Avis sur Preston Leyland BW Signature Collection
Preston Leyland BW Signature Collection
Leyland Way, Leyland, ENG
Avis
7,8
Bien
8,2/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
8 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Richard le 12 août 2019
Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Susan
3 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service
Susan
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Hotel Team le 6 avr. 2022
Thank you for your review
2/10 Horrible
NICHOLA
28 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NO sleep for us!
NICHOLA
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Reception le 6 avr. 2022
Dear Nicola, we are sorry to read of your experience. This is not usual for out hotel. I am sure that had you contacted a member of the team we would have dealt with the situation. Kind Regards Hotel Team
10/10 Excellent
CHELSEA
Voyage en famille
20 mars 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
CHELSEA
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 25 mars 2022
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay. I hope you will come back and visit us again soon.
Kind regards
8/10 Bien
FRAN
19 mars 2022
FRAN
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 25 mars 2022
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay. I hope you will come back and visit us again soon.
Kind regards
10/10 Excellent
Yasemin
17 mars 2022
Yasemin
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 25 mars 2022
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay. I hope you will come back and visit us again soon.
Kind regards
8/10 Bien
Darren
11 mars 2022
Darren
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 25 mars 2022
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay. I hope you will come back and visit us again soon.
Kind regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Enjoyable stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 7 mars 2022
Thank you for taking time to complete feedback on your stay. Much appreciated.
Kind regards
4/10 Médiocre
James
5 mars 2022
James
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 7 mars 2022
Thank you for your feedback regarding your stay at the hotel.
10/10 Excellent
David
Voyage d’affaires, Voyage en couple
3 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 7 mars 2022
Thank you for your feedback regarding your stay at the hotel. I hope we can welcome you again in the future.
Kind regards
8/10 Bien
johann
Voyage d’affaires
3 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
johann
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 7 mars 2022
Thank you for your feedback regarding your stay at the hotel. I hope we can welcome you again in the future. Many thanks.
6/10 Satisfaisant
Michael
26 févr. 2022
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 7 mars 2022
Thank you for your feedback regarding your stay at the hotel. I hope we can welcome you again in the future. Many thanks.
10/10 Excellent
Tony
26 févr. 2022
Tony
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 7 mars 2022
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay. I hope we can welcome you again in the future. Many thanks.
10/10 Excellent
Nick
17 févr. 2022
Nick
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 20 févr. 2022
Thank you for completing feedback regarding your recent stay at our property.
Your business is very important to us, by telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a better experience for you and other guests in the future.
Many thanks
10/10 Excellent
Jude
14 févr. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jude
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 15 févr. 2022
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay. I am pleased to read your comments. I hope we can welcome you again soon. Many thanks.
4/10 Médiocre
Glyn
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
14 févr. 2022
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service
Glyn
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 15 févr. 2022
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay. I am sorry to read that you experienced issues with the food and the bedroom corridor. Your comments have been noted and will be passed on so we can look to implement improvements in these areas. Many thanks.
4/10 Médiocre
Raymond
Voyage d’affaires
12 févr. 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Raymond
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 15 févr. 2022
Thank you for your feedback regarding your stay at the hotel. I am sorry to read your comments regarding the issues you faced in the room during your stay. Your comments have been noted so we can look to implement improvements in the areas mentioned. I hope we can welcome you again in the future. Many thanks
10/10 Excellent
andrew
11 févr. 2022
andrew
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 12 févr. 2022
Thank you for taking the time to provide feedback from your recent stay.
Kind regards
8/10 Bien
Clive
9 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clive
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 12 févr. 2022
Thank you for taking the time to provide feedback on your stay. I am pleased to read your comments regarding friendly staff and that they looked after you well during your stay. I hope we can welcome you again soon. Many thanks.
10/10 Excellent
sean
8 févr. 2022
sean
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 12 févr. 2022
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay.
Kind regards
10/10 Excellent
Hayford
8 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hayford
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 12 févr. 2022
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay. I am pleased to read your comments regarding friendly staff, our restaurant layout and spacious car park.
I hope we can welcome you again in the future
Kind regards
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en famille
7 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 12 févr. 2022
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay.
Kind regards
10/10 Excellent
Natalie
7 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Lovely night here.
Natalie
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 12 févr. 2022
Thank you for taking the time to complete your feedback.
I am so pleased you enjoyed your stay.
I will pass your comments on to the team.
I hope we can welcome you again in the future.
Many thanks.
8/10 Bien
Suhayl
Voyage en famille
7 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Suhayl
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 12 févr. 2022
Thank you for your feedback on your stay. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.
Kind regards
6/10 Satisfaisant
Heather
Voyage en famille
7 févr. 2022
Les points forts : Personnel et service
Heather
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 12 févr. 2022
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.
Many thanks.
10/10 Excellent
christopher, brooklyn
6 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
christopher
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 12 févr. 2022
Thank you for taking the time to complete feedback on your stay. I am pleased to read your comments regarding friendly staff and that they looked after you well during your stay.
I hope we can welcome you again soon.
Many thanks
10/10 Excellent
Robert
Voyage d’affaires
6 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Business stay
Robert
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 12 févr. 2022
Thank you for taking the time to complete your feedback on your stay. I am pleased to read your comments regarding friendly staff, your clean room and good food.
I hope we can welcome you again in the future.
Many thanks.
