Avis
6,8
7,2/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
2,0/10
Écoresponsabilité
Avis
10 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Peter le 13 août 2019
Hi, Olivier, we're grateful for your score, glad you enjoyed your stay.
2/10 Horrible
Liv
Voyage en groupe
22 oct. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liv
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
2/10 Horrible
Holly
Voyage en famille
7 oct. 2021
Les points faibles : Personnel et service
Avoid!
Holly
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
2/10 Horrible
Leah
Voyage en groupe
23 déc. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible
Leah
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Marie le 24 déc. 2020
Sorry for the unpleasant experience you had with us, Leah! Thank you for sharing the feedback, we are using this as an opportunity to escalate the matter with the relevant team. We assure you that your next experience will be a memorable one. Regards, Marie!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
14 déc. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel was shut!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de James le 15 déc. 2020
Hi, sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, James
8/10 Bien
Shaun
13 sept. 2020
Les points forts : Personnel et service
Shaun
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Charlie le 17 sept. 2020
Hi, Shaun! Thanks for appreciating our efforts by rating us positively. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Charlie
4/10 Médiocre
Matt, Stafford
Voyage en couple
24 août 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Ammy le 25 août 2020
Hi, Matt! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Barbara
10/10 Excellent
Jake, Wrexham
Voyage d’affaires
18 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jake
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Ammy le 18 août 2020
Hi, Jake! We appreciate your valuable feedback. Looking forward to hosting you soon with a superb experience. Regards, Alex
2/10 Horrible
Michele
17 août 2020
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Michele
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Bella le 18 août 2020
Apologies for the inconvenience caused, Michele! We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Bella!
4/10 Médiocre
Lynne
Voyage en groupe
2 août 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Oh dear
Lynne
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Bella le 4 août 2020
Sincere apologies, Lynne! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is a pleasant one. Regards, Bella!
10/10 Excellent
Jade
19 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jade
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Ammy le 20 juil. 2020
We appreciate your feedback, Jade! Hope to welcome you soon. Regards, James.
8/10 Bien
David
Voyage d’affaires
18 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Ammy le 19 juil. 2020
Hey, David! It is always good to see our guests happy. Such feedback helps us. Keep them coming. Regards, James.
10/10 Excellent
Rebecca, Warrington
Voyage en couple
15 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Chris le 16 juil. 2020
Hi, Rebecca! Your kind words of appreciation always motivate us. We wish you an amazing day ahead! Regards, Chris
6/10 Satisfaisant
Cesar
13 mars 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Excelente ubicación. Amabilidad. Algunas fallas...
Cesar
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Ammy le 15 mars 2020
¡Perdón por la molestia que enfrentaste, Cesar! Hemos marcado una nota por la experiencia que tuvo esta vez. Tenga la seguridad de que nos esforzaremos por garantizar una estancia agradable con nosotros en el futuro. Saludos, Oliver
10/10 Excellent
Gary
Voyage en famille
12 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gary
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Ammy le 14 mars 2020
We are grateful that you took time out to rate us highly, Gary! We feel blessed to have your love and support. Regards, Oliver
8/10 Bien
Gordon
10 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gordon
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Ammy le 11 mars 2020
Thank you for your sweet words, Gordon. We hope to give you a consistent service every time. Regards, Ammy
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
9 mars 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Ammy le 12 mars 2020
Hi, We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will definitely work on your feedback to provide the best possible experience next time Regards, Oliver
10/10 Excellent
Jones
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nice hotel
Jones
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ammy le 8 mars 2020
Hi, Jones! We appreciate your valuable feedback. That is what always motivates us to enhance your experience with us. Looking forward to hosting you soon with a superb experience further. Regards, Ammy
8/10 Bien
Mr d
2 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thoroughly recommended for the adventurous!
Mr d
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ammy le 3 mars 2020
Thank you for your feedback. We have shared the same with our concerned team and necessary changes towards improvement will be taken from our end. Regards, Ammy
2/10 Horrible
Pauline
Voyage d’affaires
27 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Avoid avoid avoid
Pauline
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ammy le 28 févr. 2020
Hi, Pauline! We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will definitely work on your feedback to provide the best possible experience next time Regards, Ammy.
10/10 Excellent
Abigail
23 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abigail
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Joey le 24 févr. 2020
We appreciate your feedback, Abigail! Have a wonderful day ahead :) Regards, Joey
10/10 Excellent
Tracey
Voyage en famille
23 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Weekend break
Tracey
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Joey le 24 févr. 2020
Hi, Tracey! We appreciate your valuable feedback. That is what always motivates us to enhance your experience with us. Looking forward to hosting you soon with a superb experience further. Regards, Joey
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
22 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great & Grand
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ammy le 22 févr. 2020
Hi, Thanks for your amazing words of appreciation. Words like these drive us to work even harder. Have a wonderful day! Regards, Ammy.
