Réception

Avis sur Mondrian London Shoreditch

5 out of 5
Mondrian London Shoreditch
45 Curtain Road, London, England

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 475 avis sur 715." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 168 avis sur 715." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 42 avis sur 715." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 18 avis sur 715." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 12 avis sur 715." "

9,6/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Jean-Claude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel tres bien quelques petits détails à améliorer miroir grossissant dans SDB fixé trop haut pour une femme de taille normale ( moyenne ) Pas de chausse-pied
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Mondrian London Shoreditch le 10 déc. 2023
Thank you very much for your feedback, Jean-Claude. We are happy to see that you have enjoyed our property! We truly hope to have the opportunity of having you back soon!Kind regards,Ava HopewellAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Judith

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Mondrian London Shoreditch le 9 sept. 2023
Dear Judith,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay.Sincerely,Ava HopewellAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Marie-Maude

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hotel très confortable. Douche vapeur, piscine sur le toit, decoration chic. Idéal pour couples
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Heiko Schmidt le 14 août 2023
Dear Marie, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful experienceSincerely, Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

bernadette

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Noel à l'hotel
Séjour de 6 nuits en décembre 2022
Réponse de Mondrian London Shoreditch le 26 janv. 2023
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay.Sincerely,Ava HopewellAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

richard

Séjour de 11 nuits en août 2022
Réponse de Mondrian London Shoreditch le 8 janv. 2023
Thank you very much for your feedback. We are happy to see that you have enjoyed our property! We truly hope to have the opportunity of having you back soon!Kind regards,Ava HopewellAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Sebastien

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Olivia le 12 févr. 2020
Hi Sebastien, Thank you for taking the time to review your recent stay at The Curtain Hotel and Members Club. We hope we will have the pleasure to host you again in the near future and look forward to it greatly. Best wishes,Olivia General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre stylée
Calme et bien situé Chambre stylée
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Olivia le 17 nov. 2019
Hi, thank you for staying with us. We are happy you had a good time while you were here and hope to have you back very soon. Our goal is to create an inclusive atmosphere and we welcome our guests and locals to use all our public spaces as a place to stop, chat, work, drink and dine. We look forward to welcoming you back soon. My very best wishes,

10/10 Excellent

JEREMY

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Olivia le 30 août 2019
Thank you so much for this amazing review, Jeremy! We appreciate you visiting us and look forward to welcoming you back. We’re constantly updating the menus and adding live events to the calendar, so there’s always something new to experience and enjoy. My very best wishes, Olivia olivia@thecurtain.com

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Meilleur hotel avec piscine à Londres
Très bien situé, personnel agréable, super piscine, nourriture parfaite
Séjour de 2 nuits en juin 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons passé un super séjour. Bon accueil chambre trés confortable Merci à l'équipe The Curtain
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Olivia le 10 oct. 2019
Thank you so much for such a fab review.We appreciate you visiting us and look forward to welcoming you back. We’re constantly updating the menus and adding live events to the calendar, so there’s always something new to experience and enjoy. My very best wishes, Olivia

10/10 Excellent

Yoann

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Hôtel situé a environ 5 min de 3 stations de métros différentes qui permet de se rendre assez rapidement dans les coins désirés. Très bon accueil. Tout nous a très bien été expliqué à l'accueil. Nous avions une suite donnant sur la cour intérieure, aucun bruits RAS. Le petit déjeuner est très bon, pour ceux qui n'ont pas forcément une faim d'ogre, préférez peut être le choix à la carte, et surtout les pancakes qui sont vraiment excellent. Si il y a juste un point a faire remonter, c'est seulement le détecteur de fumée qui est installé au dessus du lit et qui clignote mais 1x/min... Rien de bien fou, mais il aurait été préférable de le mettre dans le prolongement de la suite. En tout cas j'y retournerai avec grand plaisir 😉
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de The Curtain Team le 8 janv. 2019
Hi Yoann, Thank you for this 5 out of 5 review. We are looking forward to welcoming you back. Warm wishes, The Curtain Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de The Curtain Team le 7 janv. 2019
Hi, Thank you for taking the time to leave this great review here on Expedia. We are looking forward to welcoming you back again soon. Warm wishes, The Curtain Team

