Vue de la chambre

Avis sur Prinsotel Mal Pas

4 out of 5
Prinsotel Mal Pas
Cami Vell de la Victoria, s/n, Alcúdia, Mallorca

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 36 avis sur 99." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 42 avis sur 99." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 17 avis sur 99." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 99." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 99." "

8,4/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

SANDRINE

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
hôtel aux allures de club ;-(
accueil agréable mais certains membres du personnel en salle et à la piscine désagréables chambre petite et pas du tout pratique : la porte tape dans les wc quand on veut rentrer dans la sdb frigo qui ne refroidit pas climatisation très bruyante buffet très varié bonne connexion wifi parking privé de l'hôtel disponible à 100 m
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Guest Service le 1 nov. 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por evaluar su estancia en Prinsotel Mal Pas. Esperamos que hayan disfrutado y se hayan sentido cómodos. Sería un placer poder volver a recibirle pronto. Un saludo, PRINSOTEL

10/10 Excellent

Mag

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Guest Service le 2 oct. 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por evaluar su estancia en Prinsotel Mal Pas. Esperamos que hayan disfrutado y todo haya sido de su agrado. Sería un placer poder volver a recibirle pronto. Un saludo, PRINSOTEL

8/10 Bien

Lydie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Service le 21 juil. 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por evaluar su estancia en Prinsotel Mal Pas. Esperamos que hayan disfrutado y todo haya sido de su agrado. Sería un placer poder volver a recibirle pronto. Un saludo, PRINSOTEL

10/10 Excellent

PHILIPPE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel
Hotel excellent. Calme, très propre, un service attentionné. Seul points négatifs: les horaires des repas que nous aurions souhaités plus tard. tout le reste n'a été que bonheur.
Séjour de 10 nuits en avril 2019
Réponse de Guest Service le 14 juin 2019
Estimado Philippe, Muchas gracias por compartir su opinión sobre su estancia en Prinsotel. Nos alegra saber que disfrutó de su estancia. Tomamos nota de su comentario para futuras mejoras. Esperamos poder volver a verle nuevamente. Cordiales saludos, Prinsotel.

4/10 Médiocre

William, Geneve

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Suisse ou français n'y venez pas
Il y avait des cafards le premier soir dans notre chambre et le service était très peu au soin. Le service de chambre change les draps et serviettes même sale tout les deux jours. Séjours tres moyens malgré l'emplacement merveilleux
Réponse de Community Manager le 22 août 2015
Dear William, thank you for giving us your review. We feel sorry for the singular incident you unfortunately faced. Kind Regards, Prinsotel.

10/10 Excellent

sarah, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon rapport qualité prix
Hotel simple mais confortable, excellente qualité de l'accueil, piscine très agréable. Les chambres sont confortables pour une 3* espagnol mais restent mal insonorisées.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
super
excelent hotel calme propre et tres bien situé .il est loin du bruit ,pres de la plage .la nourriture est excellente ,variée et tres copieuse .a recommander

8/10 Bien

Jens

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Henrik

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

4/10 Médiocre

Eva

Voyage en couple
Leider hat man uns kurz vor Antritt der Reise (auf spanisch) storniert weil (ab 28.10.) für den Winter geschlossen wird. So was weiß man bereits bei der Buchung. Schade, hatten uns so drauf gefreut und mussten dann kurzfristig was anderes nehmen, dass lange nicht so einen Charme hatte. Ob wir noch einen Anlauf nehmen, weiß ich nicht… es gibt ja genug Alternativen
Séjour de 5 nuits en octobre 2021

8/10 Bien

Paul

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Amazing beach hotel
Great position for wonderful nearby beaches. Breakfast very good but disappointing evening meal with erratic waitress service - but safer than a buffet service! Good coffee. Bed reasonable but soundproofing needed to ensure no disturbance from adjoining rooms. Good shower and free toiletries provided. Nearby free hotel car park with ample spaces. Lovely pool and comfortable seating areas.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

