Avis sur FERGUS Club Europa - All inclusive
FERGUS Club Europa - All inclusive
C/ Savina 16, Paguera, Calvia
Avis
7,0
Bien
7,8/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
4,0/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
2,0/10
Écoresponsabilité
Avis
19 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Customer Experience le 28 juin 2019
Cher client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser cet avis et sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au sein de notre établissement FERGUS Club Europa. Nous sommes heureux de lire votre satisfaction concernant notre hôtel, et nous prenons note de vos remarques sur l'atmosphère bruyante à la piscine ainsi que à la connaissance de la langue française de la part de notre personnel. Nous accompagnerons notre équipe afin d'améliorer nos prestations et de faire en sorte que vous ne rencontriez des problèmes chez nous. Merci d'avoir choisi FERGUS Hotels. Nous serons heureux de vous accueillir de nouveau à Peguera. Cordialement, Susana Cuesta, Customer Experience
FERGUS CLUB EUROPA
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Customer Experience le 31 oct. 2018
Dear guest, Thank you very much for your stay and the time taken for your review of our FERGUS Club Europa. It is a pleasure to hear that you enjoyed a nice stay with us on the whole. We have taken good note of your rating on the hotel, and rest assured we will do our best to continue improving our service as well as our facilities so that our guests can enjoy an unforgettable holiday experience. Thanks again for choosing FERGUS Hotels. We would love to welcome you back
Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS CLUB EUROPA
4/10 Médiocre
Benjamin, Antibes France
24 août 2017
Club pour les allemands, les anglais
Benjamin
Séjour de 7 nuits en août 2017
Réponse de Customer Experience le 28 août 2017
Cher Benjamin, Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de nous faire part de vos remarques concernant votre récent séjour dans notre hôtel FERGUS Club Europa. Nous sommes navré, que vous ayez été déçu sur certains points, et nous tenons à nous en excuser. Votre avis sur notre hotel et des horaires proposées est important pour nous, car il nous permet de connaitre nos défauts afin de nous améliorer et de proposer un meilleur service pour nos clients. Nous avons transmis votres commentaires à la Direction.
Cordialement, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS CLUB EUROPA
10/10 Excellent
Monika
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monika
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Experience le 24 avr. 2024
Dear Monika, Thank you so much for taking time to share your opinion with us on Expedia. It gives us great pleasure to learn about your positive experience at our FERGUS Club Europa and that you enjoyed every part of your stay recommending us to other travellers. We look forward to welcoming you again in the near future. Best regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS CLUB EUROPA
2/10 Horrible
Lorena
Voyage en couple
3 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorena
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Experience le 4 avr. 2024
Estimada Lorena, Queremos agradecerle el tiempo dedicado a escribir esta reseña tras su estancia en nuestro FERGUS Club Europa y pedirle nuestras más sinceras disculpas por no haber cumplido con sus expectativas. Sus comentarios serán trasladados a nuestra Dirección poder mejorar día a día nuestro servicio así como instalaciones. Un cordial saludo, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS CLUB EUROPA
8/10 Bien
Rut
Voyage en famille, Voyage en groupe
31 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rut
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Experience le 4 avr. 2024
Estimada Rut, Queremos agradecerle muy sinceramente que comparta sus impresiones sobre su estancia en nuestro FERGUS Club Europa con nosotros. Apreciamos su opinión y comentarios, los cuales nos son de gran ayuda para mejorar nuestro servicio. Hemos tomado buena nota de su valoración constructiva así como de sus observaciones con respecto al agarre de los suelos en las zonas exteriores cuando llueve y los remitiremos a la Dirección para su consideración. Esperamos volver a verlos en alguna otra ocasión y así poder mostrarles nuestros avances en todas las áreas del hotel.Un afectuoso saludo, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS CLUB EUROPA
6/10 Satisfaisant
Chris
26 mai 2023
Chris
Séjour de 6 nuits en mai 2023
Réponse de Customer Experience le 25 juin 2023
