Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 5 déc. 2023
Bonjour Madame Rania,Merci pour votre réponse.Pourriez-vous nous contacter directement afin que nous puissions obtenir plus de détails par rapport au bruit?Cordialement,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Vincent
2 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vincent
Séjour de 1 nuit en mars 2019
2/10 Horrible
Paris, Paris
23 mai 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paris
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de John Abela le 11 déc. 2018
Good afternoon,
May I thank you for taking the time to provide us with your feedback following your recent stay at The Ritz. I do hope you enjoyed your overall time in London and had a pleasant onward journey.
As you might imagine, the feedback gained from our guests allows us to endeavour to strive for ways in which we continuously improve the service and experience offered. All guest comments are truly valuable to us, so that we deliver the experience we are known for.
I am incredibly sorry to hear that we failed to live up to your expectations during your stay with us, and would personally welcome any further information in looking into these aspects and share with the necessary teams to ensure that standards are not lacking and measures are put in place to continuously guarantee the delivery of our high quality service standards.
Once again thank you for your kind time and attention. Should you require further assistance or information I shall be only too pleased to be of service.
Kind regards
John Abela
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour affaire et famille à Londres
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
23 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Titi
5 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Complètement féerique
Titi
10/10 Excellent
Gabriel, Trois-Rivières
5 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un château à Londres
Gabriel
10/10 Excellent
Jedi, Suisse
6 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juste parfait
Jedi
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
9 févr. 2014
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
très mouvais salle de bain
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
natorion, st etienne
14 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très accueillant
natorion
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour exceptionnel
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Jean-Michel, Nice, France
2 févr. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Bel hôtel mais un peu veillot
Jean-Michel
6/10 Satisfaisant
Shie
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Shie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 17 avr. 2024
Dear Shie,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We would like to rectify this situation. If you feel comfortable and would like to telephone the hotel, or email our Duty Managers, to share your experience, we would sincerely appreciate it.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Shie
Voyage d’affaires, Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 15 avr. 2024
Dear Shie,Thank you for your kind feedback.We look forward to welcoming you back soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Shie
Voyage d’affaires, Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London le 15 avr. 2024
Dear Shie,Thank you for taking the time to review your experience.We look forward to welcoming you back soon.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London
10/10 Excellent
Jill
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 5 avr. 2024
Dear Jill,Thank you for your kind feedback. We look forward to welcoming you back.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
6/10 Satisfaisant
amrik
18 mars 2024
amrik
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 8 avr. 2024
Dear Amrik,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We would like to rectify this situation. If you feel comfortable and would like to telephone the hotel, or email our Duty Managers, to share your experience, we would sincerely appreciate it.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
2/10 Horrible
amrik
18 mars 2024
amrik
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 8 avr. 2024
Dear Amrik,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We would like to rectify this situation. If you feel comfortable and would like to telephone the hotel, or email our Duty Managers, to share your experience, we would sincerely appreciate it.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Richard
18 mars 2024
Richard
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 7 avr. 2024
Dear Richard,Thank you for your kind feedback.We look forward to welcoming you back soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Clay
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clay
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 8 mars 2024
Dear Clay,We very much look forward to welcoming you back to The Ritz London Hotel.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Tracy
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 24 févr. 2024
Dear Tracy, I am very glad to read that you loved your stay with us.I hope to see you back soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Nanette
17 janv. 2024
Nanette
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 20 janv. 2024
Dear Nanette,Thank you for your feedback.We hope to see you very soon. Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Darren
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Truly amazing....