6/10 Satisfaisant

Mathias

Les points forts : Propreté et personnel et service
Dieses Mal leider eine große Enttäuschung.
Wir waren bisher in 2 unterschiedlichen Prinsotels auf Menorca und Mallorca. Speziell die Auswahl beim Buffet am Abend war immer fantastisch. ABER: dieses Mal alles anders. Frühstück wie gewohnt sehr gut als Buffet, aber das Abendessen eine große Enttäuschung. Man kann wählen zwischen jeweils 3 x Vorspeise, Hauptgang und Nachtisch. Wir hatten dieses Hotel speziell wegen der tollen Auswahl beim Abendessen gebucht und werden zukünftig andere Hotels buchen, wenn dieses Konzept beibehalten wird. Covid soll die Begründung sein, warum es abends kein Buffet gibt, aber beim Frühstücksbuffet macht Covid Pause? Ein kleiner Hinweis bei der Buchung wäre schön gewesen, damit man selbst entscheiden kann, ob einem das gefällt oder nicht. Ansonsten schönes Hotel mit 2 kleinen Buchten direkt vor der Tür. Der Ort Mal Pas ist ebenfalls sehr schön und ruhig gelegen. Die Zimmer im hinteren Gartenbereich sind weitaus größer und schöner als die im vorderen Poolbereich.
Séjour de 6 nuits en septembre 2021

8/10 Bien

Elena

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juillet 2021

2/10 Horrible

Elis

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Schönes Hotel mit schöner Außenanlage und netten Personal, das sogar deutsch spricht und versteht.
Séjour de 3 nuits en juillet 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lugar muy tranquilo y agradable para descansar y disfrutar de una zona con las mejores playas. El personal muy atento en especial Fernando,que nos atendió muy bien en todo momento. Las cenas a la carta muy buenas y con una propuesta diferente que te hace disfrutar aún más del lugar.
Séjour de 4 nuits en juin 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Schöner Strand und kurze Entfernung zum Strand Angebot an Sportmöglichkein erweiterbar Qualität des Abendbuffet im Laufe des Aufenthalts schlechter
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Service le 1 nov. 2019
Lieber Gast, vielen Dank für diesen netten Kommentar. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Urlaub genossen haben und hoffen Sie bald wieder bei Prinsotel Willkommen zu heißen. Viele Grüsse, Prinsotel.

8/10 Bien

Larissa

Séjour de 1 nuit en octobre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 10 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Service le 1 nov. 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por evaluar su estancia en Prinsotel Mal Pas. Esperamos que hayan disfrutado y todo haya sido de su agrado. Sería un placer poder volver a recibirle pronto. Un saludo, PRINSOTEL

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Ein Kleines charmantes Hotel. In sehr ruhiger Gegend. Die Terrasse ist gemütlich gestaltet. In den Zimmer 102 & 103 ist der Geräuschpegel der Gäste jedoch so laut, dass man das Gefühl hat, man sitze mittendrin. Das Hotel ist wesentlich kleiner, als die Foto’s dank Weitwinkel suggerieren. Leider wurde zu zunächst die Beschwerde bzgl. der Lautstärke mit der Begründung abgetan, man suche nur einen Vorwand ein anderes Zimmer zu bekommen. Erst nachdem ich meiner Beschwerde Nachdruck verlieh, wurde seitens des Hotels ein Zimmerwechsel angeboten. Dies war dann weiter von der Terrasse entfernt und somit wesentlich ruhiger. Bis auf dies, war das Personal immer sehr freundlich. Das Hotel wurde gern von jungen Familien mit Babys gebucht. Vermutlich aufgrund der nahegelegenen (3 Minuten Fußweg) sehr ruhigen Bucht. Die Altstadt von Alcudia lädt zu einen Abendspaziergang mit Stadtbummel ein. Zu Fuß ca. 30-40 Minuten oder mit dem Taxi für 6 Euro.
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Service le 1 nov. 2019
Lieber Gast, vielen Dank für die Zeit, die Sie sich genommen haben. Ihre Beurteilung hilft uns zur Verbesserung bei. Wir hoffen, dass Sie trotz der Vorfälle einen angenehmen und erholsamenUrlaub hatten und würden uns freuen Sie bald wieder bei Prinsotel begrüssen zu dürfen. Viele Grüsse, Prinsotel.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 10 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Service le 2 oct. 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por evaluar su estancia en Prinsotel Mal Pas. Esperamos que hayan disfrutado y todo haya sido de su agrado. Sería un placer poder volver a recibirle pronto. Un saludo, PRINSOTEL

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Guest Service le 2 oct. 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por evaluar su estancia en Prinsotel Mal Pas. Esperamos que hayan disfrutado y todo haya sido de su agrado. Sería un placer poder volver a recibirle pronto. Un saludo, PRINSOTEL

