Extérieur

Avis sur Days Inn by Wyndham London

2.5 out of 5
Days Inn by Wyndham London
1100 Wellington Road South, London, ON

Avis

6,2
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 276 avis sur 1372." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 316 avis sur 1372." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 280 avis sur 1372." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 230 avis sur 1372." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 270 avis sur 1372." "

6,0/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

6,0/10

Équipements

5,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Tatiana Ivonne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thank you
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Siddhinath Bichu le 25 avr. 2024
Thank you for choosing Days Inn London. We appreciate your great feedback and we look forward to welcoming you back to our Hotel on your next visit to London.

4/10 Médiocre

Michel

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas d eau chaude en soirée
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Kiran Tamang Moktan le 8 mars 2024
Nous vous prions de nous excuser pour la gêne occasionnée. Nous avons résolu le problème maintenant.

2/10 Horrible

Gabrielle

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very dirty
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kiran Tamang Moktan le 14 févr. 2024
Our sincere apology for your disappointing stay at our hotel. We acknowledge and research all the feedback we get. Thank you for taking time to review us and letting us know how we can improve. We will pass on your comments and thoughts to respective departmental managers.

8/10 Bien

Dunia, Laval

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kiran Tamang Moktan le 6 janv. 2024
Thank you for your time reviewing us. We truly appreciate your honest feedback.

8/10 Bien

Nathalie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'hébergement était bien dans l'ensemble, mais quelques petites lacunes moins intéressantes. La porte de la chambre était très difficile à ouvrir et fermer, elle n'était pas très bien ajuster. Les nuits du vendredi et du samedi, des gens faisaient la fête assez bruyamment, très dérangeant quand nous avons besoin d'être bien reposé quand nous sommes en compétition
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Kiran Tamang Moktan le 23 sept. 2023
Je tiens à m'excuser de ne pas avoir dépassé vos attentes. Votre satisfaction est importante pour nous et nous utiliserons les commentaires que vous nous avez fournis pour mettre en œuvre des améliorations afin de garantir une meilleure expérience aux clients à l'avenir. J'espère que vous envisagerez de séjourner à nouveau chez nous afin que nous puissions avoir une autre chance de vous offrir une expérience supérieure.

10/10 Excellent

Linda

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout était parfait. Respect
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Siddhinath Bichu le 5 sept. 2023
Thank you for reviewing us and letting us know how we can improve.

8/10 Bien

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L’hôtel est vieillissant mais il fait très bien l’affaire si vous n’êtes pas trop exigeants. La piscine est très belle mais il n’y a que quelques chaises de patio. Tout fonctionnait très bien; air climatisée, eau chaude, etc.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Siddhinath Bichu le 9 août 2023
Your business is important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

8/10 Bien

Ada

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Siddhinath Bichu le 5 sept. 2023
Thank you for reviewing us and letting us know how we can improve.

10/10 Excellent

Xavier

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Siddhinath Bichu le 5 juil. 2023
We cherish your input and appreciate your business. By telling us what you liked and disliked about your stay and how we may improve, you are assisting us in providing a better experience for you and future visitors. We hope you will return to visit us soon. We cherish your input and appreciate your business. By telling us what you liked and disliked about your stay and how we may improve, you are assisting us in providing a better experience for you and future visitors. We hope you will return to visit us soon.

8/10 Bien

Serge

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Kiran le 8 juin 2023
Thank you for taking time to review us.

10/10 Excellent

Jacques

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Kiran le 11 mars 2023
Thank you for your review.

10/10 Excellent

Jacques

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Kiran le 10 mars 2023
Thank you for your review. We look forward to host you again.

6/10 Satisfaisant

MARTIN

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements
Pas de chauffage très froid ds la chambre avec des drôle d’odeur
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Dylan M le 9 déc. 2022
We are pleased to hear that you really had a great experience at our hotel and we appreciate you taking time to review us. It was indeed a great pleasure having you here with us and we wish to see you soon.

8/10 Bien

Jean-Philippe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Siddhinath Bichu le 18 oct. 2022
We value your feedback and appreciate your business. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are assisting us in providing a better experience for you and future guests. We hope you will return to visit us soon.

10/10 Excellent

CLAUDE, QC

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
N/A
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Siddhinath Bichu le 18 oct. 2022
We value your feedback and appreciate your business. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are assisting us in providing a better experience for you and future guests. We hope you will return to visit us soon.

6/10 Satisfaisant

Christina

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté
L'hôtel est bien situé, en face du walmart et plusieurs restaurants autour. Cependant, la salle de bain était sale, le confort de la chambre était moyen et le déjeuner qui n'est pas inclus était très cher. Par contre le service au restaurant était très bien.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Siddhinath Bichu le 18 oct. 2022
We value your feedback and appreciate your business. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are assisting us in providing a better experience for you and future guests. We hope you will return to visit us soon.

2/10 Horrible

Marie-Pier

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les couvertures étaient sales, l’air climatisée ne fournissait pas, les couloirs sentaient la boucane, il y avait une vieille paire de bobette dans le tiroir…bref à ne pas y retourner…
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Dylan M le 9 déc. 2022
On behalf of our entire team of Days Inn London, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience

10/10 Excellent

Dominique

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout était parfait
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 Bien

Annie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel agréable ,chambre propre , Rien rajouter!!!
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

2/10 Horrible

Marie-Hélène

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Insalubre
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Dylan M le 9 déc. 2022
On behalf of our entire team of Days Inn London, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience

10/10 Excellent

Marcela

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Dylan M le 9 déc. 2022
We are pleased to hear that you really had a great experience at our hotel and we appreciate you taking time to review us. It was indeed a great pleasure having you here with us and we wish to see you soon.

