Avis
8,4
Très bien
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Management le 28 sept. 2023
Hello Edouard,We apologize for the union strike demonstrations, and certainly appreciate your patience. We are delighted to hear you enjoyed your stay otherwise, and look forward to welcoming you back in the near future.Kind Regards
10/10 Excellent
Catherine
20 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Catherine
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 20 juil. 2023
Hello Catherine,Thank you for sharing your feedback with us! We are thrilled to hear you enjoyed our location, and team. Its always music to our ears when we hear our guests had a lovely time with us. We appreciate having you as our guest and look forward to welcoming you back in the near future.Kindest Regards
6/10 Satisfaisant
Karine
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Karine
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Management Response le 22 mai 2023
Hello Karine,Thank you for sharing your feedback with us. We do apologize for any disturbances you experienced during your stay with us. We appreciate having you as our guest, and will certainly not place you next to the service elevator if you decide to stay with us again. Please feel free to reach out to us directly to get a further understanding of your stay. Kindest Regards
10/10 Excellent
Gaël
Voyage en groupe
6 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gaël
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Viceroy Santa Monica le 7 sept. 2022
Thank you for sharing your positive experience! We hope to see you again!
8/10 Bien
Michel
25 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Room improvement
Michel
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Viceroy Santa Monica le 25 août 2022
Thank you for your review. We hope to welcome you back in the very near future.Warmest Regards,Viceroy Santa Monica
10/10 Excellent
Julien
1 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julien
Séjour de 2 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Serge
14 juin 2022
Serge
Séjour de 5 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Anne-Sophie, Lachi
Voyage en famille
2 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne-Sophie
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Viceroy Santa Monica le 3 mai 2022
Thank you for your review. We'll look forward to welcoming you back in the very near future.
Warmest Regards,
10/10 Excellent
Raphael
2 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SUPERBE
Raphael
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Viceroy Santa Monica le 2 mai 2022
Thank you for your wonderful review.
We'll look forward to welcoming you in the very near future.
Warmest Regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Tesh le 3 oct. 2019
Bonne journée,
Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires et nous nous excusons sincèrement pour la gêne occasionnée pendant votre séjour avec nous.
Sur la base de vos commentaires, nous avons depuis corrigé les problèmes avec le département concerné et nous espérons que vous nous donnerez une autre opportunité dans un proche avenir.
Sincères amitiés,
Gestion du front office.
Vice-roi Santa Monica
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
18 août 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de tesh le 18 août 2019
Hello Sir,
I do apologize for the inconvenience during your stay . I will be directing this review to the correct department. Letting them know about the review. Hope you give us another chance.
Thanks,
Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de tesh le 14 août 2019
Good Day,
Thank you for being our guest at the Viceroy Santa Monica. We are delighted to hear that you had a fantastic time at the property and in LA.
We take pride in our team and the service they provide, and are extremely pleased they were able to make for such a memorable stay.
We look forward to your return visit in the near future.
Warm Regards,
Front Office Management.
Viceroy Santa Monica
10/10 Excellent
Lindsey
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsey
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mai 2024
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Halla
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Halla
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 24 mai 2024
Hello Halla,Thank you for sharing your detailed feedback with us! We are delighted to hear you enjoyed your stay, and will certainly share your kind words with the team. We look forward to welcoming you back in the near future.Kind Regards,
8/10 Bien
Michelle
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 21 mai 2024
Hello Michelle,We appreciate the kind words and lovely feedback! We do hope to see you again in the near future.Sunny Regards,
6/10 Satisfaisant
Kelly, Oakville
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 21 mai 2024
Hello Kelly,Thank you for sharing your feedback, and our sincere apologies for the upgrade fees. We do appreciate having you with us, and do hope that you will contact us directly to share additional feedback regarding your experience as we hope to have another opportunity to smooth over these inconviences you experienced. Kindest Regards,
10/10 Excellent
Brook
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brook
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 17 mai 2024
Thank you for the kind words! We hope to see you again!
