Avis sur Extended Stay America Suites Los Angeles LAX El Segundo
Extended Stay America Suites Los Angeles LAX El Segundo
1910 E Mariposa Ave, El Segundo, CA
Avis
6,8
7,2/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
12 janv. 2022
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Hotel Management le 13 janv. 2022
Rey, thank you for choosing our hotel for your stay. We are sorry we did not live up to your expectations; please accept our apologies for the issues that impacted your experience. We hope you will give us an opportunity to restore your confidence in us on a future visit.
Sincerely,
Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 juil. 2021
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Hotel Management le 9 juil. 2021
Thank you for choosing to stay with us. We are delighted to hear you had an enjoyable stay and our location close to the airport and shops was perfect for your needs. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you back!
Sincerely,
Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Hotel Management le 21 févr. 2020
Thank you for choosing Extended Stay America. It’s a pleasure to know you enjoyed our ideal location and were impressed with our courteous associates. We value your feedback and look forward to welcoming you back soon.
Sincerely,
Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Hotel Management le 13 févr. 2020
Thank you for being our guest. We are pleased you enjoyed your stay overall, but it seems we may have missed meeting some of your expectations. We are sorry if we disappointed you, and we hope to have another opportunity to welcome you back soon.
Sincerely,
Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 avr. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Hotel Management le 1 mai 2019
We are pleased your stay was a fantastic one and thanks for your nice rating. All of us at Extended Stay America look forward to having you stay with us again.
Sincerely,
Hotel Management
8/10 Bien
PHILIPPE
5 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un bon compromis à proximité immédiate de LAX
PHILIPPE
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Hotel Management le 6 févr. 2019
Philippe, thank you for taking the time to review your stay at Extended Stay America. We're glad our location was convenient for you and that the service provided by our associates met all your expectations. However, we're sorry for the inconvenience you had due to our hotel policy. Please know to respect the privacy of our guests staying for long periods of time, our housekeeping service is conducted on a weekly basis, although we are always happy to provide housekeeping at your request for a minimal fee. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to see you again soon.
Sincerely,
Hotel Management
6/10 Satisfaisant
linda
13 août 2018
Moyen
linda
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Hotel Management le 14 août 2018
Linda, thank you for your review. We are sorry for the cleanliness issues you had while here. We have shared your feedback with the housekeeping team for review and action. We hope you will give us another chance so we can serve you much better.
Sincerely,
Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 janv. 2018
Les points forts : Personnel et service
hotel calme et proche de tout
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Hotel Management le 4 janv. 2018
Thank you for being our guest at Extended Stay America. We are pleased to know you had a pleasant visit and were impressed with the convenience of our location. Your comments show that we have room for improvement, and we assure you we will be more diligent going forward. We hope you will consider giving us another opportunity so that we can provide you with an improved visit.
Sincerely,
Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Jean
23 sept. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Réponse de Manager le 24 sept. 2017
Jean, thank you for staying with us. Our goal is to maintain the standards, and we apologize for falling short of this. We hope to have the opportunity to make your next stay perfect in every respect.
Sincerely,
Hotel Management
8/10 Bien
Philippe
12 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Correct avec réserves
Philippe
Séjour de 1 nuit en août 2017
Réponse de Manager le 14 août 2017
Philippe, thank you for reviewing Extended Stay America - Los Angeles - LAX Airport - El Segundo. Although you were overall pleased with your stay, we are sorry for the issues you faced while you were here. Also, being an extended stay property, we provide housekeeping services to guests who stay eight or more nights, and it is also available upon request at a nominal fee. We hope to see you again whenever you are back here.
Sincerely,
General Manager
6/10 Satisfaisant
Sylvie, Qui
20 avr. 2017
Les points faibles : Confort de la chambre
Sylvie
Réponse de General Manager le 21 avr. 2017
Sylvie, we appreciate you being our guest and providing your feedback. We are happy to know you had an overall nice visit. However, we are sorry for the inconvenience caused and would like to inform you that, to ensure cleanliness of kitchenware upon check-in, brand standards require us to make these items available at the front desk rather than leaving them in the room, and our team gladly delivers them upon request. Your feedback is appreciated, and we will remind our front desk to communicate this more clearly going forward. We hope to see you again soon.
