Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 12 févr. 2024
Dear Florence,Thank you for your review and your feedback on your recent stay with us!We have noted your comments about wifi and dirty linen in the room for corrective measures. Regret the inconvenience caused during your stay with us.We sincerely look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en octobre 2019
Réponse de Executive Assistant Manager le 2 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for your valuable feedback and 5 star rating on your recent stay with us.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Akshay Dimri
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 mai 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Executive Assistant Manager le 16 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your valuable feedback on your recent stay with us!
I am glad that you were happy with our product and services overall.
We sincerely look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Akshay Dimri
10/10 Excellent
Nicolas
5 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel de grand standing et de très bonne tenue.
Nicolas
Réponse de General Manager le 9 févr. 2017
Thank you for your very detailed review of our resort. We sincerely look forward to welcoming you back to our resort.
Warmest Regards,
Siddharth Savkur
General Manager
10/10 Excellent
Norbert
10 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Norbert
Réponse de General Manager le 7 déc. 2016
Thank you for your review of our resort! We Sincerely look forward to welcome you back soon.
Warm Regards,
Siddharth Savkur
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
S&F, France
19 juin 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un des meilleurs hotel de GOA
S&F
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 mars 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
topissime!
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Guillaume
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Guillaume
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 13 avr. 2024
Dear Guillaume,Thank you for rating us excellent.We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Anish Kuttan
10/10 Excellent
Reshma
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Reshma
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 2 avr. 2024
Dear Reshma,Thank you for rating us ten!We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Anish Kuttan
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Great Property, Weddings Aplenty, No tranquility
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 2 avr. 2024
Dear Anonymous,,Thank you for your review and sharing your feedback.While I am glad to know that you were happy with our product and services, I am sorry that your stay was marred by some negative experiences and sincerely regret the inconvenience caused.We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Anish Kuttan
10/10 Excellent
Madhuri
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Madhuri
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
sharon
28 nov. 2023
sharon
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 12 févr. 2024
Dear Sharon,Thank you for your lovely feedback on your recent staycation with us!I am glad to know that you were happy with our product and services and that you had a great stay with us.We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Inderpreet S
Voyage en famille
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Inderpreet S
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 8 nov. 2023
Dear Inderpreet,Thank you for rating us ten.. We look forward to welcoming you back soon.Warm regardsSuveer SodhiGeneral Manager
10/10 Excellent
Kapil
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kapil
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 29 sept. 2023
Dear Kapil,Thank you for your excellent review and for choosing Alila Diwa Goa to celebrate your parents' special occasion.I am glad to know that you were happy with our product and services and that you had a great stay with us.We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Suveer Sodhi
8/10 Bien
rustam
Voyage d’affaires
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice & Comfortable
rustam
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 23 août 2023
Dear rustam,Thank you for your review of our resort!I am glad that you had a good stay with us.We look forward to seeing you again.Warm regards, Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Moritz
Voyage en famille
5 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Moritz
Réponse de General Manager le 27 janv. 2023
Dear Moritz,Thank you for your excellent review of our resort!I am glad to know that you had a great stay with us.We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Candice
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
1 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Candice
Réponse de General Manager le 27 janv. 2023
Dear Candice,Thank you for your review of our resort!I am glad to know that you were happy with our services and that you had a comfortable stay with us.We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Rajesh
23 sept. 2022
Rajesh
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de General Manager le 26 sept. 2022
Dear Rajesh,Thank you for your review of our resort and for rating us ten!We look forward to welcoming you back soon.Warm regards, Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Uday
Voyage en famille
20 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Uday
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de General Manager le 22 août 2022
Dear Uday,Thank you for your review of our resort on your recent stay with us!I am glad to know that you were happy with our product and services and that you had a great stay with us.We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Suveer SodhiGeneral Manager
10/10 Excellent
Thirumala
Voyage en famille
7 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Thirumala
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 7 juil. 2022
Dear Thirumala,
Thank you for your review of our resort!
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Gurloveleen
Voyage en famille
30 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gurloveleen
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de General Manager le 4 juil. 2022
Dear Gurloveleen,
Thank you for your excellent review of our resort!
I am happy to learn that you had a great experience overall and thank you for complimenting the team for their good work.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Suveer Sodhi
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de General Manager le 15 févr. 2022
Dear Anonymous,
Thank you for taking the time to rate us.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regrds,
Suveer Sodhi
10/10 Excellent
nandkishor., Pineville
Voyage en famille
5 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
nandkishor.
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de General Manager le 7 févr. 2022
Dear nandkishor.
Thank you for rating us excellent on your recent stay with us!
I am glad that you were happy with our product and services.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Sacheen
Voyage en famille
28 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Go Goa - Go Alila Diwa
Sacheen
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de General Manager le 30 déc. 2021
Dear Sacheen,
Thank you for your excellent review on your recent stay with us.
I am glad that you were happy with our product and services and that you had overall a great stay.
We have noted your comments about dining services at Vivo and will take corrective measures.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Nirali
28 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nirali
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de General Manager le 30 déc. 2021
Dear Nirali,
Thank you for your excellent review on your recent stay with us and for rating us 10.