8/10 Bien
Jordana
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordana
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 17 mai 2024
Thank you for the positive review! We are glad you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 14 mai 2024
Hello Christopher,Thank you for sharing your kind words and lovely feedback with us! We hope to see you again sometime in the near future.Sunny Regards,
8/10 Bien
Elizabeth
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 14 mai 2024
Hello Elizabeth,Thank you for sharing your feedback with us, and our sincere apologies for the communication during your check in. We will certainly speak to our team regarding the importance of being mindful in our selection of verbiage, but are happy to see you enjoyed your stay with us. We appreciate having you with us, and do hope to see you again in the future.Kind Regards
10/10 Excellent
Thomas
11 mai 2024
Thomas
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 12 mai 2024
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Sanita
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sanita
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 12 mai 2024
Thank you for the wonderful review! We are glad you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
catherine
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
catherine
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 7 mai 2024
Hello Catherine,Thank you for sharing your feedback with us! We are delighted to hear you enjoyed the food at our Sugar Palm restaurant, and hope to see you again in the near future.Sunny Regards,
10/10 Excellent
Craig
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 7 mai 2024
Hello Craig,We are delighted to hear you enjoyed your stay with us, and look forward to seeing you again in the near future.Kindest Regards
8/10 Bien
Pauline
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pauline
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 4 mai 2024
Hello Pauline,Thank you for sharing your detailed experience with us! We apologize for the AC and restaurant experience. We certainly hope you enjoyed your experience otherwise. As we appreciate having you as our guest, we do hope to see you again sometime in the near future.Kindest Regards
6/10 Satisfaisant
Gary
Voyage en couple
2 mai 2024
Gary
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 4 mai 2024
Hello Gary,Thank you for sharing your feedback with us! We apologize for our restaurant hours of operation and will certainly share your concerns with our food and beverage management team. We do hope you enjoyed your stay otherwise.Kindest Regards
8/10 Bien
Sarah
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 3 mai 2024
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Ty
29 avr. 2024
Ty
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 19 mai 2024
Hello Ty,Thank you for choosing to stay with us! We are delighted to see you enjoyed your time, and look forward to welcoming you back in the near future.Sunny Regards,
10/10 Excellent
gilberto
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
gilberto
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 30 avr. 2024
Hello Gilberto,We are delighted to hear you enjoyed your stay with us, and your words regarding our staff is much appreciated and very kind! We appreciate having you as our guest, and do hope we will see you again sometime in the near future. Sunny Regards
6/10 Satisfaisant
Justin
27 avr. 2024
Justin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 17 mai 2024
Hello Justin,Thank you for sharing your feedback with us! We appreciate having you as our guest, and do hope to see you again in the near future.
8/10 Bien
Colin
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Colin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 27 avr. 2024
Hello Colin,Thank you for sharing your feedback with us! We appreciate having you as our guest, and do hope we will see you again in the near future.
6/10 Satisfaisant
Vicente L
25 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Vicente L
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 17 mai 2024
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Anna
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 22 avr. 2024
Hello Anna,Thank you for sharing your kind words and lovely feedback. We appreciate having you with us, and do hope we will see you again sometime in the near future.Kind Regards
6/10 Satisfaisant
James
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
James
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 20 avr. 2024
Hello James,We sincerely apologize for the inconviences you experienced during your time with us. We do care about your experience and hope we'll have the opportunity in the future to turn your vision of us around. As a gesture of good will, I have refunded your resort fees for the time you were with us, and hope that we will see you again in the future.Kind Regards
6/10 Satisfaisant
Tracy, Columbus
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 18 avr. 2024
Hello Tracy, Thank you for sharing your feedback with us, and we apologize your stay did not have the same feel as years past. We do hope this experience wont warrant you from visiting with us again, as we have lots of upcoming events that may be in line with what you've experienced before. We hope we'll see you again!
8/10 Bien
Victoria
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 16 avr. 2024
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Marcel
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcel
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 18 avr. 2024
Hello Marcel,We are delighted to hear you enjoyed your time with us, and took advantage of our amenities! We look forward to seeing you sometime in the near future.Sunny Regards
6/10 Satisfaisant
Anand
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anand
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 18 avr. 2024
Hello Anand,Thank you for sharing your feedback with us, and we apologize that the stay was not as comfortable as anticipated. We understand the importance in having a comfortable in room experience, and do hope we'll have the opportunity in the future to turn your vision around.Kindest Regards
10/10 Excellent
Eileen
13 avr. 2024
Eileen
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 4 mai 2024
Thanks for the positive review! We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Diane
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Diane
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 12 avr. 2024
Hello Diane,Thank you for sharing your feedback with us, and we apologize for the union strike noise disturbance and truly regret this impacted your stay. We appreciate having you as our guest and would like to speak with you directly regarding your time with us. I look forward to speaking with you soon.Kind RegardsAdamGuest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
richard, Aspen
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
richard
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 11 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Nick
8 avr. 2024
Nick
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 28 avr. 2024
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Christian
4 avr. 2024
Christian
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 24 avr. 2024
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Tyrone
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tyrone
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 5 avr. 2024
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Cleo
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cleo
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 3 avr. 2024
Hello Cleo, Thank you for sharing your feedback with us, and we are delighted to hear you enjoyed the room. We do hope we'll see you again sometime in the near future.Kind Regards
8/10 Bien
Ricardo
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 2 avr. 2024
Hello Ricardo,Thank you for sharing your feedback and we apologize for the union noise disturbance. We hope to have the matter resolved soon, but do hope you enjoyed your stay otherwise. We hope we'll be seeing you again in the near future.Kind Regards
10/10 Excellent
Maya
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maya
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 7 avr. 2024
Thank you for the wonderful review! We are thrilled that you enjoyed our amenities and the staff was welcoming and accommodating. We hope to see you again!
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
Hello Sandra,Thank you for sharing your kind words and lovely feedback with us! We look forward to seeing you again in the near future.Kind Regards
2/10 Horrible
Poinciana
23 mars 2024
Poinciana
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 13 avr. 2024
Hello Poinciana,Thank you for sharing your feedback with us, and certainly apologize for any inconviences you experienced during your time with us. We hope we'll have the opportunity to speak with you directly to gather further details regarding your time with us as your feedback is important to us. Kindest Regards
10/10 Excellent
Joshua
23 mars 2024
Joshua
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 12 avr. 2024
Hello Joshua,We are delighted to see you enjoyed your time with us, and hope we will see you again in the near future.Kindest Regards