8/10 Bien

Estelle

Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Dylan M le 9 déc. 2022
We are pleased to hear that you really had a great experience at our hotel and we appreciate you taking time to review us. It was indeed a great pleasure having you here with us and we wish to see you soon.

2/10 Horrible

manon

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bruyant et sale ! N'allez pas là !
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Melissa W. le 23 nov. 2021
Dear, Manon. Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham London. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Days Inn, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

2/10 Horrible

Denise

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les draps étaient sales .Toutefois le gérant m'a replacé dans une chambre propre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Days Inn London le 20 janv. 2022
Hello Denise, Thank you for taking the time to review your stay with us. We appreciate your honest feedback. We want to express our most sincere apologies for the state of the room at check-in. We are thrilled to hear that we were able to fix the problem right away for you. Thank you again for taking the time to review your stay with us. We hope we have the opportunity to serve you better in the future.

10/10 Excellent

Pauline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Séjour de 6 nuits en juin 2021
Réponse de Days Inn London le 25 juin 2021
Hi Pauline, Thank you for taking the time to review your stay with us. We really appreciate your feedback. We are thrilled to hear that you had an outstanding stay. We look forward to serving you well again in the future.

10/10 Excellent

Crys

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hallways smelled rather musty, but overall the room ans staff were nice.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

jenniffer

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My fiancee and I just got married and the Friday night me, my mom and maid of honor and friend stayed and it was a good stay. We were at the end of a hall close to an outside door. It was good, quiet for the most part. You could hear the door opening and closing but it didnt bother us. All around it was a good stay. Very happy with everything.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

John David

The reception staff were very good. The room was very, very good. When one is tired after a long day on the road, crisp white sheets and a clean room are sacrosanct. I wish to thank the wonderful chambermaids. Your work is often overlooked. One needs to be stealthy in giding a tip for the chambermaid as others may get the jump on her. Yes, the property is dated (showering in a narrow bathtub can be challenging), but my sole comment relates to the state of the corridor carpets. There was so much debris, like dust and comfetti-like paper scraps that could be vacuumed up. If this property vacuumed the corridors my review would be five-stars. To the chambermaids who take care of the rooms: you are doing an amazing job! Sustain pride in your work, it is noted ced and appreciated.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Angela

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
dated…inadequate towels..broken phone..soap dispensers empty..bad mattresses .. running out of hot water following second person showering ..paint chipping.. wall paper pealing.. hallways and stairs in scummed.. constantly dirty .. toilet clogging constantly.. water leaks in hall way and front reception from air conditioning
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Seleme

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
No bathtubs as seen on the hotel photos . Do not expect much here. Not all but some unkind staff, beware.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

John

Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Darrell

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing to like
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 Horrible

Darrell

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not much too like
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Cody

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Service was excellent and the room itself was okay, but the halls and parking lot were pretty dirty.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

charlene

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Beds are very uncomfortable, furniture laying around outside and in hallways
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

John

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was very friendly its like the only good thing i can say about my stay. Property was disgusting room needed serious work. Garbage all around the building. Was not safe for my lil 5 year old to walk on the sidewalk along the building.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

matthew

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was close to our venue. Would not recommend? Stay there with family. The dirty sheets thrown in the hallway. Sketchy people walking around the hotel late hours at night. Sheets were dirty in beds.Ac did not work ask for assistance and no one came up
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Sijo, Windsor

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

tenley

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Kelly

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Linda

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
When we arrived in the lobby the attendant at the desk was on the phone so we waited. After he hung up he called. Maintenance worker to go to a customers room as their AC wasn't working. He hung up with them and loud enough for us to hear ahh f@ck. Never apologized for his language. Then proceeded to check us in. He was not friendly at all and treated my daughter and I as if we were interrupting his day. The building appears to be under going a renovation. The entrance door to the side of the bldg was flung open as we opened the door. The hallways were not.clean and there was a lot of furniture piled up in the hallway at the top of the stairs.The room itself was clean. But the electrical box with plugs in it was falling off the wall. The patio doors are locked and cannot be opened. Sadly, I would not stay here again.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Page

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The first room we were put in was still dirty. Garbages were full, dirty towels, left used soap bar, stained bed sheets, dirty floor and throw up in the toilet. Was switched immediately to another room, which was clean but had no towels in the room.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Alana

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The person at the front desk was friendly, but the property is filthy. Hallways are not clean, and reek of smoke. Stayed in a non-smoking room, but the smell of smoke was so strong. Other reviews mentioned seeing bed bugs.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Rod

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

JIGAR

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amiable staff
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Kimberly

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

Justine

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is greatly lacking in maintenance. The photos on the web do not correspond at all to the reality of the situation. People in a state of drunkenness are shouting in the lobby because they do not have access to their balconies, as all the hotel balconies are closed until further notice for the safety of the guests. The smell in the entrance, the corridor leading to the rooms, is hellish. Complete uncleanliness.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Jaztin

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property stinks and outdated…
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Kathrene

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
The cleanliness was to be desired. The floors were sticky in spots. The walls weren’t clean. Water for showering wasn’t very hot. Curtains were dirty!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Christopher

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2024