Extérieur

Avis sur Four Points by Sheraton Los Angeles Westside

3 out of 5
Four Points by Sheraton Los Angeles Westside
5990 Green Valley Cir, Culver City, CA

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 580 avis sur 1010." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 255 avis sur 1010." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 92 avis sur 1010." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 32 avis sur 1010." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 51 avis sur 1010." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Annie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was very clean, employees we’re very nice
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 11 mars 2024
Annie, thank you for sharing your positive notes about Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're glad to hear you appreciated our meticulously maintained environment and found our team members exceptionally welcoming. Your positive words mean a lot to us. We are eager to provide you with another memorable stay in the future.

6/10 Satisfaisant

Marc

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
3 lits pour 4
J avais reservé trois nuits avec ma femme et deux enfants. Une chambre avec deux grands lits pour quatre. En arrivant apres 12h de vol, le receptionniste nous informe qu il a donné la chambre et ne peux que nous rajouter un lit simple dans une chambre pour deux !!!!! Je lui demande de nous donner aumoins deux chambres pour deux puisque nous somes quatre, mais il refuse et ne propose aucune solution. Meme pas désolé. Nous avons dormi a 3 dans un lit pour deux. L horreur …. Le lendemain seulement ils nous ont trouvé une chambre …..
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 27 juil. 2023
Nous apprécions que vous preniez le temps de partager vos commentaires, Marc.Votre expérience n'est pas à la hauteur de la qualité et du standard que nous proposons habituellement à nos clients. Il est regrettable que vous ayez eu de tels défis avec notre service et que notre système de réservation n'ait pas dépassé vos attentes. Nous nous tenons à un niveau de service beaucoup plus élevé, nous serons donc sûrs de discuter de vos préoccupations à l'avenir.Nous espérons que vous nous donnerez bientôt une autre occasion de partager une expérience plus positive avec vous.

10/10 Excellent

Robert-Paul

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allez y sans hésiter
L’hôtel est très agréable très bien passé à Culver City près du grand centre commercial Westfield avec un accès facile aux nombreux freeway Le petit-déjeuner est remarquable beaucoup mieux que dans la plupart des hôtels américains La chambre est très spacieuse et ne manque de rien Seul petit bémol la robinetterie de la baignoire mériterait un rajeunissement. la piscine est agréable
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Customer Service le 26 juin 2022
Merci de nous avoir laissé cette fabuleuse critique, Robert! Nous sommes ravis que vous ayez passé un moment aussi agréable avec nous au Four Points by Sheraton Los Angeles Westside ! Nous nous soucions profondément du confort et de la satisfaction de nos clients, c'est donc merveilleux que vous ayez apprécié notre emplacement central. Nous aimons voir nos clients profiter de notre proximité avec tant d'excellentes attractions. Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour un autre séjour inoubliable !

10/10 Excellent

Hadiyatou

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent établissement, 6jours parfait à Los Angeles, l’hôtel est proche des stations de bus, d’un centre commercial (target, forever 21…). L’hôtel est sécurisé les portes sont fermées on peut y accéder avec la carte. Le personnel est super gentille et accueillant ! Hôtel 10min de l’aéroport en voiture franchement rien à dire !
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Réponse de Tiffany Young, Area Director of Sales le 10 janv. 2022
Thank you Hadiyatou for your feedback about your stay. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Tiffany Young Area Director of Sales

8/10 Bien

jean pierre

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Tiffany Young, Area Director of Sales le 6 déc. 2021
Thank you Jean Pierre for the feedback about your stay. Sincerely, Tiffany Young Area Director of Sales

10/10 Excellent

Sandrine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très bon rapport qualité/prix. Chambre spacieuse, lit confortable, dommage que l'on entende un peu le bruit de l'autoroute juste à côté. Piscine sympathique. Accueil et service parfait.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Tiffany Young, Director of Sales le 28 août 2019
Thank you Sandrine for the feedback above. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Tiffany Young Director of Sales

8/10 Bien

Muriel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon sejour
Hôtel confortable, propre. Personnel à l écoute Bonne situation
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de Tiffany Young, Director of Sales le 16 août 2019
Thank you Muriel for the feedback! Sincerely, Tiffany Young Director of Sales

10/10 Excellent

Sidie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Valentino

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was cool
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 26 mai 2024
Valentino, thank you for your cool review! The team at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside is thrilled you enjoyed your stay. We're looking forward to welcoming you back soon.

