Avis sur The Signature at MGM Grand (All Suites)
The Signature at MGM Grand (All Suites)
145 East Harmon Avenue, Las Vegas, NV
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Signature Managment le 6 mars 2024
Good afternoon,Thank you for taking the time out of your day on leaving us your review. We appreciate your feedback. Best Regards,Signature Management
10/10 Excellent
Nathalie
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathalie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The Signature Hotel Managment Team le 24 févr. 2024
On behalf of all of the team members here at The Signature, we would like to thank you for this great review! We are thrilled that you enjoyed your experience!
10/10 Excellent
Marc-André
10 déc. 2023
Marc-André
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Signature Managment le 14 déc. 2023
Good evening,Thank you for your high rating! We hope to see you soon again here at the Signature.Best Regards,Signature Managment
2/10 Horrible
Alcide
27 oct. 2023
Alcide
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Signature Managment le 17 nov. 2023
Good evening,Thank you for taking the time out of your day to leave us your review. May we kindly ask what it would take for us to receive a higher rating from you. We're always happy to hear out guest's feedback.Thank you,Signature Managment
10/10 Excellent
Lise
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lise
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de The Signature Hotel Managment Team le 10 sept. 2023
Thank you so much for the positive review. We are so happy that you enjoyed your stay and we look forward to your next visit to The Signature.
8/10 Bien
vincent
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pas mal
vincent
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de The Signature Management Team le 22 mai 2023
Thank you for your feedback regarding your recent stay. Please afford us the chance to apologize for any shortfalls that hampered your experience. Please rest assured that we have documented your feedback and will relay it to the appropriate team for additional review. We appreciate you bringing this to our attention and hope you will consider visiting us again.
10/10 Excellent
Raynald
30 avr. 2023
Raynald
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de The Signature Team le 20 mai 2023
Good afternoon,Thank you for giving us a 5 out of 5 rating! We hope to see you soon again here at The Signature.Best Regards,The Signature Team
8/10 Bien
Thomas
Voyage d’affaires
19 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Agustin Acosta le 19 nov. 2022
Thank you for providing this valuable feedback.
10/10 Excellent
Benoit
16 oct. 2022
Benoit
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
benoit
Voyage en famille
1 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
benoit
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de Agustin Acosta le 1 oct. 2022
Please accept our apologies on the behalf of the entire Signature staff.
10/10 Excellent
ARLETTE
13 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SUPER A TOUT POINT DE VUE JE LE RECOMMANDE FORTEME
ARLETTE
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de The Signature at MGM Grand Management Team le 14 oct. 2021
Seeing that you had a 5-star experience is the best thing that we could hope for! Your review means a lot to us. Thank you for choosing The Signature. We look forward to seeing you soon!
10/10 Excellent
Henry
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Signature Managment le 25 avr. 2024
Good morning,Thank you for your feedback and your good rating about our hotel! We hope to see you again soon here at The Signature.Best Regards,Signature Management
8/10 Bien
Carl
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carl
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Signature Managment le 24 avr. 2024
Good morning,Thank you for your feedback. Our pools at tower 1 and 3 will be opening up for our summertime. We hope to see you soon again here at the Signature.Best Regards,Signature Management
10/10 Excellent
Morgan
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Morgan
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Team le 24 avr. 2024
Thank you so much for your review. We will be happy to see you again at the Signature hotel. Please feel free to contact us if you have any questions or concerns.
10/10 Excellent
Dr. Idris
Voyage d’affaires
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dr. Idris
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Team le 24 avr. 2024
Thank you for your review Dr. Idris. It looks like the incidental deposit has already been released on our end on 4/18. Please contact your bank if it is still holding on your bank account. Please feel free to contact us through phone or email if you need our assistance.
10/10 Excellent
Carol, Ft Washington
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Management Team le 23 avr. 2024
Seeing that you had a 5-star experience is the best thing that we could hope for! Your review means a lot to us. Thank you for choosing The Signature. We look forward to seeing you soon!
