Extérieur

Avis sur Sheraton Grand Los Angeles

4 out of 5
Sheraton Grand Los Angeles
711 S Hope St, Los Angeles, CA

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 640 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 181 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 80 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 48 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 51 avis sur 1000." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Christian

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Décevant pour un 4 étoile
Si l'arrivée et l'accueil ont été bon, le service qui a suivi a été décevant, voir même à la limite de l'acceptable de la part d'un 4 étoile. Au check in, on m'a annoncé un bon de 30$ par jour applicable sur n'importe quel service au sein de l'hotel. J'ai demandé si c'était applicable au au service de voiturier hors de prix (+de 60$ par nuit) alors que le parking public à côté est de 16$ par nuit - pour Vous convaincre de rester chez eux, ils utilisent la technique de la peur, du risque et du danger généré par la présence grandissante des "homeless" people (qui ont envahi los angeles ( et toutes les métropoles américains d'ailleurs due à la pandémie) et qui profitent de la nuit pour briser les vitres de votre véhicule loué et y voler ce qui s'y trouve - si ils s'y trouve quelque chose). Bref au check out le bon de 30$ n'était plus applicable au service voiturier mais exclusivement au F&B de l'hôtel. D'ailleurs pour info, leur système de breakfast n'est pas comme dans la plupart des hotels un buffet. Non là vous êtes servi à table et devez choisir votre menu. Leur système d'acenseur est construit d'une manière compliquée et digitale qui n'aide en rien à faciliter le séjour. Enfin la propreté de la salle d bain est plus que limite - le nettoyage du calquaire et traces des anciens clients n'étant pas à priori la priorité du service de nettoyage - d'ailleurs la politique de l'hotel est de ne plus passer dans les chambre chaque jour pour des raisons écologiques. Bon voyages
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Sheraton Grand Los Angeles Team le 5 août 2022
Thank you for taking the time to review our hotel. We truly appreciate your feedback and apologize for any inconvenience. We look forward to future visits to come. Till your next visit, safe travels

10/10 Excellent

Kensuke

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
First time staying here but the service was very good.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Yongge

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Baher

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Jeffrey, Whitby

Voyage en famille
Loved the location and the hotel as a whole. Wasn’t provided enough details on use of elevators. Figured it out with help from another guest. A little sheet with directions would of been appreciated
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Yui

Séjour de 3 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Ahmed El

Les points faibles : Personnel et service et équipements
Staff is rude. The lady who checked me in should not be in the front desk! This is not the first time I stay in this hotel and the experience was similarly bad the last couple of times. Very rude staff in the front desk and terrible experience in the restaurant. This is way below minimum Sheraton standards!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Naga

Voyage en famille
Our room was right next to the elevator- very noisy at night. We reserved for a room for 3 adults - sofa bed was extremely uncomfortable. Bathroom is very tiny But the location was awesome with so many dining places within walking distance. Valet parking fee is excessive
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Shenouda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Yoo Jin

Voyage en groupe, Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were so nice
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Asa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Jose

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All good
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

MACARIO

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy conveniente
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Sabrina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Jan

Voyage en groupe
Beautiful hotel. Staff is very helpful and friendly. Clean, everything went very smoothly.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Ayahiro

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
good
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

KAZUKO

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Jonathan Mauricio Osorio

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfecto
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Dean Lewis le 16 avr. 2024
We thank you for taking your time to give us your feedback. and thank you for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

Wigberto

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything went smoothly. LA is full of bums and people on the street but we didn’t experience anything bad so overall a good experience.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Dean Lewis le 16 avr. 2024
We thank you for taking your time to give us your feedback. and thank you for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

Juan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Dean Lewis le 16 avr. 2024
We thank you for taking your time to give us your feedback. and thank you for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

Tiarmbi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great area!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dean Lewis le 16 avr. 2024
We thank you for taking your time to give us your feedback. and thank you for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

Sandra Isabelle

Les points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Dean Lewis le 16 avr. 2024
We thank you for taking your time to give us your feedback. and thank you for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

Kenneth, Shrewsbury

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hotel. Great service, clean comfortable room. Modern amenities. Attached to a shopping and dining area. Plenty of additional food options within a five to ten-minute walk.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Dean Lewis le 16 avr. 2024
We thank you for taking your time to give us your feedback. and thank you for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

Jeanne

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Everything was great. Staff was very nice and helpful/friendly. I love that we were able to leave our bags after checkout and come back and pick them up while out sightseeing.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dean Lewis le 23 mars 2024
We thank you for taking the time to give us your feedback, and thanks for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

ximena

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dean Lewis le 23 mars 2024
We thank you for taking the time to give us your feedback, and thanks for choosing to stay with us.

2/10 Horrible

Marcus

Séjour de 3 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

David

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Overcharged for food
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dena Lewis le 22 mars 2024
We thank you for taking the time to give us your honest feedback, and thanks for choosing to stay with us.

