Piscine extérieure

Avis sur Nobility Grand Hotel

3.5 out of 5
Nobility Grand Hotel
AV. ANGAMOS OESTE 700 MIRAFLORES, Lima, Lima

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 105 avis sur 181." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 53 avis sur 181." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 13 avis sur 181." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 181." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 181." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cela vaut la peine.. 5 etoiles pour nous
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nobility Grand Hotel le 12 févr. 2024
Thank you very much for your comments, It has been a pleasure for us to know that you had a pleasant stay and to have been part of your first visit to Peru.

6/10 Satisfaisant

thierry

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Halte
Hôtel central peu attractif mais un personnel sympathique…
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nobility Grand Hotel le 17 janv. 2024
Gracias por su visita!

10/10 Excellent

Régis

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Nobility grand hotel le 22 mars 2023
Dear guest, thank you for your time.Our goal is always to provide a service that makes you feel at home and we hope to be able to accomplish this on your next visit.

6/10 Satisfaisant

julien

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Atmosphere étrange
Arrivé dans le lobby de l'Hôtel qui est extrêmement froid et en désordre (peu être à cause du COVID). Personnel ne parle pas anglais. Chambre correct mais même sentiment que pour le lobby et le couloir, grand espace vide et sans décoration et qui semble inachevé. Il faut froid dans la chambre à notre arrivé. Petit déjeuner sans saveur, jus industriel, salle de petit déjeuner très froide et présence de l'employé qui fait les cent pas derrière nous en nous surveillant nous met mal à l'aise.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Equipo Nobility le 8 déc. 2021
Estimado Julien: Tomaremos en cuenta su comentario. Gracias por el tiempo y compartir su experiencia con nosotros y por contribuir a ser cada día mejores. Esperamos servirle nuevamente en un futuro próximo. Saludos cordiales. Equipo Nobility.

8/10 Bien

Jean

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good location, many shops and restaurant arpund
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 Excellent

hubert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel au coeur de Miraflores
Excellent service du doorman attentif et efficace. On ne peut maleureusement en dire autant de la personne en charge du desk tot le matin : oubli d'executer la commande de taxi inscrite la veille et manque de reactivité le matin du départ... sans doute une stagiaire .
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Nobility team le 23 mai 2019
Dear guest, thak you for takin part of your time to valuate our hotel, we will consider about our staff in the front desk many thanks for let us know. We hope you will return again , trust that things will have improved.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’hôtel est très bien situé dans le quartier de Miraflores. Le petit déjeuner est très bien, les chambres sont spacieuses et très confortables ! Dommage pour la wifi qui ne marchait pas :)
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Nobility Team le 8 avr. 2019
Dear guest, we appreciate the time to evaluate our hotel we love that you liked it tha location, breakfast nad our spacious rooms. We are considering your comments about the problems you had with the wi-fi connexion our staff is aware of the problem and we are working so that it does not happen again We are waiting for you very soon!!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Nobility Team le 8 avr. 2019
Dear guest, thank you for taking the time to evaluate us. We will be very happy and grateful in your next visit!!

8/10 Bien

Martha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Gita

Les points forts : Propreté et personnel et service
Nice hotel for the price with nice staff
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nobility Grand hotel le 13 mai 2024
Thank you for visit us Gita!

8/10 Bien

lilian

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Na
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nobility Grand hotel le 17 mai 2024
Thank you for your vist Lilian!

10/10 Excellent

Jose Favio

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
El desayuno buffet es súper bueno, la habitación súper cómoda y limpia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nobility Grand hotel le 7 mai 2024
Gracias por el review dejado Favio.Fue un placer para nosotros tenerte como nuestro huésped!

10/10 Excellent

Joselita

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Big and clean rooms, comfortable beds and very good breakfast! Very worth the price we paid.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nobility Grand hotel le 26 avr. 2024
¡Thanks for your comment! It's been a pleasure having you as a guest! Come back soon!

8/10 Bien

Shiralle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nobility Grand hotel le 26 avr. 2024
It was a pleasure having you as our guest

10/10 Excellent

Vanessa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel was clean and comfortable. Area was calm and quiet. Staff were friendly. We had forgotten some personal belongings including AirPods. The cleaning staff did report finding them and they were kind enough to store them for ours for a few days. We were already at the airport on our way to Cusco. We really appreciate the staff doing this for us. Kudos to Denis and Cesi. Thank you!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nobility Grand hotel le 22 avr. 2024
Thank you very much for your comments, It has been a pleasure for us to know that you had a pleasant stay and to have been part of your visit to Peru. We are glad you liked the attention of our team. We look forward to welcoming you on your next visit to Lima. Best regards,

10/10 Excellent

MV

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente lugar y servicio en el hotel y el desayuno estilo buffet (incluido) delicioso. pero no puedo recomendar el restaurante ni nos miraron tuvimos que ordenar por delivery por que pedimos mesa una noche y nos ignoraron.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Nobility Grand hotel le 22 avr. 2024
Gracias por compartir su experiencia.Todo feedback es vital para saber en qué aspectos podemos mejorar. Ya nos encontramos revisando las observaciones respecto a la falta de atención oportuna en nuestro restaurante, para rectificarlos a la brevedad y no vuela a ocurrir en el futuro.

