Extérieur

Avis sur The Ritz London

5 out of 5
The Ritz London
150 Piccadilly, London, England

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 763 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 150 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 49 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 20 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 18 avis sur 1000." "

9,6/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Rania

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Y avais de bruit des clients qui viennent sonner a la porte .
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 5 déc. 2023
Bonjour Madame Rania,Merci pour votre réponse.Pourriez-vous nous contacter directement afin que nous puissions obtenir plus de détails par rapport au bruit?Cordialement,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Vincent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2019

2/10 Horrible

Paris, Paris

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de John Abela le 11 déc. 2018
Good afternoon, May I thank you for taking the time to provide us with your feedback following your recent stay at The Ritz. I do hope you enjoyed your overall time in London and had a pleasant onward journey. As you might imagine, the feedback gained from our guests allows us to endeavour to strive for ways in which we continuously improve the service and experience offered. All guest comments are truly valuable to us, so that we deliver the experience we are known for. I am incredibly sorry to hear that we failed to live up to your expectations during your stay with us, and would personally welcome any further information in looking into these aspects and share with the necessary teams to ensure that standards are not lacking and measures are put in place to continuously guarantee the delivery of our high quality service standards. Once again thank you for your kind time and attention. Should you require further assistance or information I shall be only too pleased to be of service. Kind regards John Abela

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour affaire et famille à Londres
Excellent séjour dans un hôtel superbe et un concierge adorable et très efficace.
Séjour de 2 nuits en janvier 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

10/10 Excellent

Titi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Complètement féerique

10/10 Excellent

Gabriel, Trois-Rivières

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un château à Londres
Très bel hôtel, beaucoup de style, beaucoup de service, prix astronomique, mais de toute évidence prévu comme ça.

10/10 Excellent

Jedi, Suisse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juste parfait
Excellente expérience belle époque. Un sans faute, à refaire définitivement.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
très mouvais salle de bain
Ritz est connu comme cinq étoiles et grand luxe autour du globe. J'ai été très surprise de voir le contraire à Londres! La chambre était petite et la salle de bain et ses installations ont été ajustées pour hôtel 2 étoiles. Haut de toilettes était cassé, l'évier n'a pas l'évacuation des eaux et le cabinet était tombé à part! Quand j'ai parlé avec le directeur, il fait semblant de ne rien savoir de tout cela et m'a dit dans les futurs travaux de rénovation il s'assurer que cette pièce aura la priorité! Voilà pour l'hospitalité et beaucoup de soins à la clientèle??

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

natorion, st etienne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très accueillant
Très bon accueil, malgré la classe de cet établissement on s'y sent très bien et le personnel et très attentif. Le fait d'appeler les clients par leur "Surname" crée déjà des liens chaleureux, on n'a pas l'impression d'être le touriste qui porte simplement un numéro. La décoration est très belle et surtout règne un propreté à tous les niveaux. Le plus, est qu'il est situé dans le centre de Londres, tout prêt de Picadilly Square et du grand magasin Fotnum and Mason, à ne pas manquer !!On peut donc partir à pieds pour visiter Big Ben, Buckingam etc.. En cette période pré-natale, les rues sont magnifiques et les décorations exceptionnelles.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour exceptionnel
Tout à été parfait

6/10 Satisfaisant

Jean-Michel, Nice, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Bel hôtel mais un peu veillot
Hôtel superbe mais un peu ancien. Par exemple la plomberie de la sdb n'est pas digne d'un palace. Toutes les consommation sont hors de prix et n'ont rien d'exceptionnel. Le savoy a un bien meilleur rapport qualité prix.