Darren
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 15 janv. 2024
Dear Darren,Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back soon!Best wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Michael
9 janv. 2024
Michael
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 12 janv. 2024
Dear Michael,Thank you very much for your kind review and we hope to see you back with ourselves at The Ritz London Hotel soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Hasmig
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hasmig
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 12 janv. 2024
Dear Hasmig,Thank you for your feedback!We hope to see you very soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
J
16 déc. 2023
J
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 17 déc. 2023
Dear J,Thank you very much for your kind review and we hope to see you back with ourselves at The Ritz London soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Erik
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erik
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 14 déc. 2023
Dear Erik,Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Shirin
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shirin
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London le 12 déc. 2023
Dear Shirin, Thank you for taking the time to review your experience with us. We look forward to welcoming you back soon. Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London
8/10 Bien
Lisa
9 déc. 2023
Lisa
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The le 11 déc. 2023
Dear Lisa,Thank you very much for taking the time to leave such a kind review. I am glad to see you had a wonderful stay and we look forward to our next opportunity to welcome you back.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Michelle
6 déc. 2023
Michelle
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 7 déc. 2023
Dear Michelle,We very much look forward to welcoming you back to The Ritz!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
David
3 déc. 2023
David
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 5 déc. 2023
Dear Mr David,Thank you for taking the time to leave such a kind response, we look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Darren
26 nov. 2023
Darren
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 17 déc. 2023
Dear Darren,Thank you for this 5/5 review!We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Bo
22 nov. 2023
Bo
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 24 nov. 2023
Dear Bo,Thank you for your feedback and we hope to see you very soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
FERPLAST
13 nov. 2023
FERPLAST
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 15 nov. 2023
Dear FERPLAST,Thank you for your kind feedback!We hope to welcome you back very soon!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
N
5 nov. 2023
N
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de The Ritz London le 9 nov. 2023
Good evening, Thank you for taking the time to review your stay. We sincerely hope you enjoyed your time at The Ritz London and hope to welcome you in the near future.
10/10 Excellent
Alperen Sani
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alperen Sani
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de The Ritz London le 15 oct. 2023
Good afternoon Mr Sani,Thank you for taking the time to provide this feedback.We are so pleased to hear you enjoyed your stay with us at The Ritz London and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Nicholas
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 2 oct. 2023
Dear Nicholas,I am happy to read you had an excellent stay!We hope to see you soon!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
John
Voyage en couple
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 1 oct. 2023
Dear John,Thank you for your kind review!We are happy to see you really enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Charles
16 sept. 2023
Charles
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 17 sept. 2023
Dear Charles,Thank you for your feedback!We hope to see you very soon!Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
8/10 Bien
Ross
4 sept. 2023
Ross
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 8 sept. 2023
Dear Ross,We all look forward to welcoming you back to The Ritz London Hotel!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
CHARLES, ALEXANDRIA
Voyage en couple
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CHARLES
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 24 août 2023
Dear Charles,Thank you for your kind words!We hope to welcome you again soon!Best Regards,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Nicholas
Voyage en couple
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 8 sept. 2023
Dear Nicholas,Thank you for your kind words regarding our staff!We look forward to welcome you back!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Paul
Voyage en couple
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de The Ritz London le 21 août 2023
Good morning Paul, We thank you for taking the time to review your stay with us here at The Ritz London. We are so pleased to hear you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Paul
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de The Ritz London le 23 août 2023
Good afternoon Paul,Thank you for reviewing your stay with us. We are so pleased to hear you enjoyed your time at The Ritz London and we hope to see you again in the near future.
10/10 Excellent
Victoria
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Victoria
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 13 août 2023
Dear Victoria,Thank you for this 10/10 Review!We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
Brianna
Voyage en couple
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brianna
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 25 juil. 2023
Dear Brianna,Thank you very kindly for such a great review. I am very glad to hear you had such a great time with ourselves and enjoyed our many services on offer. We certainly look forward to welcoming you back soon!Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
David, Houston
18 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de The Ritz London le 29 juil. 2023
Dear David, Thank you for taking the time to review your stay. We are delighted to have welcomed you to The Ritz London and are so pleased to hear you enjoyed your time with us.We do hope to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Yi Fang
14 juil. 2023
Yi Fang
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 5 août 2023
Dear Yi Fang,We are very thankful for this 5-star review!We look forward to welcoming you back on a future stay.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London
10/10 Excellent
LLOYD
4 juil. 2023
LLOYD
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de The Ritz London le 6 juil. 2023
Dear Lloyd, Thank you for taking the time to review your stay. We are delighted to hear you enjoyed your stay with us here at The Ritz London and hope to welcome you back in the near future.