Avis sur Holiday Inn Express Hotel & Suites Le Mars, an IHG Hotel
Holiday Inn Express Hotel & Suites Le Mars, an IHG Hotel
1285 Sleepy Eye Dr, Le Mars, IA
Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Dianna
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dianna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de gmchris le 15 mai 2024
Thanks for your feedback Dianna - and for being our guest.Safe travels!
10/10 Excellent
Sharon
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de gmchris le 30 avr. 2024
Thanks for staying with us Sharon - We know how important a good breakfast can be to start your day, and understand how a pool needs to be a comfortable temperature to be able to be enjoyed! I'm glad you got to experience our amenities and we thank you for your business!
8/10 Bien
Tom
Voyage d’affaires, Voyage en couple
9 avr. 2024
Tom
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de gmchris le 30 avr. 2024
Thanks Tom for staying with us. I'm sorry to hear the price changed shortly before you booked with us - we're a lot like the airlines and our prices do change frequently. If you do see a price you like, I do recommend reserving it before it gets away. We appreciate your business and your feedback. Safe travels to you.
10/10 Excellent
Layne
16 mars 2024
Layne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de gmchris le 26 mars 2024
Thank you for being our guest and for you perfect score - We appreciate your business!
10/10 Excellent
Benjamin
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Gladys
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gladys
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de gmchris le 26 mars 2024
Thanks for being our guest Gladys and for your comment about breakfast. Our menu changes daily, so I hope you'll give us another try the next time you're in our area. We will keep working to improve every aspect of our hotel every single day.
10/10 Excellent
Analisa
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Analisa
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de gmchris le 26 mars 2024
Thanks Analisa for your 5 star review!
10/10 Excellent
Kathy
Voyage en groupe
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Extremely Clean
Kathy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de gmchris le 26 mars 2024
Thanks Kathy for staying with us, and for your kind words. I have been in this business for over 3 decades, and I've never had so many people wanting to buy our beds and linens - you are not alone, they really are great!I hope you will stay with us again.Safe travels to you.
10/10 Excellent
Alison
Voyage d’affaires
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alison
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
John
Voyage d’affaires
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Overly priced and no working elevator
John
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de gmchris le 15 janv. 2024
Hi John,I am so very sorry to hear we failed to meet your expectations! We have been so frustrated with our elevator - not only have our 2nd and 3rd floor guests been inconvenienced, but also our housekeepers as we haul linens up and down daily. Unfortunately, as good as our internal maintenance department is, and elevator is something that requires us to depend on a certified elevator repair company - which has been challenging for us. They have been here numerous times since it was broken and are scheduled to come out yet again this afternoon. I sincerely apologize for any inconvenience it being down caused you on your recent stay. I fully understand where you are coming from and share that sentiment with you. I hope very much it is up and going again before the end of today!
10/10 Excellent
Rhonda
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rhonda
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
John
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Elevator not working and frig not cooling properly
John
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de gmchris le 3 janv. 2024
I'm so very sorry you had a negative experience with our hotel John! Our elevator is currently being serviced by a professional elevator company to get it back in service asap. As great as our Maintenance team is - an elevator is one item that requires professional technicians to repair, and sadly it has been a challenge for them. We expect it to be back up and running any day now. If you would be willing to call us at the hotel, we'd love to know the room number you stayed in so we could take a look at that fridge? I'm sure it was frustrating to have your food go bad and we'd like to try and make this right for you.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de gmchris le 3 janv. 2024
Thank you mystery person for our 10 out of 10 perfect review! We value you business, and hope you will be joining us again in the future.
6/10 Satisfaisant
roy
31 déc. 2023
roy
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Justin
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Justin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Mike
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de gmchris le 19 déc. 2023
I'm so sorry Mike that these things weren't working during your stay. Please rest assured that the exterior door key swipe has been repaired and is back in working order. While we do have a great maintenance team and they can fix nearly anything - the elevator is a different story and we are working with a professional elevator company to get this repaired. They are scheduled to be back on site today and expect it to be running hopefully before you read this reply.Thanks for staying with us, and I hope you will try us again soon when I sincerely envision everything back to the way all of us expect them to be.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Shauna
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shauna
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Judith
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Judith
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en famille
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cleanest hotel I’ve been to in a while.
Ryan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de gmchris le 27 oct. 2023
Thanks so much Ryan for staying with us and for your extremely kind words - We strive to personalize every hotel stay for every guest who stays with us. I am so pleased to hear you enjoyed your time with us, and we will celebrate your feedback as a hotel team. I hope you will join us again the next time you're in the area. Safe travels to you!
8/10 Bien
David
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
smelly room i am sure they will fix it
David
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de gmchris le 19 oct. 2023
Thank you David for your feedback - We have investigated the source of the problem you are describing and feel confident this will no longer be a problem. Thanks for your feedback, and I am happy to report that we most certainly will fix it.
10/10 Excellent
Allison
Voyage en famille
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allison
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de gmchris le 19 oct. 2023
Thank you for staying with us Allison - We appreciate your perfect 10 out of 10 score!I hope you will stay with our hotel again the next time you are in Le Mars!
10/10 Excellent
Jamie
23 sept. 2023
Jamie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Joelle
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joelle
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Laura
28 août 2023
Laura
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 Bien
Ruth
Voyage en famille
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de gmchris le 24 août 2023
Thank you for being our guest Ruth. I hope you can join us again in the future so we can earn that 5th star! Don't hesitate to reach out to us directly so let us know what we need to do better - we want to know!
4/10 Médiocre
George
Voyage en famille
6 août 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Nice hotel, bad room
George
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de gmchris le 17 août 2023
Thank you George for being our guest. I am so sorry to hear of the experience you had with us. I will share your feedback with our housekeeping team to make sure every single room is fully prepared for every single arrival. I hope you will give us another opportunity to stay the next time you are in town again - I have confidence your experience was an exception and not the normal level of service you should expect at our hotel.
10/10 Excellent
Shannon
21 juil. 2023
Shannon
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Cheryl
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Apajok
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Apajok
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Rebecca
1 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de gmchris le 12 juin 2023
Thank you for staying with us Joshua - We value you as our guest! Safe travels to you
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful family stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de gmchris le 12 juin 2023
Thank you for staying with us, and for your 10 out of 10 review!
10/10 Excellent
Rachel
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
2 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de gmchris le 12 juin 2023
Thanks for staying with us Rachel - we strive to be the best hotel in the area for family travel!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de gmchris le 15 juin 2023
Thank you for being our guest!
10/10 Excellent
Linda
20 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Linda
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de gmchris le 15 juin 2023
Thank you Linda for being our guest!
8/10 Bien
Amanda
Voyage en groupe
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de gmchris le 25 mai 2023
Thank you for being our guest Amanda. I'm sorry to hear your room wasn't serviced as expected. We have resumed full housekeeping service, but according to our Housekeeping notes that day, perhaps a 'Do Not Disturb' note was left on your door? In those cases, we respect your privacy! It appears one of our 3 hot water heaters failed during your stay - My sincere apologies. Please take note however, this has been repaired and we are fully back and able to provide hot water to all.I hope you'll consider giving us another chance the next time you're in the area. We appreciate your feedback so we can keep working to improve!
10/10 Excellent
CAROLINE
7 mai 2023
CAROLINE
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Mary
Voyage en famille
28 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de gmchris le 12 juin 2023
Thanks for your feedback Mary. We work hard everyday to ensure we are as clean and well maintained as our guests deserve and expect. I hope you will stay with us again
10/10 Excellent
Sheila
Voyage en famille
26 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheila
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
Mark
Voyage en famille
25 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay - clean and friendly
Mark
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de gmchris le 25 mai 2023
Thanks for staying with us Mark. I am sorry to hear the room as listed on Hotels.com didn't match what you expected when you arrived. Would you consider reaching out to us directly at the hotel so we may investigate the room you reserved compared to the room provided? If there was a mistake, we'd like to fix it so others don't have the same surprise.Thank you for being our guest, and for your feedback!
10/10 Excellent
Colleen
24 avr. 2023
Colleen
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Andrea
25 mars 2023
Andrea
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Connie
18 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Connie
Réponse de GM Chris le 19 janv. 2023
Hi Connie - Thank for you staying with us! I'm very concerned by your comments that our own IHG Website has fees? I'm afraid that is simply false and our hotel website is always the cheapest way to book hotel rooms - especially for our IHG One Rewards Club members. Would you please be willing to contact me at the hotel directly so I may learn of the fees you are talking about? Thank you
8/10 Bien
Dale
3 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place.... breakfast not so hot.
Dale
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de gmchris le 19 janv. 2023
Hi Dale - Thanks for being a guest, and for your feedback. I certainly understand that our breakfast food should be hot and tasty, thank you for letting me know we missed the ball on that one. I'll share your comments with our breakfast hosts to ensure we keep our offerings ready for your dining pleasure!
10/10 Excellent
ELISSA, Kingsley
Voyage d’affaires, Voyage en couple
28 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ELISSA
Réponse de gmchris le 1 févr. 2023
Thanks for staying with us and for your kind words! I hope you can join us again
10/10 Excellent
Julie
Voyage d’affaires
25 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay in Le Mars
Julie
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de gmchris le 1 févr. 2023
Thanks Julie for being our guest and for taking the time to give your feedback - so glad to hear things went well for your stay, and I hope you will join us again!
8/10 Bien
John
Voyage en famille
20 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
10/10 Excellent
Dante
Voyage en famille
11 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dante
Séjour de 1 nuit en décembre 2022