Avis
6,4
6,8/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
5,2/10
Équipements
5,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
21 juin 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Nenette le 24 juin 2019
Thank you for your kind comments! We’ll be here for you in the future when you need us. We always focus on providing the best possible guest experience. We are glad to hear you enjoyed your stay and we hope to see you again in the future.
8/10 Bien
ISABELLE
29 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
ISABELLE
Séjour de 1 nuit en juin 2017
Réponse de Management le 8 juil. 2017
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
4/10 Médiocre
Hughes, Montréal
19 août 2016
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hughes
8/10 Bien
Denis, Ottawa
25 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortable et propre
Denis
10/10 Excellent
Ed
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Old. But clean & cozy
Ed
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Mgr le 18 sept. 2023
Thank you for your kind comments! We’ll be here for you in the future when you need us. We are glad to hear you enjoyed your stay and we hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Julie
Voyage en couple
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Julie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Mgr le 18 sept. 2023
Thanks for your review. We’re working hard to make the hotel better than ever. We have looked at your comments and will take steps to correct the conditions that your described.
10/10 Excellent
wesley
29 juil. 2023
wesley
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Mgr le 18 sept. 2023
Thank you for your kind comments! We always focus on providing the best possible guest experience. Thanks for staying with us.
8/10 Bien
Stacey, Ballantine
Voyage d’affaires
27 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacey
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Mgr le 2 juil. 2023
Thank you for your kind comments! We always focus on providing the best possible guest experience. Thanks for staying with us.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
22 juin 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Mgr le 2 juil. 2023
Thanks for your review. We’re working hard to make the hotel better than ever. We’ll be here for you when you need us again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
11 juin 2023
It is not good as we expected
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Mgr le 15 juin 2023
Thanks for staying with us during your recent visit to our area. We appreciate your review and also assure that action is already being taken to make things better for the future.
10/10 Excellent
Clyde
Voyage en famille
15 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Clyde
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Mgr le 15 avr. 2023
Thanks for your review. We’re working hard to make the hotel better than ever. We’ll be here for you when you need us again.
6/10 Satisfaisant
Pamela
28 sept. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not great / not bad
Pamela
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Mgr le 15 juin 2023
Thanks for staying with us during your recent visit to our area. We appreciate your review and also assure that action is already being taken to make things better for the future.
8/10 Bien
Paul
11 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Mgr le 16 août 2022
Thank you for your kind comments! We’ll be here for you in the future when you need us. We are glad to hear you enjoyed your stay and we hope to see you again in the future.
2/10 Horrible
Palma
Voyage en couple
7 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Palma
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Mgr le 9 août 2022
We regret you were unhappy. We would appreciate if you could inform us which specific concern you are referring to, so that we can address any issues properly. . We are constantly trying to make things better for all and we’ll work hard to fix issues and use them to evaluate our facility and make changes when necessary.
2/10 Horrible
Hildy
30 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hildy
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Mgr le 1 août 2022
I'm sorry you were unhappy about the cancellation charge. Please understand every hotel has cancellation policies. In your case, it was a “no show.” Therefore, we have no choice but to charge you since it was a “no show."
10/10 Excellent
Victor j
Voyage d’affaires
18 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victor j
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Mgr le 18 juil. 2022
Thank you for your kind comments! We always focus on providing the best possible guest experience. Thanks for staying with us.
10/10 Excellent
Andrew
17 juil. 2022
Andrew
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Mgr le 15 juin 2023
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
2/10 Horrible
Kathleen
Voyage en couple
11 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Mgr le 15 juil. 2022
I'm sorry you were unhappy about the cancellation charge. Please understand every hotel has cancellation policies. Our policy is that you may cancel at least 3 days prior to arrival to avoid cancellation charges. In your case, it was a “no show.” We waited for you til past midnight and you did not even try to call us. Therefore, we have no choice but to charge you due to “no show."
4/10 Médiocre
William
Voyage en famille
3 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Mgr le 3 juil. 2022
We sincerely regret you’re unhappy. We appreciate every kind of criticism and suggestions about our hotel. In fact, it’s one of the only ways we can improve. However, we can you assure you that we only deliver freshly clean sheets on our all our beautiful solid and printed sheets, as well as we take pride in the cleanliness of our hotel and in the overall experience we provide to guests
10/10 Excellent
Sara
Voyage en groupe
28 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Late Night Stay!
Sara
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Nenette le 29 juin 2022
Thank you for your kind comments! We’ll be here for you in the future when you need us. We always focus in providing the best possible guest experience. We are glad to hear you enjoyed your stay and we hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Roy
Voyage en groupe
27 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roy
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Mgr le 28 juin 2022
Thank you for taking the time to write a review. We are glad to hear you enjoyed your stay and we hope to see you again in the future. Kind regards.
6/10 Satisfaisant
Gary
Voyage en groupe
16 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gary
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Nenette le 17 juin 2022
Thanks for your review. We’re working hard to make the hotel better than ever. We’ll be here for you when you need us again.
8/10 Bien
Tim
Voyage en famille
13 sept. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Great trip to Bighorn Canyon
Tim
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Mgr le 17 sept. 2021
Thanks for your review. We’re working hard to make the hotel better than ever. We’ll be here for you when you need us again.
8/10 Bien
Susan
19 août 2021
Susan
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Mgr le 17 sept. 2021
Thank you for your feedback regarding your recent stay.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 août 2021
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Mgr le 17 sept. 2021
Thank you for your comments. We take your feedback seriously and use them to evaluate our facility and make changes when necessary.