6/10 Satisfaisant

Shie

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
夜中2時に隣の部屋の騒音で眠れなかった。 五つ星ホテルでありえない
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 17 avr. 2024
Dear Shie,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We would like to rectify this situation. If you feel comfortable and would like to telephone the hotel, or email our Duty Managers, to share your experience, we would sincerely appreciate it.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Shie

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
とてもいい
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 15 avr. 2024
Dear Shie,Thank you for your kind feedback.We look forward to welcoming you back soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Shie

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
スタッフが親切丁寧です。
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London le 15 avr. 2024
Dear Shie,Thank you for taking the time to review your experience.We look forward to welcoming you back soon.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London

10/10 Excellent

Jill

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a marvelous stay and would stay again in a heartbeat! We also had the most wonderful dinner at the hotel. Many thanks to the staff who helped us during our stay.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 5 avr. 2024
Dear Jill,Thank you for your kind feedback. We look forward to welcoming you back.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

6/10 Satisfaisant

amrik

Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 8 avr. 2024
Dear Amrik,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We would like to rectify this situation. If you feel comfortable and would like to telephone the hotel, or email our Duty Managers, to share your experience, we would sincerely appreciate it.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

2/10 Horrible

amrik

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 8 avr. 2024
Dear Amrik,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We would like to rectify this situation. If you feel comfortable and would like to telephone the hotel, or email our Duty Managers, to share your experience, we would sincerely appreciate it.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Richard

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 7 avr. 2024
Dear Richard,Thank you for your kind feedback.We look forward to welcoming you back soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Clay

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 8 mars 2024
Dear Clay,We very much look forward to welcoming you back to The Ritz London Hotel.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Tracy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A hotel steeped in history everything was so nice. We loved it and the staff were amazing!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 24 févr. 2024
Dear Tracy, I am very glad to read that you loved your stay with us.I hope to see you back soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Nanette

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 20 janv. 2024
Dear Nanette,Thank you for your feedback.We hope to see you very soon. Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Darren

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Truly amazing....
This was a truly amazing experience, the staff are extremely helpful,polite and professional as you would expect from the Ritz, during our stay we had the afternoon tea as most do and also ate in the main restaurant taking in the saturday night live show, this was a truly memorable night. The food was the best we have eaten and the whole ambience had to be experienced to understand how good it was, i don't have the words to do it justice. I really like the traditions of the hotel and love the fact they keep it from a time when things were done properly and with respect. If you like a very high level of service with friendliness and unique experiences then you must go and try it i dont think you would be disappointed.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 15 janv. 2024
Dear Darren,Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back soon!Best wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Michael

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 12 janv. 2024
Dear Michael,Thank you very much for your kind review and we hope to see you back with ourselves at The Ritz London Hotel soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Hasmig

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 12 janv. 2024
Dear Hasmig,Thank you for your feedback!We hope to see you very soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

J

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 17 déc. 2023
Dear J,Thank you very much for your kind review and we hope to see you back with ourselves at The Ritz London soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Erik

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 14 déc. 2023
Dear Erik,Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Shirin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Absolutely amazing experience at the Ritz. Would highly recommend!
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London le 12 déc. 2023
Dear Shirin, Thank you for taking the time to review your experience with us. We look forward to welcoming you back soon. Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London

8/10 Bien

Lisa

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The le 11 déc. 2023
Dear Lisa,Thank you very much for taking the time to leave such a kind review. I am glad to see you had a wonderful stay and we look forward to our next opportunity to welcome you back.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Michelle

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 7 déc. 2023
Dear Michelle,We very much look forward to welcoming you back to The Ritz!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

David

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 5 déc. 2023
Dear Mr David,Thank you for taking the time to leave such a kind response, we look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Darren

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 17 déc. 2023
Dear Darren,Thank you for this 5/5 review!We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Bo

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 24 nov. 2023
Dear Bo,Thank you for your feedback and we hope to see you very soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

FERPLAST

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 15 nov. 2023
Dear FERPLAST,Thank you for your kind feedback!We hope to welcome you back very soon!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

N

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de The Ritz London le 9 nov. 2023
Good evening, Thank you for taking the time to review your stay. We sincerely hope you enjoyed your time at The Ritz London and hope to welcome you in the near future.

