Hall

Avis sur Best Western Royal Palace Inn & Suites

2.5 out of 5
Best Western Royal Palace Inn & Suites
2528 S Sepulveda Blvd, Los Angeles, CA

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 375 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 359 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 152 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 68 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 55 avis sur 1009." "

8,2/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Atoussa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour très bien Personnel au petit soin
Séjour de 19 nuits en juin 2023
Réponse de Bw Team le 19 mars 2024
Merci beaucoup d'être resté avec nous et de complimenter le personnel. Nous serons ravis de vous revoir lors de votre prochaine visite à Los Angeles.

10/10 Excellent

sandrine

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Fred- Assistant Manager le 26 avr. 2023
Thank you very much, Sandrine for staying with us and giving us perfect score. This motivates us to continue what we're doing, giving superior customer care to guest like you. We love to see see you again.

8/10 Bien

Dominique, Ancienne Lorette

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous y sommes resté qu'une seule journée afin de visiter Santa Monica (avec le metro juste à proximité). Le prix est tres abordable. Le service à l'acceuil est 5 étoile. On nous a préparée notre chambre bien en avance et offert un déjeuner en l'attendant.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Bw Team le 4 mars 2023
Merci beaucoup de rester avec nous et de complimenter le service. Nous aimons vous revoir.

4/10 Médiocre

Cécilia

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Proche du métro. Les photos ne reflètent pas la réalité. Le petit-déjeuner est à l’américaine. Pas du tout appétissant.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Équipe BW le 6 août 2022
Merci de rester avec nous. Nous sommes désolés d'avoir été en deçà de vos attentes. Nous espérons vous revoir afin de mieux vous servir la prochaine fois.

6/10 Satisfaisant

Anne-Sophie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Besoin de rénovation
La chambre est propre mais la moquette est vraiment défraîchie et la salle de bain est microscopique et mal aménagée. Le petit déjeuner est bien. L’emplacement est pratique à 10 min en voiture de la plage.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Équipe BW le 28 juil. 2022
Merci de rester avec nous et de revoir l'hôtel. Nous mettrons à jour quelques petites choses ici comme la moquette et la salle de bain. Nous espérons vous revoir bientôt.

8/10 Bien

david

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Point de départ , métro à 5 min Parking
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Équipe BW le 15 juil. 2022
Merci de rester avec nous. Vraiment, l'hôtel est accessible à la plupart des sites touristiques de Los Angeles et l'arrêt de train n'est qu'à un pâté de maisons. Nous vous aimons vous revoir.

8/10 Bien

AMANDINE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Emplacement idéal Chambre propre mais un peu petite pour 5 personnes Laverie ok
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Équipe BW le 15 juil. 2022
Merci beaucoup d'être resté avec nous et d'avoir soumis votre avis. Je peux dire que la plupart des hôtels de West Los Angeles ne proposent qu'une chambre avec 2 lits mais les nôtres sont avec un salon séparé avec un canapé-lit qui est parfait pour 5 personnes. Merci encore.

10/10 Excellent

Christophe

Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Fred- Assistant Manager le 5 juil. 2022
Thank you so much, Christophe for giving us a perfect score. We love to see you again soon.

8/10 Bien

lucien

Voyage en groupe
Les points faibles : Confort de la chambre
Pas au standard des best western
Avoir une chambre à l’étage et pas d’ascenseur pour monter les bagages c’est rédhibitoire . Ne pas faire les chambres à cause de la politique Covid c’est inadmissible
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Équipe Bw le 6 mai 2022
Bonjour, Merci d'avoir séjourné avec nous et d'avoir évalué l'hôtel. Nous avons de la place au rez-de-chaussée et nous aurions pu nous demander de vous déplacer tout de suite. De plus, toutes les chambres ici sont désinfectées et nous avons des désinfectants dans le hall principal. Nous veillons également à ce que les couloirs soient également désinfectés tous les jours. Nous ne comprenons tout simplement pas ce que vous avez dit à propos de covid. Notre objectif ultime est la protection non seulement de nos précieux invités, mais également de notre personnel ici. Merci encore.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Fred - Assistant Manager le 28 oct. 2019
Thank you for staying with us. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de Fred / Assistant Manager le 17 août 2019
Thank you so much for the perfect score. We hope to see you back soon.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Fred / Assistant Manager le 11 juil. 2019
Thank you for the perfect score. We are looking forward to see you again.

