Réception

Avis sur Dar Al Eiman Ajyad Hotel

Dar Al Eiman Ajyad Hotel
Ajyad al Masafi District, Makkah, Makkah Province

Avis

6,0
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 3 avis sur 16." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 3 avis sur 16." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 4 avis sur 16." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 16." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 16." "

5,6/10

Propreté

5,6/10

Personnel et service

6,0/10

Équipements

5,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de DAEC le 20 avr. 2020
Thank you so much for your valuable comments, please do com back again.

6/10 Satisfaisant

Mohammad

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not a bad option but only as a last resort
Hotel is 10/15 minutes walk from Kabba. Its on a steep hill which is quite an exercise. Not recomended for old/disabled people. Also there are 4 "dar al eimans" close by so becareful you are booking the right one. They couldnt find my reservation so someone in my party had to book on spot. Then when I requested refund from hotel.com the hotel management suddenly found my reservation which i ended up using for the next day. Hotel room/bed was overall decent. Bathrooms are not the best but they will get dirty fast since theres no glass in the shower preventing water from splashing out.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de DAEC le 15 févr. 2020
Thank you so much for honoring us by staying in our hotel, wishing you all the best and looking forward to welcoming you yet again soon. Best Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
👍good and very close to Haram. Clean and staff sre helpful
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de DAEC le 15 févr. 2020
Thank you so much for honoring us by staying in our hotel, wishing you all the best and looking forward to welcoming you yet again soon. Best Regards,

8/10 Bien

Rehana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay, caring staff
Hotel is amazing but breakfast didn’t quite meet standards
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
Réponse de DAEC le 29 janv. 2020
Thank you so much for honoring us by staying in our hotel, wishing you all the best and looking forward to welcome you yet again soon. Best Regards,

8/10 Bien

Abdul Rahim

Séjour de 2 nuits en décembre 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de DAECMk le 9 déc. 2019
Many thanks for your comments, we will work on them and make sure to make your next trip better. Best regards,

8/10 Bien

khaled

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Location of the hotel is nice.. Staff are friendly.. They never ever let the guests check in before 3 pm even the rooms are ready.. No daily room cleaning
Séjour de 2 nuits en mai 2019

4/10 Médiocre

amana

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A strange location
Séjour de 1 nuit en mai 2019

4/10 Médiocre

ELAMINE

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2019

10/10 Excellent

Muhammad

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté
not recommended for wheelchair or old age people
stay is not so good.this hotel is not good if you are having old age or wheelchair companions.shuttle service is not frequent. house keeping personnel are not co-operative.you have to request for garbage cleaning.

2/10 Horrible

MR ABDULLAH

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very bad hotel
Unfortunately very bad just looking to maney and mo respect to customers

6/10 Satisfaisant

Hilmansyah

location near to masjidil haram...

2/10 Horrible

N.K

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
I regret booking this hotel
Not as described in the website + horrible customer service + I won't recommend it for people with disabilities. It was too expensive for what I got in return ! I would rate it 1/5

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
worse hotel
no service and hotel sucks

6/10 Satisfaisant

ahmed

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre