Avis
9,4
Exceptionnel
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Agustín Risco, Directeur général le 25 avr. 2024
Chère Isabelle,Merci d'avoir pris le temps de partager vos impressions.Nous sommes heureux que vous ayez apprécié la qualité de votre chambre, équipée pour votre confort ainsi que la tranquillité de notre établissement. C'est un bonheur de savoir que notre petit déjeuner a su répondre à vos attentes et que le service fourni par notre équipe ait contribué à rendre votre séjour inoubliable.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau.Cordialement,Agustín Risco, Directeur général
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 mai 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Agustín Risco, Directeur général le 18 mai 2019
Cher hôte,
Merci pour la rédaction de cet aimable commentaire à propos de l'hôtel Es Molí, Deià.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans notre établissement. Nous nous réjouissons que vous ayez pu profiter de nos jardins splendides avec la grande piscine à l'eau de source, les terrasses, la qualité du petit-déjeuner et la qualité de service de notre équipe.
Merci encore pour la bonne note et à bientôt parmi nous.
Cordialement,
Agustín Risco, Directeur général
10/10 Excellent
Jacques
30 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacques
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
10/10 Excellent
Linda, Mougins
1 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Es moli for the perfect holiday !
Linda
10/10 Excellent
danielle, Marseille
19 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
paradis
danielle
10/10 Excellent
patrick, Doussard
24 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JE RECOMMANDE !
patrick
10/10 Excellent
danielle, marseille
22 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sublime
danielle
8/10 Bien
Nath, idf
20 oct. 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel, restaurant et jardins de qualité
Nath
10/10 Excellent
DPH, MULHOUSE
6 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent hôtel sous tous rapports
DPH
6/10 Satisfaisant
Louch, Nice, France
9 juin 2010
Les points forts : Propreté et personnel et service
Es Moli : plage privée superbe
Louch
10/10 Excellent
Mahya
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mahya
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 13 mai 2024
Dear Mahya,We appreciate that you took the time to share your experience with us.It is delightful to hear that you found our location nestled in the mountains to be beautiful, and that the comfort of our beds, the quality of our pool and our friendly staff contributed to a memorable stay. Your feedback concerning water bottles will be taken into consideration.Thank you once again for your positive remarks. Es Molí is committed to creating an oasis where guests can fully relax and immerse themselves in the natural beauty of Deià.We do hope that we will be able to welcome you back soon. Best regards,Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Jasmin Lioba
Voyage en couple
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jasmin Lioba
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Agustín Risco, Hoteldirektor le 29 avr. 2024
Sehr geehrte Jasmin Lioba,vielen Dank für den sehr positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel!Die Zufriedenheit unserer Gäste liegt uns sehr am Herzen, und wir freuen uns, dass wir Ihren Erwartungen gerecht werden konnten.Sehr gern würden wir Sie bald wieder bei uns begrüßen.Beste Grüße aus Deià,Agustín Risco, Hoteldirektor
10/10 Excellent
kate
22 avr. 2024
kate
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 13 mai 2024
Dear Kate,We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.Looking forward to welcoming you back for another memorable stay in the future,Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Kristin
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristin
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Agustín Risco, Hoteldirektor le 17 avr. 2024
Liebe Kristin,vielen Dank für Ihr positives Feedback!Das Wohl unserer Gäste liegt uns am Herzen und wir freuen uns, dass Sie unser schönes Hotel sehr genossen haben.Wir hoffen, dass Sie uns auch in Zukunft wieder besuchen werden.Freundliche Grüße aus Deià,Agustín Risco, Hoteldirektor
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful Hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 23 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for reviewing your recent experience.We are delighted to hear that you enjoyed your stay, especially the beautiful room with a nice size balcony. Our hotel takes pride in offering stunning views and well-maintained grounds, and we are glad that you found our staff to be accommodating.We truly appreciate your high recommendation and kind words.We look forward to welcoming you again. Best wishes,
10/10 Excellent
Terry
Voyage en couple
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Terry
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 16 oct. 2023
Dear Terry,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to hear that you found our property exceptional and appreciated the excellent service provided by our staff. It's always a pleasure to know that our guests have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Kind regards,Agustín Risco, General Manager
6/10 Satisfaisant
Devin
20 août 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Devin
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 22 août 2023
Dear Devin,Thank you for taking the time to review your recent stay.We are sorry that your time with us did not exceed your expectations and regret that you did not tell us a bit more about the issues which you may have faced. We endeavour to provide an excellent standard for all our guests. Please make us aware of any concerns at the time, so that we may take the appropriate action.We hope to welcome you back. Best wishes,Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
John Hugh
