Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
11 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina le 13 févr. 2023
Cher Monsieur Jeremy,Merci de votre commentaire.Nous sommes heureux que vous ayez apprécié notre emplacement privilégié et les équipements à disposition. Toutefois, nous prenons note de vos observations et ne manquerons pas d'en tenir compte.Merci d'avoir mentionné le hall et d'avoir noté la propreté des lieux.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir une fois encore,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator
10/10 Excellent
Kevin
21 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kevin
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
Dolores
19 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dolores
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
DAVID
Voyage en couple
25 mars 2022
DAVID
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de Sara Viñas le 31 mars 2022
Dear David,
Thank you for your comments and for the time you dedicated on them.
We are really sorry to know that the stay was not as expected.
Looking forward to welcoming you soon and change your mind about it.
Regards,
Sara Viñas
GEX Service Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 févr. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Sara Viñas le 5 mars 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share with us the rating about your recent stay with us.
See you soon!
Sara Viñas
GEX Service Manager
10/10 Excellent
Jean Luc
Voyage en famille
22 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean Luc
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Sara Viñas, Guest Experience Manager le 30 nov. 2021
Cher Monsieur Jean Luc,
Merci de nous faire part de votre retour d’expérience.
C'est un plaisir de lire que vous avez passé un excellent séjour parmi nous et apprécié la cordialité et le professionnalisme de notre équipe. Nous ne manquerons pas de transmettre à la personne concernée votre retour très positif.
Nous sommes également ravis de savoir que la propreté et l'équipement de votre votre chambre ont su répondre à vos attentes.
Nous vous remercions d'avoir souligné la qualité et la générosité de notre buffet de petit-déjeuner que nous souhaitons équilibré et varié.
Ce serait un plaisir pour nous de vous recevoir à nouveau.
Sincères salutations,
8/10 Bien
Jose
Voyage d’affaires
18 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jose
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Sara Viñas le 25 sept. 2021
Dear Jose,
Thnak you for sharing your feedback with us and the rest of travelers.
We are glad to hear that you enjoyed the stay and it was up to your expectations.
looking forward to welcoming you soon,
Sara Viñas
GEX Service Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Guest Experience Manager le 18 févr. 2020
Dear guest,
It has been very kind of you, that you took the time to let us know about your amazing experience!
We will be glad to welcome you in a future and make your visit unforgettable.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Guest Experience Manager le 15 févr. 2020
Dear guest,
Thank you very much for your score.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
CHRISTIAN
11 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nuit Romantique en premium Level Lounge
CHRISTIAN
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Miguel A. Moral - Guest Experience Manager le 12 févr. 2020
Dear Christian,
Thank you for having taken some of your valuable time to send us your comments; we believe it is only through listening carefully to the comments and suggestions of our guests that we will be able to achieve the constant improvement, guest satisfaction and quality service that we strive for.
We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en couple
14 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Miguel A. Moral Guest Experience Manager le 1 févr. 2020
Dear Nicole,
We would like to thank you for your kind feedback
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 6 janv. 2020
Dear guest,
Thank you for your rating
Best,
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Mouloud
Voyage en famille
29 déc. 2019
Mouloud
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 6 janv. 2020
Dear guest,
Thank you for your feedback
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Miguel A. Moral Guest Experience Manager le 25 nov. 2019
Dear guest,
Thank you for your comments.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
valérie, France
Voyage en couple
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté et équipements
valérie
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Miguel A. Moral Guest Experience Manager le 25 nov. 2019
Dear guest,
Thank you for your score giving to us.
We are very sorry if your stay with us did not meet your expectations. Be sure that your comments will help us to keep improving our service and product.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
ADIL
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ADIL
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Miguel A. Moral Guest Experience Manager le 25 nov. 2019
Dear guest,
We appreciate you score and comments.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Miguel A. Moral Guest Experience Manager le 25 nov. 2019
Dear guest,
Thank you for the score giving to us.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Bremond, Cholet
Voyage en groupe
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bremond
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Miguel A. Moral Guest Experience Manager le 25 nov. 2019
Dear guest,
Thank you very much for your comments and score.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Thierry
21 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
top
Thierry
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Miguel A. Moral Guest Experience Manager le 26 juin 2019
Dear Thierry,
Thank you so much for the score and your nice comment, we hope to see you again!!
Kind regards,
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Miguel A. Moral Guest Experience Manager le 14 juin 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your charm words and positive scoring. We hope to see you soon.
Best regards,
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Miguel A. Moral. Guest Experience Manager le 28 mai 2019
Dear Guest.
Thank you for having taken some of your valuable time to send us your positive feedback about Meliá Madrid Princesa.
Kind regards,
Miguel A. Moral.
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Miguel A. Moral Guest Experience Manager le 21 mai 2019
Dear guest,
Thank you so much for your feedback and rating.
Best regards,
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
2/10 Horrible
Steven
16 mai 2019
Les points faibles : Personnel et service
Steven
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 17 mai 2019
Dear Steven,
We are sorry to hear that you were not satisfied with all our services. We apologize for any inconvenience caused.