10/10 Excellent

Alperen Sani

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de The Ritz London le 15 oct. 2023
Good afternoon Mr Sani,Thank you for taking the time to provide this feedback.We are so pleased to hear you enjoyed your stay with us at The Ritz London and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 Excellent

Nicholas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A calm CE and excellent stay
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 2 oct. 2023
Dear Nicholas,I am happy to read you had an excellent stay!We hope to see you soon!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

John

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The whole experience of our stay was first class.I am quite critical of any failings of any kind, but, nothing about our stay was short of brilliant all round
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 1 oct. 2023
Dear John,Thank you for your kind review!We are happy to see you really enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Charles

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 17 sept. 2023
Dear Charles,Thank you for your feedback!We hope to see you very soon!Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

8/10 Bien

Ross

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 8 sept. 2023
Dear Ross,We all look forward to welcoming you back to The Ritz London Hotel!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

CHARLES, ALEXANDRIA

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The "Ritz Experience" is without parallel!
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 24 août 2023
Dear Charles,Thank you for your kind words!We hope to welcome you again soon!Best Regards,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Nicholas

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was amazing, the staff were fantastic!
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 8 sept. 2023
Dear Nicholas,Thank you for your kind words regarding our staff!We look forward to welcome you back!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Paul

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff is the highlight at this hotel - fantastic and friendly service.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de The Ritz London le 21 août 2023
Good morning Paul, We thank you for taking the time to review your stay with us here at The Ritz London. We are so pleased to hear you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the future.

10/10 Excellent

Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de The Ritz London le 23 août 2023
Good afternoon Paul,Thank you for reviewing your stay with us. We are so pleased to hear you enjoyed your time at The Ritz London and we hope to see you again in the near future.

10/10 Excellent

Victoria

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 13 août 2023
Dear Victoria,Thank you for this 10/10 Review!We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

Brianna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We adored our stay at Ritz London this past weekend. Here’s my takeaways (we traveled to London on the first day and left London on our last so our time was limited at the hotel): * The service is impeccable. It was stalwart and not obsequious. * The history is palpable. It feels like a Time Machine in the best way. * The interiors are immaculate whether it’s your personal style or not. * The dining options are vast considering. Fancy dinner, fancy tea, the bar, the cigar lounge, room service. We did breakfast in the Dining Room which was a highlight, had a burger and fish sticks in the bar, and enjoyed a Cuban & scotch in the cigar lounge. All were lovely! Next time we will do dinner and tea because there will be a next time. * The location is unrivaled. See a show? Shop at Harrods? Visit Chuck and what’s her name? All walkable. * The souvenirs available to purchase are high quality and worthy of taking back to your dog sitter, MiL, et al. * The rooms (of which we had the regular sort) are gorgeously appointed and comfortable. Yet, this is my biggest demerit, they are a bit dowdy. Sure, it’s an old but the shower is a bit like a boat shower by size though the water pressure is fab. I vacillated & googled repeatedly things like “best hotels in London”, “Savoy vs Ritz”, “best place to stay in London”, you get the idea. Ultimately, we are very glad to have stayed there and all already planning our next visit, maybe as soon as this weekend!
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 25 juil. 2023
Dear Brianna,Thank you very kindly for such a great review. I am very glad to hear you had such a great time with ourselves and enjoyed our many services on offer. We certainly look forward to welcoming you back soon!Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

David, Houston

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbly friendly and professional treatment by everyone there. Made you feel they are happy to host your stay. Expensive but truly a wonderful experience staying there
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de The Ritz London le 29 juil. 2023
Dear David, Thank you for taking the time to review your stay. We are delighted to have welcomed you to The Ritz London and are so pleased to hear you enjoyed your time with us.We do hope to welcome you back in the future.

10/10 Excellent

Yi Fang

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London le 5 août 2023
Dear Yi Fang,We are very thankful for this 5-star review!We look forward to welcoming you back on a future stay.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Excellent

LLOYD

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de The Ritz London le 6 juil. 2023
Dear Lloyd, Thank you for taking the time to review your stay. We are delighted to hear you enjoyed your stay with us here at The Ritz London and hope to welcome you back in the near future.