Dear Chris, Thank you very much for your stay and the time taken leaving your valuable opinion on our FERGUS Club Europa. We are pleased to hear that your accommodation was satisfactory on the whole and a good choice of accommodation for you and your family. Your constructive rating on our different sections has been duly forwarded to our Management for consideration. Be certain we will keep on improving our facilities and the offered services so that every guest feels comfortable at our place. Thanks again for choosing FERGUS Group. We would love to welcome you back in the future. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS CLUB EUROPA
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
2 août 2019
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Customer Experience le 4 août 2019
Dear guest, Thanks for your stay with us and your valuable feedback on our FERGUS Club Europa. We are concerned to read of the overall disappointment you experienced with our hotel and our service. Please accept our sincere apologies for your experience. Be certain that we will share your feedback about the impression given with our Management team to ensure we focus on improving our offering. Thanks again for choosing FERGUS Hotels. Kind regards and best wishes, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS CLUB EUROPA
8/10 Bien
Christopher
24 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christopher
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
Dear guest, Thank you very much for your stay and the time taken publishing your opinion on our FERGUS Club Europa. We are happy to hear that your accommodation was satisfactory and a good choice of accommodation. Rest assured we will keep on improving our facilities and the offered services so that every guest feels comfortable at our place. Thanks again for choosing FERGUS Hotels. Hoping to welcome you again in the future. Kind regards, Susana Cuesta, Customer experience. FERGUS CLUB EUROPA
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2017
Dear Guest,
Thank you very much for your stay and the time taken publishing your opinion on the FERGUS Club Europa.
We are happy to hear that your accommodation was satisfactory and a good choice of accommodation . Rest assured we will keep on improving our facilities and the offered services so that every guest feels comfortable at our place.
Thanks again for choosing FERGUS Hotels.
Hoping to welcome you again in the future
Kind regards,
Susana Cuesta
Customer Experience
FERGUS CLUB EUROPA
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really good value for short break
Voyageur vérifié
Réponse de Susana Cuesta Customer Experience FERGUS CLUB EURO le 13 juil. 2017
Dear guest,
It was a pleasure to welcome you to our FERGUS Club Europa. Thank you for taking the time to post this review with lovely comments regarding our facilities and our staff.
We are very glad to read that your stay with us was a pleasant one. Rest assured your comments have been fed back to our team who were happy to hear how much you adored our hotel.
We look forward to welcoming you back for many more enjoyable stays in the near future.
Best regards,
Susana Cuesta
Customer Experience
FERGUS CLUB EUROPA
8/10 Bien
William
24 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flott ferie hotell for familier
William
Dear guest,
Thank you very much for choosing our place for your holidays and the valuable review given to the FERGUS Club Europa.
It is always a pleasure to hear that our guests had an enjoyable holiday experience staying with us and recommending us. It is our aim to make our guests feel like home.
We would love to welcome you back
Kind regards,
Susana Cuesta
Customer Experience
FERGUS CLUB EUROPA
8/10 Bien
CW, Hamburg
20 avr. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Familienhotel mit hilfsbereitem & nettem Personal
CW
Réponse de Susana Cuesta Customer Experience FERGUS CLUB EURO le 15 juil. 2017
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Eindrücke von Ihrem letzten Aufenthalt bei uns zu schildern.
Wir sind begeistert zu hören, dass unser FERGUS Club Europa Ihre Urlaubserwartungen erfüllten. Wir werden weiter arbeiten, damit unsere Gäste sich bei uns wie zu Hause fühlen.
Hinsichtlich der erwähnten Zimmermängel, werden wir Ihre Kommentare weiterleiten, damit sie so bald wie möglich behoben werden hönnen. Ihre Zufriedenheit ist unsere Motivation.
Wir hoffen, Sie wieder bei uns begrüssen zu können und verbleiben
mit freundlichen Grüssen,
Susana Cuesta
Customer Experience
FERGUS CLUB EUROPA
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
8 mai 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre