Avis sur Meshal Hotel & Spa
Meshal Hotel & Spa
AlHoora Area Building 178, Road 1906 Block 319, Manama, Manama
Avis
8,0
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 15 nuits en décembre 2019
Réponse de SHERYL le 6 janv. 2020
Dear Sir/Maam,
Thank you for taking time to survey on your recent stay here at Meshal Hotel and Spa.
It has been a pleasure and we look forward to welcoming you again.
Best Regards,
Sheryl Marie Ensencio
Reservations Clerk
10/10 Excellent
Tomoko
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tomoko
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Tatsuo
26 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tatsuo
Séjour de 26 nuits en février 2023
Réponse de Kaoutar le 30 mars 2023
Dear Valued Guest, thank you for taking a moment to share your experience. We are happy to hear you found our services to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
10/10 Excellent
Muhammad
Voyage en famille
14 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Muhammad
Réponse de kaoutar le 13 févr. 2023
Dear Valued Guest, thank you for taking a moment to share your experience. We are happy to hear you found our services to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
2/10 Horrible
NICOLAS
11 déc. 2022
Avoid this hotel
NICOLAS
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
8/10 Bien
Ibrahim
3 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ibrahim
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
David
Voyage en couple
23 juin 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
David
Séjour de 4 nuits en juin 2022
4/10 Médiocre
Anthony
21 juin 2022
Anthony
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
Ofer
2 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good value for the money hotel - gr8 location
Ofer
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Kaoutar le 3 avr. 2022
Dear Sir ,
Greetings of the Day! Thank you for staying with us. Your comments and review helps us to improve our service and standard. Thank you for the appreciation and Hope to see you soon , again in Meshal Hotel & Spa !
Kaoutar
DOSM
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 févr. 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Aamir le 27 août 2020
Dear Guest , Thank you for taking the time to review your recent stay here at Meshal Hotel and Spa. It has been a pleasure and we look forward to welcoming you again . Best Regards,
Mohammad Aamir
Room Division Manager
2/10 Horrible
Timothy
16 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Just Ok.
Timothy
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de SHERYL le 24 janv. 2020
Dear Mr. Timothy,
Thank you for taking time to survey on your recent stay with us. It has been a pleasure and we look forward to welcoming you again here at Meshal Hotel and Spa.
Best Regards,
Sheryl Marie Ensencio
Reservations Clerk
8/10 Bien
Hamza.Gari
Voyage d’affaires
16 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hamza.Gari
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de SHERYL le 21 déc. 2019
Dear Mr. Hamza,
Thank you for your Feedback.
I sincerely apologize for the inconvenience caused of the unclean bathroom when you checked-in. This comments will be put forward to the concerned department. Comments as such allow us to focus on the areas which needs to be addressed to avoid same situation in the future.
We hope to be welcoming you again here at Meshal Hotel and Spa.
Best Regards,
Sheryl
Reservations Clerk
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de SHERYL le 21 déc. 2019
Dear Sir/Maam,
Thank you for taking time to survey on your recent stay here at Meshal Hotel and Spa.
It has been a pleasure and we look forward to welcoming you again.
Best Regards,
Sheryl Marie Ensencio
Reservations Clerk
10/10 Excellent
John P
16 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
John P
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de SHERYL le 19 nov. 2019
Dear Mr. John,
Thank you for taking the time to review your recent stay here at Meshal Hotel and Spa.
It has been a pleasure and we look forward to welcoming you again .
Best Regards,
Sheryl Marie Ensencio
Reservations Clerk
10/10 Excellent
mariam
20 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
رحلة استجمام
mariam
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Jaffer Alalawi le 23 oct. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodation. Thank you for appreciation and recommendation, our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are delighted that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
Thanks & Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Jaffer Alalawi le 11 oct. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodation. Thank you for appreciation and recommendation, our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are delighted that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
Thanks & Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
23 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Jaffer le 23 sept. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodation. Thank you for appreciation and recommendation, our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are delighted that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
Thanks & Regards
8/10 Bien
Anthony
21 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overnight stay
Anthony
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Jaffer le 23 sept. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodation. Thank you for appreciation and recommendation, our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are delighted that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
Thanks & Regards
6/10 Satisfaisant
Dirk Jørgen
Voyage d’affaires
15 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
An almost new hotel that dissapoints
Dirk Jørgen
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de SHERYL le 12 oct. 2019
Dear Mr. Dirk,
Thank you very much for the time taken to review your recent stay.
