Avis sur Sandman Hotel & Suites London Downtown
Sandman Hotel & Suites London Downtown
374 Dundas St, London, ON
Avis
7,4
Bien
7,6/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
17 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 18 avr. 2024
We do apologize for the inconveniences that you faced. Rest assured we will better serve you in the future.
6/10 Satisfaisant
Marie-Claude
Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Claude
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Team Allure le 18 janv. 2024
We hope your stay was comfortable Marie-Claude, we apologize for any inconvenience you faced. Looking forward to serve you again with better facilities..
10/10 Excellent
Chantal
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chantal
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Team Allure le 22 août 2023
Hello Chantal, we appreciate your efforts for sharing your feedback and rating us. Looking forward to serve you again. Thank you
10/10 Excellent
Audace
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Audace
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Team Allure le 1 août 2023
Hello Audace, We are looking forward to serve you anytime with our excellent customer service and provide you a comfortable stay. We highly appreciate your efforts and time for reviewing us. Thank you.
2/10 Horrible
Jean-Francois
3 déc. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Francois
Réponse de Team Allure le 4 déc. 2022
Hello Jean-Francois, Thank you for your feedback. We apologize for the inconveniences. Rest assured that we will take these into consideration to further improve our service.
8/10 Bien
Rejean
8 sept. 2022
Rejean
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Team Allure le 17 sept. 2022
Hello, Thank you for your feedback. We are glad to know your stay was comfortable. Looking forward to serve you again with better facilities.
8/10 Bien
Cyril
17 août 2022
Cyril
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Team Allure le 18 août 2022
Hello Cyril, Thank you for staying with us! We appreciate your rating. Looking forward to serve you again.
10/10 Excellent
Yann
2 févr. 2022
Yann
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Team Allure le 8 févr. 2022
Thank you for rating your stay Mr. Yann. We hope you enjoyed your stay. Looking forward to serve you again.
10/10 Excellent
Roberto
Voyage en famille
17 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Client satisfait
Roberto
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Heymang le 18 août 2021
Thank you for taking the time to review the Allure Hotel & suites London Downtown. We are ecstatic that that our staff was able to fulfill your needs. Great customer service is something we strive for everyday and your kind feedback is the best reward. I will ensure to pass your review on to our team and we look forward to having the pleasure of your company in the future.
10/10 Excellent
Frederic
6 août 2021
Frederic
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Heymang le 17 sept. 2021
Dear Frederic, Thank you for your candid review. We appreciate all feedback and we take matters such as this very seriously. The appropriate department will be informed to ensure this is an isolated incident. We look forward to making your next stay perfect. Kind Regards, Allure Inns & Suites
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BATHROOM FAN NOISY
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de GM le 27 avr. 2021
Dear Anonymous,
Thank you very much for your great score and your helpful feedback. I will pass the information along to the appropriate department and we hope to see you again soon!
Kind Regards,
The Holiday Inn Express Team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 mai 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Trish le 24 mai 2019
Chers Anonymes,
Merci d'avoir pris le temps de passer en revue une critique. Notre objectif numéro un est d’assurer à nos clients un séjour fantastique et de dépasser les attentes de leur clientèle. Nous apprécions tous les commentaires afin que nous puissions faire tous les efforts pour améliorer votre prochain séjour. Nous espérons avoir l'occasion de vous servir à l'avenir.
Meilleures salutations,
Trish Melanson
Responsable des services clients
2/10 Horrible
Enrico
24 mai 2024
Enrico
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Susan
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Caula
20 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Caula
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Team Sandman le 21 mai 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We are pleased to see that you liked our hotel staff, and the hotel location. Our hotel is located in a prime location in downtown, which makes it easily accessible. Hope to serve you soon on your next stay.
10/10 Excellent
Solange
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Solange
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Team Sandman le 19 mai 2024
Greetings from Sandman Hotel & Suites Downtown London. Thank you for taking time to leave a review on us. We are glad to hear you enjoyed your stay with us. We're looking forward to serving you again in near future.
10/10 Excellent
Ngozi Gloria
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ngozi Gloria
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 17 mai 2024
Greetings from Sandman Hotel & Suites Downtown London. Thank you for taking time to leave a review on us. We are glad to hear you enjoyed your stay with us. We're looking forward to serving you again in near future.
4/10 Médiocre
Sami
15 mai 2024
Sami
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de AJ le 15 mai 2024
Hi,Greetings from Sandman Hotel & Suites Downtown London,We sincerely apologize for any inconvenience caused, your reviews certainly matter to us and we will try our best to improve our service standards. We look forward to host you in future.Kind Regards,Ahmed JavedOn Behalf of General Manager
8/10 Bien
sylvain, Blainville
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
sylvain
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de AJ le 15 mai 2024
Hi,We appreciate your feedback. Thank you for choosing Sandman Hotel & Suites Downtown London.We look forward to host you in future.Kind Regards,On Behalf General Manager Ahmed Javed
8/10 Bien
Arlene Johanna
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Arlene Johanna
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Team Sandman le 12 mai 2024
Hi Arlene Johanna, thank you for taking the time to leave a review. We are pleased to see that you liked our services. Hoping to serve you soon on your next stay.
10/10 Excellent
dorothy
10 mai 2024
Les points forts : Propreté
dorothy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Team Sandman le 12 mai 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We are pleased to see that you liked our services. Hoping to serve you soon on your next stay.
