Avis sur Jolie Ville Hotel & Spa Kings Island Luxor
Jolie Ville Hotel & Spa Kings Island Luxor
Aswan Road - Kings Island, Luxor
Avis
9,0
Merveilleux
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Sincerely: (Jolie Ville General Manager). le 28 févr. 2024
Dear Our valuable Guest: Jan Artur,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
6 janv. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not a 5 stars at all
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de (Jolie Ville Hotel & Spa Manager). le 11 janv. 2022
Dear Our value Guest,
Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Hotel & Spa Luxor , and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer, therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely: : (Jolie Ville Hotel & Spa Manager).
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Amel, Paris
Voyage en couple
8 déc. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Amel
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Samah Ezzat le 14 mai 2019
Merci beaucoup pour votre gentillesse
10/10 Excellent
Henry
29 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le Bonheur est au rendez vous
Henry
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Samah Ezzat le 12 mai 2019
Merci beaucoup pour votre gentillesse
10/10 Excellent
Alain
20 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe
Alain
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Samah Ezzat le 12 mai 2019
The hotel is very attractive design but service is very poor, Bad quality service team. I will not think to repeat my stay at this hotel again
10/10 Excellent
CYRILLE
4 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CYRILLE
Séjour de 4 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Philippe
21 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A y revenir
Philippe
Séjour de 7 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en septembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
10/10 Excellent
Jannick, Paris
17 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Endroit enchanteur
Jannick
Séjour de 10 nuits en août 2018
Réponse de Fatma Rafaat le 9 oct. 2018
Thank You So Much :)
8/10 Bien
oupouaout, Bruxelles
21 mars 2018
Les points forts : Personnel et service
Un paradis
oupouaout
Séjour de 8 nuits en mars 2018
2/10 Horrible
Cedric
19 mars 2018
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Évitez cet hôtel à Louqsor
Cedric
Séjour de 2 nuits en mars 2018
6/10 Satisfaisant
Patricia, Bruyeres le Châtel
15 mars 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très belle situation
Patricia
Séjour de 9 nuits en mars 2018
8/10 Bien
Philippe
18 févr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Un hôtel superbe qui a perdu de sa splendeur
Philippe
Séjour de 4 nuits en février 2018
8/10 Bien
sekhmet, Bruxelles
11 déc. 2017
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Hôtel magnifique!Jardin splendide!
sekhmet
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bungalow sur le nil
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2017
8/10 Bien
dave, paris
3 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbe hotel
dave
Séjour de 6 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
Richard
25 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Richard
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
laurent
23 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vue sur le Nil.
laurent
8/10 Bien
Evelyne
29 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel à retenir pour ses jardins
Evelyne
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel avec une philosophie bien pensée
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Pascal
12 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Relaxation totale
Pascal
8/10 Bien
Bach Dang
28 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel dans un grand parc au milieu du Nil
Bach Dang
8/10 Bien
Dieu-Nel
7 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le petit paradis de Louxor
Dieu-Nel
10/10 Excellent
jerome, Paris
2 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bonne impression
jerome
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 sept. 2015
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Val, France
15 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
magnifiques jardins. Espaces piscines très agréabl
Val
10/10 Excellent
Francois, Quebec
18 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
every thing you expect from a 5 star
Francois
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 juin 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent moment de détente
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Claire de Fribourg
30 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Extra costs
Claire de Fribourg
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 mars 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très agréable
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 avr. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
maritim jolie ville luxor :calme,propice au repos
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
david
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
david
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Matthew, London
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sincerely: (Jolie Ville General Manager). le 23 mai 2024
Dear Our valuable Guest:Matthew Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).
10/10 Excellent
Ivan
Voyage en groupe
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sincerely: (Jolie Ville General Manager). le 23 mai 2024
Dear Our valuable Guest:Ivan,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).
10/10 Excellent
MARCO
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
MARCO
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Sincerely: (Jolie Ville General Manager). le 12 mai 2024
Dear Our valuable Guest: Marco,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Please rest assured that we are acting appropriately to address your comment and prevent future occurrence. and we are already making immediate check to know what's happened exactly as this not accepted at our hotel,Once again, please accept our apologize we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel.Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).
2/10 Horrible
Yiming
27 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yiming
Réponse de Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager). le 12 mai 2024
Dear Our valuable Guest:Yiming ,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Hotel & Spa Luxor, and taking the time to review our hotel. Please rest assured that we are acting appropriately to address your comment and prevent future occurrence.regarding the extra person charge its the hotel standard for extra guest with breakfast buffet charges Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel.Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).
8/10 Bien
PIKA
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PIKA
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Sincerely: (Jolie Ville General Manager). le 21 avr. 2024
Dear Our valuable Guest:PIKA ,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,
10/10 Excellent
AUGUSTO
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Équipements
AUGUSTO
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sincerely: (Jolie Ville General Manager). le 21 avr. 2024
Dear Our valuable Guest: AUGUSTO ,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. I cannot find the suitable words to express my appreciation. Your great comments will further encourage our leitmotiv to maintain our quality focus and to continuously strive for excellence.We really are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home.
10/10 Excellent
Marco
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sincerely: (Jolie Ville General Manager). le 26 mars 2024
Dear Our valuable Guest: Marco ,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. I cannot find the suitable words to express my appreciation. Your great comments will further encourage our leitmotiv to maintain our quality focus and to continuously strive for excellence.We really are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home.Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).
8/10 Bien
KIMIHIKO
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
KIMIHIKO
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Sincerely: (Jolie Ville General Manager). le 26 mars 2024
Dear Our valuable Guest: KIMIHIKO ,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Hotel & Spa Luxor, and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us. Please rest assured that we are acting appropriately to address your comment and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel.Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).
6/10 Satisfaisant
JIN
Voyage en famille
6 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service
次は泊まりません
JIN
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Sincerely: (Jolie Ville General Manager). le 10 janv. 2024
Dear Our valuable Guest:JIN,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Hotel & Spa Luxor, and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).
10/10 Excellent
Ibrahim
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ibrahim
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Sincerely: (Jolie Ville General Manager). le 26 déc. 2023
Dear Our valuable Guest:Mr.Ibrahim,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).
10/10 Excellent
robert
Voyage en couple
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
robert
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Sincerely: (Jolie Ville General Manager). le 12 nov. 2023
Dear Our valuable Guest:Robert,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,
8/10 Bien
Michelle
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect location
Michelle
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Sincerely: (Jolie Ville General Manager). le 12 nov. 2023
Dear Our valuable Guest:Michelle,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. I cannot find the suitable words to express my appreciation. Your great comments will further encourage our leitmotiv to maintain our quality focus and to continuously strive for excellence.We really are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home.
10/10 Excellent
ivan
Voyage en couple
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ivan
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Sincerely: (Jolie Ville General Manager). le 12 nov. 2023
Dear Our valuable Guest:Ivan,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).