Avis sur Best Western Royal Palace Inn & Suites
Best Western Royal Palace Inn & Suites
2528 S Sepulveda Blvd, Los Angeles, CA
Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 19 nuits en juin 2023
Réponse de Bw Team le 19 mars 2024
Merci beaucoup d'être resté avec nous et de complimenter le personnel. Nous serons ravis de vous revoir lors de votre prochaine visite à Los Angeles.
10/10 Excellent
sandrine
25 avr. 2023
sandrine
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Fred- Assistant Manager le 26 avr. 2023
Thank you very much, Sandrine for staying with us and giving us perfect score. This motivates us to continue what we're doing, giving superior customer care to guest like you. We love to see see you again.
8/10 Bien
Dominique, Ancienne Lorette
Voyage en couple
26 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominique
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Bw Team le 4 mars 2023
Merci beaucoup de rester avec nous et de complimenter le service. Nous aimons vous revoir.
4/10 Médiocre
Cécilia
Voyage en famille
5 août 2022
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cécilia
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Équipe BW le 6 août 2022
Merci de rester avec nous. Nous sommes désolés d'avoir été en deçà de vos attentes. Nous espérons vous revoir afin de mieux vous servir la prochaine fois.
6/10 Satisfaisant
Anne-Sophie
Voyage en famille
28 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Besoin de rénovation
Anne-Sophie
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Équipe BW le 28 juil. 2022
Merci de rester avec nous et de revoir l'hôtel. Nous mettrons à jour quelques petites choses ici comme la moquette et la salle de bain. Nous espérons vous revoir bientôt.
8/10 Bien
david
Voyage en famille
14 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
david
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Équipe BW le 15 juil. 2022
Merci de rester avec nous. Vraiment, l'hôtel est accessible à la plupart des sites touristiques de Los Angeles et l'arrêt de train n'est qu'à un pâté de maisons. Nous vous aimons vous revoir.
8/10 Bien
AMANDINE
Voyage en famille
10 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
AMANDINE
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Équipe BW le 15 juil. 2022
Merci beaucoup d'être resté avec nous et d'avoir soumis votre avis. Je peux dire que la plupart des hôtels de West Los Angeles ne proposent qu'une chambre avec 2 lits mais les nôtres sont avec un salon séparé avec un canapé-lit qui est parfait pour 5 personnes. Merci encore.
10/10 Excellent
Christophe
3 juil. 2022
Christophe
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Fred- Assistant Manager le 5 juil. 2022
Thank you so much, Christophe for giving us a perfect score. We love to see you again soon.
8/10 Bien
lucien
Voyage en groupe
6 mai 2022
Les points faibles : Confort de la chambre
Pas au standard des best western
lucien
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Équipe Bw le 6 mai 2022
Bonjour, Merci d'avoir séjourné avec nous et d'avoir évalué l'hôtel. Nous avons de la place au rez-de-chaussée et nous aurions pu nous demander de vous déplacer tout de suite. De plus, toutes les chambres ici sont désinfectées et nous avons des désinfectants dans le hall principal. Nous veillons également à ce que les couloirs soient également désinfectés tous les jours. Nous ne comprenons tout simplement pas ce que vous avez dit à propos de covid. Notre objectif ultime est la protection non seulement de nos précieux invités, mais également de notre personnel ici. Merci encore.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Fred - Assistant Manager le 28 oct. 2019
Thank you for staying with us. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de Fred / Assistant Manager le 17 août 2019
Thank you so much for the perfect score. We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Fred / Assistant Manager le 11 juil. 2019
Thank you for the perfect score. We are looking forward to see you again.
8/10 Bien
ANTOINE
8 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Friendly staff
ANTOINE
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Fred/Assistant Manager le 8 déc. 2018
Thank you for taking the time to review the hotel. I am delighted that you like the staff here. We love to be of service to you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 sept. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Acceptable - considering local conditions
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Fred/Assistant Manager le 29 sept. 2018
Thank you for staying with us. I am glad that all the staff treated you well and are definitely looking forward to serve you again in the future.
