Avis sur Holiday Inn Lima Miraflores, an IHG Hotel
Holiday Inn Lima Miraflores, an IHG Hotel
Calle Alfonso Ugarte 117, Miraflores, Lima
Avis
9,4
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Alfonso le 8 mai 2024
Dear Sebastien,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at recepcion.limmi@ihg.com.Sincerely,Alfonso Pozo L.Supervisor de RecepciónHoliday Inn Lima MirafloresAv. Ricardo Palma 355, MirafloresT: +51 (1) 614 9696
10/10 Excellent
chrisine
4 févr. 2024
chrisine
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alfonso le 13 mai 2024
Dear Chrisine,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn, and if I can be of assistance to you, please contact us.Sincerely,Holiday Inn Lima Miraflores Hotel
10/10 Excellent
chrisine
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
chrisine
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Peter
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
alexandre
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
alexandre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
1 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Jennyfer Melo le 2 juin 2022
Estimado huésped,
Gracias por su calificación
Estamos felices de que haya disfrutado su estadía en nuestro hotel.
Esperamos hospedarlo en futuras ocasiones para ofrecerle una experiencia 10/10
Feliz noche
10/10 Excellent
Thierry
19 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon mangement de Jenifer
Thierry
Séjour de 4 nuits en juin 2021
Réponse de Jennyfer Melo le 30 juin 2021
Dear Mr. Thierry,
Firstly I want to thank you for taking the time to give us your feedback about your experience in our hotel, your feedback is really valuable to us in order to be better day by day!
On the other hand, we are really happy that our right actions allow to you to have a nice stay.
Hope you stay really soon again with us.
Kind regards,
Jennyfer Melo
Front Office Manager
Holiday Inn Lima Miraflores Hotel
8/10 Bien
Juan
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Khristina
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Khristina
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Alfonso le 13 mai 2024
Dear Khristina,Thank you for choosing Holiday Inn and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Again, thank you for sharing your comments, and if I can be of assistance to you, please contact us.Sincerely,Holiday Inn Lima Miraflores Hotel
10/10 Excellent
Jorge
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Martha
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martha
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Alfonso le 8 mai 2024
Dear Martha,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at recepcion.limmi@ihg.com.Sincerely,Alfonso Pozo L.Supervisor de RecepciónHoliday Inn Lima MirafloresAv. Ricardo Palma 355, MirafloresT: +51 (1) 614 9696
10/10 Excellent
Nicole
19 avr. 2024
Nicole
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Alfonso le 14 mai 2024
Dear Nicole,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Holiday Inn Lima Miraflores Hotel
10/10 Excellent
Gustavo
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gustavo
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Alfonso le 14 mai 2024
Dear Gustavo,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Holiday Inn Lima Miraflores Hotel
10/10 Excellent
wai tim
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
wai tim
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Alfonso le 8 mai 2024
Dear Wai Tim,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at recepcion.limmi@ihg.com.Sincerely,Alfonso Pozo L.Supervisor de RecepciónHoliday Inn Lima MirafloresAv. Ricardo Palma 355, MirafloresT: +51 (1) 614 9696
10/10 Excellent
Mariella
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mariella
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Alfonso le 14 mai 2024
Dear Mariella,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Holiday Inn Lima Miraflores Hotel
10/10 Excellent
ANGEL
Voyage en famille, Voyage en groupe
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANGEL
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Alfonso le 8 mai 2024
Dear Angel,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at recepcion.limmi@ihg.com.Sincerely,Alfonso Pozo L.Supervisor de RecepciónHoliday Inn Lima MirafloresAv. Ricardo Palma 355, MirafloresT: +51 (1) 614 9696
10/10 Excellent
Roberto, Fairfax
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Alfonso le 8 mai 2024
Dear Roberto,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at recepcion.limmi@ihg.com.Sincerely,Alfonso Pozo L.Supervisor de RecepciónHoliday Inn Lima MirafloresAv. Ricardo Palma 355, MirafloresT: +51 (1) 614 9696
10/10 Excellent
Luis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Alfonso le 13 mai 2024
Dear Mr Luis,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn, and if I can be of assistance to you, please contact us.Sincerely,Holiday Inn Lima Miraflores Hotel
10/10 Excellent
Julian
31 mars 2024
Julian
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alfonso le 8 mai 2024
Dear Julian,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at recepcion.limmi@ihg.com.Sincerely,Alfonso Pozo L.Supervisor de RecepciónHoliday Inn Lima MirafloresAv. Ricardo Palma 355, MirafloresT: +51 (1) 614 9696
10/10 Excellent
Etienne, Miami
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Etienne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alfonso le 14 mai 2024
Dear Etienne,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Holiday Inn Lima Miraflores Hotel
10/10 Excellent
Wilfredo
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wilfredo
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Alfonso le 14 mai 2024
Dear Wilfredo,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Holiday Inn Lima Miraflores Hotel
4/10 Médiocre
Maria
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JM - Front Office Mngr. le 3 avr. 2024
Dear Maria,We are sorry to hear that you did not have a good perception upon your arrival. However, our check-in time is published in our reservation confirmations and is from 15:00 hrs. This is the reason why your check-in before 09:00 hrs generated the additional charge.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.
10/10 Excellent
Richard, Vancouver
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Alfonso le 14 mai 2024
Dear Mr,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Holiday Inn Lima Miraflores Hotel
10/10 Excellent
Gualberto
Voyage en famille
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gualberto
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Alfonso le 14 mai 2024
Dear Mr,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Holiday Inn Lima Miraflores Hotel
10/10 Excellent
Danay
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danay
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Alfonso le 14 mai 2024
Dear Danay,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Holiday Inn Lima Miraflores Hotel
10/10 Excellent
Robert
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alfonso le 13 mai 2024
Dear Mr Robert,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn, and if I can be of assistance to you, please contact us.Sincerely,Holiday Inn Lima Miraflores Hotel
10/10 Excellent
Cheryl Adriana Moreno
Voyage en famille
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl Adriana Moreno
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Kristina
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristina
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Yinghui
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yinghui
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Alfonso le 13 mai 2024
Dear Mr Yinghui,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Lima Miraflores.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn, and if I can be of assistance to you, please contact us.Sincerely,Holiday Inn Lima Miraflores Hotel
10/10 Excellent
Damaris
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damaris
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Mirella
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente opção em Lima
Mirella
Séjour de 6 nuits en février 2024
10/10 Excellent
ayach
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ayach
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
dong no
Voyage en famille
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
dong no
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Hyun
6 févr. 2024
Hyun
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Hyun
Voyage en famille
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hyun
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Angel
Voyage en famille
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Angel
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Lorenzo
Voyage d’affaires
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TOP
Lorenzo
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
W david
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
W david
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Milagros
Voyage en famille
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very secured and clean hotel, bad restaurant
Milagros
Séjour de 15 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Ana
Voyage en couple
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
JUAN CARLOS
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muy buena experiencia
JUAN CARLOS
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
HELENA, Miami
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HELENA
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Thomas Adam
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas Adam
Séjour de 10 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
VINESH, Regina
7 janv. 2024
VINESH
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Carlos
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Martin
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mantienen la cordialidad siempre
Martin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Juan
5 janv. 2024
Juan
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Lloyd
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lloyd
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Bielka
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel maravilloso
Bielka
Séjour de 8 nuits en décembre 2023