Voyage en couple
21 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
John Hugh
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 25 juil. 2023
Dear John,Thank you for positively reviewing your visit.Our Es Moli family works hard to provide a memorable experience for our guests, and it's always rewarding to receive such positive feedback.Your kind recommendation is greatly appreciated.Thank you once again for your kind words, and we look forward to seeing you soon. Best regards,Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Laura
23 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 24 mai 2023
Dear Laura,Thank you for your positive feedback.We are pleased to know that you had a pleasant stay, our team works hard to ensure that every guest has the very best experience and your positive feedback inspires us to continue with our efforts.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Laurie
13 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurie
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 15 mai 2023
Dear Laurie,Thank you for your kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Sandra
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sandra
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 12 avr. 2023
Kære Sandra,tak fordi du tog tid til at anmelde dit ophold på hotel Es Molí.Vi er glade for at høre, at du nød dit ophold her på Es Molí og at servicen var tilfredsstillende.Vi ser frem til at få lov at åbne dørene for dig igen en anden gang.Agustín Risco, General Manager
6/10 Satisfaisant
Jibran
Voyage en groupe
29 oct. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jibran
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 3 nov. 2022
Dear Guest,Thank you for rating your recent stay.We are sorry that not everything was to your satisfaction.We would certainly like to learn more about that in a private message.We look forward to welcoming you back. Best regards,Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Lizbeth
Voyage en famille
25 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lizbeth
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 26 oct. 2022
Dear Lizbeth,Thank you for such a positive review of your stay.We are delighted that you had a pleasant experience during your stay with us and appreciate your kind feedback about our team members.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Victor
21 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A very good choice
Victor
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 24 oct. 2022
Dear Victor,Thank you for this great review.We are delighted to hear that you had a memorable experience with us and you found our location convenient. A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team members to continue with their efforts to uphold our high standards. It’s great to know we were able to tempt your taste buds with the wide selection on offer on our breakfast buffet.We look forward to welcoming you again. Best wishes,Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en groupe, Voyage en couple
18 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 20 oct. 2022
Dear Andrew,Thank you for your review.We are thrilled to read that everything was to your satisfaction! We especially appreciate your kind mention of our team members who work hard to ensure that every guest has the best experience possible. This will inspire us all to keep up the good work.We look forward to welcoming you again. Best wishes,Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Anne-Sophie
Voyage en famille
14 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful garden and views
Anne-Sophie
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 17 oct. 2022
Kære Anne-Sophie Tak fordi du tog tid til at anmelde dit ophold på hotel Es Molí.Det er til stor glæde for os at modtage din anmeldelse, og vi er meget begejstrede over, at du havde et fortrinligt ophold, samt at du fremhæver vores personale, beliggenhed og morgenmad. Vi håber, du lyst til at vende tilbage.Det vil naturligvis altid glæde os at byde dig velkommen tilbage en anden gang.Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Steen Axel
13 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steen Axel
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 14 oct. 2022
Dear Axel,We are grateful for this maximum rating of your recent stay.We are delighted you had a great stay.Best regards,Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Lesley
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Time to relax and recharge
Lesley
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 13 oct. 2022
Dear Lesley,Please accept our thanks for your kind review regarding your stay.We are thrilled that you had a pleasant experience with us. Our dedicated team strives to provide top notch service and ensure quality facilities, and it is very rewarding to read that you were satisfied in this regard. Such positive feedback encourages us to continue with our efforts to uphold our high standards. Thank you once again.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Jorge
Voyage en famille
23 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 25 sept. 2022
Dear Jorge,Thank you for your review.We are pleased that you had a great stay and appreciated our strategic location.The Es Moli family looks forward to welcoming you on your next stay!Best regards,Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Sarah
30 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sarah
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 31 août 2022
Dear Sarah,Thanks for your high rating of our hotel.We are glad your stay was perfect.Thank you again.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Agustín Risco, General Manager
2/10 Horrible
Abdulaziz
Voyage en groupe
4 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Abdulaziz
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 4 août 2022
Dear Abdulaziz,
We acknowledge with thanks your rating about your recent stay.
