass Sie unser Hotel als Ihr Ferienprogramm gewählt haben. Es tut uns leid, dass wir Sie nicht zufrieden stellen konnten. Ihr Kommentar wurde an das Management gesendet.
6/10 Satisfaisant
ERGUN
19 août 2019
ERGUN
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Ceyla Özcan Misafir ilişkileri Departmanı le 28 août 2019
Değerli misafirimiz.
Konuştuklarımızın Önerileri bizler için önemlidir, tatilinizin güzel geçtiğini düşünmek isteriz. Sizleri tekrar tesisimizde ağırlamak bizleri onure eder.
Saygılarımızla
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Guest Relations le 30 août 2019
Dear Guest. Thank you for choosing our Hotel as your holiday program. We are sorry that we could not satisfy you. Your comment has been sent to management.
Best wishes
Jayla Ozcan
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 juil. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kötü
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Ceyla Özcan Mİsafir ilişkiler departmanı le 4 nov. 2019
Değerli misafirimi.
Yorumunuz yönetime iletilmiş ve değerlendirmeye alınmıştır.
Saygılarımız ile
10/10 Excellent
Halim cüneyt
31 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tavsiye ederim
Halim cüneyt
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de TUVANA ÖZAYDIN le 8 juin 2019
Merhabalar değerli misafirimiz
Bizimle konakladığınız için teşekkür ederiz; görüşleriniz bizler için önemlidir!
10/10 Excellent
Mevlüt
21 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Her zamanki gibi
Mevlüt
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de TUVANA le 17 juin 2019
Merhabalar, Bizimle konakladığınız için teşekkür ederiz. Görüşleriniz bizim için önemlidir!
10/10 Excellent
Halim cüneyt
18 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Memnun kaldım
Halim cüneyt
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de TUVANA le 17 juin 2019
Merhabalar, Bizimle konakladığınız için teşekkür ederiz. Görüşleriniz bizim için önemlidir!
8/10 Bien
Nurullah
21 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nurullah
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Tuvana Özaydın le 13 juin 2019
Bizimle konakladığınız için teşekkür ederiz. Görüşleriniz bizim için önemlidir!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en avril 2019
Réponse de Gastbeziehung Ceyla Ozcan le 18 juil. 2019
Ihre Nachricht wurde an das Management weitergeleitet.
Freundliche Grüße
2/10 Horrible
Bahman
29 mars 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Berbat bir hotel
Bahman
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de Armas Saray Regency Hotels le 1 avr. 2019
Değerli Bahman Bey, Öncelikle aileniz ile beraber Nevruz bayramı tatil programınızı bizim tesiste geçirmeyi tercih ettiğiniz için sizlere teşekkür ederiz. Yorumunuz ile alakalı izninizle bazı konulara değinmek isterim. Öncelikle tesisimiz Ultra her-şey dâhil sistem olmadığını belirtmek isterim. Her şey Dâhil sistem konsepti olarak hizmet vermekteyiz. Tesissimiz de sizin her şey ücretli olarak dediğiniz kasa (seyf) ve internet kullanımı ücretli. Ücretli ve ücretsiz hizmetler ile alakalı sitemizde bilgilendirme dört dilde mevcut. Sayın Bahman bey sizin tatil yaptığınız dönem (21.03.2019-28.03.2019 tarihler arasında) Yönetim tarafından kış konsepti olarak belirlenmiş ve bütün kontratlarımız Acente lar ile buna istinaden imzalanmıştır. Kış konsepti çoğu tesislerde olduğu gibi bizim tesiste de Soft konsepte dayanarak çalışır. Sizi hatırlıyoruz siz Alakart restoran kulanım için Misafir ilişkiler ofisin de istekte bulundunuz. Size yapılan açıklama ( Sayın misafir kış konsepti olarak hizmet verdiğimiz için Alakart restoranı hizmet içerisine dâhil değildir ve kapalı. Buna istinaden siz ısrarla aileniz için özel bir akşam yaşatmanız isteğine karşılık sizin için akşam yemeğine 21 kişilik masa dekorasyonu yapıldı (Masa dekorasyonu yapılacağının bilgisi verildi). Size hiç bir şekilde ana restoranda Size ve ailenize Alakart sunumu yapılacağının söylenmedi, kabul edersiniz ki hazırlığı olmaya bir sunumu yapmak çok zordur. Memnuniyetsizliğiniz bundan kaynaklı olduğunu düşünüyoruz. Belirtmek isteriz ki Misafirlerimiz bizim için çok önemli onların memnuniyeti önceliğimiz ve hizmet politikamız. Misafirlerimiz için imkân dâhilinde her türlü hizmet vermekten mutluluk ve gurur duyarız. Sizin memnun kalmamanız bizleri üzmüştür. Umarım sizleri bir daha tesisimizde misafir olarak görürüz ve daimi misafirimiz olarak konseptimizin her mevsimini yaşatma imkânımız olur.