4/10 Médiocre
Patrick
Voyage en couple
9 mai 2024
Patrick
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team Sandman le 9 mai 2024
Hello Patrick, sorry for the inconvenience caused. We would take actions to fix the problems. Thank you for taking time to leave a review on us. Hope you have a wonderful day.
6/10 Satisfaisant
Colleen
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Colleen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team Sandman le 8 mai 2024
Hi Colleen, sorry for the inconvenience you experienced. We'll work hard to fix the problems and hope serve you better on your next staying.
10/10 Excellent
Heather
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team Sandman le 8 mai 2024
Good morning Heather, Thank you for taking time to leave a review on us. We hope you will come back again in near future.
6/10 Satisfaisant
Jeremy
Voyage en famille
5 mai 2024
Jeremy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team Sandman le 6 mai 2024
Good morning Jeremy, thanks for taking time to leave a review on us. We would take actions regarding your suggestions and hope serve you better next time.
6/10 Satisfaisant
Mimi
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mimi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team Sandman le 6 mai 2024
Good morning Mimi, sorry for the inconvenience caused. We would take actions on this to avoid any miscommunication in future. Thank you for taking time to leave a review on us. Hope you have a wonderful day.
4/10 Médiocre
Christina
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Christina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team Sandman le 7 mai 2024
Good Evening Christina, thanks for taking time to leave a review on us. We would take actions regarding your suggestions and hope serve you better next time.
8/10 Bien
Amanda
Voyage d’affaires
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Amanda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team Sandman le 6 mai 2024
Hi Amanda, we are glad to hear you enjoyed our location. We hope serve you better on your next staying with us soon.
8/10 Bien
Nelson
Voyage d’affaires
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nelson
Séjour de 4 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Jacqueline
3 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 3 mai 2024
Hi Jacqueline, sorry for the inconvenience it caused. Our team would take actions on those issues immediately. Again we apologize for your bad experience and hope serve you better next time.
10/10 Excellent
Christine
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Helene, Vancouver
Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Helene
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 28 avr. 2024
Dear Helen,Greetings from Sandman Hotel & Suites London Downtown!Thank you for sharing your experience with us! We're pleased to know that you found our hotel to be a good value for a short stay and that you appreciated the complimentary breakfast options. We're committed to offering excellent value and amenities to all our guests, and we're glad to hear that we met your expectations. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future!Regards,
4/10 Médiocre
Lucas
Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucas
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 28 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We apologize for any inconvenience that you faced during your stay. We promise to serve you better on your next stay.
10/10 Excellent
Robert
25 avr. 2024
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 17 mai 2024
Greetings from Sandman Hotel & Suites Downtown London. Thank you for taking time to leave a review on us and hope to serve you better next time.
10/10 Excellent
Christopher
24 avr. 2024
Christopher
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de AJ le 15 mai 2024
Greetings from Sandman!We appreciate your feedback and look forward to host you in future.Kind Regards,Management
10/10 Excellent
Lorne
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 24 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We are pleased to see that you liked our services. Hoping to serve you soon on your next stay.
10/10 Excellent
James
Voyage en groupe
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 23 avr. 2024
Hi James, thank you for taking time to leave a review on us. We're glad to hear that you're satisficed your staying with us and look forward to serving you better next time.
10/10 Excellent
Franca
23 avr. 2024
Franca
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de AJ le 15 mai 2024
Greetings from Sandman!We appreciate your feedback and look forward to host you in future.Kind Regards,Management
6/10 Satisfaisant
Logan
21 avr. 2024
Logan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 12 mai 2024
Thank you for taking the time to leave a review. Hoping to serve you soon on your next stay.
10/10 Excellent
Alan
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 21 avr. 2024
Hi Allan! Greetings from Sandman Hotel and Suites! We are happy that you had an amazing experience. We hope to welcome you back in the future. Thank you
10/10 Excellent
Gil
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gil
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 20 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We are pleased to see that you liked our services. Hope to serve you soon on your next stay.
10/10 Excellent
Mia
19 avr. 2024
Mia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 9 mai 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We are pleased to see that you liked our services. Hoping to serve you soon on your next stay.
8/10 Bien
Gord and Valerie
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gord and Valerie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 18 avr. 2024
Good morning Gord and Valerie, thank you for taking the time to leave a review. We hope to serve you better on your next stay.
6/10 Satisfaisant
Carole
Voyage en groupe
15 avr. 2024
Carole
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 15 avr. 2024
We do apologize for the inconveniences that you faced. Rest assured we will better serve you in the future.
4/10 Médiocre
Courtney
Voyage en famille, Voyage d’affaires
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Courtney
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 15 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We apologize for the inconveniences you faced. We hope to serve you soon on your next stay.
2/10 Horrible
Shanel
Voyage en famille
14 avr. 2024
Shanel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 15 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We apologize for the inconveniences you faced. We hope to serve you soon on your next stay.
2/10 Horrible
Ashlee
Voyage en groupe
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashlee
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 17 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We apologize for the inconveniences you faced.
2/10 Horrible
cassandra
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
cassandra
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 15 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We apologize for the inconveniences you faced. We hope to serve you soon on your next stay.
6/10 Satisfaisant
Chris
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Chris
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 17 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We apologize for the inconveniences you faced. We hope to serve you soon better on your next stay.
10/10 Excellent
Cherry
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cherry
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Team Sandman le 15 avr. 2024
Hi Cherry, we're glad to hear you enjoyed staying here. Thank you for taking out the time to leave a review. We are pleased to see that you liked our services, hope to serve you soon on your next stay.