2/10 Horrible
Joseph
Voyage en famille
21 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrible and waste of money
Joseph
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ammy le 22 févr. 2020
Hi, Joseph! We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will definitely work on your feedback to provide the best possible experience next time Regards, Ammy.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ammy le 21 févr. 2020
Great to hear this. Thanks for being part of our family and we will always strive to keep up with your expectations. Regards, Ammy.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Ammy le 21 févr. 2020
Hey, Thanks for making our day by your charming words. Glad you liked our services. Regards, Ammy.
8/10 Bien
Abigail, Cumbria
Voyage en famille
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Abigail
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ammy le 20 févr. 2020
Great to hear this, Abigail! Thanks for being part of our family and we will always strive to keep up with your expectations. Regards, Ammy.
8/10 Bien
Helen
Voyage en famille
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Clean, comfortable and convenient.
Helen
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ammy le 20 févr. 2020
Hey, Helen! Thanks for your feedback as it has been shared with the relevant team, they will look into this concern and will surely improve accordingly. Regards, Ammy.
2/10 Horrible
Chloe, Wirral
Voyage en couple
14 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chloe
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ammy le 15 févr. 2020
Hi, We deeply regret the unpleasant experience, Chloe! We have shared the feedback with our concerned team to ensure better services in the future. Hope to serve you better in the future. Regards, Ammy.
2/10 Horrible
Carly
14 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carly
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ammy le 15 févr. 2020
Sincere Apologies, Carly! We are disappointed to see that our guest is dissatisfied with our services, however, we would love to understand the reason behind the issue you have faced to enhance your experience with us. Hope to hear from you shortly :) Regards, Ammy.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ammy le 13 févr. 2020
Hey, Your review made our day. Reviews like yours are what keeps us going the extra mile to serve better in the future. Regards, Ammy.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 févr. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Cheshta le 3 févr. 2020
Hi, We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we will definitely work on your feedback, in order to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to their maximum extent. Regards, Cheshta
8/10 Bien
James
23 janv. 2020
James
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
2/10 Horrible
expedia
21 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
expedia
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Cheshta le 24 déc. 2019
Hej, ledsen för problemet. Vi har vederbörligen noterat din feedback och säkerställer bättre tjänster i framtiden. Ha en trevlig dag framöver :) Hälsningar, Cheshta
6/10 Satisfaisant
Martin Herring
3 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rent og greit
Martin Herring
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Ammy le 10 déc. 2019
Hei Martin! Vi er ekstremt unnskyldende for problemer som er forårsaket. Din tilbakemelding er blitt behørig bemerket, og vi vil arbeide kontinuerlig med å sikre bedre opplevelse videre. Hilsen Ammy.
6/10 Satisfaisant
Erik
Voyage en groupe
30 nov. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Erik
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Ammy le 7 déc. 2019
Hi, Erik! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Ammy.
10/10 Excellent
darren
Voyage d’affaires
29 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
darren
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Ammy le 7 déc. 2019
Hey Darren, It is always good to see our guests happy. Such feedback helps us. Keep them coming :)
8/10 Bien
Robert
29 nov. 2019
Robert
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Peter le 25 nov. 2019
We're glad you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Dave
14 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dave
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Peter le 25 nov. 2019
We're glad you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
JANE
Voyage d’affaires
13 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grand Central Hotel don’t miss out
JANE
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Peter le 25 nov. 2019
We're glad you enjoyed your stay with us.
6/10 Satisfaisant
Phillip
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Phillip
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Peter le 25 nov. 2019
We're glad you enjoyed your stay
10/10 Excellent
Gordon
1 nov. 2019
Gordon
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Rune
29 oct. 2019
Rune
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Hotel reception team le 1 oct. 2019
thankyou for your review. we hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de peter le 17 sept. 2019
We're glad you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Tina
12 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quirky.
Tina
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Peter le 12 sept. 2019
Many thanks for your review Tina, we're glad you enjoyed your stay with us.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de peter le 4 sept. 2019
thanks for staying with us.
8/10 Bien
Caran
Voyage en groupe
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would return
Caran
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Peter le 14 août 2019
Hi Caran, we're glad to hear you enjoyed your stay with us.
8/10 Bien
Gregory
Voyage en groupe
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gregory
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Georgie le 2 août 2019
Thank you for taking the time to leave us a review. We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to see you again soon.