Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Mo
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Mo
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Marianne
Voyage en couple
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marianne
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Bob le 12 janv. 2024
Thank you!
4/10 Médiocre
Anthony
11 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
David G.
30 oct. 2023
David G.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Saar
Voyage en couple
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Saar
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Gregory, Cupertino
Voyage en couple
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Gregory
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
James J.
Voyage en couple
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James J.
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Krystal
Voyage en couple
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Krystal
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Karen
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karen
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
stephen
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stephen
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Bob le 16 août 2023
Thank you!
6/10 Satisfaisant
Mark
8 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Mark
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Bob le 16 août 2023
Mark,I'm sorry Chambery did not live up to your expectations. If at all possible could you send me a message and let us know where we went wrong?
10/10 Excellent
Herta
Voyage en couple
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Herta
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Bob & Olia le 16 août 2023
Thank you!
10/10 Excellent
Glenn
Voyage en couple
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Glenn
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Bob & Olia le 16 août 2023
Thank you!
10/10 Excellent
James
20 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Bob & Olia le 16 août 2023
Thank you! It's always a pleasure to host such awesome guests!
10/10 Excellent
Greg
6 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 3 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
David
4 juin 2023
David
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Val, Toronto
16 mai 2023
Val
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
John
Voyage en couple
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Arthur, Santa Fe
Voyage en famille
27 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arthur
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
cassandra
14 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
cassandra
Séjour de 1 nuit en mars 2023
6/10 Satisfaisant
Hugh
Voyage en couple
26 févr. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hugh
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Bob & Olia le 7 mars 2023
Hugh,My apologies that we did not love up to your expectations. Me and my Wife purposefully stayed out of your way only appearing to ask if you need anything and reminding you we are always just a call away as that is part of the privacy we market. Chambery has never been or marketed the traditional bed and breakfast experience that forces people to congregate in common areas. Our focus is on our three R's of Rest, Relaxation and Rejuvenation. Being the only place main street we feel we offer the best of both worlds allowing you privacy and room-delivered breakfast at the inn and congregation if desired at the many breakfast counters, restaurants, sports bars, libraries and other establishments you can easily walk to. Non-direct reservations through most third parties including your stay 3 get one free night reservation was discounted and disclosed several times to not include the room-delivered breakfast. We feel 25 is a fair price for preparing and delivering breakfast for 2 to your room.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A Special Inn in a Lovely, Quaint Town
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Maria
Voyage en couple
30 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
10/10 Excellent
gary
Voyage en couple
23 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
gary
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
Barbara
Voyage en couple
7 oct. 2022
Les points forts : Propreté
Barbara
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Bob le 8 oct. 2022
Thank you for the Feedback! Chambery only has 9 rooms and is directly on Main Street, our standard rooms are our most economical option. Our 2 standard rooms are on the ground level and heavily requested by those passing through or only staying a night or two as they are closest to the parking lot and rear access door. We equate these to local Hilton and Marriott products and normally price in that range. If you are really looking to enjoy the romance of the building we very much suggest booking one of our historic schoolhouse rooms upstairs. We have found coffee to be very subjective and strive to cover all our bases, in-room coffee usee Folgers, room-delivered breakfasts feature green mountain, and our Keurig / Nespresso stations feature Starbucks, Dunkin McCafe, Donut Man, and any other popular option we can find at the local supermarket. Chambery Inn has been known as an Inn for more than 30 years and over time expectations of an Inn have changed. AirBnb has closed over 80% of inns in our area since it started and we take cues on what works to survive. This mostly includes Express Check-in welcome bags, Express checkout email receipts, and Staff working in the background available by phone and not sitting at the door. Historically we have never had a common area and focus on room-delivered services and privacy the larger rooms deliver, for those looking to sit around a common table at the Inn we have never been the place. The trade-off is as the only main street location around you can simply walk out the door and sit at the breakfast counter at Historic Joe's Diner, Sports bar at Locker Room, Whiskey bar at Moe's or wine bar at Cafe Triskele among many others then simply walk back to your room when your done interacting with people and get a restful nights sleep without the noise of a common area. Kudos if you read all this as I know it is long! We really try and make sure people have as much information as possible to be sure we are the right fit! To see more pictures and video room tours check out our social media channels!