6/10 Satisfaisant
FRAN
Voyage d’affaires
5 févr. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
FRAN
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Claire Ashcroft, Hotel General Manager le 12 févr. 2022
Thank you for taking the time to provide feedback on your stay.
Kind regards
6/10 Satisfaisant
Kye
Voyage d’affaires
28 janv. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kye
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de Russell le 29 janv. 2022
Dear Gareth, Thank you for sharing your feedback. Regards, Hotel Team
8/10 Bien
Scott
Voyage d’affaires
27 janv. 2022
Les points forts : Personnel et service
Scott
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Russell le 27 janv. 2022
Dear Scott, Thank you for sharing your feedback. I hope we can welcome you back again soon. Regards, Russell Sansome F&B Manager
4/10 Médiocre
Lisa
Voyage en groupe
23 janv. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lisa
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Russell le 23 janv. 2022
Dear Lisa, Thank you for your feedback. We are sorry to hear that there were aspects of your stay that you did enjoy. Kind Regards Russell Duty Manager
10/10 Excellent
Charles
20 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Russell le 23 janv. 2022
Thank you for your feedback. Regards, Russell Duty Manager
8/10 Bien
Kathryn
2 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
2021 new year eve stay (covid times)
Kathryn
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Russell le 5 janv. 2022
Thank you for sharing your feedback, I hope we are able to welcome you back again soon. Regards, Russell Sansome F&B Manager
10/10 Excellent
Jill
1 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Russell le 5 janv. 2022
Thank you for sharing your feedback, I hope we are able to welcome you back again soon. Regards, Russell Sansome F&B Manager
10/10 Excellent
Peter
Voyage en couple
19 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Richard le 20 déc. 2021
Dear Peter,
Thank you for sharing your feedback. I hope we can welcome you back again soon.
Regards,
Richard
General Manager
10/10 Excellent
Morven
Voyage en famille
18 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Goidbut couldbe excellent
Morven
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Richard le 20 déc. 2021
Dear Morven,
Thank you for taking the time to share your feedback and thank you for highlighting aspects which would have improved your stay.
Regards,
Richard
General Manager
10/10 Excellent
Zoe
Voyage en famille
15 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zoe
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Richard le 15 déc. 2021
Dear Zoe,
Thank you for sharing your feedback, I am so pleased you enjoyed your stay and hope we are able to welcome you back again soon.
Regards,
Richard
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Richard le 14 déc. 2021
Thank you for taking time to share your feedback, I am so pleased you enjoyed your stay and very much hope we can welcome you back again soon.
Regards,
Richard
General Manager
10/10 Excellent
Gareth
12 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gareth
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Richard le 14 déc. 2021
Dear Gareth,
Thank you for sharing your feedback.
Regards,
Richard
General Manager
10/10 Excellent
Jade
10 déc. 2021
Jade
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Richard le 14 déc. 2021
Dear Jade,
Thank you for offering feedback of your recent stay. I am so pleased you would recommend us and very much hope we are able to welcome you back again soon.
Regards,
Richard
General Manager
8/10 Bien
Amanda
10 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amanda
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Richard le 14 déc. 2021
Dear Amanda,
Thank you for your feedback. I look forward to welcoming you back again soon.
Regards,
Richard
General Manager
6/10 Satisfaisant
Catherine
Voyage en famille
7 déc. 2021
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location just of the motorway
Catherine
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Richard le 9 déc. 2021
Dear Catherine,
Thank you for sharing feedback following your recent stay. I hope we are able to welcome you back again in the future.
Regards,
Richard
General Manager
8/10 Bien
Xavier
7 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Xavier
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Richard le 9 déc. 2021
Dear Xavier,
Thank you for taking the time to write with feedback of your recent stay, I look forward to welcoming you back again in the future.
Regards,
Richard
General Manager
6/10 Satisfaisant
dan
Voyage d’affaires
1 déc. 2021
dan
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Russell le 2 déc. 2021
Dear Dan
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that there were aspects of your stay that you did enjoy.
Kind Regards
Russell Duty Manager
10/10 Excellent
andrew
Voyage d’affaires
19 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
andrew
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Richard le 20 nov. 2021
Dear andrew,
Thank you for you positive feedback, I look forward to welcoming you back again soon.
Regards,
Richard
General Manager
10/10 Excellent
brian
Voyage en famille
18 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
brian
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Richard le 19 nov. 2021
Dear brian,
Thank you taking the time to share your feedback, I am so pleased you had a comfortable stay and look forward to welcoming you back again very soon.
Regards,
Richard
General Manager
8/10 Bien
Sheila
9 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sheila
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Richard le 11 nov. 2021
Dear Sheila,
Thank you for taking the time to share your feedback, I am so pleased you had a comfortable stay and very much hope we are able to welcome you back again soon.
Regards,
Richard
General Manager
10/10 Excellent
Shaun
2 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Shaun
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Richard le 2 nov. 2021
Dear Shaun,
Thank you for sharing your positive feedback, I look forward to welcoming you back again soon.
Regards,
Richard
General Manager
4/10 Médiocre
Alan
Voyage en famille
1 nov. 2021
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
A bit of work required but not my worst experience
Alan
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Richard le 2 nov. 2021
Dear Alan,
Thank you for taking the time to share your feedback, I am very sorry indeed that there were aspects which could have been improved.
I hope we are able to welcome you back again in the future in order to restore your faith in us.
Regards,
Richard
General Manager