Avis sur Hampton by Hilton London Luton Airport
Hampton by Hilton London Luton Airport
42-50 Kimpton Road, Luton, England
Avis
8,4
Très bien
9,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Équipements
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Jean-Philippe
Voyage d’affaires
13 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pas au niveau attendu
Jean-Philippe
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kate Salice - Operations Manager le 14 oct. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback. We apologise that your recent experience did not meet your expectations. Your comments about the room, cleanliness, and amenities are important, and we'll address these concerns to ensure a more comfortable and enjoyable stay for our guests. We appreciate your kind words about our staff and our convenient location. Your insights will help us to improve and provide the best possible experience in the future.
8/10 Bien
Ilanit
26 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ilanit
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
8/10 Bien
Caroline
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BON HOTEL
Caroline
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
nadege
Voyage en famille
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
super
nadege
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Vigneswaran
Voyage en famille
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vigneswaran
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Olivier
Voyage en famille
29 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olivier
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
loic
Voyage en famille
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
loic
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Fabrice
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabrice
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super bon rapport qualité prix
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
8/10 Bien
Charlotte
6 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien pour une nuit avant notre avion très tôt
Charlotte
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
DAMIEN
6 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon hotel qualité bonne
DAMIEN
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
10/10 Excellent
Stephane
25 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephane
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
8/10 Bien
Patrice, Toulouse
10 mai 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Proche de la gare
Patrice
Séjour de 1 nuit en mai 2018
10/10 Excellent
pascal
9 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Impeccable pour une escale avant visite de londres
pascal
8/10 Bien
Julien
4 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good !
Julien
Séjour de 1 nuit en février 2018
8/10 Bien
Gregory
16 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
Séjour de 1 nuit en août 2017
8/10 Bien
juan
30 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel placé proche de l'aeroport et confortable
juan
10/10 Excellent
Eric, AUXERRE
9 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très beau hôtel et accueillant
Eric
6/10 Satisfaisant
Patrick, la garde freinet
30 nov. 2015
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
décevant
Patrick
6/10 Satisfaisant
Altagracia
24 nov. 2015
Les points forts : Confort de la chambre
Altagracia
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
JULIEN, Antibes
27 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
JULIEN
8/10 Bien
??, Fujisawa
10 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
??
Séjour de 5 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Susan
4 mai 2024
Susan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de DM le 5 mai 2024
Dear Susan,Thank you for sharing your feedback with us following your recent stay.I want to extend my sincerest apologies for the inconvenience and frustration this may have caused during your stay with us.Upon further investigation, it appears that this was due to an error in our system, which resulted in the double charging. Please be assured that this matter has been addressed with our team to prevent any such occurrences in the future.I understand the importance of a smooth and hassle-free check-in process, and I deeply regret that we fell short of your expectations in this regard. Your feedback is invaluable to us, and we are committed to making the necessary improvements to prevent similar issues from happening again.Once again, I apologize for any inconvenience this may have caused, and I hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience in the future.Thank you for bringing this to our attention, and please do not hesitate to reach out to us directly if there is anything else I can assist you with.Sincerely,Hotel management
10/10 Excellent
Izuru
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Izuru
Séjour de 5 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Gary
Voyage d’affaires
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gary
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de DM le 8 avr. 2024
Thank you for your feedback! We are pleased to hear that you find our location convenient for your London commute and that you consider our prices fair. We strive to provide a positive experience for all our guests. If there is anything else we can do to enhance your stay, please let us know.
10/10 Excellent
Tim
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tim
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de DM le 8 avr. 2024
We are sorry to hear about your canceled flight but we are glad that our staff were able to assist you during your late check-in. Thank you for your kind words about our team. We strive to provide excellent service to all our guests, especially during unexpected situations. We hope to have the opportunity to welcome you back under better circumstances in the future.
10/10 Excellent
Izuru
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Izuru
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de DM le 8 avr. 2024
Thank you for your excellent feedback and for rating us a perfect 5 out of 5! We are delighted to hear that you had such a positive experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share them with us.
8/10 Bien
SEGUN
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SEGUN
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de DM le 8 avr. 2024
Thank you for your excellent feedback .We are delighted to hear that you had such a positive experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share them with us.
6/10 Satisfaisant
Tracey
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tracey
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de DM le 8 avr. 2024
Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate your honesty and the opportunity to improve. We apologize if your experience fell short of your expectations. Your feedback is valuable to us, and we will use it to address any areas that may need attention. If there are specific issues you would like to discuss further or if there is anything we can do to make your next stay more enjoyable, please feel free to reach out to us. We hope to have the chance to better serve you in the future.
6/10 Satisfaisant
Tracey
18 févr. 2024
Tracey
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de DM le 8 avr. 2024
Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate your honesty and the opportunity to improve. We apologize if your experience fell short of your expectations. Your feedback is valuable to us, and we will use it to address any areas that may need attention. If there are specific issues you would like to discuss further or if there is anything we can do to make your next stay more enjoyable, please feel free to reach out to us. We hope to have the chance to better serve you in the future.
8/10 Bien
Nicholas
Voyage d’affaires
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicholas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de DM le 8 avr. 2024
Thank you for your excellent feedback .We are delighted to hear that you had such a positive experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share them with us.
10/10 Excellent
Paul
Voyage en couple
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de DM le 8 avr. 2024
Thank you for your excellent feedback and for rating us a perfect 5 out of 5! We are delighted to hear that you had such a positive experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share them with us.
10/10 Excellent
Gary
Voyage d’affaires
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gary
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Nigel
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nigel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Lilia
30 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hair in every bed I saw when I tried to change bed
Lilia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Krzysztof
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Krzysztof
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
David
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Andrew
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andrew
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kate Salice - Operations Manager le 21 nov. 2023
Thank you for sharing your feedback with us. We're pleased to hear that you found our room, staff, and service very good. However, we're genuinely sorry to learn about your disappointing experience with the cooked breakfast. Please know that your comments are taken seriously, and we'll address this issue promptly to ensure improvements. We appreciate your honesty and hope to have the opportunity to make it up to you on your next visit.
10/10 Excellent
Ian
31 oct. 2023
Ian
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Average stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Joe
29 oct. 2023
Joe
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Takeyuki
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Takeyuki
Séjour de 10 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Petro
Voyage d’affaires
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petro
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Neil
11 oct. 2023
Neil
Séjour de 1 nuit en octobre 2023