4/10 Médiocre

Sonia

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Hôtel bien situé et décoré mais pas à la hauteur
Cet hôtel est très bien décoré et situé dans un super quartier. Par contre l'ambiance est très snob et jet-set (particulièrement le staff). L'ambiance se veut relax dès la réception mais cela sonne faux et cela se ressent comme du non professionnalisme. J'aime quand le personnel est amical mais pas familier ni déplacé. Nous avions réservé une chambre double mais nous avons reçu à la place une chambre pour personne handicapée. Ce n'est pas un problème en soi mais la salle de bain n'était pas pratique du tout (y compris pour une personne en chaise roulante par exemple). Pour nous, les miroirs étaient forcément trop bas, inclinés vers nos jambes (donc série de squats pour se sécher les cheveux), la douche n'était pas séparée par une cloison en verre comme sur les photos mais par un rideau de douche qui ne touchait pas le sol. La salle de bain a été complètement inondée au point que toutes les serviettes n'ont pas suffit à éponger. Je ne pense pas qu'une personne en chaise roulante aurait même pu tirer le rideau car il était trop haut et les accroches ne glissaient pas. La chambre est sympa, lit confortable mais même remarque, pas possible si on est en chaise roulante. Bilan très mitigé. Nous n'y retournerons pas.
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de The Curtain Team le 11 juil. 2018
Bonjour Sonia, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous laissé vos commentaires. Ils ont une grande valeur pour nous. Nous prenons en compte vos remarques pour améliorer notre offre et notre qualité de service. Nous sommes navrés d’apprendre que notre service n’a pas été à la hauteur de vos attentes. Nous sommes désireux d’apporter à nos clients un service de qualité tout en conservant une atmosphère relaxante et amicale. Il est vrai que nos quelques chambres pour personnes à mobilité réduite sont conçus différemment pour répondre aux attentes particulières de nos clients. Néanmoins nous prenons en compte vos remarques pour apporter une touche supplémentaire permettant à tous nos clients de s’y sentir bien. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau au sein de notre établissement. Notre équipe apportera un soin tout particulier à votre prochaine réservation. À très bientôt L’équipe du The Curtain Hotel & Members Club

10/10 Excellent

Vincent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel parfait, superbe location, roof terrasse super sympa.
Réponse de The Curtain Team le 12 mai 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback and hope to see you again soon!

8/10 Bien

franck

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Seul bemol a ce sejour,porte fenetre fermée a clé sans aucune raison valable pour une chambre au 3 eme et avec le chauffage a fond lors de notre arrivee. 3 appels a la reception pour deverouiller la fenetre....
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de The Curtain le 2 févr. 2018
Hi Franck, Thank you for the short and sweet review! We look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excellent

Andrew

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 13 mai 2024
Dear Andrew, Thank you for the 5 star review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay. Best Regards,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

8/10 Bien

Lauren

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pros: location close to shopping and dining, close to tube/buses, pristinely clean room, great shower, nice in-room amenities, extremely comfy beds! Double “twin” beds are actually full-size. Cons: had a rough first few nights due to our room being over the hotel’s loading garage, loud middle of the night noise disrupted our sleep. Staff kindly switched our room which was much quieter. For a 5 star hotel, there should be more consideration around this. We also requested turn down service at check-in but never received it. Overall, a nice stay with nice staff and would recommend.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 6 mai 2024
Dear Lauren, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best Regards,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Lauren, Reno

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were AMAZING!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 25 avr. 2024
Dear Lauren, Thank you very much for taking the time to write about us. Service is at the heart of everything we do, therefore your experience truly matters to us! We appreciate your wonderful comments and I am delighted to know you enjoyed your stay, whilst being so well looked after by our team. We sincerely hope that we will have the opportunity to welcome you back to Mondrian Shoreditch soon! Kind Regards,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Dr Penny