10/10 Excellent
robert
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
robert
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Signature Managment le 20 avr. 2024
Good afternoon,We're sorry to hear that you experienced some noise staying inside your room. In the future we would be happy to assist you with available options to best assist you with any issues.Thank you,Signature Managment
10/10 Excellent
Josh C
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Josh C
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Signature Managment le 24 avr. 2024
Good morning,Thank you for your feedback! We hope to see you soon again here at The Signature.Best Regards,Signature Management
6/10 Satisfaisant
Maria
20 avr. 2024
Maria
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Signature Managment le 20 avr. 2024
Good afternoon,Thank you very much for your feedback! May we kindly ask what it would take to receive a perfect score from you? We're always looking for ways to even better our guest experience.Thank you,Signature Managment
10/10 Excellent
David Paull Van
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David Paull Van
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Signature Managment le 20 avr. 2024
Good afternoon,Thank you very much for your feedback! We look forward to seeing you back again.Thank you,Signature Managment
10/10 Excellent
Elizabeth, Cottage Grove
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Hotel Managment Team le 18 avr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Aaron
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de The Signature Management Team le 15 avr. 2024
Thank you for choosing The Signature at MGM Grand while visiting Las Vegas. Thank you for also sharing your feedback. We regret to hear about your disappointing experience at check in which fell short of your expectations. This feedback will allow us to address these concerns with the respective teams. Thank you again for bringing this to our attention.
10/10 Excellent
Amanda
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Management Team le 17 avr. 2024
Thank you for your feedback! We really appreciate it.
10/10 Excellent
Therese
Voyage en famille, Voyage d’affaires
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Therese
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Management Team le 15 avr. 2024
We are so grateful for your kind words. Thank you for sharing this review. We will share these items with our team. Thank you!
10/10 Excellent
Britany
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Britany
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature at MGM Grand Management Team le 13 avr. 2024
We are so glad that you enjoyed your stay with us! Thank you for such a positive review. We look forward to welcoming you back to The Signature soon!
8/10 Bien
Julia
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Management Team le 13 avr. 2024
We are so grateful for your kind words. Thank you for sharing this review. We will share these items with our team. Thank you!
10/10 Excellent
Emily Saad
Voyage en famille, Voyage en groupe
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily Saad
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Management Team le 13 avr. 2024
Thank you so much for taking the time to provide feedback. We are so delighted that you rate our service as a 5-star experience as we strive to provide just that to all of our guests. We look forward to seeing you again soon!
8/10 Bien
Erica
Voyage en famille, Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erica
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Hotel Management Team le 11 avr. 2024
Good Afternoon,Thank you for taking the time to share your experience at The Signature. We take pride in knowing that our guests are happy with their stay! Thank You,
10/10 Excellent
Jennifer
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Hotel Management Team le 11 avr. 2024
Good Afternoon,We are so grateful for your kind words. Thank you for sharing this review. We will share these items with our team. Thank you!
6/10 Satisfaisant
Chris
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Signature Management Team le 9 avr. 2024
Thank you for leaving your review. We are so sorry to hear that your experience was not up to our Signature Standards. We always aim to deliver a great experience and are disappointed when we don’t meet expectations. We will use this feedback as a coaching experience to ensure that this does not happen again. We hope that you will consider visiting us again in the near future.
10/10 Excellent
Jamie Peter
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie Peter
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Hotel Management Team le 11 avr. 2024
Good Afternoon,Thank you so much for the positive review. We are so happy that you enjoyed your stay and we look forward to your next visit to The Signature.
2/10 Horrible
Ronald, independence
Voyage en groupe
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Management Team le 9 avr. 2024
•Thank you for your feedback regarding your recent stay. Please afford us the chance to apologize for any shortfalls that hampered your experience. Please rest assured that we have documented your feedback and will relay it to the appropriate team for additional review. We appreciate you bringing this to our attention and hope you will consider visiting us again. Thank you.
