Avis
7,8
Bien
8,4/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
21 janv. 2023
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Guestrelations manager le 26 janv. 2023
Dear Philip, thank you for your 10/10 review. We hope to see you again
10/10 Excellent
samia
15 août 2022
samia
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Guestrelations manager le 22 août 2022
Dear Samia, thank you so much for this 10/10 review. We appreciate your time and so glad to hear you had a great stay with us.
10/10 Excellent
Xavier
9 mai 2022
Xavier
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Guestrelations manager le 10 mai 2022
Thank you for this 10/10 review. We are so glad you enjoyed your stay with us and hope to see you soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
6 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de Grange Whitehall Hotel le 31 mars 2022
Thank you for providing your score & feedback on Grange Whitehall Hotel. Comments and suggestions will go to the relevant personnel. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de VH le 6 juil. 2021
Dear Sir/Madam,
Thank you for your feedback, much appreciated.
Best regards,
Management
10/10 Excellent
alexandrine
28 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
alexandrine
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de VH le 31 mai 2021
Dear Alexandrine,
Thank you for your feedback regarding your recent stay, we really appreciate it.
Best regards,
Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de VH le 12 avr. 2021
Dear Sir/Madam,
Thank you for your feedback.
Much appreciated.
Best regards,
Management
8/10 Bien
Jean-Luc
Voyage en famille
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Luc
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Grange Hotels le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Lise
30 déc. 2019
Les points faibles : Confort de la chambre
Lise
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Grange Hotels le 17 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in future.
8/10 Bien
Edouard
Voyage en famille
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edouard
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Grange Hotels le 22 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
6/10 Satisfaisant
Valérie
Voyage d’affaires
31 oct. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Valérie
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Grange Hotels le 22 juil. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Grange Hotels le 21 juil. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.
8/10 Bien
Francois
8 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francois
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Grange Hotels le 22 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
hervé
4 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très sympa
hervé
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de Grange Hotels Marketing Team le 8 janv. 2018
Dear Guest,
Thank you for your lovely, very comprehensive review - we are delighted that you enjoyed your stay and that your expectations were fully satisfied. We hope you will return again soon.
Kind Regards
Grange Hotels Marketing Team
8/10 Bien
Yves, Paris
25 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bien situé et calme
Yves
Séjour de 2 nuits en juin 2017
Réponse de Florence le 27 juin 2017
Thank you for taking the time to pen a fabulous review. We are always proud when we have given our guests a great stay. Please come back and visit us soon.
8/10 Bien
Sergio
10 mars 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice London !
Sergio
Réponse de Grange Hotels le 22 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
6/10 Satisfaisant
Sabrina, Caen
19 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Sabrina
Réponse de Grange Hotels le 22 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
juillard
22 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
juillard
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Jean-Christophe, Toulouse
21 févr. 2016
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon choix
Jean-Christophe
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
6/10 Satisfaisant
mathieu, Paris
11 oct. 2015
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Une nuit dans l'entresol du White Grange Hôtel
mathieu
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.
8/10 Bien
jean michel, grenoble
25 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tout est parfais sauf le petit déjeuner
jean michel
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
gulliver, R.
16 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très centrale, très pratique.
gulliver
Réponse de Grange Hotels le 21 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
aude, Douai
26 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour tres agréable
aude
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Sophie, paris
25 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
joli et confortable hôtel calme et bien placé
Sophie
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable
Voyageur vérifié
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 juil. 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bien mais ne mérite pas 4 étoiles
Voyageur vérifié
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
frederic, france
27 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pb chaufage et sèche cheveux
frederic
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
6/10 Satisfaisant
Adrien, Canada
18 févr. 2014
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Bien mais....
Adrien
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.
8/10 Bien
Mr D., France
9 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pratique et agréable
Mr D.
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
David, belgique
30 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement d'exeption et confort irréprochable
David
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 janv. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 déc. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel au charme anglais
Voyageur vérifié
Réponse de Grange Hotels le 21 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
4/10 Médiocre
steph
6 nov. 2012
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Hotel très mal insonorisée et chambre petite
steph
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.
8/10 Bien
Claire
22 août 2012
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent emplacement
Claire
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 mars 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
B, Rennes France
23 déc. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une bonne trouvaille
B
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
6/10 Satisfaisant
Cindy, Enghien Les Bains
27 oct. 2011
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Grange White Hall Hotel :Tres bien situé mais....
Cindy
Réponse de Grange Hotels le 22 juil. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange White Hall Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.
10/10 Excellent
Nicolas, Paris
1 oct. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
White Hall in London: nice and close to Covent G.
Nicolas
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Whitehall. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Marie line, Paris
5 août 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel LOndres Centre
Marie line
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Whitehall. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 mai 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grange White Hall Hotel
Voyageur vérifié
Réponse de Grange Hotels le 24 juil. 2020
Thank you for providing your feedback on Grange Whitehall. It is wonderful to receive your compliments and we look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 nov. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Zeimet
9 sept. 2010
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bon Hôtel mais très très petite
Zeimet
10/10 Excellent
jerome
11 août 2009
Les points forts : Propreté et personnel et service
bonjour juste vous dire que la
jerome
10/10 Excellent
Taylor
17 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Taylor
Séjour de 4 nuits en juin 2023
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
23 mai 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Aila
Voyage d’affaires
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A nice hotel!
Aila
Séjour de 2 nuits en mai 2023
4/10 Médiocre
raymond
19 mai 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
raymond
Séjour de 1 nuit en mai 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest Relations Manager le 15 mai 2023
Thank you for the valued feedback. We will look at the current information on the key cards and update them as necessary.
6/10 Satisfaisant
Rocco
14 mai 2023
Rocco
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest Relations Manager le 16 mai 2023
Thanks for the feedback, much appreciated.