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 13 mai 2024
Dear Dr. Penny, Thank you for the 5-star review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay. Best Regards,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Christina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel and staff. Very comfortable. We truly enjoyed our stay
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 25 avr. 2024
Dear Christna, Thank you very much for taking the time to write about us. Service is at the heart of everything we do, therefore your experience truly matters to us! We appreciate your wonderful comments and I am delighted to know you enjoyed your stay, whilst being so well looked after by our team. We sincerely hope that we will have the opportunity to welcome you back to Mondrian Shoreditch soon! Best Regards,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Raymond

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
love staying in for London.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 18 avr. 2024
Dear Raymond, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay. Best Regards,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Amy

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable beds, good gym, easy 10 minute walk to train.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 30 mars 2024
Dear Amy, Thank you very much for your feedback. We are happy to see that you have enjoyed our property! We truly hope to have the opportunity to have you back soon! Sincerely,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Gregory, Spokane

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabulous property and location
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 20 mars 2024
Thank you very much for your feedback,Gregory. We are happy to see that you have enjoyed our property! We truly hope to have the opportunity to have you back soon! Best Regards,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Petra Angelika

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Room was quiet and clean. The assigned room had a steam shower that was not working but they changed our room quickly. The real disappointment was the breakfast. There was the same limited choice for all 5 days… no cereal, fruit cheese or jam. Since the restaurant is not operated by the hotel they charged us more than 5 pound service fee every day for a prepaid breakfast. I would not book the hotel again with an included breakfast.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 20 mars 2024
Dear Petra,Thank you for taking the time to tell us about your experience. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mondrian, we strive to provide a superior service experience for every guest, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures with management to address the issue and prevent future occurrences. We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Audrey

Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 21 mars 2024
Dear Audrey, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay. Best Regards,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Anthony

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent stay
The room was lovely, staff were very friendly and helpful and checkin was quick
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 23 févr. 2024
Dear Anthony,Thank you very much for taking the time to write about us. Service is at the heart of everything we do, therefore your experience truly matters to us! We appreciate your wonderful comments and I am delighted to know you enjoyed your stay, whilst being so well looked after by our team. We sincerely hope that we will have the opportunity to welcome you back to Mondrian Shoreditch soon! Kind Regards,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Ryan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 16 févr. 2024
Dear Ryan, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay. Sincerely,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location
Great location, lovely room and facilities. Friendly, helpful staff.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 11 févr. 2024
Thank you very much for taking the time to write about us. Service is at the heart of everything we do, therefore your experience truly matters to us! We appreciate your wonderful comments and I am delighted to know you enjoyed your stay, whilst being so well looked after by our team. We sincerely hope that we will have the opportunity to welcome you back to Mondrian Shoreditch soon! Kind Regards,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Spencer

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 16 févr. 2024
Hello Spencer, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay. Best Regards,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 10 févr. 2024
Thank you very much for your feedback. We are happy to see that you have enjoyed our property! We truly hope to have the opportunity of having you back soon! Sincerely,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Harry

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 10 févr. 2024
Dear Harry,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay. Sincerely,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 10 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Andrew

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 11 févr. 2024
Dear Andrew,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay. Kind Regards,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

8/10 Bien

Mia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 10 févr. 2024
Dear Mia, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay. Sincerely,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

2/10 Horrible

S

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Zero customer services skills
Staff would not permit me to use my laptop in the restaurant or have a meeting with a colleague despite staying in the hotel.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 21 mars 2024
Dear S, Thank you for taking the time to share your recent experience with us. At Mondrian Shoreditch we are proud to offer positively memorable experiences to all our guests and I am sorry this wasn't the case. Once again, we appreciate your very honest feedback; it is highly appreciated and has been shared with the relevant teams to ensure we keep improving the service we are proud to offer. Kind Regards,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Mondrian London Shoreditch le 23 janv. 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay. Sincerely, Ava Hopewell Assistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Sunny, Miami

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff! Beautiful hotel. Great location!
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 10 janv. 2024
Dear Sunny, Thank you very much for your feedback. We are happy to see that you have enjoyed our property! We truly hope to have the opportunity of having you back soon! Sincerely, Heiko Schmidt

