Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de 525 Team le 7 févr. 2024
Dear Jean Manuel,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
2/10 Horrible
Martine
28 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martine
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de 525 Team le 29 mars 2023
Estimado cliente,Me permito animarle, debido a su valoración, a que se ponga en contacto con nosotros por teléfono o correo electrónico, para que así nos pueda comentar más detalladamente el motivo de la misma.Espero volver a verle en el 525; le aseguro que como siempre, haremos todo lo posible para que sus estancias estén a la altura de sus expectativas.Reciba un cordial saludo,
10/10 Excellent
Claude
10 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel
Claude
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de EQUIPO 525 le 10 août 2021
Cher Claude,
Tout d'abord, je tiens à vous remercier d'avoir séjourné chez nous et d'avoir pris quelques minutes pour passer en revue notre hôtel et nos installations. Vos expériences et commentaires sont très importants pour nous afin d'améliorer nos services.
Merci encore pour votre excellente note.
Nous espérons vous revoir bientôt à Los Alcázares.
Salutations,
10/10 Excellent
hervé
Voyage d’affaires
12 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hervé
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de HOTEL 525 le 17 août 2020
Dear Herve,
First of all I would like to thank you for hosting with us and taking a few minutes to evaluate our hotel and services.
Your experiences and comments are very important for us in order to improve our services.
Thank you again for the great review.
Best regards,
10/10 Excellent
Y., Lyon
Voyage en couple
10 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Y.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de hotel525 le 10 juil. 2020
Merci beaucoup pour votre appréciation. La sécurité de nos clients est notre priorité. Nous espérons vous voir bientôt à Los Alcázares.
10/10 Excellent
sylvie
7 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sylvie
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
8/10 Bien
Frank
6 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frank
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
6/10 Satisfaisant
Valérie, France
18 août 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
hôtel dans quartier animé
Valérie
10/10 Excellent
Paul, Québec / Canada
10 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hotel au coeur de l'action
Paul
10/10 Excellent
LUDOVIC, Roubaix
2 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortable et moderne
LUDOVIC
8/10 Bien
Alain, sherbrooke
24 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vue incroyable !!
Alain
10/10 Excellent
lionel, le beausset
15 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bien situé et propre!!!!
lionel
10/10 Excellent
Georgeset Béa, Namur Belgique
9 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel à recommander
Georgeset Béa
10/10 Excellent
GOORDEN, ROUBAIX
24 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement super
GOORDEN
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
martin
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
martin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de 525 Team le 3 mai 2024
Dear Martin,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
10/10 Excellent
Omar Alejandro
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Omar Alejandro
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de 525 Team le 9 avr. 2024
Estimado Omar,Muchísimas gracias por su valoración sobre su experiencia en el Hotel 525. Muchas gracias por animarnos a todos a seguir mejorando cada día.Espero volver a verle pronto en su casa, aquí en 525.Un cordial saludo,
10/10 Excellent
Janet
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Janet
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de 525 Team le 7 févr. 2024
Dear Janet,Thank you so much both for your time and comments about your stay in 525 Hotel. Thank you so much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in 525. We will welcome you with a wide smile hoping that when you leave you feel as satisfied as we are for having you.Best regards,
2/10 Horrible
d
Voyage en famille
4 févr. 2024
d
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de 525 Team le 7 févr. 2024
Dear guest,Thank you for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
10/10 Excellent
steven
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely stay in 525
steven
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de 525 Team le 7 févr. 2024
Dear Steven,Thank you so much both for your time and comments about your stay in 525 Hotel. Thank you so much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in 525. We will welcome you with a wide smile hoping that when you leave you feel as satisfied as we are for having you.Best regards,
8/10 Bien
Allan
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de 525 Team le 7 févr. 2024
Dear Allan,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
8/10 Bien
Hans
31 déc. 2023
Hans
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de 525 Team le 11 janv. 2024
Dear Hans,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
10/10 Excellent
Clare, Guildford
18 déc. 2023
Clare
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de 525 Team le 11 janv. 2024