10/10 Excellent
Cedric
16 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bien placé
Cedric
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de Fred/Assistant Manager le 19 mai 2018
Merci beaucoup. Nous espérons vous revoir bientôt
8/10 Bien
Sylvain
30 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Un petit coup de peinture et tout ira bien
Sylvain
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
Pat, France
9 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Los Angeles
Pat
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
6/10 Satisfaisant
Jaqueline
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jaqueline
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Team le 27 mai 2024
Thank you, Jacqueline for staying with us. We hope to see you again in the near future.
10/10 Excellent
Jeffrey
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Management le 27 mai 2024
What a lovely review. Thank you so much, Jeffrey for giving us a perfect score and complimenting the staff. We will surely inform everyone of your kind words. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Catherine
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Bw Team le 27 mai 2024
Thanks, Catherine for the perfect score. We love to see you again soon.
8/10 Bien
Barbara
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Team le 25 mai 2024
Thank you, Barbara for staying with us. We hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Tson-telle
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
22 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tson-telle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Management le 24 mai 2024
Hello sir,We are very sorry that your father had to undergo an unexpected surgery. We hope he is now well and in good health.We really wish that unfortunate event did not happen and that you could have enjoyed your stay with us.We continue to await proof of your emergency so that we can consider any concessions. We encourage all travelers to book the refundable rate or acquire travel insurance. You booked your reservation through Expedia. Expedia offers travel insurance for a minimal fee exactly for these circumstances. However, even Expedia would require proof of your medical emergency to reimburse your travel.We encourage all travelers to book the refundable rate or obtain travel insurance for a minimal fee when there is a chance that your stay is unlikely.We apologize for the inconvenience.Thank you.
8/10 Bien
Katrina
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Katrina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Team le 21 mai 2024
Thank you, Katrina for staying us and submitting your comment. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Brandi
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandi
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Bw Team le 20 mai 2024
Thank you very much, Brandi for staying with us and giving us a perfect score. We are glad that you found the hotel quiet and clean. We hope to see you back soon.
8/10 Bien
Fred, Hayward
Voyage en famille
20 mai 2024
Fred
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Team le 20 mai 2024
Thank you, Fred for staying with us. We hope to see you again in the near future.
10/10 Excellent
Robert, Sacramento
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Bw Team le 14 mai 2024
Thank you, Robert for the perfect score and submitting your comments. Water buildup residue could have cause the low flow on the shower but we are check every shower head regularly. We'll check them again. Thank you again for letting us know and we hope to see you again.
10/10 Excellent
Moises
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Moises
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Bw Team le 14 mai 2024
Thanks, Moises for the perfect score. We love to see you back soon.
10/10 Excellent
Jacci
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacci
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bw Team le 12 mai 2024
What a lovely review. This will really inspire our staff to do what we do. We are glad that you’re happy with your stay. We love to see you back soon.
8/10 Bien
Desiree
Voyage d’affaires, Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Desiree
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Team le 9 mai 2024
Thanks for the suggestion and we shall take a look into it. We love to hear that you’ll stay with us again.
8/10 Bien
John
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 7 mai 2024
Thank you, John for staying with us. We hope to see you again in the near future.
8/10 Bien
Vicente
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vicente
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bw Team le 6 mai 2024
Thank you, Vicente for staying with us and submitting your comment. We are forwarding this matter to the right department. We hope to see you again when you visit LA.
10/10 Excellent
Deynis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deynis
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 3 mai 2024
Thank you, Deynis for the perfect score and complimenting the breakfast. We love to see you back soon.
6/10 Satisfaisant
maria ana
2 mai 2024
Les points forts : Propreté
maria ana
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 3 mai 2024
Thank you, Maria for staying with us. We hope to serve you better next time.
