Avis
9,2
Merveilleux
9,8/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
24 févr. 2023
Séjour de 2 nuits en février 2023
10/10 Excellent
marine
1 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
marine
Réponse de Guest Relations Lelystad le 20 nov. 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor uw buitengewoon positieve review. We zijn verheugd dat u een plezierig verblijf heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations
10/10 Excellent
David
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Renate
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Renate
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relations Lelystad le 15 mai 2024
Sehr geehrte Frau,Vielen Dank für Ihr positives Feedback über unser Hotel. Wir freuen uns zu hören, dass Ihnen Ihr Aufenthalt, unser ausgezeichnetes Frühstück und die Freundlichkeit unseres Personals gefallen haben. Wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,DebbyGuest Relations
10/10 Excellent
Annemieke
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annemieke
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Guest Relations Lelystad le 6 mai 2024
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor uw feedback over uw recente verblijf in ons hotel. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van onze mooie kamer, het fantastische uitzicht en het uitgebreide ontbijtbuffet. Het spijt ons echter te horen dat het restaurant vol zat tijdens uw bezoek.Desalniettemin zijn we verheugd dat u de tijd heeft genomen om te genieten van onze wellnessfaciliteiten en dat u ontspannen ons hotel heeft verlaten. Uw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd en we zijn verheugd dat u ons hotel als een aanrader beschouwt.We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en zullen ons best doen om uw volgende verblijf nog aangenamer te maken.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations
10/10 Excellent
Noor
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noor
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Relations Lelystad le 22 avr. 2024
Kjære frue,Takk for at du delte tilbakemeldingen din om ditt nylige opphold hos oss. Vi setter pris på at du tok deg tid til å dele din erfaring med oss, da dette lar oss kontinuerlig forbedre tjenesten vår.Det er med stor beklagelse vi hører at du følte at servicen i resepsjonen ikke levde opp til forventningene dine. Vi beklager oppriktig for eventuell uhøflighet du opplevde under interaksjonen med vårt resepsjonsteam. Vi tar dine kommentarer på alvor og vil diskutere dette internt med vårt resepsjonspersonale for å sikre at vår service alltid er vennlig, profesjonell og høflig.Takk igjen for dine verdifulle tilbakemeldinger. Vi håper å få sjansen til å ønske deg velkommen igjen i fremtiden og gi deg et opphold som oppfyller alle dine forventninger.Med vennlig hilsen,DebbyGjesteforhold
10/10 Excellent
Siegfried
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Siegfried
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Relations Lelystad le 14 févr. 2024
Geachte heer,Hartelijke dank voor uw fantastische beoordeling. Wij waarderen dit enorm.Graag verwelkomen wij u snel weer.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations
10/10 Excellent
Sastra
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sastra
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Relations Lelystad le 7 févr. 2024
Dear Mr, Mrs,Thank you for your 5-star review! We appreciate your positive feedback.Best regards,DebbyGuest Relations
6/10 Satisfaisant
Florian
Voyage d’affaires
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
all nice
Florian
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest Relations Lelystad le 9 janv. 2024
Mr,Thank you for your feedback. We appreciate you taking the time to share your satisfaction with us.While we are pleased to hear that you are generally content and that we meet the standard of a Van der Valk hotel, we understand that there is room for improvement. Your feedback is valuable to us, and if there are specific areas where we can enhance, we would like to know.We are continuously striving to optimize our guests' experience, and your input aids us in doing so. If you have further suggestions or specific areas where you think we can improve, please let us know.Once again, thank you for your feedback, and we hope to welcome you again in the future.Kind regards,DebbyGuest Relations
4/10 Médiocre
Mona
4 janv. 2024
Mona
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Jan
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Lelystad le 5 janv. 2024
Beste heer,Bedankt voor de geweldige 5-sterrenreview! We zijn verheugd dat u zo'n positieve ervaring had en hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations
10/10 Excellent
Kim Sophie
Voyage en groupe, Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim Sophie
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Lelystad le 5 janv. 2024
Sehr geehrte Frau,Vielen Dank für das Teilen Ihrer Erfahrung nach Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel. Es freut uns zu hören, dass Ihnen das moderne Ambiente und der großartige Wellnessbereich gefallen haben. Es ist schön zu wissen, dass unsere Lage in der Nähe der Autobahn für Sie praktisch war.Ihre Empfehlung für Outlet Batavia Stad wird sehr geschätzt, und wir hoffen, dass dies für andere Gäste eine wertvolle Empfehlung ist. Wir freuen uns auch, dass das Frühstück Ihren Erwartungen entsprochen hat, wie Sie es von Van der Valk erwarten können.Vielen Dank für Ihr positives Feedback, und wir hoffen, Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Falls Sie Vorschläge zur Verbesserung oder spezifisches Feedback haben, hören wir das gerne.Mit freundlichen Grüßen,DebbyGuest Relations
10/10 Excellent
Tawab
30 déc. 2023
Tawab
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Lelystad le 30 janv. 2024
Beste heer, mevrouw Tawab,Hartelijk dank voor de 5-sterrenreview! We zijn verheugd dat u van uw verblijf genoten heeft. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations
8/10 Bien
Barlinek Deutschland GmbH
15 déc. 2023
Barlinek Deutschland GmbH
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Debby le 2 janv. 2024
Sehr geehrter Herr, Frau,Herzlichen Dank für das Teilen Ihrer Erfahrung und die Bewertung von 8/10. Es freut uns zu hören, dass Ihr Aufenthalt insgesamt positiv verlief.Wir schätzen Ihr Feedback und würden gerne mehr Einblick in die Aspekte erhalten, die zu Ihrer Bewertung beigetragen haben. Ihre Anregungen können uns helfen, unseren Service weiter zu verbessern und Ihren Erwartungen gerecht zu werden.Wir hoffen, Sie in Zukunft erneut begrüßen zu dürfen, und werden unser Bestes tun, um Ihre nächste Erfahrung noch positiver zu gestalten.Mit freundlichen Grüßen,DebbyGuest Relations
10/10 Excellent
Christoph
Voyage en groupe, Voyage en couple
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christoph
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations Lelystad le 31 oct. 2023
Mr,Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you had a great stay and that you enjoyed the friendly staff, modern rooms, free parking, and the breakfast with fresh orange juice and good choices. We appreciate your kind words and are pleased that your experience met your expectations. We hope to welcome you back in the future!Best regards,DebbyGuest Relations
8/10 Bien
Maureen
29 oct. 2023
Maureen
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Relations Lelystad le 20 nov. 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor uw positieve review. We zijn verheugd dat u een plezierig verblijf heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations
10/10 Excellent
Norely
Voyage en famille
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Norely
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations Lelystad le 31 oct. 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd dat u van uw ervaring hebt genoten en hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations
10/10 Excellent
Serkan
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Serkan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Debby le 19 oct. 2023
Geachte heer,Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordeling. We stellen uw feedback zeer op prijs en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Debby le 19 oct. 2023
Geachte heer,Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordeling. We stellen uw feedback zeer op prijs en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations
10/10 Excellent
Henry
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Debby le 19 oct. 2023
Geachte heer,Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordeling. Wat leuk dat u gebruik heeft gemaakt van onze Skybar. Uw complimenten over het ontbijt gaan wij delen met de collega's. We stellen uw feedback zeer op prijs en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations
10/10 Excellent
Erna
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erna
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Debby le 10 oct. 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen. Onze fietsenstalling wordt 24/7 beveiligd doormiddel van camera toezicht, fijn te horen dat het goed is gegaan. Wij rusten onze kamers standaard uit met 2 verschillende soorten kussens. Onze excuses voor het feit dat het kussen wat u persoonlijke voorkeur geniet er niet tussen zit.Graag verwelkomen wij u snel weer in ons hotel.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations
10/10 Excellent
Will, Roosendaal
Voyage d’affaires
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Will
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Debby le 8 oct. 2023
Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het verheugt ons te vernemen dat u onze accommodatie als positief heeft ervaren, met specifieke lof voor het vriendelijke personeel zowel bij de receptie als in het restaurant. We zijn ook blij dat u de gunstige locatie en het gemak van onze 24/7 incheckservice op prijs heeft gesteld.Bij van der Valk Lelystad streven we ernaar om onze gasten een hoogwaardige service en een aangename ervaring te bieden, en uw positieve opmerkingen zijn voor ons een waardevolle bevestiging dat we op de goede weg zijn.We waarderen uw tijd en moeite om uw ervaring met ons te delen. Mocht u in de toekomst terugkeren, kijken we ernaar uit om u opnieuw te verwelkomen en uw verblijf nog aangenamer te maken.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations
10/10 Excellent
Harry
2 oct. 2023
Harry
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Debby le 23 oct. 2023
Geachte heer,Bedankt voor uw positieve review! We zijn verheugd dat u een geweldige ervaring had tijdens uw verblijf bij ons. Uw waardering betekent veel voor ons en is een motivatie voor ons team. We hopen u snel weer te verwelkomen.Met vriendelijke groet,DebbyGuest Relations
8/10 Bien
Marijke
Voyage en couple
17 sept. 2023
Marijke
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Relations Lelystad le 18 sept. 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen dit enorm.Fijn dat onze collega's behulpzaam zijn geweest en een oplossing konden aandragen.Met vriendelijke groet,
8/10 Bien
Roos
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prachtig hotel, aanrader
Roos
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Relations Lelystad le 18 sept. 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen. Wij waarderen dit enorm.Wat spijtig om te horen dat andere gasten de wellness niet juist gebruiken. Wij gaan proberen dit in de toekomst beter te communiceren. Helaas hebben wij de ijsdouche een aantal dagen buiten gebruik moeten stellen i.v.m. met onderhoud en het aanpassen van de afwatering. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
10/10 Excellent
Wirindrenath
Voyage en famille
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wirindrenath
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Relations Lelystad le 18 sept. 2023
Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen dit enorm.Leuk om te lezen dat het ontbijt naar wens is geweest. Wij hopen dat u zelf bent gaan sporten. Onze PT Room is een zeer uitgebreide gym waar u rustig tijd kan nemen om te trainen.Graag verwelkomen wij u snel weer.Met vriendelijke groet,
10/10 Excellent
Hellen
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hellen
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest Relations Lelystad le 18 sept. 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor uw beoordeling.Graag verwelkomen wij u snel weer.
10/10 Excellent
Patrick
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Jacob
Voyage en famille
1 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacob
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Christian
Voyage d’affaires
5 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hervorragendes Gesamtpaket
Christian
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Colm
3 juin 2023
Colm
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Marc
Voyage en groupe
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zeer comfortabel hotel
Marc
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Christian
Voyage en famille
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Johan
Voyage en famille
12 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Johan
Séjour de 4 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Vidar
Voyage d’affaires
19 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vidar
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
8/10 Bien
Marieke
Voyage en famille
9 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marieke
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
8/10 Bien
Willem
11 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prima
Willem
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Josef
28 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Josef
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
10/10 Excellent
Matthew
Voyage d’affaires
24 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Business Stay
Matthew
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
8/10 Bien
Charlene
9 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlene
10/10 Excellent
Shayan
Voyage d’affaires
30 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shayan
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 Bien
Uwe
28 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Uwe
Séjour de 2 nuits en août 2022