10/10 Excellent

Tai cheng

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in simple, fast special front desk help thanks , will back again
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Nobility Grand hotel le 21 avr. 2024
Thank you very much for your comments, It has been a pleasure for us to know that you had a pleasant stay and to have been part of your first visit to Peru.

10/10 Excellent

Ariben

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved it!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nobility Grand hotel le 21 avr. 2024
Thank you so much for evaluating our hotel.It's been a pleasure having you as a guest! Come back soon!

10/10 Excellent

Imelda, Marysville

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I arrived from a long flight to the property, I do not recall her name, but the lady who checked us in was nice and fast, I mentioned that it was my 4-year-old son's bday and the following morning he received a very nice chocolate with his name saying Happy Birthday! this made his day and he loved it! so we truly appreciate this kind gesture. We also traveled with our 2 kids including a newborn baby, The front desk was kind enough to provide complimentary late checkout out so we were able to finish packing to go back home. So thank you, front desk team. We recommend this hotel, is also near restaurants, a gas station, and Larcomar. We will come back.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nobility Grand hotel le 21 avr. 2024
Thank you so much for evaluating our hotel. Is a special for us know our guest are confortable and grateful about our service, be assured your message will be forwarded to our front desk staff and the person attended you will be so excited.

8/10 Bien

Alice, East Meadow

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dated but clean and friendly staff. Comfortable stay. The WIFI didn’t work very well in the room.
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Nobility Grand Hotel le 6 mars 2024
Thank you for sharing your experienceAll feedback is vital to know where we can improve. We are already reviewing the issue with the wifi.

10/10 Excellent

Diana

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nobility Grand hotel le 21 avr. 2024
It was a pleasure having you as our guest

10/10 Excellent

Emily

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good place to stay!
Great room with air conditioning! Great place to stay!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nobility Grand Hotel le 26 févr. 2024
Thank you very much for your comments, It has been a pleasure for us to know that you had a pleasant stay and to have been part of your first visit to Peru.

8/10 Bien

AGUSTIN

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
the stay was very comfortable and we got good service in general. we enjoyed the breakfast provided
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Nobility Grand Hotel le 19 févr. 2024
Thank you very much for your comments, It has been a pleasure for us to know that you had a pleasant stay and to have been part of your first visit to Peru.

8/10 Bien

Gustavo Adolf

Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Nobility Grand Hotel le 19 févr. 2024
Gracias por tomarse el tiempo de brindarnos su valiosa experiencia.

8/10 Bien

Niwton

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Nobility Grand Hotel le 16 févr. 2024
¡Thanks for your comment! Its been a pleasure having you as a guest! Come back soon!

10/10 Excellent

Domenico

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maravilhosa
Excelente localização e aptos amplos. Café diverso.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Nobility Grand Hotel le 16 févr. 2024
¡De parte de todo el equipo, gracias por tus buenos comentarios!Esperamos recibirte nuevamente.

6/10 Satisfaisant

Flavio

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Smells on the hallway of the rooms due to the carpet Room good size but running down shower head clogged
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nobility Grand Hotel le 2 févr. 2024
Thank you for sharing your experienceAll feedback is vital to know where we can improve.

6/10 Satisfaisant

Mads

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Udemærket hotel - men heller ikke mere end det
Fint hotel, central beliggende i Miraflores tæt på Kennedy Park. Værelset var fint og rent, men det store problem var egentlig at lyset gik samt det varme vand - og det manglede begge dage jeg boede der. Da jeg var på flere udflugter i løbet af dagene og kom sent hjem, så orkede jeg ikke at skifte værelse. Men jeg nævnte det to gange i receptionen uden der blev kigget på det. Morgenmaden var medium, og de ville have S25 for en breakfastbox med en trist sandwich og frugt udover den morgenmad jeg allerede havde betalt for. Så kan kun sige et middelmådigt ophold, men sikkert fint nok til pengene.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nobility Grand Hotel le 2 févr. 2024
Thank you for sharing your experienceAll feedback is vital to know where we can improve.

6/10 Satisfaisant

Rebeca

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nobility Grand Hotel le 15 janv. 2024
Gracias por su visita!

