Suite, terrasse (Observatory) | Literie de qualité supérieure, couette en duvet d'oie, minibar

Avis sur Jumeirah Mallorca

5 out of 5
Jumeirah Mallorca
Carrer de Belgica, s/n, Port de Soller, Sóller, Mallorca

Avis

9,6

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 373 avis sur 451." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 61 avis sur 451." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 12 avis sur 451." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 1 avis sur 451." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 451." "

10/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

9,8/10

Équipements

9,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Stofa, PARIS

Séjour de 6 nuits en août 2023

8/10 Bien

Clara

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
A l.arrivée on nous transbahuter a l.autre bout de l.hôtel par une personne qui apparemment ne connaissait pas bien l.hôtel différents ascenseurs escaliers ect qui nous a lâchés en cours de route pour chercher ou autre personne qui connaissait mieux l.hôtel Nous avons d.ailleurs refuser le logement qui était beaucoup trop loin du bâtiment principal. A 75 ans et fatigué je me voyais mal refaire ce trajet On a finit par nous changer de chambre car j.ai menacé de chad.hôtel
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 2 mai 2023
Dear Mrs. Fargeon,Thank you for taking the time to share your feedback with us. First of all, please accept our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced. We are aware that our property is made up of several different building which is also what make the place unique; however, please note that the Hotel also provides a buggy service available 24/7 for our guests.We were glad we could promptly find a solution to your problem by assigning a different room with a more suitable allocation and that your overall stay has been positive.Thank you Mrs. Fargeon, we hope we will have the pleasure to welcome you back and meet your expectations.Please do not hesitate to get in contact with us for any further assistance or concern.Warmest regards from Jumeirah Port Soller!Cristina Sancenon - General Manager

10/10 Excellent

Olena

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Exilante pour week-end
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Gianluca Priori, General Manager le 12 avr. 2022
Dear Olena, Thank you for taking the time in sharing your experience on Expedia. I am excited to read that you have enjoyed the weekend among us. We look forward to your return!

10/10 Excellent

ISABELLE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
top
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de José Montalbán le 9 août 2019
Dear Isabelle, Thank you very much for this wonderful review. It is always a pleasure to meet our customers’ expectations. We remain at your disposal for any further assistance you may need and hope to be your choice once again in the future. Kind regards, José Montalbán Reservations Agent

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Jordi E. Tarrida, General Manager le 5 juin 2019
Dear Guest, it is a pleasure to acknowledge that you have had a great time with us and we truly thank you for your rating. We look forward to welcome you back very soon. Best,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Jordi E. Tarrida, General Manager le 9 mai 2019
Dear Guest, Thank you so much for rating your experience among us. Kindest regards,

8/10 Bien

laetizia, Zurich

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vue splendide, Hotel de grande classe
Somptueux hotel a pic sur la falaise avec une vue sur la mer a couper le souffle. Service sublime, prestations de haut de gamme, chambre impeccable, spa merveilleux. Service vraiment 5 étoiles. Par contre, heures d'ouverture du kids club limitées (fermeture à 18:00) et à déjeuner. Et autre petit problème, le dénivellé de l'hotel. Les chambres peuvent être très loin du lobby et il faut parfois prendre 3 voire 4 ascenseurs différents, le parcours du combattant. Autre petit bémol, le restaurant principal CapRoig assez banal et peu chic (mais cher) pour un hotel de cette gamme, particulièrement à Majorque ou le niveau gastronomique est très élevé. la salle est dailleurs celle utilisée pour le petit-déjeuner. J'attendais une restaurant de plus haut niveau. A part ceci, l'hotel et l'endroit est vraiment beau. il faut par contre marcher pour arriver à Port Soller. La descente est possible, la remontée déjà bien plus laborieuse, et pratiquement impossible si vous avez une poussette....

10/10 Excellent

David, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxe calme et volupté
3 nuits passées dans une suite junior avec vue sur mer. La chambre est très grande et parfaitement bien équipée (machine nespresso avec capsules a volonté, station iPod...) L'hôtel est bâti sur une montagne et il est très étendu, ce peut être un handicap pour se rendre d'un point a un autre (il faut aimer marcher et prendre 2 ou 3 ascenseurs) mais tout est très raffiné avec toutes les qualités requises d'un vrai hôtel de luxe. Le petit dej extrêmement varié, le Spa sublime (avec plusieurs types de hammam, sauna...) le jacuzzi ultra moderne avec une vue magnifique (l'eau tt de même un peu froide pour un Spa) et 2 piscines extérieures (1 pour famille ou l'autre plus tranquille) Les 2 restaurants testés sont bons (paellas moins chères que le reste...) Navette gratuite toutes les 2h pour se rendre sur le port. Personnel aux petits soins mais mieux vaut parler anglais ou espagnol. En résumé, hotel atypique, très cher certes mais le top du luxe !!!

10/10 Excellent

William

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Randi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastisk. Vi har været der to gange og det var bestemt ikke sidste gang!
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 2 avr. 2024
Dear Mr. Randi,Thank you for your kind words. We look forward to welcoming you back soon and we send you our warmest regards!

10/10 Excellent

Lauren

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

jae hak

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Subin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Hubert

Séjour de 4 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Camilla

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastiskt hotell med superservice!
Otroligt fint hotell med ett makalöst läge och fantastisk service. Mycket hög standard!
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 19 oct. 2023
Dear Camilla,Thank you so much for your kind words, we are happy to read that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back in the future!Warmest regards,

8/10 Bien

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Check your room
In regards to the hotel, staff, food, service. Its exceptional! I am however disappointed by the room, its not what I booked or expected...
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 19 oct. 2023
Dear Richard,Thank you for your feedback, we are glad you enjoyed your stay.Also, we are sorry to read that your expectations were not met. In case you would like to share further details, please do not hesitate to get in contact with me.Kindest Regards,

8/10 Bien

Adrian

Séjour de 2 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

cheolmin

Voyage en famille
발렛팀, 시설관리팀, 내부청소, 호텔위치는 훌륭. 직원태도, 음식은 기대이하임
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 9 oct. 2023
Dear Cheolmin,Thank you for sharing your feedback. We are sorry to receive such low punctuation and I remain at your disposal in case you would like to share further details.Kindest regards

10/10 Excellent

Alicia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect! 10 out of 10
This hotel is 5 starts for a reason! Everything is absolute perfection from the start of our arrival to the moment we left. It’s an absolute treat! Treat yourself to this majestic hotel and property!
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 9 oct. 2023
Dear Alicia,Thank you for your kind comments! We are glad to read that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back!Kindest regards,

10/10 Excellent

Emily

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Chantal

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
From the moment you enter the property you are treated by gracious staff and beautiful surroundings. I would definitely recommend staying at this property and I would not hesitate to stay here again at a future date.
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 20 sept. 2023
Dear Chantal,Thank you for your lovely words and your kind feedback. We look forward to welcoming you back in the future and we send you our kindest regards.

10/10 Excellent

Dillon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Travelled from Canada from our honeymoon and had a great experience! Property location and views are stunning, but a little ways from the beach in the Port. Service and facilities are wonderful, but expensive compared to the other top resorts we stayed at on the island. Even saying that, really enjoyed our stay and would absolutely return.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 15 sept. 2023
Dear Dillon,Thank you again for sharing your feedback, this is very much appreciated. We are glad to read that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back in the future.Warmest regards,

10/10 Excellent

Kyle

Voyage en couple
Everything
Séjour de 4 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Allan

Voyage en couple
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Well trained, agreeable staff. Good service. Excellent food in all the restaurants. Wi-Fi wasn’t great at times.
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 12 sept. 2023
Dear Allan,Thank you for your lovely feedback, we have taken good note of your commentary.We look forward to welcoming you back soon and we send you our best regards.

10/10 Excellent

Matt

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The design of the facilities, location of the property and quality of service are all exceptional. The nicest experience I’ve ever had.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 11 sept. 2023
Dear Matt,Thank you for sharing your lovely comment. We look forward to welcoming you back in the future and we send you our best regards from Port Soller!

10/10 Excellent

Ian

Séjour de 3 nuits en septembre 2023

8/10 Bien

Miguel Angel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel con excelente ubicación y excelente personal, por otro lado es un hotel frío y sin alma.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 17 août 2023
Estimado Miguel Angel,Lamentamos mucho leer que, aunque haya apreciado nuestro excelente personal y ubicación, haya definido nuestro hotel sin alma. En caso de que quisiera compartir más información con nosotros, por favor no dudes en contactarnos directamente.Cordialmente,

10/10 Excellent

Daljit

Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Daljit

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 16 août 2023
Dear Daljit,Thank you for sharing your punctuation!We look forward to hosting you again in the future and I send you my kindest regards.

10/10 Excellent

Vera

Séjour de 4 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Patrik

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a wunderful stay! Perfect food and service! Special the sunset bar team! Thank you and see you soon!!!
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 16 août 2023
Dear Patrik,Thank you for your kind words, we are glad to read that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon!Kindest Regards,

8/10 Bien

Oliver, Toronto

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everybody went out of their way to ensure our stay was wonderful. Other than an issue at check in that should have been trivial (and no update later)…everybody else deserves special recognition. Thank you for a wonderful stay — we can’t wait to come back.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 10 août 2023
Dear Oliver,Thank you so much for sharing your feedback and for your lovely words towards our team.We look forward to welcoming you back soon and we send you our warmest regards from Jumeirah Port Soller!

8/10 Bien

Salem

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The hotel is great but to reach your room, you need to ride 3 different lifts
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 10 août 2023
Dear Salem,Thank you for sharing your feedback, we have taken good note of your commentary and we are working on improving our signage. We look forward to welcoming you back and meet your expectations at full.In the meantime, please receive our kindest regards from sunny Port Soller!

10/10 Excellent

Aray

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 9 août 2023
Dear Aray,Thank you for sharing your opinion. We look forward to welcoming you back very soon to our beautiful property and we send you our kindest regards.

10/10 Excellent

Rupal

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We booked a last minute weekend to Jumeirah Port Soller Hotel and Spa for my husbands birthday. The holiday was absolutely amazing and surpassed all expectations. We wondered if being a Jumeirah hotel the service would be like that received in Dubai, exceptional. I have to say we were not disappointed. The service by every single person on the team was excellent. They were all so attentive. If I could name each and every one of the I would. ROOM: Very spacious, beautiful decor and unbelievable views. There is no such thing as a bad view from anywhere in this hotel. SPA: Exceptional is the only word I can use. The views from the hydropool were out of this world and there were so many rooms in the spa area. You did not need to have a massage to be able to enjoy it. RESTAURANTS: Breakfast was excellent and once again service exceptional, The dining experience was beyond brilliant, the food amazing and so well thought out. If you are looking to eat dinner at the hotel, half board was good value, the restaurants are not cheap but the food quality is great. Sunset lounge, we did not have time to visit other than pipping in to see the venue. Stunning for evening drinks or a meal. SHUTTLE SERVICE: There is a service that runs from the hotel directly to the port through out the day. Thank you to every member of the Jumeirah Port Soller Team for making our staying exceptional and delivering beyond expectations.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 7 août 2023
Dear Rupa,Thank you so much for your amazing words toward our property and staff. We are beyond happy to read that you enjoyed your stay with us and appreciated our facilities and service. I will make sure your message will be passed onto the entire team. In the meantime, i remain at your disposal for any further assistance and I look forward to welcoming you back soon to our little corner of paradise.Warmest Regards from sunny Port Soller!

10/10 Excellent

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 7 août 2023
Dear Christian,Thank you so much for sharing your feedback.We look forward to welcoming you back soon!Kindest Regards,

10/10 Excellent

Wouter

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is probably the best hotel we have stayed in Europe. Wonderful location, service, everything.
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 7 août 2023
Dear Wouter,Thank you so much for sharing your opinion and your lovely words. We look forward to hosting you in the future and we send you our best regards.

10/10 Excellent

Sarah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 7 août 2023
Dear Sarah,Thank you for sharing your punctuation.We look forward to welcoming you back in the future and send you our best regards.

8/10 Bien

Salem

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 1 août 2023
Dear Salem,Thank you for your punctuation.We look forward to welcoming you back soon to Jumeirah port Soller!All my best,

10/10 Excellent

Diana

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
El mejor servicio de todo el personal en todo momento. Amabilidad y disposición para hacerte sentir cómodo siempre. Excelentes instalaciones. Comida exquisita. Vistas espectaculares.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 26 juil. 2023
Estimada Diana,Muchas gracias pr su amable comentario.Nos complace saber que haya disfrutado de su estancia y quedamos a la espera de darle la bienvenida de vuelta muy pronto.Cordialmente,

10/10 Excellent

Patrick Petrus

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect hotel, fantastisch uitzicht en geweldige kamers
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 26 juil. 2023
Dear Mr. Petrus,Thank you for taking the time to complete our survey, hope you had a safe journey back home.Your comments will be shared with our entire staff.We are very glad to know you were pleased with your overall stay and we look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations.Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you if you have any questions or concerns.Thank you for choosing Jumeirah Port Soller!

10/10 Excellent

Jamila

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 24 juil. 2023
Dear Jamila,Thank you for sharing your feedback.We look forward to welcoming you back soon to our Jumeirah Port Soller!All my best,

10/10 Excellent

Nahal

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful
Amazing
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 14 juil. 2023
Dear Mr. Nahal,Thank you for your kind comment and for your feedback.We look forward to welcoming you back soon to our little corner of paradise.Warmest regards from Port Soller!

10/10 Excellent

peter

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Spectacular
Absolutely spectacular property - location was amazing - food was fantastic - breakfasts overlooking Mediterranean were wonderful - arguably the best property in all of Mallorca
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 7 juil. 2023
Dear Peter,Thank you so much for sharing your feedback and for your lovely words towards our property. We are glad you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon to our beautiful Jumeirah Port Soller!Kindest regards,

10/10 Excellent

Ambar

Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 26 juil. 2023
Dear Ambar,Thank you for sharing your feedback.We are glad to hear that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back!Kindest,

10/10 Excellent

Robert, Woodbury

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were incredibly supportive of us when our 15 month old daughter became I’ll. They arrange a doctor to visit us, and we’re constantly inquiring as to her health. The facilities were world class and our room perfectly appointed. Being an Expedia Gold member, we received a free upgrade of our room to a junior suite. We had to extend our stay by one day and the hotel only charged us the UN-upgraded room rate. All in all it was a very nice place to end our holiday in Mallorca.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 28 juin 2023
Dear Robert,Thank you so much for sharing your experience with the Expedia Community, this is very much appreciated.We are happy to hear that you had a wonderful stay and we certainly look forward to welcoming you back in the future. Also, we have taken note of your commentary and will share your lovely words with our entire team.Thank you again for choosing Jumeirah Port Soller!

10/10 Excellent

Andre

Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 24 juil. 2023
Dear Andre,Thank you for your feedback and punctuation.We look forward to welcoming you back soon and we send you our kindest regards!

10/10 Excellent

Shannon

Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 24 juil. 2023
Dear Shannon,Thank you for your feedback and punctuation.We look forward to welcoming you back soon and we send you our kindest regards!

10/10 Excellent

Garrett, Tampa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Readers of this review might need some context since you have no idea where I've vacationed, hotels I've stayed, etc. but let's say I've stayed at some pretty nice hotels all over the world and here in the US (especially as a business traveler). That all out of the way, this Jumeirah property at Port Soller could very well be one of the nicest hotels I've ever stayed at. The property itself is literally breathtaking: having dinner at the sunset lounge overlooking both the port and the Balearic Sea was truly mesmerizing. The included breakfast is one of the best spreads you'll find but honestly, what blew me away (maybe being from the US where service is... um, not great), was the friendliness and level of service you get from the staff - literally everyone we encountered and dealt with. I feel like this is what the Ritz-Carlton used to be like decades ago. The only negative thing about this property is that eventually you have to leave ;).
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 14 juin 2023
Thank you so much for taking the time to share your latest experience with the Expedia community.First, allow me to say, your words of appreciation towards our property and staff is what make us proud and push us to give our best every day. We are beyond happy to hear that you enjoyed your stay and we really look forward to welcoming you back very soon. In the meantime, please receive our best regards from sunny Port Soller!All my best,Cristina Sancenon - General Manager

4/10 Médiocre

Christine Lynn

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 24 juil. 2023
Dear Mrs. Lynn,Thank you for your feedback and punctuation.We look forward to welcoming you back soon and we send you our kindest regards!