Avis sur Holiday Inn London - West, an IHG Hotel
Holiday Inn London - West, an IHG Hotel
4 Portal Way, London, England
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Warner le 31 oct. 2023
Dear Elodie,Thank you for sharing your scores with us. Your support is very much appreciated and we hope to be able to serve you again in the future.Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager
8/10 Bien
Late
Voyage d’affaires
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Late
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Warner le 21 oct. 2023
Dear Late,Thank you for taking the time to provide us with your scores following your most recent stay. We are thrilled to see that you have given us an 8/10 rating! We hope that we may have the opportunity to serve you again in the future. Till then, safe travels!Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager
6/10 Satisfaisant
David
Voyage en famille
21 nov. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Warner le 28 nov. 2022
Dear David,Thank you for sharing your scores with us.Your opinion is very important to us and we appreciate your support.We hope to see you soon.Regards,Warner BumatayFront Office Manager
8/10 Bien
Jean-Christophe Francis
Voyage en famille
7 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Christophe Francis
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Edson Moreira - Operations Manager le 14 juin 2022
Dear Jean-Christophe,
Thank you for your 4 out of 5 stars after your recent stay with us.
We appreciate your support and we hope to welcome you back soon.
Regards,
6/10 Satisfaisant
JEAN-MICHEL
Voyage d’affaires
24 févr. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Nice hotel but please respect customer's sleep !
JEAN-MICHEL
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Ziggy le 25 févr. 2022
Dear Jean-Michel,
Please accept my apologies about the disturbance in the night. we had some rowdy guests but my colleagues were on top of the situation and diffused it without further incident.
I hope it did not ruin your overall experience and we will see you again!
8/10 Bien
Soilha, Marseille
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
5 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Soilha
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Edson - Operations Manager le 5 févr. 2020
Dear Soilha,
Thank you so much for staying with us and for sharing your feedback with us, I am sorry that no one could speak french while you were staying with us.
I hope that won't stop you to visit us again.
Best wishes,
8/10 Bien
Abdallah
Voyage en famille
2 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Abdallah
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Edson - Operations Manager le 9 janv. 2020
Dear Abdallah,
Thank you for staying with us at the Holiday Inn London West and for sharing your feedback with us.
I am glad that you enjoyed your stay and I hope we will have the pleasure to welcome you back soon.
Best regards,
8/10 Bien
Chantal
Voyage en famille
9 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chantal
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Edson - Operations Manager le 9 janv. 2020
Dear Chantal,
Thank you for your kind review after staying with us we appreciate our guest feedback very much.
I hope I will have the pleasure to welcome you back soon.
Best regards,
4/10 Médiocre
Hanh
Voyage en famille
17 nov. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Hanh
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Edson - Operations Manager le 9 janv. 2020
Dear Hanh,
Thank you for staying with us and for sharing your feedback.
I am sorry to hear that you didn't enjoy your breakfast, I have addressed your comments directly to our head chef.
Once again thank you for your valuable feedback and I hope to see you soon in our hotel.
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Jamila
26 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jamila
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Nicolas
7 juin 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 3 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Adrien
17 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adrien
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Benjamin - Guest Services Manager. le 22 avr. 2019
Hi Adrien,
Thank you very much for taking the time to review our hotel. I really appreciate it, and we hope to welcome you back very soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Benjamin - Guest Services Manager. le 22 avr. 2019
Thank you for taking the time to provide a review of our hotel, and I'm delighted to see the 5 out of 5 review score. To hear the staff are "smiling, helpful and kind" is wonderful!
Again, a big thank you and we hope to welcome you back soon.
8/10 Bien
JEAN-MICHEL
9 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel en périphérie de Londres
JEAN-MICHEL
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Benjamin le 29 mars 2019
Dear Jean-Michel,
Thank you very much for taking the time to provide feedback for our hotel. I'm very happy to see you've enjoyed your stay.
Warmest regards
Benjamin
Guest Services Manager
8/10 Bien
Olivia
2 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olivia
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Benjamin le 29 mars 2019
Dear Olivia,
Thank you very much for taking the time to review our hotel.
Warmest regards
Benjamin
Guest Services Manager
8/10 Bien
Nicolas
18 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 1 nuit en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de sam le 5 nov. 2018
Dear ,
Thank you for sharing your experience with us.
Your feedback is of a big importance to us as it reflects our level of customer service and care. For us at the Holiday Inn London West, it is very important to meet and exceed guest expectations and by reading your feedback we are happy to see that we have succeeded in doing so. I shall make sure to thank our staff for the excellent service and pass on your feedback.
It was a pleasure for us having you in our hotel and we are looking forward welcoming you again.
Best Regards,
Sam faek
Guest service manager
10/10 Excellent
Fred
2 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fred
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Sam le 3 nov. 2018
Dear Fred ,
Thank you for sharing your experience with us.
Your feedback is of a big importance to us as it reflects our level of customer service and care. For us at the Holiday Inn London West, it is very important to meet and exceed guest expectations and by reading your feedback we are happy to see that we have succeeded in doing so. I shall make sure to thank our staff for the excellent service and pass on your feedback.
It was a pleasure for us having you in our hotel and we are looking forward welcoming you again.