10/10 Excellent

Sasikaran

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good, clean room. The safe locker is not fixed but can be carried away. Very quiet room and nice breakfast.
Réponse de Nobility Grand Hotel le 22 déc. 2023
Thank you for your visit!

10/10 Excellent

atchaiah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 18 déc. 2023
Thank you for sharing your experience!It was a pleasure having you as our guest

10/10 Excellent

Bradley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 18 déc. 2023
Thank you so much for evaluating our hotel.Come back soon!

8/10 Bien

Yulisa

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 15 janv. 2024
Gracias por su visita!

10/10 Excellent

Kimberle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing stay at Nobility Grand Hotel! The staff, breakfast, neighborhood, and room were great! Everyone was very helpful and attentive to our needs. The shopping and restaurants were very close to the hotel. We will be back!
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 18 déc. 2023
Thank you very much for your comments, It has been a pleasure for us to know that you had a pleasant stay and to have been part of your first visit to Peru.

8/10 Bien

Hector

Les points forts : Équipements
We showed up for breakfast at 9:00 am and there was not a lot of food left , and they don’t refill , although breakfast it's until 10:00 am that happened every day we were there , they need to improve in that department.
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 30 nov. 2023
Thank you so much for evaluating our hotelWe have also forwarded your suggestions regarding the buffet to our food and beverage team.

10/10 Excellent

Kimberle

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is very clean. The breakfast was excellent. The staff is extremely helpful. The neighborhood is safe. The street is a bit noisy but I think that is characteristics of a hotel in the city. We will be back.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 30 nov. 2023
Thank you for sharing your experience!It was a pleasure having you as our guest

10/10 Excellent

Siew

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location in Miraflores
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 24 nov. 2023
Thank you for your time on leave as a comment, we look forward to welcoming you back.

10/10 Excellent

jefferson

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muito bom
Perfeito
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 21 nov. 2023
Muchas gracias por su visita, nos quedamos felices de haberlos servido!

10/10 Excellent

Maria

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 22 nov. 2023
De parte de todo el equipo, gracias por su buena evaluación!Esperamos recibirlos nuevamente con nosotros.

10/10 Excellent

nestor

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The door key no working well
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 21 nov. 2023
Thank you for sharing your experienceAll feedback is vital to know where we can improve.

6/10 Satisfaisant

Margarita

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 6 nov. 2023
Gracias por su visita Margarita, esperamos vuelva pronto!

6/10 Satisfaisant

Aileen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
The property was clean and felt safe. I was traveling as a solo female and it was my first trip to Lima. The hotel arranged a shuttle from the airport, the communication through the Expedia app was easy. Then I tried to arrange an airport shuttle for my friend coming to Lima a couple days later and it was difficult to communicate with the front desk staff what I needed. I don’t speak Spanish and the staff didn’t understand what I was asking through “Google Translate”. Uber is great in Lima. The hotel advertises a bilingual staff, not a fluent staff. The staff was very friendly and helpful. The location was great. It was a 16 minute walk to the coast. I didn’t go outside by myself after dark. When my friend got to town we walked around by the hotel and the ruins and we felt safe walking there. I would recommend the hotel. It was a great hotel for the price.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 21 nov. 2023
Thank you for sharing your experienceAll feedback is vital to know where we can improve.

8/10 Bien

Alireza

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 19 oct. 2023
Gracias por su visita!

8/10 Bien

Rabii

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bueno hotel
Buen hotel y bien situado. El desayuno esta ricissimo y variado. Única molestia, el checkout esta lento. Tienen que llamar y tu esperar...tardan 5 min pero hay que tenerlo en cuenta.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 19 oct. 2023
¡De parte de todo el equipo, gracias por tus buenos comentarios acerca de nuestra ubicación y desayuno! Tomamos en cuenta el tiempo de demora del check out para mejorarlo.Esperamos recibirte nuevamente con nosotros.

8/10 Bien

Rod

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Handy location
Arriving from the Uk this was a good place to get over the flight and see a bit of Lima 25 mins walk to Kennedy park Miraflores and 20 mins to the cliff top walk. Rooms have very small windows so not the pleasant to sit around in but reception areas we’re comfortable
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 11 oct. 2023
Thank you for your time, we look forward to welcoming you back.

10/10 Excellent

Rod

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 9 oct. 2023
It was a pleasure having you as our guest

10/10 Excellent

kiran

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 8 oct. 2023
Gracias por su visita!

8/10 Bien

Ana custódia

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 2 oct. 2023
Gracias por su grata visita!

10/10 Excellent

Facundo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 13 oct. 2023
Gracias por su grata visita, espero vuelvan pronto!

10/10 Excellent

Alejandro

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La ubicación excelente , el personal muy profesional
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Nobility Grand Hotel le 2 oct. 2023
Muchas gracias por sus buenos comentarios.Fue un honor haberlo como huesped!