At your disposal,
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
8/10 Bien
pascal
8 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Qualité-prix top (mais pas de piscine pour tous)
pascal
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 10 mai 2019
Dear Pascal,
Thank you very much for the time you took in writing your impressions about our hotel.
Our apologies for the inconveniences you have had in your stay with the language and the wellness area. We do our best to exceed our guest expectations and we are really sorry to know that we have not reached yours.
Our appreciation again for sharing your experience and we look forward to serving you in the future.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 8 mai 2019
Thank you very much!
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 8 mai 2019
Thank you!
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
2 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 8 mai 2019
Dear Guest,
It has been very kind of you, that you took the time to let us know about your amazing experience!
I remain at your complete disposal and look forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards,
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 8 mai 2019
Thank you for your time!
Miguel A.Moral
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 3 mai 2019
Dear Guest,
We are deeply sorry to read that this time your impression about our hotel was not as pleasant as we wished. We apologize if they did not reach your expectations.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 avr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Avis sur l'hotel Melia Princesa Madrid
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 15 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your comments, moreover for taking the time in sharing your Experience.
We are very sorry if during your stay with us you could find some inconvenience. Do not hesitate that we will follow your remarks.
We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back again in order to provide the best of our service to make your stay more comfortable.
Guest Experience Manager
Miguel A. Moral
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 11 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for such as amazing comment!
Guest Experience Manager
Miguel A. Moral
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 2 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for your time!
Guest Experience Manager
Miguel A. Moral
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Miguel A. Moral - Guest Experience Manager le 16 mars 2019
Dear Guest
Thank you for your kind feedback about our The Level service.
It´s wonderful to know that you enjoyed with us.
At your total disposal,
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Farida
8 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Farida
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Miguel A. Moral - Guest Experience Manager le 8 mars 2019
Thank you Farida for your feedback!
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 mars 2019
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 1 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for your time!
Guest Experience Manager
Miguel A. Moral
8/10 Bien
Oceane
Voyage en couple
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Oceane
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 11 févr. 2019
Dear Oceane,
We very much appreciate your kind feedback. Thank you for taking the time to leave us a comment.
Guest Experience Manager
Miguel A. Moral
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 1 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for the feedback about your stay at Meliá Madrid Princesa!
Guest Experience Manager
Miguel A. Moral
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 30 janv. 2019
Dear Guest,
First of all, we take into account your suggestions in order to improve our service.
Thank you so much for your comments, moreover for taking the time in sharing your Experience.
We hope to welcome you back in a near future.
Guest Experience Manager
Miguel A. Moral
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
27 janv. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Miguel A. Moral le 29 janv. 2019
Dear Guest,
We are very sorry if your stay with us did not meet your expectations. Be sure that your comments will help us to keep improving our service and product.
Thank you very much.
Guest Experience Manager
Miguel A. Moral
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest Experience Manager le 7 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for valuing our hotel.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest Experience Manager le 7 janv. 2019
Dear guest,
Thank you for reporting us your experience after your last stay at Melia Madrid Princesa. It is a real honor to know that you enjoyed it.
We hope we have the chance to meet you soon in our hotel.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
8/10 Bien
JEROME
1 janv. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
JEROME
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest Experience Manager le 7 janv. 2019
Dear Jerome,
We are sorry to hear that you were not satisfied with all our services, specially in The Level. We apologize for any inconvenience caused. Do not hesitate that every single comment will be carefully analyzed, following our continuous improvement plan.
We hope we have the chance to meet you in our hotel.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Bécassine
1 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bécassine
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest Experience Manager le 7 janv. 2019
It has been very kind of you, that you took the time to let us know about your amazing experience.
We hope we have the chance to meet you soon in our hotel.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest Experience Manager le 7 janv. 2019
Dear guest,
We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us.
We hope we have the chance to meet you soon in our hotel.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest Experience Manager le 7 janv. 2019
It has been very kind of you, that you took the time to let us know about your amazing experience.
We hope we have the chance to meet you soon in our hotel.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest Experience Manager le 7 janv. 2019
We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us.We hope we have the chance to meet you soon in our hotel.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Miguel A. Moral le 13 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you for your time!
We hope to see you soon.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Ingrid
26 nov. 2018
Ingrid
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Miguel A. Moral le 29 nov. 2018
Dear Ingrid,
We appreciate to hear that your expectations were met with our services and facilities and that you enjoyed.
I would be a real pleasure to receive your visit again and please do not hesitate to contact us directly for any kind of assistance you may need
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 nov. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Miguel A. Moral le 13 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for reporting us your experience after your last stay at Melia Madrid Princesa!
We were delighted to read that you have been overall impressed with the serviced.
The entire team will be very glad to welcome you soon.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Annie, France
10 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Annie
Séjour de 6 nuits en octobre 2018
Réponse de Miguel A. Moral le 13 nov. 2018
Dear Annie,
Thank you so much for your comments, moreover for taking the time in sharing your Experience.
We are very proud to know that your last experience in Meliá satisfied your expectations.
The entire staff is looking forward to welcome you back again in the near future.
Miguel A. Moral
Guest Experience Manager