Avis
7,6
Bien
7,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
6 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8/10 Bien
chris
Voyage en famille, Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
chris
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Julio
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julio
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Max
18 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Max
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Kristina
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mai 2024
Kristina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Dixie
Voyage avec des animaux de compagnie
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dixie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Heather
16 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Heather
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Heather
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Heather
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
mario
Voyage en groupe
11 mai 2024
Les points forts : Équipements
mario
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Ciao Mario,Grazie mille per aver condiviso le tue gentili parole. Lavoriamo duramente per rendere la tua visita la migliore esperienza possibile. Non vediamo l'ora di rivedervi presto!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Samantha
Voyage en famille
9 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Samantha
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi SamanthaThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
10/10 Excellent
amanda
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
amanda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Amanda,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Ella
3 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ella
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mai 2024
Hi Ella, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Robert
Voyage d’affaires
2 mai 2024
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mai 2024
Hi Robert, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
JACQUE
Voyage en groupe
27 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
JACQUE
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi JacqueAfter reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Gildardo, Ceres
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gildardo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hola Gildardo,Gracias por compartir tu reseña. ¡Nos alegramos de que haya disfrutado de su estancia!Lilith#Equipo6
10/10 Excellent
Carlos
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Carlos,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 Bien
David
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Samuel
19 avr. 2024
Samuel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
victor
Voyage d’affaires, Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
victor
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Victor,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Margarito
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Margarito
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Margarito,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Ony A
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ony A
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Traveler,On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6
8/10 Bien
ALAN C
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ALAN C
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Alan, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6
10/10 Excellent
maria elena
2 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
maria elena
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 avr. 2024
Hola viajero,Gracias por tu valoración, por favor, danos la oportunidad de mejorar tu experiencia en tus futuras reservas.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Ranjit
31 mars 2024
Ranjit
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Ashlee
Voyage en groupe
30 mars 2024
Les points faibles : Équipements
Ashlee
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 avr. 2024
Hi Ashlee, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Michael
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Ruben
17 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ruben
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 mars 2024
Hi Traveler,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Silverio
Voyage en famille
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Silverio
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 mars 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.Natalie #Team6
8/10 Bien
Glenn
29 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Glenn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 mars 2024
Hi Glenn,We’d like to apologize for falling short where safety is concerned. The safety of our guests is our highest priority, so rest assured we’re giving this the attention it deserves. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Andy
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
25 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Andy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 5 mars 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Lianne
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
It’s a Motel6.
Lianne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi Lianne,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Jorge
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jorge
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi Jorge,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Too tired to care.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi Traveler,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Jose
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great value when you are on the road.
Jose
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi JoseWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Brian
Voyage d’affaires
13 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Yuck
Brian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Brian,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Brian
8 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Brian,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Matthew
Voyage d’affaires
6 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Matthew
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 févr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Matthew
5 févr. 2024
Matthew
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 févr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Uver
28 janv. 2024
Uver
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hi Chad,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Deborah, ....
27 janv. 2024
Deborah
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Rolando
22 janv. 2024
Rolando
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Kimberly
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 janv. 2024
Hi Kimberly,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Larry
21 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nothing works ,WiFi broken shutters no lamps, ETC
Larry
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
20 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Disgusting
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 janv. 2024
Hi Traveler,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Lisbeth
19 janv. 2024
Lisbeth
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Gary
17 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Enrique
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Enrique
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Christopher
Voyage en couple
13 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 janv. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
christopher
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
You get what you pay for
christopher
Séjour de 1 nuit en janvier 2024