8/10 Bien

ANTOINE

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Friendly staff
Good hotel located in a not very interesting area of the city. Staff is very friendly and helpful.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Fred/Assistant Manager le 8 déc. 2018
Thank you for taking the time to review the hotel. I am delighted that you like the staff here. We love to be of service to you again in the future.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Acceptable - considering local conditions
It was okay. People are very kind and LA is an expensive city, so, considering the situation, it was okay. But still... I paid 2/3 of the price/per room/per night the evening before in a Scandinavian city and the room/bathroom & Breakfast were of much higher standards. And the cars on the boulevard in LA are more audible than the plane close to the airport hotel (!!)
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Fred/Assistant Manager le 29 sept. 2018
Thank you for staying with us. I am glad that all the staff treated you well and are definitely looking forward to serve you again in the future.

10/10 Excellent

Cedric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bien placé
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de Fred/Assistant Manager le 19 mai 2018
Merci beaucoup. Nous espérons vous revoir bientôt

8/10 Bien

Sylvain

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Un petit coup de peinture et tout ira bien
Très bon séjour. Accueil très sympathique. Personnel de l'hôtel qui se "bouge" . Chambres confortables, bien isolées de l'extérieur mais pas trop ente elles. L'intérieur est globalement vieux : un peu de rénovation ferait du bien
Séjour de 2 nuits en décembre 2017

8/10 Bien

Pat, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Los Angeles
Confortable, petit déjeuner compris, service de parking pratique. Très peu de commodités autour, piscine un peu exigu.
Séjour de 2 nuits en juillet 2017

6/10 Satisfaisant

Jaqueline

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Didnt like the parking area
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Team le 27 mai 2024
Thank you, Jacqueline for staying with us. We hope to see you again in the near future.

10/10 Excellent

Jeffrey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Super nice people very helpful
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Management le 27 mai 2024
What a lovely review. Thank you so much, Jeffrey for giving us a perfect score and complimenting the staff. We will surely inform everyone of your kind words. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Catherine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Bw Team le 27 mai 2024
Thanks, Catherine for the perfect score. We love to see you again soon.

8/10 Bien

Barbara

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Team le 25 mai 2024
Thank you, Barbara for staying with us. We hope to see you again soon.

2/10 Horrible

Tson-telle

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Had an unexpected medical emergency my father whom I caregive for went into an unexpected surgery. We couldn’t make our check in the next day. Due to needing to be at the hospital. I called the day we went to the ER which was the day before check in. Asked if we could get a partial refund or a refund since this is an emergency. We had to cancel our entire plans and stay the whole weekend. Expedia tried to help but Best western refused to help or give a refund in anyway knowing we would not make it. So we were charged $267. For one night. I do not recommend working or purchasing a room from such heartless money grubbing organization
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Management le 24 mai 2024
Hello sir,We are very sorry that your father had to undergo an unexpected surgery. We hope he is now well and in good health.We really wish that unfortunate event did not happen and that you could have enjoyed your stay with us.We continue to await proof of your emergency so that we can consider any concessions. We encourage all travelers to book the refundable rate or acquire travel insurance. You booked your reservation through Expedia. Expedia offers travel insurance for a minimal fee exactly for these circumstances. However, even Expedia would require proof of your medical emergency to reimburse your travel.We encourage all travelers to book the refundable rate or obtain travel insurance for a minimal fee when there is a chance that your stay is unlikely.We apologize for the inconvenience.Thank you.

