Avis sur Days Inn by Wyndham Manassas Battlefield
Days Inn by Wyndham Manassas Battlefield
7249 New Market Ct, I-66 Exit 47A and RT 234, Manassas, VA
Avis
5,4
5,6/10
Propreté
6,6/10
Personnel et service
5,4/10
Équipements
5,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,6/10
Écoresponsabilité
Avis
4 mai 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
7 juil. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
HOTEL TRES MOYEN
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Juan
Voyage d’affaires
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Casey le 21 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience with our hotel. please accept our sincere apologies for the unpleasant experience you encountered during your stay. We are truly disappointed to hear about the presence of roaches, during your stay. Rest assured, we have immediately addressed the concerns raised and have implemented rigorous measures to prevent any recurrence. Your feedback is invaluable, and we hope to regain your trust by providing you with a flawless experience on your next visit.
2/10 Horrible
john
Voyage d’affaires
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
john
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Casey le 21 mai 2024
We sincerely apologize for the poor experience you had while visiting. Hearing about the existence of roaches, and disturbances severely disappoints us. You may be sure that we took prompt action to address the issues brought up and put in place strict safeguards that will prevent them from occurring again in the future. Your input is really significant, and we want to earn back your confidence by giving you an excellent experience when you come back.
2/10 Horrible
Jose
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 3 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Richard
9 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Nicolas
7 mai 2024
Nicolas
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Ellen
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ellen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Ben
6 mai 2024
Ben
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Masauko
2 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Masauko
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Charles
1 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
10/10 Excellent
Syed Nabeel
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Syed Nabeel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de casey le 30 avr. 2024
Thank you for taking the time to post a positive review about our property glad you enjoyed your stay
10/10 Excellent
Rabih
21 avr. 2024
Rabih
Séjour de 3 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Karina
4 avr. 2024
Karina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
MrMrs
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
MrMrs
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de c le 1 avr. 2024
our apology is that we did not meet your expectations during your stay we are currently renovation and waiting on the permit to allow us to turn the microwave back on
8/10 Bien
Jatin
16 mars 2024
Les points forts : Propreté
Jatin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de c le 19 mars 2024
We appreciate your feedback and are now able to handle the personnel. We sincerely apologize for the unprofessional behavior of the service member. They should have stopped and attended to your requirements, especially not applying makeup at the front desk.
4/10 Médiocre
Furkat
4 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Furkat
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de casey le 29 avr. 2024
Sorry for all the noise, which caused you not to have a pleasant stay with us
10/10 Excellent
Wuilmer
2 mars 2024
Les points forts : Propreté
Wuilmer
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de c le 19 mars 2024
thank you for your rating enjoy your week
2/10 Horrible
andrea
19 févr. 2024
andrea
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Okera
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Okera
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Delmy
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Desagrado total
Delmy
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de c le 13 févr. 2024
Regarding your most recent interaction with us, we value your feedback. We sincerely regret for any inconvenience or uneasiness you may have experienced as a result of people acting inappropriately outside of our company. We acknowledge that this may be unsettling and inconsistent with the secure atmosphere we want to offer to our clients. We take great pride in keeping a safe and welcoming atmosphere. we take these issues extremely seriously, and we want to reassure you that we have already taken action to resolve them. To ensure that such circumstances don't arise again, our staff is hard at work putting further security measures in place. Our first priority is always our customer's safety and wellbeing.
2/10 Horrible
Alberto, Lakeland
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Alberto
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de c le 31 janv. 2024
We appreciate you taking the time to share your observations with us. We are extremely sorry to learn that your experience was unsatisfactory, and the Our main goal is to provide a clean, comfortable space for our guests, and we're sorry that we weren't able to do so for you
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de c le 31 janv. 2024
we appreciate you taking the time to leave a great review thank you so much
6/10 Satisfaisant
Ravindranath, LEXINGTON
25 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Ravindranath
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de c le 25 janv. 2024
We apologise for the loudness and your inability to sleep. In the future, please get in touch with guest services so they may speak with the loud guests and ask them to calm down. If that doesn't work, they can arrange for you to stay in a different room so you can enjoy your time there. At Days Inn, we want every visitor to have a great time and come back soon. We apologize if we didn't meet your expectations.
2/10 Horrible
Tunazzina
21 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tunazzina
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Ravindranath, LEXINGTON
18 janv. 2024
Ravindranath
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Andy
17 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Francisco
15 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francisco
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Errol
Voyage en couple
15 janv. 2024
Errol
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de c le 28 janv. 2024
We sincerely apologize that your stay was less than pleasurable. We are collaborating diligently with the local authorities to address the problem that unpaid guests are causing.
