Avis
6,8
7,0/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
18 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Todd
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Todd
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Charles
16 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Charles
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Lacrisha, Milwaukee
Voyage en groupe
15 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Lacrisha
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Craig
15 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Tonya
Voyage en groupe
12 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tonya
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Tonya,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Mykola
12 mai 2024
Les points forts : Propreté
Mykola
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi MykolaThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Perry
11 mai 2024
Perry
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Perry,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Perry
11 mai 2024
Perry
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Perry,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6
8/10 Bien
Aaron
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Lee
1 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Lee
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Perry
1 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perry
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mai 2024
Hi Perry, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Brenicka
28 avr. 2024
Brenicka
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 mai 2024
Hi Brenicka,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
lance
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
lance
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Lance,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Scott
Voyage avec des animaux de compagnie
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Jacob
22 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacob
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Dawson
22 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawson
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Patricia
21 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Patricia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Joseph R
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph R
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Joseph, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Chrissy
25 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chrissy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 4 avr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Chrissy
20 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Chrissy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Eric
Voyage d’affaires
18 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Eric
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Eric,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. Your experience is important to us, we hope for the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Christie
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 mars 2024
Hi Christie,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
2/10 Horrible
Peggy
5 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peggy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Peggy,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Felicia
4 mars 2024
Felicia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Eden
Voyage en groupe
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Eden
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Kris
26 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Man walked in room unannounced
Kris
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Ted
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Ted
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi Ted,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Chris
Voyage d’affaires
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chris
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 mars 2024
Hi Chris, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Eddie
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eddie
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi Eddie,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Simrath
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simrath
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Simrath,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Chop
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chop
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Chop,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Jenniffer
7 févr. 2024
Jenniffer
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Rick
Voyage en couple
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Rick
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 13 févr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Nakia
5 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Nakia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 févr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
JOHN
4 févr. 2024
JOHN
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Ben
Voyage d’affaires
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ben
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 févr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
sarah
Voyage en couple
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
sarah
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 13 févr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Marshall
Voyage d’affaires
31 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marshall
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 13 févr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
paul
26 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
paul
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hi Paul,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
paul
26 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
paul
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hi Paul, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
Randy
12 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Randy
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Brandon
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Stay
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 16 janv. 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Stuart
31 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stuart
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 janv. 2024
Hi Stuart,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
sarah
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
sarah
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 janv. 2024
Hi Sarah,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Christina
29 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christina
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Betty
Voyage d’affaires
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Betty
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 janv. 2024
Hi Betty,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Gregg
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregg
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Yixing Steven
23 déc. 2023
Yixing Steven
Séjour de 1 nuit en décembre 2023