Avis sur La Residencia, A Belmond Hotel, Mallorca
La Residencia, A Belmond Hotel, Mallorca
Son Canals s/n, Deià, Mallorca Island
Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
9,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
2 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Ulisses Marreiros le 3 nov. 2018
Many thanks for your visit and positive score.
8/10 Bien
Thomas
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Julia Schramm, Excellence & Quality Manager le 9 nov. 2023
Thank you for your rating Thomas.
8/10 Bien
Marousa
Voyage en groupe
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marousa
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Julia Schramm, Excellence & Quality Manager le 26 sept. 2023
Dear Marousa, I am really sorry to read about your disappointment, I wish we would have known during your stay to try finding a different option for you according to your preferences and booking. I hope you did enjoy the rest of our facilities and had a nice time amongst us. Please feel free to contact us directly on your next visit in order to ensure the best room category recommendation for your stay. Warmest regards,
10/10 Excellent
sergei
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paraíso
sergei
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Julia Schramm, Excellence & Quality Manager le 26 sept. 2023
Apreciado Sergei, Muchísimas gracias por sus amables palabras. Nos alegra enormemente saber que disfrutó de su estancia entre nosotros, así como de nuestros restaurantes y del arte que tiene nuestro hotel, como el pintoresco pueblo de Deià. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo muy pronto,
10/10 Excellent
Olga
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olga
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Julia Schramm, Excellence & Quality Manager le 20 sept. 2023
Dear Olga, we love reading that you have enjoyed the time in our charming village of Deià! Thank you for choosing La Residencia for your holidays! We look forward to your next visit!
10/10 Excellent
Timothy
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing property in Mallorca!
Timothy
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Julia Schramm, Excellence & Quality Manager le 9 sept. 2023
Dear Timothy, Thank you! Reading your review is an amazing way to start our day! The entire team is looking forwars to welcoming you back in a near future to surprise you once again! Sunny regards,
10/10 Excellent
Yanek
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfection
Yanek
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Julia Schramm, Excellence & Quality Manager le 9 sept. 2023
Dear Yanek, Thank you so much for your loyalty and for sharing your feedback with us. We look forward to welcome you back home many more years!
10/10 Excellent
Ana
Voyage en couple
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Julia Schramm, Excellence & Quality Manager le 9 sept. 2023
Apreciada Ana, Muchísimas gracias por su valoración. Nos encanta saber que ha disfrutado de su experiencia en La Residencia!
10/10 Excellent
ROSIE
25 juil. 2023
ROSIE
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Julia Schramm, Excellence & Quality Manager le 9 sept. 2023
Dear Rosie, thank you so much for your rating!
8/10 Bien
Katia
14 juil. 2023
Katia
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Julia Schramm, Excellence & Quality Manager le 6 août 2023
Dear Katia, Thank you so much for your rating. We are thrilled to know that you have enjoyed and already look forward to your next visit.
10/10 Excellent
Carine
Voyage en famille
5 juil. 2023
Go to this Hotel!
Carine
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Julia Schramm, Excellence & Quality Manager le 10 juil. 2023
Dear Carine, Thank you so much for having chosen our hotel for your holidays! We are delighted to read that you enjoyed your time in Deià!. We look forward to your next visit,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bela vista da cidade
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 17 mai 2023
Thank you very much for your visit!
10/10 Excellent
Kyungmin
11 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kyungmin
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 17 mai 2023
Thank you Kyungmin, for your visit and for the 10!
10/10 Excellent
Matthew
30 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superb stay
Matthew
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Julia Schramm, Excellence Manager le 2 mai 2023
Dear Matthew, It is fantastic to read how much you have enjoyed your experience at La Residencia, thank you so much for having chosen our hotel and for sharing your kind words with us. We look forward to your next visit!
10/10 Excellent
Lisa Marie
Voyage en couple
13 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa Marie
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 14 nov. 2022
Dear Lisa Marie,thank you very much for your visit and review!
8/10 Bien
Felix
16 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Felix
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Thomas Moons le 17 oct. 2022
Sehr geehrter Felixwir danken Ihnen, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns über hotels.com geteilt haben. Wir würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
10/10 Excellent
Laura
Voyage en couple
6 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 13 oct. 2022
Dear Laura,thank you so much! What a compliment!It was a pleasure having you as our guest!
10/10 Excellent
David
5 oct. 2022
David
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 13 oct. 2022
Thank you David!
2/10 Horrible
SERGIO
15 sept. 2022
SERGIO
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Adrian
Voyage en couple
15 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adrian
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 16 sept. 2022
Dear Adrian,excellent is good!see you next time!
10/10 Excellent
Xhiliola
Voyage en couple
2 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xhiliola
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 3 sept. 2022
Thank you for your visit! Xhiliola!
10/10 Excellent
Yanek
30 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yanek
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 1 sept. 2022
Dear Yanek,thank you so much for your visit and for your positive feedback!
10/10 Excellent
LUCY, Toronto
14 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LUCY
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 15 août 2022
Dear Lucy,
thank you for sending us your feedback! Sorry to hear that you felt the service was a bit slow. The only explenation I could come up with is that we had many tables arriving at the same time, which slows service down a bit. Apologies, I do hope you enjoyed the quality of your meal!
10/10 Excellent
Nancy, Pico Rivera
Voyage en couple
14 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 15 août 2022
Thank you Nancy!
Actually, Deia is the perfect base for discovering the entire west of the island, as it is very strategically located.
Thank you for your visit!
10/10 Excellent
Monica
Voyage en famille
12 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 15 août 2022
Thank you for your visit Monica!
10/10 Excellent
Tracy L.
31 mai 2022
Tracy L.
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
Emma
Voyage en groupe
10 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect one night stay
Emma
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 9 août 2022
Dear Emma,
thank you for your visit and for your feedback!
10/10 Excellent
SEKYOUNG
29 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
호텔비용이 아깝지 않았던 곳
SEKYOUNG
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 9 août 2022
Dear Sekyoung,
thank you for your visit in April, we hope to be able to see you again in the future!
10/10 Excellent
Malin
Voyage en famille
22 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Malin
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 9 août 2022
Dear Malin,
thank you, thank you, thank you :-)
See you next time!
10/10 Excellent
Alastair
2 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alastair
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 3 avr. 2022
Dear Alistair,
Thank you so much! What a complement that is!
We look forward to welcoming you again!
10/10 Excellent
Eva
Voyage en couple
12 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eva
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 12 oct. 2021
Dear Eva, thank you for your visit and for providing us with your feedback!
10/10 Excellent
Amanda A
Voyage en couple
16 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda A
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 17 sept. 2021
Thank you very much for your feedback Amanda! We take your comments to heard and we will look into it!
Travel safe and see you next time!
4/10 Médiocre
Clare
Voyage en famille
13 sept. 2021
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Clare
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 17 sept. 2021
Dear Ms. Rankin,
Once again, I truly regret that you had an issue and that we were not able to correct what went wrong during your stay. It is always our intention to provide excellent customer service and we strive to exceed the expectations of every guest. Therefore I am sad and dissapointed to read that you still look back with these feelings about our intentions.
Travel safe
10/10 Excellent
Aida
Voyage en famille
5 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect Getaway
Aida
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Thomas Moons, General manager le 6 sept. 2021
Thank you Aida!
10/10 Excellent
Bryan, Camp Hill
Voyage en famille, Voyage en groupe
1 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 6 sept. 2021
Thank you for your visit Bryan!
10/10 Excellent
Caitlin
1 sept. 2021
Caitlin
Séjour de 3 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Monica
1 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 6 sept. 2021
Thank you Monica, see you soon!
2/10 Horrible
Clare
Voyage en famille
30 août 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Clare
Séjour de 5 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Henrik
9 août 2021
Henrik
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Mr Martin Reichelt
Voyage en famille
25 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quality
Mr Martin Reichelt
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Thomas le 26 juil. 2021
Dear Martin,
thank you for taking the time to share your experience with your fellow travellers! It was nice to have you as our guest!
10/10 Excellent
jane
20 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect getaway spot
jane
Séjour de 10 nuits en juillet 2021
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 21 juil. 2021
Dear Jane,
thank you for providing us as well as your Hotels.com peers some insights into your stay. We are happy to read that you enjoyed yourself!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 21 juil. 2021
Thank you!
10/10 Excellent
Yanek
Voyage en famille
14 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yanek
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 15 juil. 2021
Dear Yanek, thank you very much for taking the time and share your feedback! We are glad to read that you love our rustic oasis so much and we look forward to welcoming you back soon! Best, Thomas Moons General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 juil. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Stunning
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 15 juil. 2021
Thank you very much for sharing this beautiful review! We are glad to read that you enjoyed your stay at our hotel so much as well as the service. We hope to welcome you back soon! Best, Thomas Moons General Manager
10/10 Excellent
JM
1 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The very best hotel you'll ever stay in
JM
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 17 août 2021
Dear JM, wow! How nice. We do hope to see you again soon!
10/10 Excellent
ingrid
21 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ingrid
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Thomas Moons, General Manager le 15 juil. 2021
Dear Ingrid, thank you so much for sharing your feedback. We look forward to welcoming you back to Mallorca soon. Best regards, Thomas Moons General Manager
10/10 Excellent
PAA CAPITAL
20 sept. 2020
PAA CAPITAL
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
10/10 Excellent
Katie
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
1 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay in Deia
Katie
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Ulisses Marreiros le 1 août 2020
Dear Katie,
Many thanks for the visit and review.
Delighted to read you have enjoyed to discover Deià, our hotel and our restaurants.
Look forward to welcoming you again.
Best regards from Sunny Deià.
Ulisses Marreiros
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 juil. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Ulisses Marreiros le 1 août 2020
Many thanks.
10/10 Excellent
Allen
13 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great trip
Allen
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Ulisses Marreiros le 13 nov. 2019
Dear Allen,
Many thanks for the visit and review. Glad you have enjoyed to discover our hotel and lovely village.
Wish you all the best.
Ulisses Marreiros