10/10 Excellent

Karen, Poole

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabulous hotel situated just outside of Alcúdia old town and Alcúdia Port. The staff are really welcoming and friendly and always on hand to help. Breakfast was included with our stay and it was excellent there was so much choice, we had a couple of lunches and again really good service all food was so fresh. The rooms were cleaned daily and were spotless. The gardens and pool area were lovely there was plenty of seating areas which provided you with a great place to be able to relax. I would highly recommend this hotel.
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Guest Service le 30 oct. 2019
Dear guest, thank you very much for your kind comment and also for rating your stay in Prinsotel Mal Pas. We are very glad to know, you enjoyed the stay with us. Looking forward to your next visit! Kind regards, Prinsotel

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Unser Aufenthalt war sehr schön! Alles war sauber und das Personal sehr freundlich! Das Frühstücks- sowie das Abendbuffet ist sehr vielfältig! Zusammengefasst: Der Aufenthalt und Urlaub war super schön. Nur empfehlenswert!
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Guest Service le 2 oct. 2019
Lieber Gast, vielen Dank für diesen netten Kommentar. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Urlaub genossen haben und hoffen Sie bald wieder bei Prinsotel Willkommen zu heißen. Viele Grüsse, Prinsotel.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 11 nuits en août 2019
Réponse de Guest Service le 2 oct. 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por evaluar su estancia en Prinsotel Mal Pas. Esperamos que hayan disfrutado y todo haya sido de su agrado. Sería un placer poder volver a recibirle pronto. Un saludo, PRINSOTEL

8/10 Bien

Marta, Vinaròs

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Me encantó que se respira tranquilidad en pleno mes de agosto, el edificio principal esta muy bien reformado, la terraza y la piscina preciosas, la playa impresionante, si vas a primera hora cuando todavia no hay nadie en la playa, te puedes bañar con miles de peces. El apartamento/habitación justito, la nevera no funcionaba bien, el cuarto de baño olía, no hay ventana en la habitación, no hay bidé. Está reformado y necesita más mantenimiento. Volvería sin lugar a duda.
Séjour de 3 nuits en août 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de Guest Service le 2 oct. 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por evaluar su estancia en Prinsotel Mal Pas. Esperamos que hayan disfrutado y todo haya sido de su agrado. Sería un placer poder volver a recibirle pronto. Un saludo, PRINSOTEL

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely clean hotel, pool great, breakfast fantastic. Perfect for the beach.
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Guest Service le 20 sept. 2019
Dear guest, thank you very much for rating your stay in Prinsotel. We hope, you enjoyed the stay with us. Look forward to your next visit! Kind regards, Prinsotel

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Guest Service le 2 oct. 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por evaluar su estancia en Prinsotel Mal Pas. Esperamos que hayan disfrutado y todo haya sido de su agrado. Sería un placer poder volver a recibirle pronto. Un saludo, PRINSOTEL

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Quiet location in an affluent neighborhood and good if you want somewhere quiet off peak. The rooms are really small and pokey and badly lit, the air con can not cope with August heat and half the staff really do not want to be there and should consider careers in a non customer facing industry.
Séjour de 7 nuits en juillet 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruhige Lage, sehr nettes Personal, tolles Essen, gute Fremdsprachenkenntnisse der Angestellten.
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Guest Service le 2 oct. 2019
Lieber Gast, vielen Dank für diesen netten Kommentar. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Urlaub genossen haben und hoffen Sie bald wieder bei Prinsotel Willkommen zu heißen. Viele Grüsse, Prinsotel.

10/10 Excellent

Moises

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Guest Service le 2 oct. 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por evaluar su estancia en Prinsotel Mal Pas. Esperamos que hayan disfrutado y todo haya sido de su agrado. Sería un placer poder volver a recibirle pronto. Un saludo, PRINSOTEL

8/10 Bien

corrado

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Service le 2 oct. 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por evaluar su estancia en Prinsotel Mal Pas. Esperamos que hayan disfrutado y todo haya sido de su agrado. Sería un placer poder volver a recibirle pronto. Un saludo, PRINSOTEL

6/10 Satisfaisant

Lisa Holm

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Service le 2 oct. 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por evaluar su estancia en Prinsotel Mal Pas. Esperamos que hayan disfrutado y todo haya sido de su agrado. Sería un placer poder volver a recibirle pronto. Un saludo, PRINSOTEL

