Extérieur

Avis sur La Quinta Inn & Suites by Wyndham LAX

2.5 out of 5
La Quinta Inn & Suites by Wyndham LAX
5249 W Century Blvd, Los Angeles, CA

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1438 avis sur 3922." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 1019 avis sur 3922." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 617 avis sur 3922." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 369 avis sur 3922." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 479 avis sur 3922." "

8,0/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Nathalie, St-Jérôme

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pratique hôtel près de l’aéroport. Navette incluse
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Elsa

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Good value for money.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de DM le 26 févr. 2024
Thank you so much for staying with us. We're glad to hear you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

JeanGuy

Les points forts : Équipements
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de LQ LAX le 13 déc. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled you enjoyed your stay. We are looking forward to your next visit.

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good place near everything in LA and near the airport
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de LQ LAX le 30 nov. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled you enjoyed your stay. We are looking forward to your next visit.

8/10 Bien

druguet

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon rapport sauf parking
J’ai passé 4 nuits dans cet hôtel , après 4-5 nuits dans des motels donc pour le prix c’est très très correct après le petit déjeuner c’est très très basique on a fini au McDo pour les petits déjeuner qui se trouve à 50m Seul point négatif hors mis le bruit de la route mais a los Angeles c’est quasi tout le temps comme ça , c’est le parking du vol complet 33$ alors que le parking juste en face est à 12$ pour la nuit jusqu’à 11h du matin et encore quand ils vous font payer pour ma part pas payé une seule fois jamais personne
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de LR le 7 nov. 2023
Thank you

6/10 Satisfaisant

Nicolas

Les points forts : Propreté et personnel et service
Dejeuner inclus, à proximité de l'aeroport et navette inclus. Piscine fermée, manque de serviette, porte salle de bain brisée
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de La Quinta LAX le 10 oct. 2023
Thank you for taking the time give us your feedback.We do apologize for any inconveniences you might have experienced. Your feedback has been forwarded to the appropriate department for review.

6/10 Satisfaisant

Linda

Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de La Quinta LAX le 8 oct. 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback. We are thrilled you enjoyed your stay. We are looking forward to your next visit.

4/10 Médiocre

Philippe, Lac Beauport

Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

TIM YEN

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Hôtel proche de l'aéroport, heureusement, car circulation très dense. Sans voiture, on reste bloqué dans les environs qui n'offrent pas de lieux de de shopping.
Séjour de 1 nuit en mai 2023

6/10 Satisfaisant

Marc

Séjour de 1 nuit en mai 2023

2/10 Horrible

Christian

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Petit déjeuner minimaliste, Wifi qui ne marche pas .
Séjour de 5 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Mathieu, Montreal

Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 Excellent

benoit

Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 Excellent

benoit

Séjour de 1 nuit en février 2023

8/10 Bien

Luc

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Grande chambre propre. Salle de bain rénové. Check in efficace et navette de l'aéroport gratuite appréciée. Seul point négatif est le manque d'insonorisation et les oreillers recouvertes de plastique. Bon qualité-prix
Séjour de 1 nuit en janvier 2023

10/10 Excellent

JUNE

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel super gentil et agréable Parking wifi petit déjeuner gratuit Réfrigérateur et micro-ondes dans la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Nicholas le 17 oct. 2022
Merci beaucoup de rester avec nous. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour. Merci pour votre avis. Nous espérons vous revoir bientôt.

8/10 Bien

Ghislain, levis

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It is necessary to have a save!
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Nicholas le 10 oct. 2022
Thank you so much for staying with us. We're glad to hear you enjoyed your stay. Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien situé près de l'aéroport et propre
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Nicholas le 14 sept. 2022
Thank you so much for staying with us. We're glad to hear you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Serge

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xxxxx
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Nicholas le 10 oct. 2022
Thank you so much for staying with us. We're glad to hear you enjoyed your stay. Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.

2/10 Horrible

Sébastien

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Nicholas le 1 sept. 2022
I am so sorry to hear you had such an unpleasant stay. We will look into what we can do better. Thank you for the feedback so we can improve. We hope you give us another chance in the future to make it right.

4/10 Médiocre

pavel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
proche de l'aéroport pas de services caffè
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Nicholas le 9 août 2022
I am so sorry to hear you had such an unpleasant stay. We will look into what we can do better. Thank you for the feedback so we can improve. We hope you give us another chance in the future to make it right.

2/10 Horrible

Josée

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
mauvaise qualité des matelas et oreillers déjeuner de pietre qualité a la limite du tolerable
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Nicholas le 6 sept. 2022
Thank you so much for staying with us. We're glad to hear you enjoyed your stay. I appreciate the feedback regarding the unpleasant pillows, we will definitely look into what we can do to improve that. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Agnès

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Nicholas le 23 août 2022
Thank you so much for staying with us. We're glad to hear you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Serge

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 Excellent

Valère

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Notre chambre se trouvait côté du boulevard et on entendait tout
Séjour de 1 nuit en mai 2022

8/10 Bien

Jacques

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2022

10/10 Excellent

HELENE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour d'une nuit
séjour d'une nuit avant de prendre notre vol du matin.
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Sincerely. LQ Customer Care le 9 janv. 2022
Dear Helene, Thank you very much for your comments regarding your stay. We strive daily to ensure that all of our guests are well taken care of. We hope to see you back soon.

