Avis sur RiverWalk Resort at Loon Mountain
RiverWalk Resort at Loon Mountain
22 South Mountain Drive, Lincoln, NH
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Francis
1 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francis
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Elizabeth le 2 sept. 2018
Thanks for the 5 stars, Francis!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 juil. 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de . le 1 août 2018
.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
M4TH13U , Ville Québec
13 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Neuf et presque fini.
M4TH13U
10/10 Excellent
Zachary
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Zachary
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Tia
18 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Joe
Voyage en groupe, Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joe
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The RiverWalk Team le 7 mai 2024
Thank you for staying with us! We're so pleased that you enjoyed your stay and the area! We look forward to welcoming you again!
6/10 Satisfaisant
Mandy
Voyage en famille
3 mai 2024
Les points forts : Équipements
Mandy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The RiverWalk Team le 7 mai 2024
Thank you very much for taking the time to let us know about your recent stay with us. I'm sorry to hear that your experience was not extraordinary and do hope that you brought these issues to the attention of our guest services team who are available 24 hours to address any and all concerns. Although we do have cameras, they are not monitored constantly, unfortunately. We appreciate your feedback and can uses your comments as a way to improve. We do hope to welcome you again!
8/10 Bien
jennifer
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté
jennifer
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The RiverWalk Team le 7 mai 2024
Thank you! We appreciate you taking the time to leave a review! We're thrilled you enjoyed your stay.
6/10 Satisfaisant
Jeanne, Plymouth
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The RiverWalk Team le 7 mai 2024
I'm so sorry to hear that you were not completely satisfied with your stay. The Toast at La Vista does close for a couple of weeks in the spring - We will pass on your comments to the management team at La Vista. Thank you for staying with us and we hope to see you again.
10/10 Excellent
tracey
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
tracey
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The RiverWalk Team le 7 mai 2024
We appreciate you choosing to stay with us at RiverWalk and we look forward to serving you again!
8/10 Bien
Anthony
22 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The RiverWalk Team le 7 mai 2024
Thanks for your feedback! We look forward to welcoming you again!
10/10 Excellent
Peyton
Voyage en groupe
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peyton
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The RiverWalk Team le 7 mai 2024
So glad you enjoyed your stay!
8/10 Bien
shirley
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
shirley
Séjour de 2 nuits en mars 2024
4/10 Médiocre
Deanna
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Deanna
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Eileen
Voyage en famille, Voyage en couple
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eileen
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Carol
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
steve
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
A disappointing visit to River Walk
steve
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The RiverWalk Team le 15 févr. 2024
Thank you for staying with us! We are so glad to know that you found your room clean and comfortable. We do offer a variety of room types and some are more spacious than others. I'm sorry to hear that you were disappointed with the hours of La Vista, which is always closed on Wed for dinner and Wed/Thu for breakfast. I will pass your comments on to the restaurant management team as they are an independently run company. February is a very busy month for us, for a quieter visit, I would recommend late spring - it's a lovely time to visit the White Mountains. We would welcome the opportunity to host you again.
2/10 Horrible
Richard
12 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Réponse de Tg le 13 févr. 2024
I'm sorry that you were unhappy with your room when you arrived Sunday. We have relayed all of your comments made on your google review and to our Real Estate team to our Executive Housekeeper so that the issues that you encountered can be addressed and avoided in the future. We do have a very high standard and we fell short in your case, and we sincerely apologize for the dust in your room. I understand that you were very pleased and complimentary of Samantha, the front desk supervisor, when she met you at your room, personally took you to a new room to ensure that you were satisfied and further discounted your reservation. Samantha additionally offered you both breakfast vouchers and a complimentary wine tasting, which you declined. I hope that once you were in your new room you were able to enjoy the resort and facilities and Polly’s Pancake Parlor! We do look forward to the opportunity to welcome you again.
10/10 Excellent
Jennifer
9 févr. 2024
Jennifer
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Eugenia
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eugenia
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en couple
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Shelby, Plymouth
Voyage en couple
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shelby
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Donald
Voyage en famille
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Donald
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
aziz
23 janv. 2024
aziz
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The Riverwalk Team le 25 janv. 2024
I'm sorry to see that you were unhappy with your stay and would appreciate the opportunity to discuss. Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Carissa
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carissa
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The RiverWalk Team le 25 janv. 2024
So glad you enjoyed your stay! We appreciate you taking the time to leave feedback!
