Avis
7,0
Bien
7,2/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
16 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Benjamin
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Florence
17 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Florence
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
Pierre, Saint-Sauveur
Voyage en couple
28 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Sincerely, Jan le 29 févr. 2020
Dear Pierre, Thank you for your recent stay with us and for giving us your feedback. Sorry to hear about your experience that was not to your satisfaction. Your issues will be addressed to make sure it does not happen again.
4/10 Médiocre
Jacques
26 janv. 2020
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
deçu
Jacques
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Sincerely, Jan le 31 janv. 2020
Dear Jacques, Thank you for your recent stay and for taking the time to give us your feedback. We are aware of the airport construction around the hotel while they are building the people mover to and from the airport. There is a sign at the front desk about this. If you feel when you arrive that the noise is not acceptable to let us know and we will work with the sites to cancel your booking without penalty.
6/10 Satisfaisant
yannick
19 janv. 2020
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Proche LAX
yannick
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Sincerely, Jan le 20 janv. 2020
Dear Yannick, Thank you for your recent stay with us and for taking the time to give us your feedback. It is truly appreciated.
6/10 Satisfaisant
Bouzid
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Service et receptioniste lamentable
Bouzid
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Akash Patel le 26 nov. 2019
Thank you so much for taking time in giving us your feedback. It allows us the opportunity to do better. I shall definitely look into this and address this issue . I apologize for the disappointing experience you had but assure you, you will find a positive change the next time you stay with us. We look forward for your future stay, allowing us to better serve and take care of you.
6/10 Satisfaisant
thierry
4 nov. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
thierry
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Sincerely, Jan le 7 nov. 2019
Dear Thierry, Thank you for your recent stay with us and for taking the time to give us your feedback. It allows us the opportunity to serve you better. Your issues will be addressed with the concerned department. I wish we had the opportunity to show you how to turn on our shower. If there was water supply in the room there should be no reason for the shower not to have water. As for the payment, the hold prior to your arrival is only a pre-authorization and it should drop with 3 to 7 days.
6/10 Satisfaisant
Pauline
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Motel basique au cœur de LA
Pauline
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Jan le 28 oct. 2019
Dear Pauline, Thank you for your recent stay with us and for taking the time to give us your feedback. It gives us the opportunity to serve our guests better. We understand people have special dietary needs and we are working with Wyndham to add new items to our SuperStart breakfast.
8/10 Bien
Patrice
5 oct. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Solution pour une nuit
Patrice
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Sincerley, Jan le 6 oct. 2019
Dear Patrice, Thank you for your recent stay with us and for taking the time to give us your feed back. It is greatly appreciated.
8/10 Bien
serge
28 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Aeroort
serge
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Jan le 30 sept. 2019
Dear Serge, Thank you for your recent stay with us and for taking the time to give us your feedback. We are pleased that you had a pleasant experience at our hotel. We look forward to having you back again.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
13 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Sincerely, Jan le 29 sept. 2019
Thank you for your recent stay with us and for taking the time to give us your feedback. I am so sorry for the disappointing experience at our hotel. I assure you that we take your issue seriously and our extermination team was advised and the issue was taken care of immediately.
4/10 Médiocre
NATHALIE
4 sept. 2019
Les points faibles : Personnel et service
NATHALIE
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Sincerely, Jan le 11 sept. 2019
Dear Nathalie, Thank you for your recent stay with us and for taking the time to give us your feedback. Yes, you will hear the planes, however, they do stop flying over land after 11:30 pm to reduce the noise impact. Sorry you were not happy with the location. The convenience of the location does provide easy access to the Airport without the LA traffic.
8/10 Bien
karine
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
karine
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Akash Patel le 30 oct. 2019
Thank you for taking time and sharing your wonderful experience. My team will be very happy to know, their service was appreciated and will motivate them more. We look forward to having you back again, and enjoy our hospitality.
6/10 Satisfaisant
Hubert
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hubert
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Jan le 10 sept. 2019
Dear Hubert, Thank you for your recent stay with us and for taking the time to give us your feedback. It gives us an opportunity to serve you better.
8/10 Bien
Julien
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très proche de l'aéroport à un prix abordable
Julien
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Akash Patel le 26 août 2019
Thank you for taking time and sharing your wonderful experience. My team will be very happy to know, their service was appreciated and will motivate them more. We look forward to having you back again, and enjoy our hospitality.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
8 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Akash Patel le 11 août 2019
Thank you for taking time and sharing your wonderful experience. My team will be very happy to know, their service was appreciated and will motivate them more. We look forward to having you back again, and enjoy our hospitality.
8/10 Bien
BEATRICE
3 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
motel confortable propre proche aéroport
BEATRICE
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Akash Patel le 3 août 2019
Thank you for taking time and sharing your wonderful experience. My team will be very happy to know, their service was appreciated and will motivate them more. We look forward to having you back again, and enjoy our hospitality.