6/10 Satisfaisant
Travis
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Travis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Fred - Assistant Manager le 29 avr. 2024
Thank you, Travis for complimenting the staff. I will surely inform them of your kind words. We hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Terry
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terry
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Management le 26 avr. 2024
We thoroughly inspect all guest rooms before we rent them. We also just shampooed the carpet where you were supposed to stay. We understand that you prefer not to stay and we decided not to penalize you for a night and yet we still got this score? Thank you anyway.
8/10 Bien
Benjamin
25 avr. 2024
Benjamin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bw Team le 15 mai 2024
Thank you, Benjamin for staying with us. We hope to see you again.
2/10 Horrible
Jason
23 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Fred - Assistant Manager le 24 avr. 2024
First, let me thank you for staying with us and submitting your score although we could be happier if it's a high score. Based on my investigation here, we charged Expedia and not your credit card. As a matter of fact, my staff tried to charge you for the 11.00 parking fee only but your card was declined. Should there be any authorization on your card by accident, rest assure that it'll drop in a few days and promise you that you were not charged twice. We hope to see you again.
8/10 Bien
George
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 24 avr. 2024
Thank you, George for staying with us. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Mike
Voyage d’affaires, Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Fred - Assistant Manager le 22 avr. 2024
Thank you, Mike for staying with us and your compliment. I look forward to serving you again and hopefully on a different circumstance :)
6/10 Satisfaisant
Many
21 avr. 2024
Les points faibles : Propreté
Many
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bw Team le 22 avr. 2024
Thank you for your comment, Many. We will look into it ASAP. We hope to serve you better next time.
6/10 Satisfaisant
Gilian D.
19 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilian D.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 22 avr. 2024
Thank you, Gilian for submitting your score. We hope to see you again so that we can serve you better next time.
10/10 Excellent
Tuan
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tuan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bw Team le 19 avr. 2024
Thank you for the perfect score. We hope to see you again soon.
2/10 Horrible
James
13 avr. 2024
James
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 3 mai 2024
Thank you, James for staying with us but you could've been specific on where we fell short on you expectation. You see, the room where you stayed was on the top floor facing away from the street and a lot of regular guests always ask for that room. At any rate, we hope the you'll be back so that we can serve you better next time.
10/10 Excellent
Leslie
13 avr. 2024
Leslie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bw Team le 14 avr. 2024
Thank you so much, Leslie for giving us a perfect score. We love to see you again soon.
10/10 Excellent
Alicia
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alicia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bw Team le 13 avr. 2024
Thanks, Alicia for the perfect score and complimenting the staff. We will surely inform everyone about this. We love to see you back soon.
10/10 Excellent
Ivan
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Fred - Assistant Manager le 12 avr. 2024
Thank you so much, Ivan for the perfect score. It is my pleasure to serve you and I am looking forward to serve you again soon.
10/10 Excellent
Curtis, Colorado Springs
Voyage d’affaires
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Curtis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bw team le 11 avr. 2024
Thank you, Curtis for staying with us and submitting your review. Truly the location of our hotel is one of the reasons why guests especially tourists stay with us because we are centrally located to most tourist spots in LA and the metro is just a stone throw away. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Cynthia
Voyage en famille, Voyage d’affaires
9 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bw Team le 9 avr. 2024
Thank you for staying with us. We also apologize that your expectations were not met. We hope that you'll have a change of heart and give us another chance to serve you better next time.
6/10 Satisfaisant
gabriel
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
gabriel
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 8 avr. 2024
Hotel has been charging for parking for 10 years now and it's posted in our website and also in all third party booking engines like Expedia. We are sorry that you missed it. Regarding cleaning the room, most hotels give maid service upon request only wherein ours is better since we do it every other day. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Seyum
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Seyum
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Bw Team le 7 avr. 2024
Thank you very much for staying with us and submitting your comments. This will make our day and continue to do what we do. We hope to see you again soon.