Avis sur Studio City Universal Apartments
Studio City Universal Apartments
10925 Bluffside Dr, Studio City, CA
Avis
6,6
7,2/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
26 mai 2019
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Sophia
20 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophia
Séjour de 2 nuits en mars 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 avr. 2019
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 avr. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Nicholas
22 mars 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nicholas
Séjour de 1 nuit en mars 2019
6/10 Satisfaisant
Brenda
18 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brenda
Séjour de 3 nuits en mars 2019
4/10 Médiocre
Brian
28 févr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beware! Hotels.com does not vet the rentals
Brian
Séjour de 3 nuits en février 2019
8/10 Bien
cesar
17 févr. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Experiencia en el dep.
cesar
Séjour de 1 nuit en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
12 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
22 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
4/10 Médiocre
KOwens
Voyage en famille
14 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
KOwens
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 janv. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
12 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
8/10 Bien
LZ, Monterey, US
Voyage en famille, Voyage en groupe
12 janv. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
LZ
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
6/10 Satisfaisant
Arthur
5 janv. 2019
Arthur
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 déc. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 28 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you for your feedback. We will work harder to improve our service.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
21 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 24 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you for your feedback and for bringing out attention to these issues. The apartment is closed for maintenance and will be reopened after detailed improvements.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 déc. 2018
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 24 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you for your feedback and for bringing our attention to this situation. The crew was changed, and the management structure was improved. Thank you for your help.
8/10 Bien
Lynette
16 déc. 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Great location the management is very disorganized
Lynette
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 24 déc. 2018
Dear Lynette,
Thank you for your feedback and for bringing our attention to the mentioned problem. An employee who completed your check-in is no longer works with us since whatever you've listed is unacceptable for our company. My apologies for your inconvenience.
10/10 Excellent
DIENE INES
16 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Me senti em casa!
DIENE INES
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 24 déc. 2018
Dear Diene,
Thank you for your feedback. It was our pleasure to have you as our guest.
8/10 Bien
Pansy
11 déc. 2018
Pansy
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 24 déc. 2018
Dear Pansy,
Thank you for your feedback and for bringing our attention to the mentioned issues. The connection between management and our guests is now improved. Also, the cleaning problem is now improved. Thank you for your help.
6/10 Satisfaisant
Misty
30 nov. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Book only if you sleep in earbuds
Misty
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 24 déc. 2018
Dear Misty,
Thank you for your feedback and for bringing our attention to the mentioned problems. Everything was fixed. Thank you for your help.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
29 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 24 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you for your feedback and for bringing our attention to the mentioned problems. Everything was fixed, and our check-in process was improved.
6/10 Satisfaisant
LeolaDuke, Arco, Idaho
Voyage en famille
27 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
LeolaDuke
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 24 déc. 2018
Dear LeolaDuke,
Thank you for your feedback and for bringing our attention to the cleaning issue. With your help, our cleaning issue was solved.
4/10 Médiocre
Ashlette
25 nov. 2018
Ashlette
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 24 déc. 2018
Dear Ashlette,
Thank you for your feedback and for bringing our attention to the cleaning issue. Everything was fixed with your help.
6/10 Satisfaisant
Maria V
21 nov. 2018
A new experience in short vacations...
Maria V
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 24 déc. 2018
Dear Maria V,
Thank you for your feedback and for bringing our attention to these issues. Everything mentioned is improved with your help.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
19 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 21 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for your feedback and for bringing our attention to things we can improve.
8/10 Bien
GuestinNovember, Studio City Universal Apartments
Voyage en famille
14 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GuestinNovember
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 21 nov. 2018
Dear Guestin,
Thank you for your feedback, and bringing our attention to this issues. You are completely right, we don't have a sauna and we will find that source and will fix it as soon as possible. We took your advice, and now we provide cleaning supplies during the stay. Please contact us for your next trip, and we will process a discount as compensation for your first experience.
10/10 Excellent
Deborah
11 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Deborah
Séjour de 6 nuits en novembre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 21 nov. 2018
Dear Deborah,
Thank you for your feedback. It was our pleasure to have you as our guest.
4/10 Médiocre
Brenda
4 nov. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Inconvenient!!! Not easy to check into!
Brenda
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 21 nov. 2018
Dear Brenda,
Thank you for your feedback and for bringing our attention to this issues. The check-in system is now improved. You can schedule your check-in in advance and our check-in guide will welcome you at the property and will guide you to the apartment. We failed in providing a good service, but with your help, we improved everything, and we hope to see you coming back to evaluate our service.
8/10 Bien
christine
29 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
christine
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 21 nov. 2018
Dear Christine,
Thank you for your feedback. It was our pleasure to have you as our guest.
10/10 Excellent
karen
28 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfy apartment
karen
Séjour de 6 nuits en octobre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 21 nov. 2018
Dear Karen,
Thank you for your feedback. It was our pleasure to have you as our guest.
2/10 Horrible
nicole
26 oct. 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Big mix up
nicole
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Studio City Universal Apartments le 21 nov. 2018
Dear Nicole,
Thank you for your feedback and for bringing our attention to this issue. Please contact us directly to get more information regarding your discount.
10/10 Excellent
Carla, Tampa, Fl
19 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carla
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de EWC TEAM le 19 oct. 2018
Dear Carla,
Thank you for your feedback. It was a pleasure to have you as our guest. We hope to see you coming back for longer stay.
Warm wishes,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de EWC TEAM le 17 oct. 2018
Dear Guest,
Thank you for your feedback. The apartment you were staying closed for maintenance. Our apologies for the inconvenience. Also, the system with the key pick up from the office is a temporary solution due to technical improvements.
Warm wishes,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de EWC TEAM le 17 oct. 2018
Dear Guest,
Thank you for your review.
Warm wishes,
4/10 Médiocre
Jacqueline
23 sept. 2018
Les points faibles : Propreté
Jacqueline
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de EWC TEAM le 26 sept. 2018
Dear Jacqueline,
Thank you for your feedback. The apartment were instantly closed for maintains. As we mentioned during our conversation in person, we never had such a complaint before and that was as surprising for us as it was for you. I'm sorry again for the inconvenience and what we were not able to switch your apartment since we were fully booked in all 7 properties we own. I hope during your next trip you will come back to our property and redeem your discount assigned to your next reservation with us.
Warm wishes,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de EWC TEAM le 22 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you for your feedback.
We look forward to seeing you soon.
8/10 Bien
Tameka, Roseville, MI
15 sept. 2018
Tameka
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
Réponse de EWC TEAM le 17 sept. 2018
Dear Tameka,
Thank you for your feedback.
We will do our best to improve our service.
Warm wishes,
EWC TEAM
10/10 Excellent
Irene
31 août 2018
great apartment, perfect in every way
Irene
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de EWC TEAM le 31 août 2018
Dear Irene,
Thank you for your feedback.
It's was a pleasure to have you as a guest.
2/10 Horrible
Karen, Bellingham
5 août 2018
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Karen
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de EWC TEAM le 10 août 2018
Dear Karen,
My apologies, for the inconvenience.
Everything you've listed is something we need to work on, since we have multiple apartment all other the Los Angeles, sometimes we miss some things, we highly appreciate when the guests request missing inventory right away and our company provides everything immediately 24/7 .
Unfortunately we didn't hear from you.
I hope next time you will give us a chance to improve your opinion about our company.
Thank you.