8/10 Bien

Katrina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
The staff was nice. The hotel really needs an update. It was fairly clean and the breakfast was good.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Team le 21 mai 2024
Thank you, Katrina for staying us and submitting your comment. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Brandi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I love the property. It’s nice quiet, respectful clean feels just clean when I stay there.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Bw Team le 20 mai 2024
Thank you very much, Brandi for staying with us and giving us a perfect score. We are glad that you found the hotel quiet and clean. We hope to see you back soon.

8/10 Bien

Fred, Hayward

Voyage en famille
The parking for guest is very narrow and small.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Team le 20 mai 2024
Thank you, Fred for staying with us. We hope to see you again in the near future.

10/10 Excellent

Robert, Sacramento

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perhaps this is an LA or CA thing, but the shower head was designed for submarines -- i.e., almost no flow. Other than that, everything worked and the room was quiet and comfortable.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Bw Team le 14 mai 2024
Thank you, Robert for the perfect score and submitting your comments. Water buildup residue could have cause the low flow on the shower but we are check every shower head regularly. We'll check them again. Thank you again for letting us know and we hope to see you again.

10/10 Excellent

Moises

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Bw Team le 14 mai 2024
Thanks, Moises for the perfect score. We love to see you back soon.

10/10 Excellent

Jacci

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel was great. Full breakfast, short walk to train. Staff went above and beyond to accommodate. Would highly recommend!!
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bw Team le 12 mai 2024
What a lovely review. This will really inspire our staff to do what we do. We are glad that you’re happy with your stay. We love to see you back soon.

8/10 Bien

Desiree

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great except for the parking. It's already a challenge to get in and out, I would suggest to block off anyone being able to park in the first 3 stalls to make maneuvering a bit easier trying to get out of there. I can't believe the magic my husband had to do to get us out of there and we STILL hit the roof and the side walls. Other than that, staff was really nice and accommodating helping me print something important upon checking in. I'd definitely stay again, I just wouldn't park there 😳
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Team le 9 mai 2024
Thanks for the suggestion and we shall take a look into it. We love to hear that you’ll stay with us again.

8/10 Bien

John

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice property. Met all of our requirements. The surrounding area is not the best but is typical of Los Angeles. You need a car.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 7 mai 2024
Thank you, John for staying with us. We hope to see you again in the near future.

8/10 Bien

Vicente

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was good itself the only bad thing to note about the property is the underground parking is limited and it's really tight, but if you know how to drive in tight spaces you'll be fine and another one is the ac unit, I'm not saying it doesn't work but it's positioned in an area where it doesn't really flow thru the room, especially in the area where the couch is at I don't know if it was just that room itself but it gets the job done eventually but other than those two the room was fine the amenities where good breakfast was amazing and overall it was a good stay
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Team le 6 mai 2024
Thank you, Vicente for staying with us and submitting your comment. We are forwarding this matter to the right department. We hope to see you again when you visit LA.

10/10 Excellent

Deynis

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good breakfast options!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 3 mai 2024
Thank you, Deynis for the perfect score and complimenting the breakfast. We love to see you back soon.

6/10 Satisfaisant

maria ana

Les points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 3 mai 2024
Thank you, Maria for staying with us. We hope to serve you better next time.

6/10 Satisfaisant

Travis

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
The employees were fabulous!!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Fred - Assistant Manager le 29 avr. 2024
Thank you, Travis for complimenting the staff. I will surely inform them of your kind words. We hope to see you again soon.

4/10 Médiocre

Terry

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We were very disappointed in the room. It was very tiny. The bathroom was ridiculously small. I didn’t feel that anything was really clean and I would not even hang my clothes in the closet. I am very sorry, but this is not our type of place. We left within the hour.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Management le 26 avr. 2024
We thoroughly inspect all guest rooms before we rent them. We also just shampooed the carpet where you were supposed to stay. We understand that you prefer not to stay and we decided not to penalize you for a night and yet we still got this score? Thank you anyway.