We are sorry your stay was not to your liking.
We would certainly like to know how we could have improved your experience
Best regards,
Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Werner
Voyage en couple
1 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Werner
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Agustín Risco, Hoteldirektor le 1 août 2022
Sehr geehrter Werner,
vielen Dank für Ihre sehr gute Bewertung!
Wir freuen uns insbesondere über Ihr großes Lob an unser Team.
Gern wären wir auch in Zukunft wieder Ihre Gastgeber!
Freundliche Grüße,
Agustín Risco, Hoteldirektor
10/10 Excellent
Carsten Horn
22 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carsten Horn
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 25 juil. 2022
Dear Carsten,
Many thanks for this high rating.
We are delighted you had a great stay.
Thank you again.
We hope to welcome you back for a return visit,
Best regards,
Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
22 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 25 juil. 2022
Dear Guest,
Thank you for this review of your time at our hotel.
It would be a pleasure to welcome you back on another occasion.
Best wishes,
Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Lindsey
Voyage en couple
7 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsey
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 11 juil. 2022
Dear Lindsey,
Thank you for sharing this lovely review.
We are so pleased you enjoyed your stay with us. It's rewarding to know that our team played their part in making your stay memorable.
It would be a pleasure to welcome you again.
Best regards,
Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en couple
12 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 13 juin 2022
Dear Ryan,
Thank you for taking the time to write this detailed review of your recent visit.
It is very rewarding to know that you had such an enjoyable stay, and made the most of our pool, your satisfaction means everything to us.
We do regret that your room didn't entirely meet your expectations. As we do offer different room categories, please let us know of any preferences when booking or upon arrival so that we may find the room best suited to you.
We hope that you will return on a future occasion.
Best regards,
Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Yvonne
3 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yvonne
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 5 sept. 2022
Dear Yvonne,Thanks for this great rating!We are glad your stay was perfect.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Agustín Risco, General Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 mai 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 18 mai 2022
Dear Guest
We acknowledge with thanks your rating about your recent stay.
We regret that not everything was to your satisfaction.
Any suggestions on how we could improve?
Best regards,
Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Naceme
Voyage en couple
30 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naceme
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 3 mai 2022
Dear Naceme,
Thank you for taking the time to share your review.
The satisfaction of our guests is very important to us, and it is rewarding to receive your positive feedback. We are proud of the high standards we set for ourselves and this inspires us to continue maintaining our facilities to those standards.
We look forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Agustín Risco, General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 oct. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 28 oct. 2021
Dear Guest
We acknowledge with thanks your rating about your recent stay.
We are sorry that not everything was to your satisfaction.
We would love to know how we could have improved your experience with us.
Best regards,
Agustín Risco, General Manager
6/10 Satisfaisant
Anja
Voyage en famille
25 oct. 2021
Les points forts : Propreté
Sie bewegen sich von 4 auf 3 Sterne zu...
Anja
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Agustín Risco, Hoteldirektor le 26 oct. 2021
Sehr geehrte Anja,
vielen Dank für Ihr Feedback.
Es tut uns leid, dass unser Hotel Ihre Erwartungen nicht vollständig erfüllen konnte. Unser Fitnessbereich ist derzeit aufgrund der aktuellen Corona-Lage geschlossen, denn die Sicherheit unserer Gäste und Mitarbeiter hat oberste Priorität. Für Ihre Hinweise zu unserem Service danken wir Ihnen und werden diese in unsere Verbesserungsprozesse einbeziehen.
Wir freuen uns, dass Ihnen unser wunderschöner Pool mit dem warmen Quellwasser gut gefallen hat.
Gern wären wir wieder einmal Ihre Gastgeber, um Sie von unserem guten Service überzeugen zu können.
Mit freundlichen Grüßen,
Agustín Risco, Hoteldirektor
8/10 Bien
Adam
15 oct. 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good value for Deia
Adam
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 18 oct. 2021
Dear Adam,
Thank you for taking the time to share your review.