I note all the relevant areas mentioned and we will try our best to improve.Your feedback is very important and we will use it as an inspiration.
I also appreciate you noticing staff who provide service.
We are saddened to hear that you would be looking for a different hotel next time, we still hoping that you would come back and stay with us in the future with an improve 4* quality.
Best Regards,
Sheryl Ensencio
Reservations Clerk
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 août 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
M. Jalal
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
M. Jalal
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Jaffer Alalawi Director of Sales le 1 août 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodation. Thank you for appreciation and recommendation, our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are delighted that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
Thanks & Regards
10/10 Excellent
M. Jalal
24 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
رائع
M. Jalal
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Director Of Sales le 27 juil. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodation. Thank you for appreciation and recommendation, our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are delighted that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
Thanks & Regards
Jaffer Alalawi
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
14 juin 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de SM le 16 juil. 2019
Dear Sir, Thank you so much for choosing Meshal Hotel as a preferred place to stay in Bahrain, we are delighted to know that you loved staying with us. Thanking you once again. Regards, Sales Manager
2/10 Horrible
FARES
26 mai 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
FARES
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de SM le 16 juil. 2019
Dear Mr. Fares,
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Submit Cancel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Fahad
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fahad
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
TAREK
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TAREK
Séjour de 3 nuits en mars 2019
6/10 Satisfaisant
Michael, Saudi Arabia
Voyage en groupe
31 mars 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en mars 2019
4/10 Médiocre
Mohammad
25 mars 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Issues with the air system - I got sick
Mohammad
Séjour de 2 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Osvaldo
26 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Osvaldo
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Reservation Manager le 5 mars 2019
Dear Mr Osvaldo,
Thank you so much for choosing Meshal Hotel as a preferred place to stay in Bahrain, we are glad to know that you loved your stay with us. We look forward to welcome you again at the Meshal Hotel. Thanking you
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Reservation Manager le 18 mars 2019
Dear Guest,
Thank you so much for choosing Meshal Hotel as a preferred place to stay in Bahrain. We are thankful for your valuable feedback. We shall definitely work out on your suggestions. Looking forward to welcome you again at the Meshal Hotel. Thanking you
8/10 Bien
Carlos, Riyadh, SA
Voyage d’affaires
23 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Carlos
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Reservation Manager le 5 mars 2019
Dear Mr Carlos,
Thank you so much for choosing Meshal Hotel as a preferred place to stay in Bahrain, we are glad to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you again at the Meshal Hotel. Thanking you
10/10 Excellent
Mansoor
19 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing!
Mansoor
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Reservation Manager le 5 mars 2019
Dear Mr Mansoor,
Thank you so much for choosing Meshal Hotel as a preferred place to stay in Bahrain, we are glad to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you again at the Meshal Hotel. Thanking you
10/10 Excellent
Bandar
18 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bandar
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Reservation Manager le 5 mars 2019
Dear Mr Bandar,
Thank you so much for choosing Meshal Hotel as a preferred place to stay in Bahrain, we are glad to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you again at the Meshal Hotel. Thanking you
10/10 Excellent
Bandar
18 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bandar
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Reservation Manager le 5 mars 2019
Dear Mr Bandar,
Thank you so much for choosing Meshal Hotel as a preferred place to stay in Bahrain, we are glad to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you again at the Meshal Hotel. Thanking you
10/10 Excellent
Mansoor
14 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
If you want a 5 star experience, book this Hotel!
Mansoor
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Reservation Manager le 5 mars 2019
Dear Mr Mansoor,
Thank you so much for choosing Meshal Hotel as a preferred place to stay in Bahrain, we are extremely happy to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you again at the Meshal Hotel. Thanking you
8/10 Bien
Michael
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Reservation Manager le 5 mars 2019
Dear Ms Michael,
Thank you so much for choosing Meshal Hotel as a preferred place to stay in Bahrain, we are glad to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you again at the Meshal Hotel. Thanking you
8/10 Bien
TJ, Boston, MA
Voyage en groupe
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
TJ
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Reservation Manager le 5 mars 2019
Dear Mr Tj,
Thank you so much for choosing Meshal Hotel as a preferred place to stay in Bahrain, we are glad to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you again at the Meshal Hotel. Thanking you
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
26 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Reservation Manager le 29 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your valuable feedback. we understand you had a mixed experience while staying with us. we have noted your kind suggestions and shall work on it as soon as possible. Thanking you & looking forward to welcome you again at the Meshal Hotel