Dear Clare,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
8/10 Bien
Ian
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de 525 Team le 11 janv. 2024
Dear Ian,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
10/10 Excellent
Hans Olav
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hans Olav
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de 525 Team le 11 janv. 2024
Dear Hans,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de 525 Team le 11 janv. 2024
Dear guest,Thank you so much both for your time and comments about your stay in 525 Hotel. Thank you so much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in 525. We will welcome you with a wide smile hoping that when you leave you feel as satisfied as we are for having you.Best regards,
8/10 Bien
Thomas
Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 8 nuits en novembre 2023
Réponse de 525 Team le 11 janv. 2024
Lieber Thomas,Vielen Dank für Ihre Zeit und Kommentare zu Ihrem Aufenthalt im 525 Hotel. Vielen Dank, dass Sie uns allen dabei helfen, unseren Service weiter zu verbessern.Ich freue mich darauf, Sie wieder im 525 begrüßen zu dürfen. Wir werden Sie mit einem breiten Lächeln begrüßen und hoffen, dass Sie bei Ihrer Abreise genauso zufrieden sind wie wir, Sie bei uns zu haben.Beste grüße,
8/10 Bien
Andrew
Voyage en famille
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de 525 Team le 27 nov. 2023
Dear Andrew,Thank you so much both for your time and comments about your stay in 525 Hotel. Thank you so much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in 525. We will welcome you with a wide smile hoping that when you leave you feel as satisfied as we are for having you.Best regards,
10/10 Excellent
Wendy
13 oct. 2023
Wendy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de 525 Team le 27 nov. 2023
Dear Wendy,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
10/10 Excellent
Douglas, Hitchin
Voyage en couple
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de 525 Team le 27 nov. 2023
Dear Douglas,Thank you so much both for your time and comments about your stay in 525 Hotel. Thank you so much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in 525. We will welcome you with a wide smile hoping that when you leave you feel as satisfied as we are for having you.Best regards,
6/10 Satisfaisant
james
17 sept. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Great location, huge rooms, just needs TLC
james
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de 525 Team le 3 oct. 2023
Dear James, First of all I would like to thank you for hosting with us and taking a few minutes to evaluate our hotel and services. Your experiences and comments are very important for us in order to improve our services.We hope to see you again soon in Los Alcázares, here in your Hotel, 525.Best regards,
10/10 Excellent
Jonas
Voyage d’affaires
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Los Alcazares
Jonas
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de 525 Team le 3 oct. 2023
Kära Jonas,Tack så mycket för din tid, betyg och kommentarer om din upplevelse på Hotel 525. Tack så mycket för att du hjälper hela vårt team att fortsätta att förbättras varje dag.Jag hoppas att se dig snart igen på ditt hotell, här på 525. Vi kommer att välkomna dig med vårt bredaste leende, i hopp om att när du lämnar du kommer att vara lika nöjd som vi är att ha dig.En hjärtlig hälsning,
10/10 Excellent
Sharon
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lovely hotel, rubbish bar!
Sharon
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de 525 Team le 5 sept. 2023
Dear Sharon,Thank you so much both for your time and comments about your stay in 525 Hotel. Thank you so much for helping us all to keep improving in our service. I am really sorry that you found the bar closed, in the summer you can find open the pool bar, every day, from 11h to 19h. I am glad to tell you, though, that from September on, you can also find the bar open from Monday to Saturday, from 17h30m to 23h30m.I am looking forward to having you back in 525, hoping that on your next visits you can get some drinks and have a good time at the bar.Best regards,
10/10 Excellent
Vincent
Voyage en couple
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de 525 Team le 22 août 2023
Dear Vincent, Thank you so much both for your time and comments about your stay in 525 Hotel. Your experiences and comments are very important for us in order to improve our services and facilities.Thank you again for your great review, it is a real honor for our entire team to know that we have done well our most important job which is offer you the best possible experience. We hope to see you again soon in Los Alcázares, here in your Hotel, 525. Kind regards,
8/10 Bien
Sylvia
18 août 2023
Sylvia
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de 525 Team le 3 oct. 2023
Dear Sylvia,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
10/10 Excellent
Ulrika
Voyage en famille
5 août 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ulrika
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de 525 Team le 10 août 2023
Dear Ulrika,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
10/10 Excellent
Penelope Ann
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Penelope Ann
Séjour de 14 nuits en juillet 2023
Réponse de 525 Team le 5 sept. 2023