10/10 Excellent
Steven
8 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steven
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Mgr le 10 août 2021
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! We’ll be here for you in the future when you need us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 août 2021
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Mgr le 10 août 2021
Thanks for your comments. We always focus on providing the best possible guest experience. Kind regards.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 août 2021
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Mgr le 10 août 2021
We’re sorry you were unhappy - This is not an indication of how we normally do business and we take your comments seriously and use them to evaluate what has occurred, and assure that action is already being taken to make things better for the future.
10/10 Excellent
James
3 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
James
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Mgr le 3 août 2021
Thank you for your feedback. Your kind comments mean a lot to us. We’ll be here for you in the future when you need us. We always focus on providing the best possible guest experience and sincerely appreciate the opportunity to serve you.
10/10 Excellent
jackie
30 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super good
jackie
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Mgr le 31 juil. 2021
Thank you for your kind comments! We’ll be here for you in the future when you need us. We always focus in providing the best possible guest experience. We are glad to hear you enjoyed your stay and we hope to see you again in the future.
4/10 Médiocre
David
24 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rude check in with rude comments.
David
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Mgr le 26 juil. 2021
First of all, it is always our intention to be helpful and courteous to our guests. Despite your racial overtones, we try to be fair to everyone and respond appropriately to our guests. Please let us know what actions or comments given regarding this situation so we can act on it accordingly. Thanks.
8/10 Bien
George
23 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
George
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Mgr le 26 juil. 2021
Thank you for your feedback. Your comments mean a lot to us, and I thank you for taking time to make them. We always focus on providing the best possible guest experience and sincerely appreciate the opportunity to serve you
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
22 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Mgr le 22 juil. 2021
Thank you for your kind comments! We always focus on providing the best possible guest experience. Thanks for staying with us.
8/10 Bien
Jim
Voyage en famille
18 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Jim
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Mgr le 19 juil. 2021
Thank you for taking the time to write a review. We are glad to hear you enjoyed your stay and we hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
WENDY
12 juil. 2021
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WENDY
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Mgr le 13 juil. 2021
Thank you for your comments we appreciate the time you took to write your review.
6/10 Satisfaisant
Jeffrey
Voyage en famille
12 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Mgr le 13 juil. 2021
Thank you for your feedback regarding your recent stay.
4/10 Médiocre
Rickey
10 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rickey
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
2/10 Horrible
Brandon
Voyage en groupe
8 juil. 2021
Les points faibles : Personnel et service
Fraudulent Activity
Brandon
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Mgr le 9 juil. 2021
We would like you to know that for some reason, the room rates seemed to have been altered from the original rate we have set. The room rate with 2 beds went down to the one-bed room rate instead. Therefore, we informed you that we’ll need to adjust a little from the one-bed room rate to a little less than the two-bed room rate, which you agreed. As a lot of our guests know, we provide quite affordable rates for our establishment as much as we would like to be fair for both of us. Thanks.
8/10 Bien
Susanne
Voyage en famille
4 juil. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Interesting
Susanne
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Mgr le 28 sept. 2021
Thank you for your comments. We take your feedback seriously and use them to evaluate our facility and make changes when necessary.
4/10 Médiocre
Sammie
3 juil. 2021
Sammie
Séjour de 4 nuits en juin 2021
Réponse de Mgr le 3 juil. 2021
Thank you for your comments we appreciate the time you took to write your review.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 juil. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Mgr le 13 juil. 2021
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback
6/10 Satisfaisant
Anne
28 juin 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Anne
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Mgr le 3 juil. 2021
Thank you for your comments we appreciate the time you took to write your review.
8/10 Bien
Curtis
Voyage en groupe
28 juin 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Curtis
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Mgr le 3 juil. 2021
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Robert
Voyage en groupe
26 juin 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Western Motel
Robert
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Mgr le 4 juil. 2021
Thank you for your comments we appreciate the time you took to write your review.
8/10 Bien
MARK
23 juin 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
MARK
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Nenette le 23 juin 2021
Thank you for your feedback. We always focus on providing the best possible guest experience and sincerely appreciate the opportunity to serve you.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
22 juin 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Nenette le 22 juin 2021
Thank you for your kind comments! We always focus on providing the best possible guest experience as well as continued improvements of our facilities and services. Thanks for staying with us.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 juin 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Nenette le 20 juin 2021
We're sorry that you were unhappy about our pet fee. We charge a minimal pet fee in comparison to the other hotels that charge $25 or more. I hope you understand but we're only following our pet policy as posted in our website (www.westernmotel-lovell.com) under Online Reservations (Policy #5) stating that "Potty-trained pets are allowed in our pet-friendly rooms with an additional charge of $15 per Pet per Night..." Nevertheless, we take pride in the cleanliness of our hotel and in the overall experience we provide to guests
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
18 juin 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Mgr le 18 juin 2021
We’re sorry we you were unhappy. We take pride in the cleanliness of our hotel and in the overall experience we provide to guests. Our continental breakfast starts at 8 or 8:15 a.m. which our guests were able to have that morning, including coffee, 4 different cereals, granola bars and breakfast rolls.
10/10 Excellent
Dorothy
17 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dorothy
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Mgr le 18 juin 2021
Thank you for your kind comments! We always focus on providing the best possible guest experience. Thanks for staying with us.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
11 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Nenette le 13 juin 2021
Thank you for your kind comments! We always focus in providing the best possible guest experience. We are glad to hear you enjoyed your stay and we hope to see you again in the future.