Piscine extérieure

Avis sur Ramada Plaza by Wyndham West Hollywood Hotel & Suites

3 out of 5
Ramada Plaza by Wyndham West Hollywood Hotel & Suites
8585 Santa Monica Blvd, West Hollywood, CA

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 300 avis sur 1049." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 267 avis sur 1049." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 216 avis sur 1049." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 128 avis sur 1049." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 138 avis sur 1049." "

7,2/10

Propreté

7,2/10

Personnel et service

6,4/10

Équipements

6,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Richard

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 4 févr. 2024
Thank you for your reply

6/10 Satisfaisant

Marouane

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Trop cher par rapport à ce que c’est
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Customer Service le 24 oct. 2023
Thank you for your reply

8/10 Bien

Carl

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Très bien, propre et bien situé. Le stationnement est un peu chère par contre.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Customer Service le 10 août 2022
Thank you for your review

8/10 Bien

Isabelle

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La propreté et l'emplacement de cet hôtel sont mes coups de coeur. Il faut redemander plusieurs fois pour avoir des serviettes car, dû à la pandémie, ils me les changent pas automatiquement.
Séjour de 5 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

CHRISTOPHE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Customer Service le 1 août 2022
Thank you for your review

2/10 Horrible

Catherine, Thonex

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas de service de chambre durant 5 jours! Le Covid a bon dos… Pour obtenir des serviettes propres ou du papier de toilette, il faut être très, très patient. Nous avons reçu deux linges pour trois personnes durant 4 jours. La réponse obtenue lorsque nous sommes allés nous plaindre de la situation a été que nous n’avions qu’à changer d’hôtel! C’est la politique de l’hôtel - a rajouté l’employé. Voilà une façon incroyable de répondre à des clients, bien commode en tout cas quand la chambre a été prépayée!
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Customer Service le 21 juil. 2022
Thank you for your review

10/10 Excellent

Laurent

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Séjour agréable et parfait. Je suis déjà allé dans cette hôtel il y a deux ans et je ne regrette pas. Personnel très serviable.
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Customer Service le 14 juin 2022
Thank you for your review

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Lit très confortable et localisation parfaite pour visiter la ville
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Customer Service le 20 mars 2022
Thank you for your review

8/10 Bien

MARC

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien placé à West Hollywood. Prix raisonnable
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Customer Service le 17 déc. 2021
Thank you for your review

2/10 Horrible

ayman

Rooms and hallways are very smelly, as well over charging for parking $50 a night, while the hotel room is not worth $50. Won’t go back aft. I rather sleep in my car than sleep there again.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Kendell

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Advice would be go room from room and do one upgrade. Make sure you have everything that is suppose to be in the room in it. And for the price of the room and dated at that.... buy some real ice bags!
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 28 mai 2024
Thank you for your review

6/10 Satisfaisant

Brent

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parking is outrageous ($50 per day). And when you pay for late check out (70USD) they will still charge you $12/ HOUR for additional parking on top of that and not tell you. Staff were friendly and the area is great. Pool is nice but loses sun pretty early in the day because of the other buildings.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 28 mai 2024
Thank you for your review

6/10 Satisfaisant

Patricia

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Over priced for an average hotel. Plus a charge of $50 for parking is outrageous.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 28 mai 2024
Thank you for your reply

6/10 Satisfaisant

Randall

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
EASY IN, EASY OUT
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 28 mai 2024
Thank you for your reply

6/10 Satisfaisant

Maria, Chula Vista

Voyage d’affaires, Voyage en couple
We could hear the noise from the rooms next door and upstairs. The walls were not soundproof. The front desk and parking security were courteous.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 19 mai 2024
Thank you for your review

10/10 Excellent

Shauna, Tampa

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was a 15-20 min walk from the venue I was attending. Area was okay, felt safe. Grocery close by, just no real shopping or anything interesting in the immediate area. Easy to take the bus to other areas/sites. Hotel seemed old but was clean. Comfy bed. Great a/c. Staff was very helpful. Paid for early check in. I would stay here again if it was near an event I was going to.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Thank you for your reply

6/10 Satisfaisant

Maricruz

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
The place was very safe and a lot of restaurants and places to entertain around the area but the parking shouldn’t be charged separately and for that much money$ 50 extra for parking it’s too much.
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Thank you for your reply

4/10 Médiocre

Erick, MIRAMAR

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We requested an upgrade because it was our anniversary and the day before was my husbands birthday, and we were so disappointed, if that was an upgrade i dont want to see a regular room, the stairs made so much noise I thought is was going to fall when we used them, never again at a Ramada Inn, also the pillows they give you are for kids, the whole room needs a revamt right away.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Thank you for your reply

4/10 Médiocre

Nina

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Thank you for your reply

10/10 Excellent

Ruben

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Thank you for your reply

6/10 Satisfaisant

Hardik

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 6 mai 2024
Thank you for your w

6/10 Satisfaisant

Christa

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Thank you for your reply

8/10 Bien

Amanda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s a clean small inn, staff is helpful. Provides what you need to sleep. Great location in West Hollywood. Walking distance to Sunset Strip and Santa Monica Blvd. quick easy drive toother Hollywood tourist spots parking is very convenient but dod not notice it was not included in hotel fee. So expect to pay $55 per day. There is a parking garage directly across the street that offers overnight parking too. Idk how much $ or if offers in and out privledges. Which of course hotel does. Noticed parking after already paid hotel pkg fees. All in all turned out to be a pleasant stay and would prob stay there again as is most affordable and convenient location for us in the area
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Thank you for your reply