2/10 Horrible
Anthony
15 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
10 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de c le 28 janv. 2024
We apologize that your room was not up to par. We are currently under renovation and are disappointed to hear that staff members have been impolite, which is unacceptable. You can be confident that we will meet to discuss the matter and how to handle complaints of this nature going forward.
10/10 Excellent
Guillermo
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Guillermo
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de C le 9 janv. 2024
Thank you for 5 star review we here at Days Inn Manassas Battlefield are glad you enjoyed you stay
10/10 Excellent
Dennis
8 janv. 2024
Dennis
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Idalis
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Idalis
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de c le 9 janv. 2024
Lamentamos que haya sentido que su seguridad se vio comprometida. La seguridad de los huéspedes es nuestra prioridad. Estamos trabajando con las autoridades locales para combatir el problema de las drogas local.
4/10 Médiocre
Blair
5 janv. 2024
Blair
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Brandi
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Brandi
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de c le 31 janv. 2024
We sincerely apologize for any concerns you may have had during your visit regarding the safety of drugs. Our first concerns are the security and welfare of our guests, and we make every effort to maintain our hotel as a reputable and secure location for all. You may be confident that our hotel strictly adheres to all policies and procedures to ensure the security and comfort of our esteemed visitors. We always work with law enforcement and take the necessary measures to put an end to any criminal behavior that may occur on our premises. We have tight security protocols in place to prevent such situations, but we are nonetheless very concerned about how they can affect your stay. Your happiness is the most crucial factor to
8/10 Bien
Felix
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Felix
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Kerri
28 déc. 2023
Not so good…
Kerri
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de casey le 29 déc. 2023
While guest safety and satisfaction are our top priorities, we sincerely apologize for any inconvenience caused by the exit doors' noise and the noisy guests. We are happy to hear that your room was satisfactory, and we apologize for any disappointment we may have caused you. However, we kindly ask that you give us another chance to make up for our mistakes and provide an outstanding guest experience.
10/10 Excellent
Maria Cecilia
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Maria Cecilia
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de casey le 26 déc. 2023
Thankyou for the 5 star review and the nice words about staff ill be sure to pass the message along
8/10 Bien
Jae
Voyage d’affaires
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jae
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de casey le 26 déc. 2023
Thank you for your most recent stay with us and the 4 star review happy holidays
8/10 Bien
Darwin
20 déc. 2023
Darwin
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de casey le 29 déc. 2023
Thank you kindly for the review , and choosing Days Inn for your recent stay
10/10 Excellent
Kareem
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kareem
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de casey le 29 déc. 2023
Thank you Kareem for your kind words of the property and you enjoyed your stay Happy Holidays from Days inn
2/10 Horrible
Shawn
8 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Shawn
10/10 Excellent
Jose
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jose
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de cs le 11 déc. 2023
thank you for the 10 out of 10 score review happy travels
4/10 Médiocre
Don
7 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not a good experience.
Don
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de cs le 11 déc. 2023
We are sorry to hear that your stay at our hotel left you feeling so disappointed. Our aim is to provide guests with a clean, cozy, and pleasurable place to stay. We sincerely apologize if our hospitality and attention to detail were not up to par on this particular occasion. This is not at all like us. Our hotel takes maintenance and cleaning very seriously, so your room should always feel fresh and clean. We truly hope that you will give us another chance to earn back your trust in our hotel and hospitality, but in the meantime, please accept our deepest apologies for not being able to fulfill our goal of giving you an exceptional stay. Thank you for staying with us this time.
6/10 Satisfaisant
Anna M
Voyage en couple
2 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna M
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de cs le 11 déc. 2023
We apologize for the way your room was presented; however, we are presently doing routine maintenance on every room to make sure it adheres to Days Inn standards.
10/10 Excellent
edwin Fernando
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
edwin Fernando
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Fer
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Fer
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de C le 30 nov. 2023
It was our pleasure having you here with us glad you enjoyed your stay and thank you for the 5 star review
4/10 Médiocre
Diana
Voyage en groupe
23 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de cici le 30 nov. 2023
We appreciate you taking the time to share your observations with us. We are extremely sorry to learn that your experience was unsatisfactory, and the Our main goal is to provide a clean, comfortable space for our guests, and we're sorry that we weren't able to do so for you. We take note of your remarks, which indicate that our employees lacked professionalism and failed to assist you in resolving your issues. We regret their impolite behavior. We want to discuss this episode with our team, treat it seriously, and figure out why such a regrettable thing happened.
2/10 Horrible
ROSANA
22 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ROSANA
Séjour de 1 nuit en novembre 2023