Dear Penelope,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
8/10 Bien
James
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de 525 Team le 31 juil. 2023
Dear James,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
8/10 Bien
Hilary Louise
Voyage en couple
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hilary Louise
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
Réponse de 525 Team le 28 juil. 2023
Dear Phil, Thank you so much both for your time and comments about your stay in 525 Hotel. Your experiences and comments are very important for us in order to improve our services and facilities.Thank you again for your great review, it is a real honor for our entire team to know that we have done well our most important job which is offer you the best possible experience. We hope to see you again soon in Los Alcázares, we will welcome you with a wide smile hoping that when you leave you feel as satisfied as we are for having you. Kind regards,
10/10 Excellent
Debbie
19 juil. 2023
Debbie
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de 525 Team le 28 juil. 2023
Dear Debbie,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
10/10 Excellent
Neil
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Neil
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de 525 Team le 6 juil. 2023
Dear Neil, Thank you so much both for your time and comments about your stay in 525 Hotel. Your experiences and comments are very important for us in order to improve our services and facilities.Thank you again for your great review, it is a real honor for our entire team to know that we have done well our most important job which is offer you the best possible experience. We hope to see you again soon in Los Alcázares, here in your Hotel, 525. Kind regards,
10/10 Excellent
Kathryn
29 juin 2023
Kathryn
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de 525 Team le 3 juil. 2023
Dear Kathryn,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
6/10 Satisfaisant
Tim
23 juin 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel with a pool stay
Tim
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de 525 Team le 27 juin 2023
Dear Tim,Thank you so much both for your time and comments about your stay in 525 Hotel. Thank you so much for helping us all to keep improving in our service. I assure you the use of glass is absolutely prohibited at the pool, precisely because of its danger. What you can see at the pool are either plastic or paper cups, which do not break and are totally safe.I am looking forward to having you back in 525, either on season or out of season we will be glad to welcome you again.Best regards,
4/10 Médiocre
Lara
15 juin 2023
Lara
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de 525 Team le 27 juin 2023
Estimada Lara,Muchísimas gracias por su valoración sobre su experiencia en el Hotel 525. Muchas gracias por animarnos a todos a seguir mejorando cada día.Espero volver a verla pronto en su casa, aquí en 525.Un cordial saludo,
8/10 Bien
K
3 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
K
Séjour de 10 nuits en mai 2023
Réponse de HOTEL 525 le 13 juin 2023
Estimado cliente,Muchísimas gracias por su valoración sobre su experiencia en el Hotel 525. Muchas gracias por animarnos a todos a seguir mejorando cada día.Espero volver a verle pronto en su casa, aquí en 525.Un cordial saludo,
10/10 Excellent
R. David
31 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Modern hotel near numerous restaurants.
R. David
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de HOTEL 525 le 31 mai 2023
Dear David, First of all I would like to thank you for hosting with us and taking a few minutes to evaluate our hotel and services. Your experiences and comments are very important for us in order to improve our services and facilities.Thank you again for your great review, it is a real honor for our entire time to know that you loved staying with us. I am really sorry about the maintenance issue and we will try that it does not happen again.We hope to see you again soon in Los Alcázares, here in your Hotel, 525. Best regards,
10/10 Excellent
Mark L
30 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Welcoming hotel staff
Mark L
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de HOTEL 525 le 8 mai 2023
Dear Mark,Thank you so much both for your time and comments about your stay in 525 Hotel. Thank you so much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in 525.Best regards,
10/10 Excellent
jim
Voyage en couple
27 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jim
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de 525 TEAM le 28 avr. 2023
Dear Jim,Thank you so much both for your time and comments about your stay in 525 Hotel. Thank you so much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in 525.Best regards,
10/10 Excellent
Sean
5 avr. 2023
Sean
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de 525 TEAM le 28 avr. 2023
Dear Sean,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,
10/10 Excellent
Dave
3 avr. 2023
Dave
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de 525 TEAM le 28 avr. 2023
Dear Dave,Thank you so much for your review about your stay in 525 Hotel. Thank you very much for helping us all to keep improving in our service.I am looking forward to having you back in your Hotel, here in 525.Best regards,