10/10 Excellent
yaniv
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
yaniv
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The RiverWalk Team le 25 janv. 2024
Thank you for taking the time to let us know you enjoyed your stay! We appreciate your choosing RiverWalk and look forward to the opportunity to welcome you again.
8/10 Bien
Robert
12 janv. 2024
Robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
steve
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
steve
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Mandy
Voyage en famille
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pretty cool for an overnight with my kiddo
Mandy
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de The RiverWalk Team le 21 nov. 2023
Thank you for choosing to stay at RiverWalk, we appreciate your feedback and are so happy to know that you enjoyed your stay with us. Our engineering team is working diligently to remedy the pool area heating issue and have finally been able to locate some hard to find parts! We will pass your comments about the restaurant on to their owner and management team. We look forward to the opportunity to welcome you again!
10/10 Excellent
Ana
Voyage en couple
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Riverwalk Team le 5 nov. 2023
We are so glad you enjoyed your stay and the surrounding area! Thank you for choosing RiverWalk - we appreciate your feedback and your business
10/10 Excellent
Corey
Voyage en couple
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Corey
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de The Riverwalk Team le 5 nov. 2023
Thank you so much for taking the time to let us know that you enjoyed your stay. We hope to welcome you again!
10/10 Excellent
Debra
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Debra
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Riverwalk Team le 5 nov. 2023
Thank you for choosing RiverWalk - we hope to see you again!
10/10 Excellent
Jaime
Voyage en couple
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaime
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Riverwalk Team le 5 nov. 2023
We look forward to welcoming you again! Thank you for staying with us. We appreciate your business!
10/10 Excellent
Julie
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Riverwalk Team le 5 nov. 2023
So glad you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Jia
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points forts : Équipements
Jia
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The RiverWalk Team le 5 nov. 2023
Thank you for your feedback! We hope to see you again.
10/10 Excellent
Crystal
16 oct. 2023
Crystal
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The RiverWalk Team le 5 nov. 2023
Thank you for staying at RiverWalk -we hope to host you again.
8/10 Bien
DAVID
13 oct. 2023
DAVID
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de The RiverWalk Team le 5 nov. 2023
We appreciate you choosing RiverWalk and for your feedback. We hope to serve you again soon!
6/10 Satisfaisant
Donna
Voyage en famille
12 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Donna
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de The RiverWalk Team le 13 oct. 2023
Thank you for your feedback! We have a variety of rooms at our resort with different bedding options, full and mini kitchens and other amenities. We're pleased that you found our staff helpful and apologize for your disappointment. We appreciate your business and your comments and look forward to the opportunity to welcome you again.
10/10 Excellent
Amanda
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de The Riverwalk Team le 30 sept. 2023
Thank you! We are so pleased that you enjoyed your time with us! We look forward to the opportunity to welcome you again soon!
10/10 Excellent
Daniel
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de The Riverwalk Team le 30 sept. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate you and your business and hope to see you again.
10/10 Excellent
Jeff
Voyage en couple
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de The Riverwalk Team le 30 sept. 2023
So glad you enjoyed your stay! Phase two should be open next summer - we look forward to having you back with us!
10/10 Excellent
Mary Lou
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary Lou
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de The RiverWalk Team le 13 oct. 2023
Thank you for choosing RiverWalk! We appreciate your business and are so glad that you enjoyed your stay. We look forward to the opportunity to welcome you again!
6/10 Satisfaisant
Georges
26 août 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Georges
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de The RiverWalk Team le 1 sept. 2023
Thank you for choosing RiverWalk. We appreciate your business
10/10 Excellent
Melissa
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de The RiverWalk Team le 1 sept. 2023
We are so glad that you enjoyed your recent stay and we hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Laurie J
23 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurie J
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de The Riverwalk Team le 1 sept. 2023
Thank you for taking the time to let us know about your recent stay - we are so happy that you enjoyed your time with us. We hope to see you again!
6/10 Satisfaisant
Ulla
Voyage en couple
21 août 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ulla
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de The RiverWalk Team le 1 sept. 2023
Thank you for choosing RiverWalk for your recent stay in Lincoln. We appreciate your business.
10/10 Excellent
James
Voyage en couple
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de The RiverWalk Team le 1 sept. 2023
We are so pleased that you enjoyed your stay with us! We look forward to the opportunity to welcome you again!