2/10 Horrible

James

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Double Charged at Check Out
The hotel was very nice. Unfortunately the stay was tainted by the front desk charging my credit card upon check out, even though I had prepaid in full. For a hotel of this level of supposed standards, I would expect a better level of training / customer experience than this for the price.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Heiko Schmidt le 10 janv. 2024
Dear James, I can guarantee you that this is just a human mistake and does not reflect the high standard of service we are proud to offer to our guests.If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

sarmed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Love this hotel, the heated bathroom floors and steam shower option just what you need after long day exploring London in Dec
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Heiko Schmidt le 10 janv. 2024
Dear Sarmed, Thank you very much for your feedback. We are happy to see that you have enjoyed our property! We truly hope to have the opportunity of having you back soon! Best Regards,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

8/10 Bien

Mallory

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoyed our stay but the “courtyard view” was a view of a solid blank exterior wall and roof top equipment. The room was also near the elevators. Not ideal…
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Heiko Schmidt le 6 janv. 2024
Dear Mallory, Thank you for taking the time to share your feedback. Will keep a note on reservation and make sure you have a Superior Room the next time you visit us. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Kerryn, Berkeley vale

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
500 pound deposit for a prepaid room is way too high- mini bar is like a shop and is not needed Staff did not help much and for staying over Christmas, new years and our honeymoon nothing much was done from the hotel to us Our room also spelt like smoke a few nights
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Heiko Schmidt le 20 mars 2024
Dear Kerryn,Thank you for taking the time to share your recent experience with us. At Mondrian Shoreditch we are proud to offer positively memorable experiences to all our guests and I am sorry this wasn't the case. Once again, we appreciate your very honest feedback; it is highly appreciated and has been shared with the relevant teams to ensure we keep improving the service we are proud to offer. Sincerely,Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Heiko Schmidt le 29 déc. 2023
Dear Hilary, Thank you very much for your feedback. We are happy to see that you have enjoyed our property! We truly hope to have the opportunity of having you back soon!Sincerely, Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Ben

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Heiko Schmidt le 19 déc. 2023
Dear Ben, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay. Best Regards, Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Jonathan

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good bathroom. However, disturbed by noise coming from bar event downstairs until early hours. Need to decide whether they're a nightclub or a hotel first and foremost
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Heiko Schmidt le 19 déc. 2023
Dear Jonathan, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Mondrian Shoreditch. I am sorry that your experience did not meet your expectations; allow me to express my sincerest apologies. Please note that this was an exceptional circumstance and does not reflect the high quality of service we are so proud to provide. Rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and all our efforts are concentrated on preventing future occurrences. We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Heiko SchmidtAssistant Front Office Manager

8/10 Bien

Susanne

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Mondrian London Shoreditch le 10 déc. 2023
DearThank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Warm regards,Ava HopewellAssistant Front Office Manager

8/10 Bien

Miss C

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great room and hotel overall
Really lovely hotel, very comfy bed and nice bars/restaurants. Rooms styled really nicely and steam shower was great. Only negatives were that the toilet did not have a door or screen and the bathroom door doesn't lock so no privacy. Also the courtyard view ooks out onto the roof which is fine except it's covered in AstroTurf. Not very environmentally friendly - a living roof would be much more pleasant but just a small thing. Overall definitely recommend staying here
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mondrian London Shoreditch le 11 déc. 2023
Miss C,Thank you very much for taking the time to share your feedback. We are happy to see that you have enjoyed our property! We truly hope to have the opportunity of having you back soon.Kind regards,Ava HopewellAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Niclas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Mondrian London Shoreditch le 14 nov. 2023
Dear Niclas,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay.Sincerely,Ava HopewellAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Peter

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mondrian London Shoreditch le 8 nov. 2023
Dear Peter,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay.Sincerely,Ava HopewellAssistant Front Office Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mondrian London Shoreditch le 8 nov. 2023
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another delightful stay.Sincerely,Ava HopewellAssistant Front Office Manager

2/10 Horrible

Jacqueline

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Mondrian London Shoreditch le 14 nov. 2023
Dear Jacqueline,Thank you for sharing your experience at Mondrian Shoreditch London. I am sorry to read your experience with us did not meet your expectations. Please kindly email us at guestservices@mondrianshoreditch.com, as I would like to discuss your experience in more detail.Kind regards,Ava HopewellAssistant Front Office Manager