10/10 Excellent
kelley
Voyage en couple
6 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kelley
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Bob le 8 oct. 2022
Thank you!
10/10 Excellent
Erin
Voyage d’affaires
27 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erin
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Bob le 28 sept. 2022
Thank you!
10/10 Excellent
Peter
26 sept. 2022
Peter
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Bob le 28 sept. 2022
Thank you!
10/10 Excellent
Thomas, Concord
7 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Bob le 27 sept. 2022
Thank you!
10/10 Excellent
Catherine, Boston
Voyage en couple
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Bob le 27 sept. 2022
Thank you!
10/10 Excellent
LIsa
4 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LIsa
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Bob le 5 sept. 2022
Thank you!
4/10 Médiocre
Dona
1 sept. 2022
Les points faibles : Personnel et service
Dona
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Bob le 1 sept. 2022
Dona,Our apologies for not living up to your expectations! There was no breakfast menu in your welcome bag as you did not pay for breakfast. The young employee (Duhan) made it for you out of the kindness of his heart and did not charge you. As we are an old schoolhouse on main street we do not have a full commercial kitchen and our room delivered breakfast baskets are items like fresh baked muffins, scones, quiche etc. Third party sites like hotels.com charge 25 per night for these room delivered breakfast baskets. This should be well advertised both when booking your room, in confirmation letters, and welcome letter (stating breakfast cards are available for 25 per night) and many guests choose to save a little on the room and not to get breakfast here as there is a Historic Joe's Diner next door, Starving Artist coffee house and creperie, and Rose's upscale breakfast options all within walking distance of our front door. Again sorry to hear you did not enjoy your stay and wish we could have gotten the option to explain this in person. All the best,Bob
10/10 Excellent
Judith
Voyage en couple
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judith
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Bob le 1 sept. 2022
Thanks it was a pleasure hosting!
10/10 Excellent
Seungho
26 juil. 2022
Seungho
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Darcey
16 juil. 2022
Darcey
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Bob le 1 sept. 2022
Thank you!
10/10 Excellent
Val, Toronto
Voyage en couple
13 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Val
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Bob le 1 sept. 2022
Thank you!
10/10 Excellent
Richard, CLOVIS
Voyage d’affaires
2 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 3 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Mary
Voyage en famille
29 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Bob le 5 juil. 2022
Thanks for the review and happy you enjoyed your complimentary upgrade! Our building is not only old but in fact a Historic Landmark and has undergone many extensive restorations to preserve its character including recently in 2020!
We realize coffee is subjective and try to cover our bases. In-room coffee options in our standard rooms are Folgers which has been a popular brand people are familiar with. Most other popular options are available in our foyer coffee tea area including, Starbucks, Dunkin, Green Mountian, Donut Man, Nespresso, etc. and a short walk down the main street will get you to some fantastic coffee shops including fresh locally roasted options at Starving Artist!
Best,
Bob and Olia
10/10 Excellent
Rachel
23 mai 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
Mark
Voyage en couple
22 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
Val, Toronto
Voyage en couple
27 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Val
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
Claire
Voyage en famille
25 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful room. Great people
Claire
Séjour de 2 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Craig
Voyage en couple
14 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 2 nuits en mars 2022
6/10 Satisfaisant
andy
Voyage en couple
21 févr. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
andy
Séjour de 1 nuit en février 2022
10/10 Excellent
Scott
Voyage en couple
14 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Amber le 20 févr. 2022
Thank you for your 5 out of 5 Scott, so glad you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Shyla
23 janv. 2022
Shyla
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Amber le 31 janv. 2022
Thank you for the 10 out of 10 Shyla!
10/10 Excellent
Robert
18 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful visit to Chambery
Robert
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Amber le 31 janv. 2022
Thank you for your review Robert!
Unfortunately, we have had to adjust the menu throughout the impact of covid as some products are limited for order as well as occupancy, but soon we hope to be running at a new normal back to our larger prepared breakfasts. We hope to see you again in the future!
10/10 Excellent
Cynthia
21 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely Inn
Cynthia
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Blake
12 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely and very clean, centrally located
Blake
Séjour de 1 nuit en octobre 2021