8/10 Bien

Kristian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Service le 2 oct. 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por evaluar su estancia en Prinsotel Mal Pas. Esperamos que hayan disfrutado y todo haya sido de su agrado. Sería un placer poder volver a recibirle pronto. Un saludo, PRINSOTEL

8/10 Bien

christopher

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Short break in Majorca
Very clean hotel with great buffett breakfast and dinner. Rooms modern with good bathrooms . Friendly and helpful staff, mainly German clientel. A couple of local bars/restaurants in walking distance, Alcudia about 1.5 k away for larger choice. Two small beaches a short walk from hotel which are ideal for young children. Good place for a short break, car not needed but would reccommend ro reduce transfer time and for accessing Alcudia
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Service le 10 juil. 2019
Dear Christopher, thank you very much for your kind comment and also for rating your stay in Prinsotel Mal Pas. We are very happy to know, you enjoyed the stay with us. Looking forward to your next visit! Kind regards, Prinsotel

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir waren wie immer sehr zufrieden. Besonders das Personal ist sehr freudlich.
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Service le 5 juil. 2019
Lieber Gast, vielen Dank für diesen netten Kommentar. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Urlaub genossen haben und hoffen Sie bald wieder bei Prinsotel Willkommen zu heißen. Viele Grüsse, Prinsotel.

10/10 Excellent

Andreea

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel!
We loved everything: the location, the pool area, the food. We've chosen the half-board menu and the food selection was really wide! We wanted a chill vacation and definitely got it! We're also planning to come back here next year.
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Service le 14 juin 2019
Dear Andreea, thank you very much for your wonderful comment and also for rating your stay in Prinsotel. We are very glad to know, you enjoyed our gastronomic offer! Looking forward to your next visit! Kind regards, Prinsotel

8/10 Bien

Pablo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Guest Service le 14 juin 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por evaluar su estancia en Prinsotel. Esperamos que haya disfrutado de su tiempo con nosotros. Sería un placer poder volver a recibirle pronto. Un saludo, PRINSOTEL

8/10 Bien

Anton

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice location
Very nice hotel and good facilities, the service was OK, some guys were not so polite, but maybe because they were overloaded, which is another problem of the hotel. Overall we would recommend the hotel and the location.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Guest Service le 14 mai 2019
Dear Anton, thank you very much for rating your stay in Prinsotel Mal Pas. Your opinion is important for us and it helps us to improve. We hope, you enjoyed the stay with us. Look forward to your next visit! Kind regards, Prinsotel

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Struttura ordinata e pulita; organizzazione perfetta. Tutti cordiali e disponibili. Mi sentivo a casa. Non avrei potuto aspettarmi di più.
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Guest Service le 16 mai 2019
Estimado huésped, Muchas gracias por compartir su opinión sobre su estancia en Prinsotel Mal Pas. Nos alegra saber que disfrutó de su estancia. Esperamos poder volver a verle nuevamente. Cordiales saludos, Prinsotel.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Quaint hotel good food and service Some apartments inaccessible for older people and no inhouse entertainment
Séjour de 8 nuits en avril 2019
Réponse de Guest Service le 26 avr. 2019
Dear guest, thank you very much for rating your stay in Prinsotel. Your opinion is important for us and it helps us to improve. We hope, you enjoyed the stay with us. Look forward to your next visit! Kind regards, Prinsotel

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Guest Service le 26 avr. 2019
Dear guest, thank you very much for rating your stay in Prinsotel. We hope, you enjoyed the stay with us. Look forward to your next visit! Kind regards, Prinsotel

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
DieAnlage ist in die Jahre gekommen, aber immer noch schön. Wir kommen gerne wieder. Das Personal ist sehr freundlich. Das Essen hat sicg sehr verbessert.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Guest Service le 30 avr. 2019
Lieber Gast, vielen Dank für diesen netten Kommentar. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Urlaub genossen haben und hoffen Sie bald wieder bei Prinsotel Willkommen zu heißen. Viele Grüsse, Prinsotel.