2/10 Horrible

Vaibhavkumar

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We stayed three nights without any room service even though we requested one day in advance. The room phone was not working, we need to call help desk from our personal phone. The breakfast was not included even though on Expedia web site shows it’s included. Very bad experience and ruined our vacation.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 29 avr. 2024
Thank you for your reply

10/10 Excellent

Donna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
The surprised parking fee, $50.00 a night.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 29 avr. 2024
Thank you for your reply

10/10 Excellent

Joseph

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Front desk agent (forgot her name but she had cute nails) was super helpful and informative about checkin. Affordable hotel for the area. Room does the basic job
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 29 avr. 2024
Thank you for your w

4/10 Médiocre

david

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rude staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 29 avr. 2024
Thank you for your reply

10/10 Excellent

Frank

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 29 avr. 2024
Thank you for your reply

8/10 Bien

Jeff

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 23 avr. 2024
Thank you for your review

10/10 Excellent

Lisa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location. A little dated.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 23 avr. 2024
Thank you for your reply

10/10 Excellent

Valeriia

Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Thank you for your reply

4/10 Médiocre

Doug

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms need to be updated. They need new paint and carpet. My room had trash on the floor when I checked in. Great location though!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 19 avr. 2024
Thank you for your reply

2/10 Horrible

Roberto

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Horrible WiFi, bad customer service, had to pay $50 for parking each night which is absurd
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 19 avr. 2024
Thank you for your reply

4/10 Médiocre

Eli

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shocked at terrible the bathroom was including towels as thin as tshirts. I went to a store and purchased my own towels. Also when I checked in, the service desk clerk assigned me to a room already occupied. And it went down hill from there. Upgrade that place especially at the nighly rate.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Thank you for your reply

4/10 Médiocre

Justin, Ashburn

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bathroom needs to be renovated. Steel framed mirror in bathroom has a safety issue. Visitor parking fee is ridiculously expensive. Bathroom photos in the website don’t seem to be same as real bathroom.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Thank you for your reply

6/10 Satisfaisant

Gregory

Voyage en couple
Everything is just OK. Parking here is VERY expensive. $50 for one night. There is minimal staff at night. Feels deserted. Rooms are just ok. Clean enough. All black and white and grey. A bit somber. Not even a bottle of water in the fridge. Location near Sunset is central.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Thank you for your reply

10/10 Excellent

Aditya

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was convenient location for us so chosen this hotel, the hotel was clean, staff was friendly.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 13 avr. 2024
Thank you for your review

4/10 Médiocre

Frances, Reading

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sadly our stay in this hotel was disappointing. The room was adequate, however, the “sliding” door on the balcony did not close properly meaning the noise from the main road was horrendous and it was very cold. We were therefore unable to use the sofa bed meaning 5 of us had to share 2 beds. We booked “inclusive” breakfast with Expedia but the hotel provided no breakfast- or food of any kind. The restaurant was permanently closed. There was one vending machine in the lobby. The swimming pool cleanliness was questionable. Not a family friendly hotel.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 10 avr. 2024
Thank you for your reply

6/10 Satisfaisant

Michael

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Advertised dining and no dinning Advertised bar and no bar
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 8 avr. 2024
Thank you for your reply

8/10 Bien

April

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 5 avr. 2024
Thank you for your reply

8/10 Bien

Gerald

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 5 avr. 2024
Thank you for your reply

2/10 Horrible

Olga

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I would NEVER stay here again nor would I recommend this hotel. At arriving at our room, my husband needed to plug in his oxygen machine and the outlet was loose, the fridge freezer section was not working properly, I tried calling the front desk and the phone was not working. I could hear the clerk but he was not able to hear me. Maintenance guy came and said the freezer is working, He changed the phone cord and said the phone is working, and after arguing with my husband about the safety of the loose outlet he said it was loose because it was placed on a soft wall. I asked for another room and they said that they were full and that we could move the next day. We decided to stay due to all the medical stuff we had to move and assumed that it wouldn't be better in another room. That night I noticed that there were handprints on the mirror. Gross... Second day, we were getting ready to go explore Cedar Sinai for my husband's appts the next day the air Conditioner cover fell, dust all over and over an inch accumulation of dust on the filter. I guess because it is covered no need to change. Also the window had mildew around the frame. Third day after coming back from a full day of doctor appts and dinner, I had stepped out and returned to my husband standing that we had a bad leak on the bathroom ceiling. Maintenance came and put towels on the floor. No communication and when asked for an update they send the same person and he replaced the floor towels. Worst experience ever.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 26 mars 2024
Thank you for your review

8/10 Bien

Alex

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 26 mars 2024
Thank you for your reply

8/10 Bien

Jeff

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I liked that my room was easy to get to for a handicapped person
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 22 mars 2024
Thank you for your reply

10/10 Excellent

Ruth

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The location was near restaurants and other sites. Very nice hotel.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 16 mars 2024
Thank you for your reply

2/10 Horrible

KALVIN

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The floors were so sticky it felt like I was stepping on glue. The staff was never in the front. They were always in the back office area.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 16 mars 2024
Thank you for your reply

6/10 Satisfaisant

michael r

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 10 mars 2024
Thank you for your reply

10/10 Excellent

Lilibeth

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very close to the bars/restaurants nearby, staff is friendly, and rooms are clean.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 7 mars 2024
Thank you for your reply

6/10 Satisfaisant

EDWARD

Les points faibles : Personnel et service et équipements
Floor dirty. My socks were black no housekeeping on Sat. Way to pricy fire this property.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 7 mars 2024
Thank you for your reply

6/10 Satisfaisant

ryan

Very dated property.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 3 mars 2024
Thank you for your reply