Avis
7,6
Bien
8,0/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Management le 21 nov. 2023
Nous vous remercions pour votre commentaire
6/10 Satisfaisant
marvin
2 avr. 2024
marvin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 2 avr. 2024
We thank you for your choice in FLY hotel.Thank you for your comment, it's through our guests suggestions and remarks that we aim to please and continuously improve our service. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Jorge
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Management le 19 mars 2024
On our behalf, we want to thank you for your stay with us at FLY hotel. Thank you for your comment. It's with our guests comments that we aim to improve our service.We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Ana
8 janv. 2024
Ana
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management le 9 janv. 2024
On our behalf, we want to thank you for your stay with us at FLY hotel. It is with your and other guests comments that we can improve our service. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Jafter
Voyage d’affaires
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jafter
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Management le 19 nov. 2023
We thank you for your choice in FLY hotel.It's through our guests suggestions and remarks that we aim to please and continuously improve our service.We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Robyn
Voyage d’affaires
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robyn
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 6 nov. 2023
On our behalf, we want to thank you for your comment regarding our hotel and service. We aim to please and it's only with the help from our guests, that it's possible to improve our performance.We hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Tammo
Voyage d’affaires
30 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Tammo
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 6 nov. 2023
Only with the help from our guests is it possible to improve our service.We hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Marius
23 déc. 2022
Les points faibles : Propreté et équipements
Marius
Réponse de Management le 6 nov. 2023
Only with the help of our guests is it possible to improve our performance.We hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Sekou
Voyage d’affaires
17 déc. 2022
Les points faibles : Personnel et service
Sekou
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Management le 6 nov. 2023
It's through our guests comments that we can improve our service.Unfortunately we have tried to reach you to understand the reason for your comment ... without success.We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
3 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2021
Réponse de Management le 6 nov. 2023
On our behalf, we want to thank you for your comments regarding our hotel and service. We aim to please and it's only with the help from our guests, that it's possible to improve our performance.We hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
JAX, Florida
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
JAX
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Martins le 8 mars 2020
Good morning,
We regret what happened and thank you for your comments so that we can improve our services and so that what happened during your stay does not happen anymore.
Best regards
Fly Hotel Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
13 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Martins le 13 févr. 2020
Hallo,
Thank you very much for your comment that we very much appreciate.
Only then can we know if we are doing the best for our guests.
Be always welcome.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Martins le 22 janv. 2020
Agradecemos a sua avaliação, só assim poderemos melhorar os nossos serviços. Gratos pela preferência.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
6 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Martins le 11 juin 2019
Thank you for your preference and for commenting. It contributes to the improvement of our services. Fly Hotel Team
8/10 Bien
Mads
27 juin 2018
Mads
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Martins le 28 juin 2018
Estimados Hóspedes,
Muito obrigado pela preferência.
Agradecemos sempre os vossos comentários, só assim podemos melhorar os nossos serviços para ir ao encontro das vossas expectativas.
Bem hajam.
Cumprimentos e até à próxima.
Vosso Fly Hotel Team
8/10 Bien
James
12 nov. 2017
Fly through
James
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Thank you so much. We hope to see you again in our hotel. Best regards. Fly Hotel Team
10/10 Excellent
Paulo Alexandre
7 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paulo Alexandre
Séjour de 1 nuit en septembre 2017