Best Regards,
Sam faek
Guest service manager
8/10 Bien
David
31 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel confortable assez proche de Wembley
David
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Sam le 3 nov. 2018
Dear David,
Thank you for your kind words and feed back and looking to serve you again .
It was a pleasure for us having you in our hotel and we are looking forward welcoming you again
Best regards
Sam Faek
Guest service manager
8/10 Bien
JEAN-MICHEL
27 oct. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good hotel
JEAN-MICHEL
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Sam le 27 oct. 2018
Dear Jean -Michel,
Thanks for sharing your review with us. We really appreciate you taking the time to share your experiences and I was delighted to hear you enjoyed so many aspects of your stay with us. It was our pleasure to take care of you and we look forward to welcoming you back again very soon.
Best Regards
Sam Faek
Guest Service manager
10/10 Excellent
Alexandra
13 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandra
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de sam le 18 oct. 2018
Dear Alexandra ,
Thank your rating and looking forward of welcoming you again for another memorable visit .
8/10 Bien
Adrien
10 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adrien
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Sam le 30 août 2018
Dear Adrien,
J'apprécie votre avis sur votre récent séjour chez nous. Vos commentaires sont importants car ils nous aideront à garder une trace des choses que nous devons améliorer. Je suis désolé de ne pas avoir répondu à vos attentes en ce qui concerne tout le séjour, comme vous l’avez indiqué. Vos commentaires sont notés et seront partagés avec notre équipe de direction pour examiner les procédures en place et apporter les améliorations nécessaires en conséquence.
Encore une fois, merci pour vos commentaires et pour nous avoir choisis pour vos besoins d'hébergement
Meilleures salutations
Sam Faek
Guest service manager
8/10 Bien
NICOLAS
8 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
NICOLAS
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 mai 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bel hôtel moderne
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2018
10/10 Excellent
eric, nice
7 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien mais à 14 stations du centre
eric
Séjour de 2 nuits en mars 2018
8/10 Bien
JEAN-MICHEL
30 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix
JEAN-MICHEL
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
6/10 Satisfaisant
Arsène
25 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
très belle chambre
Arsène
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
sébastien
3 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Satisfait
sébastien
Séjour de 3 nuits en mai 2017
4/10 Médiocre
Nico, Limoges - France
24 avr. 2017
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Hôtel compliqué
Nico
8/10 Bien
Alexandre
15 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandre
8/10 Bien
Isaac, Paris
29 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Isaac
10/10 Excellent
laure, kl
21 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel accueillant. A 5 minutes du métro
laure
8/10 Bien
nania
6 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très correct
nania
10/10 Excellent
Angelique, M.
15 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel proche du metro
Angelique
10/10 Excellent
Yessine
2 déc. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Yessine
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
sandrine, PARIS
27 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Proche du métro ligne centrale
sandrine
10/10 Excellent
Alex, Belgium
25 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean, very friendly hotel that has all you need!
Alex
4/10 Médiocre
Thomas, Paris
22 sept. 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Décevant rapport qualité - prix
Thomas
8/10 Bien
Marie, Paris
27 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie
4/10 Médiocre
Nancy
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Nancy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Daniel
Voyage d’affaires
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Warner le 16 mai 2024
Dear Daniel,Thank you for your feedback and for choosing to stay with us at Holiday Inn London-West. We're delighted to hear you enjoyed our convenient location and the hotel bar.We understand the importance of having dining and entertainment options nearby. While our local area is still developing, our team is always happy to recommend great spots in London, just a short ride away. We hope to welcome you back soon!Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager
8/10 Bien
Mahmoud
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mahmoud
Séjour de 10 nuits en avril 2024
Réponse de Willmer Godoy le 12 mai 2024
Dear Mahmoud,We're pleased to hear you found the hotel location convenient during your stay! We hope to have the opportunity to welcome you back in the future!
8/10 Bien
Ramesh
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ramesh
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Willmer Godoy le 12 mai 2024
Dear Ramesh,Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear about your experience with us. We look forward to welcoming you back in the future!
10/10 Excellent
Karen
5 mai 2024
Karen
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Willmer Godoy le 12 mai 2024
Dear Karen,Thank you for sharing your experience with us! Hope to welcome you back soon
8/10 Bien
Mikayla
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mikayla
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Willmer Godoy le 12 mai 2024
Dear Mikayla,We're thrilled to hear your valuable feedback and we appreciate you taking the time to share your experience with us! We hope to welcome you back soon!
8/10 Bien
Francesco
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Francesco
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Warner le 23 avr. 2024
Dear Francesco,Thank you for taking the time to score our hotel following your most recent stay. We appreciate your support and are thrilled to have received a 4/5 rating from you!. I hope we may have the opportunity to serve you again in the future and make that a 5/5 experience!Warmest regards,Warner BumatayFront Office Manager
6/10 Satisfaisant
Durga Rao
13 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Durga Rao
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Willmer Godoy le 22 avr. 2024
Dear Durga Rao,Thank you for your valuable feedback. We constantly share with our team your experience and we will consider your comments for future improvements. Hope to welcome you back!Best Regards,Guest Service Manager