Avis sur Ramada by Wyndham Loutraki Poseidon Resort
Ramada by Wyndham Loutraki Poseidon Resort
Thesi Boutsi, Korinthia, Loutraki-Agioi Theodoroi
Avis
7,6
Bien
7,6/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
1 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2023
2/10 Horrible
Eric
26 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 3 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Xavier
Voyage en couple
15 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xavier
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Ramada by Wyndham Loutraki Poseidon Resort le 19 juil. 2022
Chère Xavier,
Nous vous remercions pour votre récente visite et pour avoir pris le temps de partager votre expérience!
La satisfaction de nos clients est notre priorité et nous sommes heureux d’apprendre que vous ayez passé un très bon séjour parmi nous.
Soyez assuré que nous prenons bien en considération vos remarques. Ceux-ci nous permettent non seulement d’améliorer nos services mais aussi de connaître les préférences de nos clients.
Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau.
Sincèrement,
L'équipe de l'hôtel
Ramada by Wyndham Poseidon resort
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
20 juil. 2019
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Camille
15 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Camille
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de General Manager le 21 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for recently staying in Ramada Loutraki Poseidon Resort and sharing your positive rating.
We were truly pleased to know that you were happy with your stay.
Kind regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 sept. 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
hotel bien situé avec voiture
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de General Manager le 20 déc. 2018
Dear Mr Edouard,
Thank you for your comments.
We were so glad to hear that you generally enjoyed your stay with us.
We truly hope your next stay is just around the corner.
Kind regards,
Aristidis Moustakas
General Manager
6/10 Satisfaisant
dam, annecy
22 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Idéal en famille
dam
Séjour de 10 nuits en juillet 2018
Réponse de General Manager le 20 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to leave your review regarding your stay.
We were glad to see that you generally enjoyed your stay with us.
We hope that despite the inconveniences we can welcome you back again in the future.
Kind regards,
Aristidis Moustakas
General Manager
6/10 Satisfaisant
JC, Paris
10 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Hôtel vieillot
JC
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de General Manager le 22 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you for staying in our hotel and for taking your time to write this review.
We regret to read that you experienced multiple problems during your stay and we apologize for the inconveniences we caused for you.
In addition, let us mention that our buffet offers more than 40 food choices. We would have appreciated if you would have notified the waiter during your breakfast about the specific products that you did not like so they could suggest something else.
We hope that despite the inconveniences we can welcome you back again in the future.
Kind regards,
Aristidis Moustakas
General Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
3 août 2017
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
bof bof
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
Dear Traveler,
We would like to thank you for taking the time to leave your review. We were most disheartened to read your comments and your rating. We have taken all your comments on board and
we apologize that we did not meet your expectations and we do hope to have the opportunity to accommodate you again in order to ensure your next stay is much more satisfactory. Kind regards,
Leonidas Tsagaris
General Manager
6/10 Satisfaisant
yvonne
Voyage en couple
3 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
yvonne
8/10 Bien
Courtney
Voyage en couple
23 oct. 2023
Courtney
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Ozan
21 oct. 2023
Ozan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Ozan
18 oct. 2023
Ozan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Tugba
Voyage en famille
5 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tugba
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Adriano
Voyage en famille
19 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Pessimo Residence
Adriano
Séjour de 8 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Ananias
17 juil. 2023
Ananias
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt hotel ved vandet.
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Andrzej
Voyage en couple
5 juin 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrzej
Séjour de 2 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Tony
30 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tony
Séjour de 7 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Debra
20 avr. 2023
Debra
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
Yechouh
Voyage en famille
12 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Yechouh
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
Frank
23 sept. 2022
Frank
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
KATERINA
13 juil. 2022
KATERINA
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Ramada by Wyndham Loutraki Poseidon Resort Team le 28 juil. 2022
Ευχαριστούμε πολύ για την κριτική σας.
Ελπίζουμε να σας έχουμε σύντομα και πάλι κοντά μας.
4/10 Médiocre
Fabian
Voyage en famille
8 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Be careful, is not what you see!!!
Fabian
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Ramada by Wyndham Loutraki Poseidon Resort Team le 19 juil. 2022
Thank you for choosing Ramada Loutraki Poseidon Resort for your stay and taking the time to rate your experience with us.We appreciate all your kind words regarding our amazing property.
In regards to your comment about the cleanliness of your room, we would like to state that all our rooms are cleaned thoroughly following all the Ramada by Wyndham Standards; we are sorry that we did not meet your expectations to the utmost and hope we have the opporunity to accommodate you again in order to ensure that your next stay will be much more satisfactory.
Sincerely yours
Ramada by Wyndham Loutraki Poseidon Resort Team
6/10 Satisfaisant
Martin
30 mai 2022
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Martin
Séjour de 2 nuits en mai 2022
6/10 Satisfaisant
Matthias
12 mai 2022
Matthias
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Yiannis Tsekouras, Commercial Director le 16 mai 2022
Dear Mr. Horntrich,
Thank you for choosing Ramada by Wyndham Loutraki Poseidon Resort for your stay and for your rating (6 out of 10). As we strive to provide our guests with the best possible services, we would like to know more about your experience, if you could take some time and share your review with us.