8/10 Bien
Jean Philippe
22 juil. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Idéal pour 1 nuit ou 2
Jean Philippe
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Akash Patel le 23 juil. 2019
Thank you for taking time and sharing your wonderful experience. My team will be very happy to know, their service was appreciated and will motivate them more. We look forward to having you back again, and enjoy our hospitality.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
22 juin 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Akash Patel le 24 juin 2019
Thank you so much for taking time in giving us your feedback. It allows us the opportunity to do better. I shall definitely look into this and address this issue . I apologize for the disappointing experience you had but assure you, you will find a positive change the next time you stay with us. We look forward for your future stay, allowing us to better serve and take care of you.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Akash Patel le 9 juil. 2019
Thank you for the kind review. We look forward to having you with us again.
6/10 Satisfaisant
Beatrice
3 juin 2019
Beatrice
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Akash Patel le 6 juin 2019
Thank you for taking time and sharing your wonderful experience. My team will be very happy to know, their service was appreciated and will motivate them more. We look forward to having you back again, and enjoy our hospitality.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Akash Patel le 9 mai 2019
Thank you for taking time and sharing your wonderful experience. My team will be very happy to know, their service was appreciated and will motivate them more. We look forward to having you back again, and enjoy our hospitality.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
2 mai 2019
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Akash Patel le 3 mai 2019
Thank you for taking time and sharing your wonderful experience. My team will be very happy to know, their service was appreciated and will motivate them more. We look forward to having you back again, and enjoy our hospitality.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 avr. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en avril 2019
Réponse de Akash Patel le 17 avr. 2019
Thank you so much for sharing your wonderful feedback about your experience with us. My team will be very happy and proud to have made your stay experience with us so wonderful and enjoyable. It's all about making those moments memorable and I am so happy, my team made those memorable moments for you. We look forward to having you come back and visit us again, whenever you are in LA, and be assured, you will get the same wonderful service.
Thank you, once again.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Akash Patel le 2 avr. 2019
Thank you for taking time and sharing your wonderful experience. My team will be very happy to know, their service was appreciated and will motivate them more. We look forward to having you back again, and enjoy our hospitality.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Jan le 3 déc. 2018
Thank you for your recent stay with us and for taking the time to give us your feedback. It is truly appreciated.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Akash Patel le 19 déc. 2018
Thank you for taking time and sharing your wonderful experience. My team will be very happy to know, their service was appreciated and will motivate them more. We look forward to having you back again, and enjoy our hospitality.
4/10 Médiocre
Gabrielle
30 oct. 2018
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Gabrielle
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Sincerely, Jan le 2 nov. 2018
Dear Gabrielle, Thank you for your recent stay with us and for taking the time to give us your feedback. It gives us an opportunity to serve you better. All websites have our shuttle service for drop off listed. As a limited service motel, we do not have a restaurant. We do not have any control over the restaurant adjacent to the building. Sorry to hear that these two issues affected your stay.
6/10 Satisfaisant
Marie
18 oct. 2018
Les points faibles : Propreté
Ne recommande pas
Marie
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Akash Patel le 20 oct. 2018
Thank you for taking the time and sharing your wonderful experience. My team will be very happy to know, their service was appreciated and will motivate them more. We look forward to having you back again and enjoy our hospitality.
8/10 Bien
Yann06
15 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Yann06
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Jan le 17 oct. 2018
Dear Yann06, Thank you for sharing your feedback about your experience with us. We happy that for the most part, you had a pleasant experience at our hotel
6/10 Satisfaisant
Alexandre
28 sept. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Alexandre
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Akash Patel le 29 sept. 2018
Thank you for taking time and sharing your wonderful experience. My team will be very happy to know, their service was appreciated and will motivate them more. We look forward to having you back again, and enjoy our hospitality.
4/10 Médiocre
Miche, Spa
11 sept. 2018
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Étape hotel
Miche
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Akash Patel le 15 sept. 2018
Thank you so much for taking time in giving us your feedback. It allows us the opportunity to do better. I shall definitely look into this and address this issue . I apologize for the disappointing experience you had but assure you, you will find a positive change the next time you stay with us. We look forward for your future stay, allowing us to better serve and take care of you.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 août 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Idéal pour aéroport et loueurs de voitures
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Akash Patel le 8 sept. 2018
Thank you for taking time and sharing your wonderful experience. My team will be very happy to know, their service was appreciated and will motivate them more. We look forward to having you back again, and enjoy our hospitality.
8/10 Bien
Susan
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Susan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Michelle, Calgary
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Michelle
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Yoshimi
20 mars 2024
Yoshimi
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Christoph Sebastian
10 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Christoph Sebastian
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
ruth
Voyage d’affaires, Voyage en couple
8 mars 2024
Les points faibles : Équipements
ruth
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
TOMOYUKI
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TOMOYUKI
Séjour de 2 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Alexander
31 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Alexander
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
ESPEN
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
ESPEN
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Reza
28 janv. 2024
Reza
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Victor, Long Beach
Voyage d’affaires
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victor
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
jim
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jim
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Malachy
Voyage en famille
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hole in the wall hotel
Malachy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Jacob
Voyage d’affaires
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jacob
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
John Paul
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
John Paul
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Neill Sora
31 déc. 2023
Neill Sora
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Marc
20 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Marc
Séjour de 1 nuit en décembre 2023