10/10 Excellent

Robert, New York

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 26 mai 2024
Thanks for the fantastic rating, Robert!It's outstanding we could exceed your expectations during your stay at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're all looking forward to your next stay with us.

10/10 Excellent

Jacklyn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect!!!!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 24 mai 2024
Jacklyn, thank you for sharing your perfect experience at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Our team members are thrilled that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back again soon!

8/10 Bien

enrique

Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 26 mai 2024
Thank you for sharing your thoughts with us, Enrique!It's great to see we provided you with such great hospitality. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Thank you and have a lovely day!

8/10 Bien

Roman

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 22 mai 2024
Roman, thank you for your positive rating of Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Our team is pleased that you had a pleasant experience. We look forward to hosting you again soon!

10/10 Excellent

Kara, Nashville

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Kara, thank you for your positive rating of the Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're thrilled to know you enjoyed your stay. Our team looks forward to welcoming you back soon!

10/10 Excellent

Paul

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy to do business with
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Paul, it is wonderful to hear that you found Four Points by Sheraton Los Angeles Westside convenient for your business needs. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 Satisfaisant

Kirit, Sydney

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Nice hotel and location. My only issue was that the bathrooms have no air ventilation or extraction which can make it very uncomfortable. Also, the air conditioning is old therefore very noisy at night time
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Kirit, thank you for taking the time to share your feedback. It is nice to hear that you appreciated the hotel and its location. Your observations regarding the bathroom ventilation and air conditioning are noted. Our team is continually working to enhance the guest experience. We do hope you will consider staying with us again in the future.

8/10 Bien

Cordell

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Attractive property, clean facility. Everything in working order. People I interacted with got the job done. Pillows are flat and left me with a headache.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Cordell,Thank you for your feedback. It is wonderful to hear that you enjoyed the well-maintained property and that everything was in working order at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Your comments regarding the pillows are appreciated. We're looking forward to welcoming you back for an even better stay in the future.

10/10 Excellent

Erik

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This place is perfect!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Erik, thank you for your wonderful words! The team at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside is thrilled to hear you found your stay perfect. We look forward to welcoming you back soon!

2/10 Horrible

Abdoulkarim

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Abdoulkarim, thank you for taking the time to provide a rating. It is regrettable to hear that your experience didn't meet your expectations. Your feedback is important, and if there is anything specific you would like to share, we encourage you to reach out so we can better understand how to improve.

8/10 Bien

YUI

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
連泊でもタオル交換やゴミ捨ては依頼しなくても毎日やって欲しかったです。
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 13 mai 2024
YUI 様、貴重なお時間を割いてご意見をお寄せいただき、ありがとうございます。私たちは、お客様が毎日ルーム サービスをご希望であることを理解し、お客様のプライバシーを尊重しながら、清潔で快適な環境を確保することの間で最適なバランスを保つよう努めています。フォー ポイント バイ シェラトン ロサンゼルス ウェストサイドは、お客様の体験を向上させるために常に努力しており、お客様のご意見はまさにそれを実現する上で大変役立っています。次回のご来館をお待ちしております。

10/10 Excellent

Paul

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean and quiet
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 2 mai 2024
Paul, thank you for your wonderful feedback regarding your stay at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're thrilled to hear that you appreciated the cleanliness and tranquility. Our team is committed to providing comfortable, serene environments for our guests. We look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 Excellent

Lynn

Voyage d’affaires
The hotel was very clean, the staff was pleasant, and the location is great because of its proximity to the Westfield Mall - within walking distance.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 2 mai 2024
Lynn, thank you for choosing Four Points by Sheraton Los Angeles Westside for your stay. It's delightful to read that you enjoyed our cleanliness, friendly team members, and convenient location near Westfield Mall. Your feedback is sincerely appreciated, and we hope to serve you again in the future.

8/10 Bien

Marco, Estado De Mexico

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is nice and the beds are so comfy, the only problem is that at nite someone smoked weed and it smells in all floor
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Marco, thank you for sharing your thoughts about Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're delighted to hear that our property left a good impression and our comfortable beds provided a pleasant rest. However, we regret to learn about your experience with unwelcome odors. We take such matters seriously and place the highest priority in providing a clean, comfortable environment for our guests. Please know we'll definitely look into this matter further to ensure all guests have the best possible stay. We’re excited to have you back in the future for an even more enjoyable experience.

6/10 Satisfaisant

Ravi Chand

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 mai 2024
Ravi, thank you for your rating. This will help us improve and provide a better stay for all guests. Thank you for staying with us. We look forward to having another chance to better serve you next time. Safe travels!

10/10 Excellent

Antonia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I would have liked a fan in restroom.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 26 avr. 2024
Antonia, thank you for taking the time to share your thoughts about Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We appreciate your feedback regarding a preferred amenity and will certainly bear it in mind. We look forward to serving you again in the future.

10/10 Excellent

Ruben

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 11 mai 2024
Thank you for the perfect rating, Ruben!We are very pleased to hear that you had a wonderful stay at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Providing satisfying and comfortable stays is always what we strive for. We'd love to have you back again soon!Thanks again for the feedback!

10/10 Excellent

Alfredo

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved it
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 19 avr. 2024
Alfredo, it warms our hearts to see that you had a great experience at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're thrilled to have met your expectations and look forward to welcoming you back on your next visit.

8/10 Bien

Gabbrielle

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to lots of amenities
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 18 avr. 2024
Gabbrielle, we're pleased to know that you enjoyed the convenient location of Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Our prime position offers easy access to multiple local amenities which our guests find beneficial. We're glad to note this added positivity to your experience. It was our pleasure hosting you and we hope to do so again in the future.

10/10 Excellent

Tzetzangari

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Best hotel I have stayed at. Very understanding
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Tzetzangari, it's fantastic that you consider Four Points by Sheraton Los Angeles Westside the best hotel you've experienced. We're thrilled to be recognized for our understanding nature. We eagerly await your next visit.

10/10 Excellent

Kamer, East Greenwich

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very helpful and friendly front desk. I could able to check-in earlier.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
Kamer, it's delightful to hear about your positive experiences with our front desk team at the Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're glad that the early check-in could accommodate your schedule. We hope to welcome you back in the future.

10/10 Excellent

Nancy

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 4 mai 2024
Thanks for sharing this perfect rating, Nancy!We're thrilled to hear you enjoyed your stay at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. After all, your happiness is our top priority! We're already looking forward to your next visit!

6/10 Satisfaisant

Sunil

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
We appreciate the feedback, Sunil.While it's great you enjoyed your time with us, we're disappointed your stay was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

6/10 Satisfaisant

Mamatha

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
Mamatha, it seems from your rating that your recent stay didn't meet all your expectations. Listening to our valued guests like you helps us identify areas where we might be able to improve our services. We'd sincerely appreciate if you could provide us with more detailed feedback so we can better address your needs the next time. Your enhanced satisfaction is our goal.

10/10 Excellent

Erick

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 10 avr. 2024
Erick, it's delightful to hear you enjoyed the convenient placement of Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We look forward to hosting you again on your next visit.

10/10 Excellent

Roberto

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Safe an clean!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 10 avr. 2024
Roberto, it's wonderful to hear that the cleanliness and security at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside met your expectations. We take great pride in maintaining the highest standards for our guests. Looking forward to welcoming you back on your next LA trip.

10/10 Excellent

Keira

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Thank you for the fantastic rating, Keira!We strive to make all of our guests feel welcome and relaxed during their time at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside! We can't wait to see you again soon.

10/10 Excellent

Kevin M

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 6 avr. 2024
Kevin, it's fantastic to see such a high rating for Four Points by Sheraton Los Angeles Westside! We're thrilled you had a memorable experience and hope you will choose our hotel for your future travels. Thanks for your support.