We are delighted that you appreciated our beautiful surroundings and that you enjoyed our hotel. We are grateful for all feedback as it helps us to continuously review our services.
We do hope to be able to welcome you back again.
Best wishes,
Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Patrik
Voyage en groupe
13 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrik
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 14 oct. 2021
Kära Patrik,
Vi vill tacka dig för att du betygsatt din senaste vistelse så högt.
Det gläder oss att vi uppfyllde dina förväntningar och vi önskar dig varmt välkommen åter.
Med vänliga hälsningar,
Agustín Risco, General Manager
6/10 Satisfaisant
Clare
Voyage en famille
13 oct. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Tale of two hotels
Clare
Séjour de 5 nuits en octobre 2021
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 15 oct. 2021
Dear Clare.
We would like to thank you for your comments.
Due to protocols, the number of sunbeds and tables have been reduced in order to guarantee social distancing. The maximum number of guests has also been reduced accordingly.
Please accept our most sincere apologies for the dinner service, we are aware that on that night there were several issues, and we are working on this so it does not happen again.
We understand your position about the breakfast. Breakfast has been an issue for most hotels these past two years. Most have decided to take the easy path and offer a served continental breakfast, but we believed we needed to offer the best option to our guests, so that they did not miss out on anything during their stay. We therefore offer an a la carte Breakfast with many options and which does, internally complicate things a little. All has been adapted and is served at the table. Our staff are very aware to comply with all protocols as they are conscious of how important this is. There are some moments where it may take a little longer and we are very grateful that guests have mostly understood this.
Thank you very much for your kind comment about the food. We shall pass your comments on to our Chef and his team.
This season we have prioritized our guest´s and staff´s security over giving a “normal” service from which we have all learned a lot and keep on working to improve our services.
Hoping to have the chance to welcome you in the not too distant future and show you that your comments were no made in vain.
Kind regards,
Agustín Risco, General Manager
8/10 Bien
B
21 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
B
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 31 oct. 2021
Dear Guest
Thanks for sending us your rating.
We are glad that your expectations were met.
We would love to know what would have made your stay a perfect one.
We hope to welcome you back for a return visit, Best regards,
6/10 Satisfaisant
Jette
Voyage en groupe
5 sept. 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lever ikke op til prisen for en overnatning
Jette
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 7 sept. 2021
Kære Jette.
Mange tak for anmeldelsen af jeres ophold på vores hotel,
Es Molí, og for du valgte at booke hos os.
Vi beklager selvfølgelig meget den uheldige situation med morgenmaden, men håber da at problemet blev løst. angående pool området så er det ikke altid nemt at overvåge alting, vi regner med at vores gæster finder det i deres egen interesse at overholde de skrevne regler.
Vi forsøger at sørger med største glæde for alle vore gæster, og håber på at få lov at byde dig velkommen tilbage.
Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Madeleine
30 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great!
Madeleine
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 31 août 2021
Dear Madeleine,
Thank you for sharing this lovely review.
We are so pleased you enjoyed your stay and that we will be your top choice whenever visiting Deià. It's great to know that you found our location to be ideal for your requirements and you were able to make the most of our pool.
We look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 20 août 2021
Dear Guest,
We are glad to receive such a positive review!
We are so pleased you enjoyed your stay and that we were able to meet your expectations. It's great to know that you found our location to be ideal for your requirements and you were able to make the most of our pool.
It would be a pleasure to welcome you back on another occasion.
Best wishes,
Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
claus
1 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
claus
Séjour de 5 nuits en juin 2021
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 7 juil. 2021
Kære Claus.
Tusinde tak for din fine anmeldelse af dit ophold på Es Molí.
Dine varme anbefaling glæder os meget og vi takker for de rosende ord om beliggenheden og hotellet. Vi er altid glade for at vide, vores gæster har befundet sig godt hos os.
Det vil altid være en glæde at sige velkommen tilbage næste gang, du besøger Deià.
Agustín Risco, General Manager
10/10 Excellent
jos
5 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jos
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Agustín Risco, General Manager le 7 juin 2021
Dear Jos,
Thanks for your high rating of our hotel.
We are very pleased you had a perfect stay.
We look forward to welcoming you back. Best regards,
Agustín Risco, General Manager