Sincerely,
General Manager
10/10 Excellent
Celia
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Celia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Jackie, los angeles
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jackie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Daniel
27 avr. 2024
Daniel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Christopher
25 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 25 avr. 2024
Dear Christopher, We regret to hear about the smell you experienced in your room. Maintaining a fresh and comfortable environment for our guests is a top priority. We will address this matter with our housekeeping team to ensure thorough cleaning and odor elimination in the future. Your comfort is important to us, and we appreciate your understanding. If you encounter any issues during your stay, please don't hesitate to reach out to our staff so we can address them promptly. We hope you were still able to enjoy your time with us.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Victoria
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Victoria
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Maria
12 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Maria
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Tasha
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Tasha
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Sommer
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Sommer
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
Dear Sommer, Thank you for choosing Extended Stay America. We're delighted you found your stay with us convenient and peaceful. Providing a tranquil and convenient environment for our guests is our top priority, and we're thrilled that we could meet your expectations. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back again soon!Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Alana
18 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alana
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
oscar
17 mars 2024
oscar
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Cesar A
Voyage en groupe
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Cesar A
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2024
Dear Cesar A, Thank you for your candid review. We apologize for the valet issues you experienced. Your total satisfaction has always been our top priority; therefore, we regret that this is not what we showed you during your time with us. We appreciate your constructive feedback and hope we have the chance to make it up to you on a future visit.Sincerely,Hotel Management
8/10 Bien
Ivan, Boca Raton
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Tasha
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tasha
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 23 févr. 2024
Dear Tasha, We're delighted to hear that you enjoyed the location of Extended Stay America! Providing convenient accommodations for our guests is a priority. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience at our hotel.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Karl
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karl
Séjour de 5 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Maribel
19 févr. 2024
Maribel
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Monica
12 févr. 2024
Monica
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Tasha
Voyage en famille
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tasha
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 11 févr. 2024
Dear Tasha, Thank you for the great review. We love knowing how pleased you were with our location. Thank you for choosing Extended Stay America! We hope you will make the same choice when your travels bring you back to the city.Sincerely,Hforel Management
2/10 Horrible
Jaime
4 févr. 2024
Jaime
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
Kathleen
2 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 4 févr. 2024
Dear Kathleen, Thank you for taking the time to share your feedback. We deeply regret the issues you encountered during your stay and sincerely apologize for the inconvenience caused. Your comments about the condition of your room have been duly noted, and we are committed to enhancing the overall guest experience by addressing these concerns. Your feedback is invaluable in helping us identify areas for future improvements, and we appreciate your patience and understanding. Thank you for choosing us, and we look forward to the chance to show you the visit you deserve.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Juda
Voyage en famille, Voyage d’affaires
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juda
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Juda
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Juda
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Dawntesha
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawntesha
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 1 févr. 2024
Dear Dawntesha, Please accept our apologies for your allotted suite not meeting your expectations and for any inconvenience this undoubtedly caused. We strive to provide clean and well-maintained suites for all our guests, and we certainly understand how frustrating it can be when such issues arise. We have discussed your concerns with our housekeeping and maintenance team to ensure all rooms are thoroughly inspected before allocating to future guests. Moreover, we regret the noise disturbances that kept you from resting. While we know this stay did not meet your expectations, we hope for another opportunity to welcome you back for the flawless experience you deserve.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Fabian
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabian
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 31 janv. 2024
Dear Guest, We appreciate your positive feedback on our pricing, location, and check-in process. However, we regret any inconvenience caused by cleanliness concerns. Your feedback is valuable, and we'll address these issues to enhance the overall guest experience. We hope you give us another opportunity to provide an improved stay in the future. Thank you for choosing us.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Joseph
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Joseph
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
shulin
Voyage en famille, Voyage d’affaires
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
shulin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Randy
10 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Randy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
angel
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
angel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Jennifer
2 janv. 2024
Jennifer
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Sebastian
2 janv. 2024
Sebastian
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Timmora
23 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Timmora
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Kimberly
Voyage d’affaires, Voyage en couple
15 déc. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 16 déc. 2023
Dear Kimberly, Thank you for taking the time to share feedback about your recent stay. We are disappointed to learn of the issues you experienced, so we apologize for not meeting your expectations and also our high standards. Your comments have helped us identify areas where we may need additional attention, and we will share your concerns with the appropriate teams to ensure our guests receive the best experience they deserve. We hope to have the opportunity to regain your trust and confidence in us again.Sincerely,Hotel Management
8/10 Bien
Dave
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dave
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Cindy
Voyage en couple
9 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 9 déc. 2023
Dear Cindy, Thank you for taking the time to share your constructive feedback! We are glad you enjoyed most aspects of our hotel. However, we apologize for any inconvenience caused by the room odor. Our team is actively addressing this issue to ensure a more pleasant experience for our future guests. We value your input and look forward to providing you with an even more enjoyable stay next time.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Joseph
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joseph
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en famille
9 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lisa
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Jose Francisco
8 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Personal finance presentation.
Jose Francisco
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 9 nov. 2023
Dear Jose Francisco, Thank you for staying with us and for taking the time to leave your comments. We want every guest who stays with us to have a fulfilling experience and to depart with a lasting favorable impression. We sincerely apologize that this was not your experience. Thank you for the candid review. We are grateful for the feedback and hope you will reconsider and stay with us again the next time you are in the area.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Brian
Voyage en groupe
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Home Feeling
Brian
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Randy
28 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Randy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023