2/10 Horrible
Eren
14 févr. 2019
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eren
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Armas Saray Regency le 1 avr. 2019
Değerli Misafir.
Tatil programınız için Tesisimizi serdiğiniz için sizlere teşekkür ederiz.
Memnuniyetsizliğiniz bizleri yönetim olarak üzmüştür. Bütün misafirlerimiz bizler için değerli. Keşke tesiste konakladığınız dönemde tanışma ve görüşme fırsatımız olsaydı, sizlerin güzel anılar ile ayrılmanız için elimizden geleni yapardık. Sizleri tekrar kazanmak adına misafirimiz olarak ağırlıktan mutluluk duyarız.
Saygılarımızla.
Misafir ilişkiler Departmanı Lemn Ceyla Özcan
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
İyi
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Armas Saray Regency le 1 avr. 2019
Değerli misafirimiz.
Tatil programınızı Armas Saray Regency oteli tercih etiğiniz için sizlere teşekkür ederim. Memnuniyetiniz bizleri mutlu etmiştir. Olumsuz olarak İnternet için değerlendirdiğiniz ücreti yüksek olarak bulmanız yönetime iletilmiştir. Sizleri tekrar aramızda görmekten gurur duyarız.
Saygılarımızla.
Misafir İlişkiler Departmanı
Leman Ceyla Özcan
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
28 janv. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Misafir ilişkiler Departmanı Ceyla Özcan le 18 juil. 2019
Değerli misafirimiz.
Kalite standartları gereği yorumunuz yönetim tarafından incelenmiştir.
Saygılarımızla
6/10 Satisfaisant
Mehmet gökhan
25 janv. 2019
Les points forts : Propreté
Mehmet gökhan
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Misafir ilişkiler Departmanı Ceyla Özcan le 18 juil. 2019
Değerli misafirimiz.
Kalite standartları gereği yorumunuz yönetim tarafından incelenmiştir.
Saygılarımızla
6/10 Satisfaisant
Adem
20 janv. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Vasat
Adem
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
Réponse de Misafir ilişkiler Departmanı Ceyla Özcan le 18 juil. 2019
Değerli misafirimiz.
Kalite standartları gereği yorumunuz yönetim tarafından incelenmiştir.
Saygılarımızla
8/10 Bien
Margarita
21 déc. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Margarita
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 déc. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 déc. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en décembre 2018
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 nov. 2018
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en novembre 2018
2/10 Horrible
Jan Hendrik
26 nov. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zeer zeer slecht hotel.
Jan Hendrik
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
8/10 Bien
sevgi
22 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Antal'ya ,Manavgat'ta 2 günlük doğa ve denizin bul
sevgi
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
Doğan
9 nov. 2018
Hafta sonu
Doğan
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
6/10 Satisfaisant
Sabina, Bayreuth, Bayern
2 oct. 2018
Les points faibles : Personnel et service
Sabina
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
6/10 Satisfaisant
Jennetay
28 juil. 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hiç yoktan iyidir
Jennetay
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
24 juil. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
standart
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 mai 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2018
6/10 Satisfaisant
Abdullah
2 mai 2018
Les points faibles : Confort de la chambre
Orta seviye
Abdullah
6/10 Satisfaisant
Kalle, Sverige
5 déc. 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Kalle
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
8/10 Bien
Roman
30 oct. 2017
Les points forts : Personnel et service
Сутки в отеле.
Roman
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
8/10 Bien
Eric, the netherlands
3 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel, nice rooms
Eric
Séjour de 7 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Metin
13 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Memnun kaldım
Metin
8/10 Bien
Ali
22 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ali
4/10 Médiocre
Joakim, Väddö
12 août 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sämre än förväntat.
Joakim
10/10 Excellent
Olcay
1 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olcay
10/10 Excellent
muhammet fati
28 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
muhammet fati
8/10 Bien
Sercan
11 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sercan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre