Avis
9,6
Exceptionnel
10/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
9,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
23 août 2023
Séjour de 6 nuits en août 2023
8/10 Bien
Clara
Voyage en couple
2 mai 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clara
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 2 mai 2023
Dear Mrs. Fargeon,Thank you for taking the time to share your feedback with us. First of all, please accept our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced. We are aware that our property is made up of several different building which is also what make the place unique; however, please note that the Hotel also provides a buggy service available 24/7 for our guests.We were glad we could promptly find a solution to your problem by assigning a different room with a more suitable allocation and that your overall stay has been positive.Thank you Mrs. Fargeon, we hope we will have the pleasure to welcome you back and meet your expectations.Please do not hesitate to get in contact with us for any further assistance or concern.Warmest regards from Jumeirah Port Soller!Cristina Sancenon - General Manager
10/10 Excellent
Olena
12 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Olena
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Gianluca Priori, General Manager le 12 avr. 2022
Dear Olena,
Thank you for taking the time in sharing your experience on Expedia. I am excited to read that you have enjoyed the weekend among us. We look forward to your return!
10/10 Excellent
ISABELLE
8 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
top
ISABELLE
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de José Montalbán le 9 août 2019
Dear Isabelle,
Thank you very much for this wonderful review. It is always a pleasure to meet our customers’ expectations.
We remain at your disposal for any further assistance you may need and hope to be your choice once again in the future.
Kind regards,
José Montalbán
Reservations Agent
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Jordi E. Tarrida, General Manager le 5 juin 2019
Dear Guest,
it is a pleasure to acknowledge that you have had a great time with us and we truly thank you for your rating. We look forward to welcome you back very soon.
Best,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Jordi E. Tarrida, General Manager le 9 mai 2019
Dear Guest,
Thank you so much for rating your experience among us.
Kindest regards,
8/10 Bien
laetizia, Zurich
23 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vue splendide, Hotel de grande classe
laetizia
10/10 Excellent
David, paris
14 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxe calme et volupté
David
10/10 Excellent
William
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Randi
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Randi
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 2 avr. 2024
Dear Mr. Randi,Thank you for your kind words. We look forward to welcoming you back soon and we send you our warmest regards!
10/10 Excellent
Lauren
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauren
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
jae hak
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jae hak
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Subin
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Subin
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Hubert
22 oct. 2023
Hubert
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Camilla
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastiskt hotell med superservice!
Camilla
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 19 oct. 2023
Dear Camilla,Thank you so much for your kind words, we are happy to read that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back in the future!Warmest regards,
8/10 Bien
Richard
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Check your room
Richard
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 19 oct. 2023
Dear Richard,Thank you for your feedback, we are glad you enjoyed your stay.Also, we are sorry to read that your expectations were not met. In case you would like to share further details, please do not hesitate to get in contact with me.Kindest Regards,
8/10 Bien
Adrian
11 oct. 2023
Adrian
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
cheolmin
Voyage en famille
6 oct. 2023
발렛팀, 시설관리팀, 내부청소, 호텔위치는 훌륭. 직원태도, 음식은 기대이하임
cheolmin
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 9 oct. 2023
Dear Cheolmin,Thank you for sharing your feedback. We are sorry to receive such low punctuation and I remain at your disposal in case you would like to share further details.Kindest regards
10/10 Excellent
Alicia
Voyage en famille
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect! 10 out of 10
Alicia
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 9 oct. 2023
Dear Alicia,Thank you for your kind comments! We are glad to read that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back!Kindest regards,
10/10 Excellent
Emily
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Chantal
Voyage en couple
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chantal
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 20 sept. 2023
Dear Chantal,Thank you for your lovely words and your kind feedback. We look forward to welcoming you back in the future and we send you our kindest regards.
10/10 Excellent
Dillon
Voyage en couple
14 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dillon
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 15 sept. 2023
Dear Dillon,Thank you again for sharing your feedback, this is very much appreciated. We are glad to read that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back in the future.Warmest regards,
10/10 Excellent
Kyle
Voyage en couple
12 sept. 2023
Kyle
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Allan
Voyage en couple
11 sept. 2023
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allan
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 12 sept. 2023
Dear Allan,Thank you for your lovely feedback, we have taken good note of your commentary.We look forward to welcoming you back soon and we send you our best regards.
10/10 Excellent
Matt
Voyage en couple
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 11 sept. 2023
Dear Matt,Thank you for sharing your lovely comment. We look forward to welcoming you back in the future and we send you our best regards from Port Soller!
10/10 Excellent
Ian
7 sept. 2023
Ian
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Miguel Angel
16 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Miguel Angel
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 17 août 2023
Estimado Miguel Angel,Lamentamos mucho leer que, aunque haya apreciado nuestro excelente personal y ubicación, haya definido nuestro hotel sin alma. En caso de que quisiera compartir más información con nosotros, por favor no dudes en contactarnos directamente.Cordialmente,
10/10 Excellent
Daljit
14 août 2023
Daljit
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Daljit
13 août 2023
Daljit
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 16 août 2023
Dear Daljit,Thank you for sharing your punctuation!We look forward to hosting you again in the future and I send you my kindest regards.
10/10 Excellent
Vera
13 août 2023
Vera
Séjour de 4 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Patrik
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrik
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 16 août 2023
Dear Patrik,Thank you for your kind words, we are glad to read that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon!Kindest Regards,
8/10 Bien
Oliver, Toronto
Voyage en famille
10 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oliver
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 10 août 2023
Dear Oliver,Thank you so much for sharing your feedback and for your lovely words towards our team.We look forward to welcoming you back soon and we send you our warmest regards from Jumeirah Port Soller!
8/10 Bien
Salem
Voyage en famille
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Salem
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 10 août 2023
Dear Salem,Thank you for sharing your feedback, we have taken good note of your commentary and we are working on improving our signage. We look forward to welcoming you back and meet your expectations at full.In the meantime, please receive our kindest regards from sunny Port Soller!
10/10 Excellent
Aray
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aray
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 9 août 2023
Dear Aray,Thank you for sharing your opinion. We look forward to welcoming you back very soon to our beautiful property and we send you our kindest regards.
10/10 Excellent
Rupal
Voyage en couple
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rupal
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 7 août 2023
Dear Rupa,Thank you so much for your amazing words toward our property and staff. We are beyond happy to read that you enjoyed your stay with us and appreciated our facilities and service. I will make sure your message will be passed onto the entire team. In the meantime, i remain at your disposal for any further assistance and I look forward to welcoming you back soon to our little corner of paradise.Warmest Regards from sunny Port Soller!
10/10 Excellent
Christian
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 7 août 2023
Dear Christian,Thank you so much for sharing your feedback.We look forward to welcoming you back soon!Kindest Regards,
10/10 Excellent
Wouter
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
5 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wouter
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 7 août 2023
Dear Wouter,Thank you so much for sharing your opinion and your lovely words. We look forward to hosting you in the future and we send you our best regards.
10/10 Excellent
Sarah
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sarah
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 7 août 2023
Dear Sarah,Thank you for sharing your punctuation.We look forward to welcoming you back in the future and send you our best regards.
8/10 Bien
Salem
31 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Salem
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 1 août 2023
Dear Salem,Thank you for your punctuation.We look forward to welcoming you back soon to Jumeirah port Soller!All my best,
10/10 Excellent
Diana
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 26 juil. 2023
Estimada Diana,Muchas gracias pr su amable comentario.Nos complace saber que haya disfrutado de su estancia y quedamos a la espera de darle la bienvenida de vuelta muy pronto.Cordialmente,
10/10 Excellent
Patrick Petrus
Voyage en couple
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick Petrus
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 26 juil. 2023
Dear Mr. Petrus,Thank you for taking the time to complete our survey, hope you had a safe journey back home.Your comments will be shared with our entire staff.We are very glad to know you were pleased with your overall stay and we look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations.Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you if you have any questions or concerns.Thank you for choosing Jumeirah Port Soller!
10/10 Excellent
Jamila
Voyage en famille
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jamila
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 24 juil. 2023
Dear Jamila,Thank you for sharing your feedback.We look forward to welcoming you back soon to our Jumeirah Port Soller!All my best,
10/10 Excellent
Nahal
Voyage en groupe
13 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful
Nahal
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 14 juil. 2023
Dear Mr. Nahal,Thank you for your kind comment and for your feedback.We look forward to welcoming you back soon to our little corner of paradise.Warmest regards from Port Soller!
10/10 Excellent
peter
Voyage en famille
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Spectacular
peter
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 7 juil. 2023
Dear Peter,Thank you so much for sharing your feedback and for your lovely words towards our property. We are glad you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon to our beautiful Jumeirah Port Soller!Kindest regards,
10/10 Excellent
Ambar
5 juil. 2023
Ambar
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 26 juil. 2023
Dear Ambar,Thank you for sharing your feedback.We are glad to hear that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back!Kindest,
10/10 Excellent
Robert, Woodbury
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 28 juin 2023
Dear Robert,Thank you so much for sharing your experience with the Expedia Community, this is very much appreciated.We are happy to hear that you had a wonderful stay and we certainly look forward to welcoming you back in the future. Also, we have taken note of your commentary and will share your lovely words with our entire team.Thank you again for choosing Jumeirah Port Soller!
10/10 Excellent
Andre
25 juin 2023
Andre
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 24 juil. 2023
Dear Andre,Thank you for your feedback and punctuation.We look forward to welcoming you back soon and we send you our kindest regards!
10/10 Excellent
Shannon
15 juin 2023
Shannon
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 24 juil. 2023
Dear Shannon,Thank you for your feedback and punctuation.We look forward to welcoming you back soon and we send you our kindest regards!
10/10 Excellent
Garrett, Tampa
Voyage en couple
13 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Garrett
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 14 juin 2023
Thank you so much for taking the time to share your latest experience with the Expedia community.First, allow me to say, your words of appreciation towards our property and staff is what make us proud and push us to give our best every day. We are beyond happy to hear that you enjoyed your stay and we really look forward to welcoming you back very soon. In the meantime, please receive our best regards from sunny Port Soller!All my best,Cristina Sancenon - General Manager
4/10 Médiocre
Christine Lynn
12 juin 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine Lynn
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de Cristina Sancenon - General Manager le 24 juil. 2023
Dear Mrs. Lynn,Thank you for your feedback and punctuation.We look forward to welcoming you back soon and we send you our kindest regards!