We look forward to hearing from you and moreover welcoming you back to our resort.
Kind regards
6/10 Satisfaisant
E.
8 sept. 2021
Les points forts : Propreté
E.
Séjour de 2 nuits en août 2021
10/10 Excellent
NIKOLAOS
30 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΟΜΟΡΦΑ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΩ!!!
NIKOLAOS
Séjour de 1 nuit en août 2021
6/10 Satisfaisant
Esperanza
Voyage en famille
16 août 2021
Esperanza
Séjour de 1 nuit en août 2021
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 août 2021
Familjevänlig resort
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
8/10 Bien
Vardan
Voyage en famille
11 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vardan
Séjour de 3 nuits en août 2021
10/10 Excellent
dimitris
1 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
dimitris
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
1 août 2021
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
8/10 Bien
Konstantinos
31 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Konstantinos
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
4/10 Médiocre
Linda
Voyage en famille
26 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Linda
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
georgios
Voyage en famille
16 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
georgios
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 juil. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2021
10/10 Excellent
THEODOROS
30 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Πολυ καλο!
THEODOROS
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de General Manager le 21 nov. 2019
Aγαπητέ Eπισκέπτη,
Σας ευχαριστούμε για την κριτική σας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με τα σχόλιά σας για την τοποθεσία μας, το πλούσιο πρωινό και το ευγενικό προσωπικό μας.
Ελπίζουμε να σας καλωσορίσουμε ξανά σύντομα στο Ramada Loutraki Poseidon Resort για να σας εξυπηρετήσουμε ακόμη καλύτερα.
Με εκτίμηση,
Χριστιάνα Μαυροειδή
Γενική Διευθύντρια
10/10 Excellent
LILIANA
29 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LILIANA
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de General Manager le 21 nov. 2019
Aγαπητή Eπισκέπτρια,
Σας ευχαριστούμε για την κριτική σας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με τα σχόλιά σας για το ξενοδοχείο μας κι ελπίζουμε να σας καλωσορίσουμε ξανά σύντομα στο Ramada Loutraki Poseidon Resort για να σας εξυπηρετήσουμε ακόμη καλύτερα.
Με εκτίμηση,
Χριστιάνα Μαυροειδή
General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 oct. 2019
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de General Manager le 21 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying at Ramada Loutraki Poseidon Resort and for taking your time to rate your experience with us. In regards to your comments about the bugs, let us inform you that the hotel takes all the necessary measures regarding pest control, according to Greek law and Ramada standards. Though please, do not forget that our hotel is located in a natural environment thus it is unavoidable to encounter bugs in the area. There are updates planned for next season, in hopes that we can improve our guest's experience. We hope that despite the inconveniences we can welcome you back again in the future.
Kind Regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager
8/10 Bien
ELEFTHERIOS
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ELEFTHERIOS
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de General Manager le 21 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying at Ramada Loutraki Poseidon Resort and for taking your time to rate your experience with us. We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon in the future.
Kind Regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager
4/10 Médiocre
Georgy
26 oct. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Красивое место,но....
Georgy
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de General Manager le 21 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying at Ramada Loutraki Poseidon Resort and for taking your time to rate your experience with us.
In the future, you can always call down to the front desk and they will be more than happy to check the noise level and gently ask the guest to keep the noise level down or we can move you to a different room. We want all of our guests to have a good night’s sleep.
We are sorry that we did not meet your expectations to the utmost and hope we have the opportunity to accommodate you again in order to ensure your next stay is much more satisfactory.
Kind Regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager
10/10 Excellent
Janet
26 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay!
Janet
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de General Manager le 21 nov. 2019
Dear Guest,
Let us thank you for recommending Ramada Loutraki Poseidon Resort after the experience you had with us! We do appreciate your recognition for the staff and their hospitality, and we will be pleased to share your positive comments with the team.We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon in the future.
Kind Regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de General Manager le 21 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying at Ramada Loutraki Poseidon Resort and for taking your time to rate your experience with us. We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon in the future.
Kind Regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager
10/10 Excellent
Emmanouil
1 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emmanouil
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de General Manager le 21 nov. 2019
Dear Guest,
Let us thank you for recommending Ramada Loutraki Poseidon Resort after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon in the future.
Kind Regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager
8/10 Bien
AND D
28 août 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Κατσαριδομάχοι!
AND D
Séjour de 5 nuits en août 2019
6/10 Satisfaisant
IOANNIS
20 août 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
IOANNIS
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de General Manager le 5 sept. 2019
Dear Mr Ioanni,
Thank you for recently sharing your rating with the traveling community of Hotels.com.
We hope that despite the inconveniences we can welcome you back again in the future.
Kind regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager
10/10 Excellent
Frode
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Frode
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de General Manager le 5 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying in Ramada Loutraki Poseidon Resort and sharing your positive review.
We were truly pleased to know that you were happy with your stay.
Kind regards,
Christiana Mavroeidi
General Manager