8/10 Bien

VENKATESHA

Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Shiho

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
メトロもスーパーも近くとても便利。ディズニーランドもメトロバスで行けました。同じ建物内に飲食店が豊富にあり良かったです。部屋は広く浴槽があってゆっくりくつろげました。EVがキーカード所有者でないと止まらないようになっているので安心でした。
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dean Lewis le 22 mars 2024
We thank you for taking the time to give us your feedback, and thanks for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

Mary

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful place to stay.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dean Lewis le 22 mars 2024
We thank you for taking the time to give us your feedback, and thanks for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

noriko, New York

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Dean Lewis le 16 avr. 2024
We thank you for taking your time to give us your feedback. and thank you for choosing to stay with us.

6/10 Satisfaisant

Gina

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Pros: Great costumer service and beautiful lobby Cons: Room was dusty. Lots of homeless. Didn’t feel safe or comfortable once the sun goes down.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dean Lewis le 22 mars 2024
Wen thank you for your honest feedback, it has been shared with appropriate department leaders. and thanks for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

Bachera

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dean Lewis le 22 mars 2024
We thank you for taking the time to give us your feedback, and thanks for choosing to stay with us.

6/10 Satisfaisant

Jose

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Dean Lewis le 22 mars 2024
We thank you for your feedback, we do apologize for falling short of your expectations, thanks for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

Brindavani

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dean Lewis le 16 avr. 2024
We thank you for taking your time to give us your feedback. and thank you for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

sam

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Great place to stay
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dean Lewis le 22 mars 2024
We thank you for taking the time to give us your feedback, and thanks for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

Jarrett

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Dean Lewis le 23 mars 2024
We thank you for taking the time to give us your feedback, and thanks for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

ysmenia

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Was a beautiful evening at the Sheraton
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dean Lewis le 22 mars 2024
We thank you for taking the time to give us your feedback, and thanks for choosing to stay with us.

8/10 Bien

Matthew E

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Dean Lewis le 22 mars 2024
We thank you for taking the time to give us your feedback, and thanks for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

lesley

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dean Lewis le 26 févr. 2024
We thank you for taking the time to give us your feedback, and thanks for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

Gary Lee, Corona

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Will recommend it to my friends and family
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dean Lewis le 26 févr. 2024
We thank you for taking the time to give us your feedback and thank for choosing to stay with us.

8/10 Bien

Jennifer

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dean Lewis le 21 mars 2024
We thank you for your feedback, and thanks for choosing to stay with us.

6/10 Satisfaisant

Jay, Seattle

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The bed was hard, the TV had no network connection so the guide didn’t work. I asked about this every day and they said they would fix it. They did not. And it took forever for my room to be ready while flight crews kept coming in and getting rooms right away.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Dean Lewis le 26 févr. 2024
We thank you for taking the time to give us your feedback, we do apologize for the inconvenience I have shared your concern with appropriate department leaders.

10/10 Excellent

Lisa

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sheraton Grand le 23 févr. 2024
Thank you for your feedback. We are glad we were able to exceed your expectations.

10/10 Excellent

Marissa

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Located adjacent to The Bloc shopping and dining center, this property is convenient for a visit in DTLA. I stayed here as a solo female traveler. I felt very safe at the hotel. The staff is friendly and helpful and the elevator requires your key and floor selection prior to operating. The area around the hotel is very pleasant to walk around at daytime but as a solo traveler here to see a show it was a little sketchy at night. This is probably true of most of DTLA post-covid and beyond the hotel control. I enjoyed my stay at the hotel. The valet parking shares the parking structure below with The Bloc. I was able to get a slight discount via Expedia. I would recommend this hotel for excellent location, service and amenities (but there is no pool only downside).
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sheraton Grand le 23 févr. 2024
We appreciate your feedback. Thank you for choosing the Sheraton Grand Los Angeles.

8/10 Bien

Angie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Street noise can be heard in the room on the 3rd floor. Even the knock on the next door room can be heard.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sheraton Grand le 24 févr. 2024
Thank you for your feedback. I apologize that the noise made your stay uncomfortable. Our leadership team will keep this mind as we look to improve.

10/10 Excellent

Karen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Sheraton Grand le 23 févr. 2024
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your experience with us.

8/10 Bien

Chenanah

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dean Lewis le 24 févr. 2024
We thank you for taking the time to give us your feedback, and thanks for choosing to stay with us.

2/10 Horrible

breauna

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dean Lewis le 21 mars 2024
We thank you for taking the time to share your feedback with us, we do apologize that your stay with us was not to your satisfactory. we do hope that you will give us another chance to serve you when you are back in the area.

2/10 Horrible

Ricardo

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Dean Lewis le 23 févr. 2024
We thank you for taking the time to give us your feedback, we do apologize for falling short of your expectations, and thanks for choosing to stay with us.