8/10 Bien

Benjamin

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bw Team le 15 mai 2024
Thank you, Benjamin for staying with us. We hope to see you again.

2/10 Horrible

Jason

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I was double charged
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Fred - Assistant Manager le 24 avr. 2024
First, let me thank you for staying with us and submitting your score although we could be happier if it's a high score. Based on my investigation here, we charged Expedia and not your credit card. As a matter of fact, my staff tried to charge you for the 11.00 parking fee only but your card was declined. Should there be any authorization on your card by accident, rest assure that it'll drop in a few days and promise you that you were not charged twice. We hope to see you again.

8/10 Bien

George

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 24 avr. 2024
Thank you, George for staying with us. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Mike

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fred was very helping during my stay, I would recommend this hotel if you are getting surgery and need accommodation.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Fred - Assistant Manager le 22 avr. 2024
Thank you, Mike for staying with us and your compliment. I look forward to serving you again and hopefully on a different circumstance :)

6/10 Satisfaisant

Many

Les points faibles : Propreté
El baño tenia hongos
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bw Team le 22 avr. 2024
Thank you for your comment, Many. We will look into it ASAP. We hope to serve you better next time.

6/10 Satisfaisant

Gilian D.

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 22 avr. 2024
Thank you, Gilian for submitting your score. We hope to see you again so that we can serve you better next time.

10/10 Excellent

Tuan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bw Team le 19 avr. 2024
Thank you for the perfect score. We hope to see you again soon.

2/10 Horrible

James

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 3 mai 2024
Thank you, James for staying with us but you could've been specific on where we fell short on you expectation. You see, the room where you stayed was on the top floor facing away from the street and a lot of regular guests always ask for that room. At any rate, we hope the you'll be back so that we can serve you better next time.

10/10 Excellent

Leslie

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bw Team le 14 avr. 2024
Thank you so much, Leslie for giving us a perfect score. We love to see you again soon.

10/10 Excellent

Alicia

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was great!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bw Team le 13 avr. 2024
Thanks, Alicia for the perfect score and complimenting the staff. We will surely inform everyone about this. We love to see you back soon.

10/10 Excellent

Ivan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The manager was really nice and helpful!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Fred - Assistant Manager le 12 avr. 2024
Thank you so much, Ivan for the perfect score. It is my pleasure to serve you and I am looking forward to serve you again soon.

10/10 Excellent

Curtis, Colorado Springs

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s a very nice and very convenient to Santa Monica Pier which is 12 mins away. Train is right next door to take as well. Great value and breakfast too
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bw team le 11 avr. 2024
Thank you, Curtis for staying with us and submitting your review. Truly the location of our hotel is one of the reasons why guests especially tourists stay with us because we are centrally located to most tourist spots in LA and the metro is just a stone throw away. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Cynthia

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Definitely needs updated. Worst thing was sitting on the toilet and repeatedly smashing my elbow on the toilet paper holder and my knee on the other side kept hitting the vanity. I paid $11 to be able to park my car in basically an alley way where I had to worry about my car being hit by another car parking because the spots are to small and at very odd angles. Oh and the 80s carpet everywhere was a very nice touch. I assure i will never be staying here again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bw Team le 9 avr. 2024
Thank you for staying with us. We also apologize that your expectations were not met. We hope that you'll have a change of heart and give us another chance to serve you better next time.

6/10 Satisfaisant

gabriel

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
you must pay for parking !!! the parking is too small the cleaning service of the room si not all days,!!! is one day yes,one day dont
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 8 avr. 2024
Hotel has been charging for parking for 10 years now and it's posted in our website and also in all third party booking engines like Expedia. We are sorry that you missed it. Regarding cleaning the room, most hotels give maid service upon request only wherein ours is better since we do it every other day. Thank you for staying with us.

8/10 Bien

Seyum

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The employee at hotel, they were very helpful for everything
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 7 avr. 2024
Thank you very much for staying with us and submitting your comments. This will make our day and continue to do what we do. We hope to see you again soon.