10/10 Excellent

Christian, Lüneburg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Waren nun zum zweiten Mal im Prinsotel Mal Pas. Sehr freundliches Personal, saubere Zimmer, eine ruhige Lage mit nahe gelegener Badebucht und eine hervorragende Küche zeichnen dieses Hotel aus.
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Guest Service le 25 oct. 2018
Lieber Christian, vielen Dank für Ihren netten Kommentar. Wir hoffen, dass Ihnen Prinsotel gefällt hat. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald bei uns wiederzusehen. Liebe Grüsse, Prinsotel

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
An okay hotel - good for relaxing.
I stayed for a week at Prinsotel Mal Pas with my boyfriend and we have mixed feelings about our stay. There were features about the hotel we liked, such as the breakfast choices, our room and the fact that we were only 5 mins away from the beach. But there are aspects we didn't like.Firstly, if you're a young couple like we are and you want something a bit more lively, this isn't the place for you. Luckily, we weren't really looking for a loud and rowdy hotel but some sort of music playing during the day by the pool would've been nice, so because of this and fact the pool is very small, we didn't swim once at the hotel. During our stay, we also found some staff to be quite rude, an example being where we wanted to sit outside for dinner as the weather was nice and as we were about to sit, one of the waiters told us we couldn't sit there as it was forecasted to rain. Now I understand that, however what we didn't understand was why other people were allowed to sit outside. Another occasion was then we were ordering a drink and the bartender we were speaking to, just dismissively told us to order from someone else. Maybe he didn't understand what I was saying but he could of just said that. Dinner on the whole was nice, although on our last I got some fish which we had got before and tasted very nice the first time, but on our last night it must've been fried in something really funky because it smelt BAD. Lastly would've been nice if there were more English TV channels.
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Guest Service le 27 sept. 2018
Dear guest, thank you very much for rating your stay in Prinsotel. Your opinion is important for us and it helps us to improve. We hope, you enjoyed the stay with us. Look forward to your next visit! Kind regards, Prinsotel

10/10 Excellent

James

Very easy friendly stay
Great little hotel. Very tidy and clean. 2 minutes from the beach. The pool and grounds were very well kept and nicely laid out. Pool area was pretty cosy as there’s not a lot of space around it for all the sun beds but the other guests (mostly German) were very considerate and polite. Staff generally very friendly (except the guy cooking the grill who was rude and unhelpful). Food was good, house wine very drinkable, and prices for drinks not included in the half board deal were very reasonable. Had several massages At the hotel which were very good. There’s a good little supermarket nearby for drinks, snacks and all manner of other things and a great little shack on the beach which did fantastic food for lunch. Alcúdia was a 5€ Taxi ride away. Nice scenic old town with shops, restaurants and bars (including a cute rooftop bar). Highly recommend Prinsotel Mal Pas to anyone looking for a very easygoing, chilled out break.
Séjour de 6 nuits en août 2018
Réponse de Guest Service le 6 sept. 2018
Dear James, thank you very much for your kind comment and also for rating your stay in Prinsotel. We are very glad to know, you enjoyed the stay with us. Look forward to your next visit! Kind regards, Prinsotel

8/10 Bien

Patrick, London

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good hotel slightly away from Alcudia centre
Rooms are OK, Food good, swimming pool & terrace excellent. Staff are generally very welcoming. Situated in Mal Pas/Bonnaire 25-30 minutes walk from Alcuduia ...caror taxi required if you wish to go out in the evening. Small sandy beach and sea only 5 mins walking.
Séjour de 6 nuits en août 2018
Réponse de Guest Service le 28 août 2018
Dear Patrick, thank you very much for your kind comment and also for rating your stay in Prinsotel. We are very glad to know, you enjoyed the stay with us. Look forward to your next visit! Kind regards, Prinsotel

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a very relaxing, comfortable place to stay ..beautiful setting, near fabulous beaches
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de Guest Service le 22 août 2018
Dear guest, thank you very much for rating your stay in Prinsotel. We hope, you enjoyed the stay with us. Look forward to your next visit! Kind regards, Prinsotel

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr schönes, ruhig gelegenes Hotel. Strand super erreichbar und sauber. Zuvorkommendes Personal. Hervorragendes regional typisches Buffet mit enormer Auswahl.
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Guest Service le 24 août 2018
Lieber Gast, vielen Dank für Ihren netten Kommentar. Wir hoffen, dass Ihnen Prinsotel gefällt hat. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald bei uns wiederzusehen. Liebe Grüsse, Prinsotel