10/10 Excellent
thomas
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
thomas
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Hotel Management Team le 7 avr. 2024
Good Afternoon,Thank you so much for the positive review. We are so happy that you enjoyed your stay and we look forward to your next visit to The Signature. Thank You,
8/10 Bien
ERIC
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ERIC
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de The Signature Hotel Management Team le 7 avr. 2024
Good Afternoon,Thank you for providing your feedback. We will be relaying this to the respective department.
10/10 Excellent
Paul Tasman
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul Tasman
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de The Signature Hotel Management Team le 7 avr. 2024
Good Afternoon,We are so grateful for your kind words. Thank you for sharing this review. We will share these items with our team. Thank you!
6/10 Satisfaisant
Ronald
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Hotel Management Team le 7 avr. 2024
Good Afternoon,Thank you for providing your feedback. We apologize for the inconvenience you endured during your stay. Our engineering team will be looking into this further since you stated it was not able to be rectified completely. Thank you again for your feedback.
8/10 Bien
YUEN LING
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
YUEN LING
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Management Team le 6 avr. 2024
Thank you so much for your feedback. Glad to hear you enjoyed our rooms and quiet accommodations.
10/10 Excellent
James
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de The Signature Hotel Management Team le 7 avr. 2024
Good Afternoon,Thank you for taking the time to share your experience at The Signature. We take pride in knowing that our guests are happy with their stay!
10/10 Excellent
Kailey
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kailey
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Signature Managment le 5 avr. 2024
Thank you for your 5-star review. We hope to see you again.
10/10 Excellent
Brandon
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandon
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Signature Managment le 5 avr. 2024
Thank you for your 5-star review. We hope to see you again.
10/10 Excellent
Janice
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janice
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Signature Managment le 5 avr. 2024
Thank you for your 5-star review. We hope to see you again.
10/10 Excellent
Steven
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Signature Managment le 5 avr. 2024
Thank you for your 5-star review. We hope to see you again.
10/10 Excellent
Perla
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perla
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Signature Managment le 2 avr. 2024
Good afternoon,Thank you very much for your feedback, we look forward to seeing you again soon here at The Signature.Best Regards,Signature Management
8/10 Bien
Irene
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Irene
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Signature Managment le 3 avr. 2024
Good morning,Thank you for your feedback we hope to see you again soon. Thank you, Signature Managment
8/10 Bien
Edwin
Voyage d’affaires, Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edwin
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de The Signature Hotel Management Team le 31 mars 2024
Good Afternoon,Thank you so much for the positive review. We are so happy that you enjoyed your stay and we look forward to your next visit to The Signature.
10/10 Excellent
Diana Jeanne
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana Jeanne
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The Signature Hotel Managment Team le 31 mars 2024
Thank you so much for taking the time to provide feedback. We are so delighted that you rate our service as a 5-star experience as we strive to provide just that to all of our guests. We look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
KASSI
Voyage en famille, Voyage en groupe
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KASSI
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The Signature Hotel Managment Team le 31 mars 2024
Thank you so much for taking the time to provide feedback. We are so delighted that you rate our service as a 5-star experience as we strive to provide just that to all of our guests. We look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
Hannah
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hannah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Signature Hotel Management Team le 31 mars 2024
Good Afternoon,Thank you for taking the time to share your experience at The Signature. We take pride in knowing that our guests are happy with their stay!
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Signature Managment le 28 mars 2024
Good afternoon,Thank you for your great feedback! We hope to see you again soon here at The Signature!Thank you,Signature Managment
10/10 Excellent
Chiem
28 mars 2024
Chiem
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Signature Managment le 29 mars 2024
Good afternoon,Thank you very much for your feedback! We hope to see you again soon here at The Signature.Best Regards,Signature Managment