10/10 Excellent

Cédric

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

10/10 Excellent

Milada

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Belle surprise je m attendais a bcp moins bien. Mais les chambres et le lobby semblent être relativement neufs. Proche de l aéroport. Les chambres supérieures sont un peu Bruillante car juste à côté de l ascenseur du coup on a préféré avoir une chambre plus petite mais Avec moins de bruit
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Sincerely. LQ Customer Care le 1 déc. 2021
Dear Valued Guest, Thank you very much for your comments regarding your stay. We strive daily to ensure that all of our guests are well taken care of. We hope to see you back soon.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a nice stay. When they say breakfast is included, don’t expect anything nice. They give you a brown paper bag containing: a muffin, an apple and a nutrient bar
Séjour de 9 nuits en juillet 2021
Réponse de Sincerely. LQ Customer Care le 29 juil. 2021
Dear Valued Guest, Thank you very much for your comments regarding your stay. We strive daily to ensure that all of our guests are well taken care of. We hope to see you back soon.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel très gentil équipement dans la chambre excellent le parking payant de15 us si vous avez une chambre dans l hôtel petit déjeuner inclus un café un jus un mufin un œuf dur et une pomme
Séjour de 9 nuits en mai 2021
Réponse de Sincerely. LQ Customer Care le 8 juin 2021
Dear Valued Guest, Thank you very much for your comments regarding your stay. We strive daily to ensure that all of our guests are well taken care of, and we never tire of hearing when we succeed! We hope to see you back soon.

4/10 Médiocre

Andrea, WHITE PLAINS

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Hotel under repairs at the moment, the room is good but the gym and cafeteria are not available.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

MARIO CESAR

Voyage en famille
Exageradamente ruidosos y sucio. El ruidos del motor del elevador sonando todo el tiempo. El supuesto desayuno no llegaba ni a continental. Cafetería sucia. La persona que atendía en la cafetería dijo que ya no habría desayuno al día siguiente. No se si sucedió, porque me salí ese mismo día. No podíamos dormir allí una noche más.
Séjour de 6 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

HENRY

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et équipements
I tried to check in and had 4 luggage.bags.Told to park the car, walk back to get luggage cart, then proceed to room. No help. Parked car, walked back to lobby for cart. Went to room, unloaded cart, returned cart, had to leave to return the rental car, when leaving the garage, they would not let me leave without paying a parking fee. Paid fee. Gate opened, left and returned rental car. Walked back to hotel, purchased food from McDonald's. Went to room. Checked out in the morning for transport to airport. Received bill for parking. Not correct, did not park overnight. I should have been told that to park the car, not in alley way, they would charge me a parking fee. Just told to move car, while I went to get luggage cart. No one offered, no help, and now charging a fee that I was told to park there to get luggage cart. I would like to be refunded that parking fee, for only minutes to get cart, and then left to return rental car. Not very happy. Please correct. Thank You,
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Timothy

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Margarita

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SEGURA PARA SALIR A CAMINAR
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

lawrence jay

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing
Séjour de 3 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Danae

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I never provide bad ratings but I was shocked by this. This hotel is under a total reconstruction but has no indication of that online. They also include breakfast, but due to the construction, they just give you an apple and muffin in a paper bag. The hot and cold sides of the faucet and shower were switched. The room is incredibly small. The TV remote did not work properly at all. I also called the property before heading over to confirm all fees due when I arrived. They mentioned the deposit was $50 and the parking was $15. However, the parking was $55 when I arrived. Please save yourself the headache and do not stay here. Plenty of other reasonable places to stay nearby for the price.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Robert

They didn’t share that their breakfast was a brown bag. We stayed here for their hot breakfast. Disappointed
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

LINDA

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Parking fee outrageous. Breakfast promised at booking but no coffee or breakfast due to "renovation." Really? Esp after POS, very deceptive. Front desk staff unapologetic, almost rude. Bad experience with this stay. Very disappointed.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Greg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Natsuo

駐車場料金30ドル別払いと明記するべきです。
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

NORIAKI

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
スタッフの対応が最悪 ランドリーがあるのにコインに両替出来ない
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Lupe

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté
Bathrooms need to be throughly cleaned.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Kyle R

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in and our was simple and easy. Parking was good. However, elevators were shaking, damaged and electrical wires showing. Continental breakfast was a single toaster for toast or cereal. The room was adequate size. The shower leaked water across the floor in the bathroom. The electrical sockets were missing face plates or didn't hold chargers. The telephone did not work in the room or the lobby by the elevators. Overall I would not suggest this property to anyone.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Tamika

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
It was a huge issue for me to put the stay charge on one card, and the refundable deposit on another card- when that is possible to do. Other hotels do it all the time. This made a huge difference in whether I had a place to sleep that night when visiting from out of town. They said it was policy but it was no where in the site. That was a huge inconvenience and I had to call and borrow money from someone just so everything can be on one card.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Aaron

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All was well, many restaurant options around but they have not sent back my deposit yet
Séjour de 6 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Kenessa

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Construction caused spiders to come in the bed and bathroom, unsafe area around hotel
Séjour de 3 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Sheri

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
$45/per day to park and their "Breakfast Buffet" is now toast and fruitloops. This place is nothing better than a Motel 6! Parking garage has a 6'4" vehicle height max, and stinks like marijana as do all the elevators and hallways. Staff said possible early check in but when we got there at two they said there would be NO rooms available until exactly 3:00 at which time MIRACULOUSLY like 15-20 rooms became availabe.We will never stay at a La Quinta/Wyndham again
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Clinton

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Convient location but hotel and room condition could be better
Séjour de 3 nuits en mai 2024