4/10 Médiocre

CARLOS, guadalajara

Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
El baño estaba sucio y los basureros tambien
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 1 avr. 2024
Carlos, lamentamos mucho los problemas de limpieza que experimentaste. La limpieza es de suma importancia y lamentamos no haberla logrado durante su estadía. Hemos enviado sus comentarios a nuestro equipo de limpieza para su revisión. Esperamos tener la oportunidad de servirle mejor en el futuro.

8/10 Bien

Heidi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Expensive parking. Great fitness center.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 30 mars 2024
Heidi, it's fantastic to hear you enjoyed the outstanding fitness center at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We understand your remarks regarding the parking, though please note that our rates are competitive for the area's demand. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you again on your next visit.

10/10 Excellent

Shania

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This place is always clean. Easy check in. Good area. I frequent this hotel when I’m visiting Los Angeles.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 27 mars 2024
Shania, it's always a pleasure to hear from our returning guests. We're thrilled you find Four Points by Sheraton Los Angeles Westside consistently tidy and convenient and appreciate the ease of check-in. Your continued patronage means a lot to us. We look forward to hosting you again the next time you visit Los Angeles.

8/10 Bien

Danielle

Les points forts : Propreté
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 28 mars 2024
Danielle, it's great to hear you had a positive experience at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We appreciate your rating and look forward to providing another enjoyable stay the next time you're in Los Angeles.

10/10 Excellent

Nancy

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 14 avr. 2024
Thanks for the amazing rating, Nancy!We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon for another outstanding experience at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside!

10/10 Excellent

Kristin

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Had dinner at the bar and food was surprisingly better than expected. Bartender was helpful and friendly.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 25 mars 2024
Kristin, it's wonderful to hear that your dining experience at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside exceeded your expectations. It's great to know that the remarkable service provided by our bartender made a positive impression on you. The team is delighted to hear about this. We look forward to welcoming you back for another delightful experience soon.

10/10 Excellent

Douglas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 26 mars 2024
Douglas, it's great to see your perfect rating of Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Your support and presence are truly appreciated. We look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 Excellent

Tinku

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay, would stay here again!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 24 mars 2024
Tinku, thank you for sharing your experience at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're thrilled to learn that you enjoyed your stay. It's wonderful when guests choose to return. We're looking forward to welcoming you back!

6/10 Satisfaisant

Vicki

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
The property was fine. The pool was supposed to be heated but it wasn’t. We talked to the manager who said it was cool outside and that’s why the pool wasn’t the promised 82 degrees. I explained then it isn’t a heated pool. She was very rude about it. I won’t go back.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 23 mars 2024
Vicki, it's unfortunate to hear about the misunderstanding regarding the pool temperature. We take such concerns seriously and apologize for any perceived rudeness. It's our aim to ensure warm interaction with all our guests. We hope to regain your trust and invite you to experience our commitment to improvement next time.

2/10 Horrible

Reynaldo

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 11 avr. 2024
Reynaldo, we noticed you left a 1-star rating without any comment. Your feedback is vital to our improvement and it is regrettable to know that your stay fell short of ideals. We always aim to provide stellar guest experiences and apologize if we missed the mark this time. Nevertheless, thank you for choosing us and we hope to have another opportunity to serve you better next time.

10/10 Excellent

Rocio del Carmen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location, available shopping and eating options around at walking distance. Great staff
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 17 mars 2024
Rocio, it truly makes us proud at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside to know that you felt our location was convenient and our array of food and shopping options noteworthy. It's our pleasure to hear that our team members were able to make your stay a great one. We eagerly wait for your next visit.

8/10 Bien

Steven

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 6 avr. 2024
Steven, thank you for choosing to stay at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. It seems you had a pleasant experience with us. Your high rating is truly appreciated. We're looking forward to the chance to serve you again in the future.

10/10 Excellent

Eugene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 11 mars 2024
Thanks for the outstanding rating, Eugene!We're delighted your time at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.