I am glad that you were happy with our product and services and that you had overall a great experience.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Jessi
22 oct. 2021
Jessi
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2021
Réponse de General Manager le 15 avr. 2021
Dear Anonymous ,
Thank you for your generous feedback and praise.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2021
Réponse de General Manager le 7 avr. 2021
Dear Anonymous,
Thank you for your positive review on your recent stay with us.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Suveer Sodhi
10/10 Excellent
P p
Voyage en famille
4 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay good food amazing hospitality..
P p
Séjour de 3 nuits en mars 2021
Réponse de General Manager le 5 avr. 2021
Dear P p,
Thank you for your excellent review on your recent stay with us.
I am glad that you were happy with our product and services and that you had a great stay.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Suveer Sodhi
8/10 Bien
Harjot
Voyage en famille
29 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alila Diwa Mar 21
Harjot
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de General Manager le 30 mars 2021
Dear Harjot,
Thank you for your very positive feedback.
I am glad that you had a good stay at Alila Diwa Goa.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Suveer Sodhi
10/10 Excellent
LANCY
Voyage en famille
27 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome stay at Alila Diwa, Majorda
LANCY
Séjour de 4 nuits en mars 2021
Réponse de General Manager le 30 mars 2021
Dear LANCY,
Thank you for your excellent review of our resort!.
I am glad that you had an amazing stay with us at Alila Diwa Goa.
Thank you once again for complimenting the team for their good work, Divya, Duty Manager, Rubina and Praveen, I will ensure that your praise is shared with them.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2021
Réponse de General Manager le 5 mars 2021
Dear Anonymous,
Thank you for rating us ten on your recent experience at the property.
I am glad that you were happy with your stay overall.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
15 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Forty
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2021
Réponse de General Manager le 25 févr. 2021
Dear Forty,
Thank you for your review.
I am glad that you had a memorable stay with us at Alila Diwa Goa.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Conrad Vince
Voyage en famille
22 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Conrad Vince
Séjour de 4 nuits en décembre 2020
Réponse de General Manager le 29 déc. 2020
Dear Conrad Vince,
Thank you for rating us excellent on your recent stay with us!
Look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Nina
Voyage en famille
18 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Extremely comfortable stay
Nina
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de General Manager le 18 nov. 2020
Dear Nina,
Thank you for taking the time to share your excellent feedback on your recent stay with us.
I am happy to know that you enjoyed our product and services and had an extremely comfortable stay overall
Look forward to see you soon.
Warm regards,
Suveer Sodhi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 févr. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
10/10 Excellent
David
26 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8-night stay, January 2020
David
Séjour de 8 nuits en janvier 2020
Réponse de General Manager le 7 févr. 2020
Dear David,
Thank you for your very positive feedback on your recent stay with us.
I am sorry that your stay was marred by the noise on the first day with us.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Suveer Sodhi
General Manager
10/10 Excellent
Andrew
22 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We will be back
Andrew
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Executive Assistant Manager le 22 oct. 2019
Dear Andrew,
Thank you for your lovely feedback!
I am happy to know that you and your family had a enjoyable stay with us.
We sincerely look forward to welcome you back soon.
Warm regards,
Akshay Dimri
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires, Voyage en couple
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Executive Assistant Manager le 28 août 2019
Dear Guest,
Thank you for your top rating and very positive feedback on your recent stay with us.
We look forward to welcome you back soon.
Warm regards,
Akshay Dimri,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Executive Assistant Manager le 31 juil. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for your excellent rating on your recent stay with us!
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Akshay Dimri
10/10 Excellent
Chienhua
19 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chienhua
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Executive Assistant Manager le 23 juil. 2019
Dear Chienhua,
Thank you for your excellent rating and for choosing Alila Diwa Goa!
Warm regards,
Akshay Dimri
8/10 Bien
Amruta
18 juin 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Amruta
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Executive Assistant Manager le 19 juin 2019
Dear Amruta
Thank you for your good review of our resort!
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Akshay Dimri
10/10 Excellent
Anita
3 juin 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Anita
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Executive Assistant Manager le 3 juin 2019
Dear Anita,
Thank you for your great feedback on your recent stay with us!
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Akshay Dimri
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Executive Assistant Manager le 8 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for your wonderful feedback on your recent stay with us.
We sincerely look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Akshay Dimri
10/10 Excellent
Melissa, Toronto
Voyage en couple
30 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Executive Assistant Manager le 1 avr. 2019
Dear Melissa,
Appreciate your taking the time time to share your review of our resort on your recent stay with us.
Your positive comments are very much appreciated.
We look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Akshay Dimri
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
2 mars 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Tranquility denied
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Executive Assistant Manager le 13 mars 2019
Dear Anonymous,
Thank you for taking the time to share your valuable feedback on your recent stay with us.
I am sorry that your stay was marred by negative experiences.
We have also noted your comments about the decline in the quality of food.
Warm regards,
Akshay Dimri
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Executive Assistant Manager le 15 févr. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for your great review of our resort and for choosing Alila Diwa Goa.
I am delighted to know that you had a perfect stay with us.
See you soon!
Warm regards,
Akshay Dimri
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de General Manager le 15 janv. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for your great rating of our resort!
Best regards,
Sachin Shet
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 déc. 2018
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de General Manager le 31 déc. 2018
Dear Anonymous,
Thank you for rating us.
Best regards,
Sachin Shet