Avis sur Flamingo Las Vegas Hotel & Casino
Flamingo Las Vegas Hotel & Casino
3555 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV
Avis
7,0
Bien
7,2/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
22 mai 2024
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Michelle le 22 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
8/10 Bien
Vanessa
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanessa
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Kimberly le 16 mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
10/10 Excellent
Philippe
Voyage en groupe
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philippe
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Michelle le 12 mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
10/10 Excellent
Marc Junior
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc Junior
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de John le 9 mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
10/10 Excellent
Héloïse
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Héloïse
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de John le 9 mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
6/10 Satisfaisant
Jean-François
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-François
Séjour de 7 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Sabrina, VILLEPARISIS
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Sabrina
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Murielle
Voyage en groupe
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Murielle
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de ALM le 1 mai 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
4/10 Médiocre
Henri-Dominique, Neuilly sur Seine
Voyage d’affaires
18 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Henri-Dominique
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Kimberly le 18 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
8/10 Bien
Gaston
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gaston
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Latrice le 15 avr. 2024
Bonjour, je tiens à vous remercier d'avoir pris le temps de nous faire part de votre retour sur l'expérience que vous avez vécue lors de votre séjour. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous ! La satisfaction des clients est notre priorité numéro un. Au plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite !
8/10 Bien
Michel
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Ruby le 7 avr. 2024
Hello Michel, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed. We should have all our fees advertised prior to the part where you have to confirm payment. Other fees such as early check in, late check out, etc. are considered incidental charges ( extras) which we take from your incidental deposit and is advertise as well that the property will hold via credit card. Incidental charges are not individually listed as they are not guaranteed and based upon availability. Other things such as parking are also on the website. We cannot quote you those charges if we are not certain we are able to provide upon your check in. I hope this clarifies everything. Please have a great day!
10/10 Excellent
Louise, Saint-Michel-des-Saints
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de ALM le 1 avr. 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!
4/10 Médiocre
Thomas
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 mars 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service
Thomas
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Christina banks le 30 mars 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
4/10 Médiocre
Yanick
13 mars 2024
Yanick
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Michelle le 5 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
4/10 Médiocre
Maxime
Voyage en couple
8 mars 2024
Maxime
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Ben le 8 mars 2024
Hello Maxime, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
8/10 Bien
Chloe, Montreal
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chloe
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Ben le 24 févr. 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
6/10 Satisfaisant
Raphaël
20 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Raphaël
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Latrice le 21 févr. 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sorry you were disappointed with your stay. We are working hard daily to improve the Hotel/Casino so that our guest can have a fantastic experience. Please have a great day.
8/10 Bien
David
3 févr. 2024
David
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Michelle le 4 févr. 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
8/10 Bien
Monia
Voyage en famille
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monia
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Latrice le 3 févr. 2024
Bonjour, je tiens à vous remercier d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires concernant votre visite. La satisfaction des clients est notre priorité numéro un. Nous sommes désolés que vous ayez été déçu de votre séjour. Nous travaillons dur quotidiennement pour améliorer l'Hôtel/Casino afin que nos clients puissent vivre une expérience fantastique. S'il vous plaît, passez une bonne journée.
4/10 Médiocre
Diane
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Diane
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Ruby le 26 janv. 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerningyour visit. We’re sorry you are disappointed, and Please let us know what the issues were and we will work hard to fix the issues you've experienced. Please have a great day.
6/10 Satisfaisant
Marie-Josée
Voyage en famille
23 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Josée
Réponse de ALM le 24 janv. 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
10/10 Excellent
Marie-Hélène
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Hélène
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Michelle le 22 janv. 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
2/10 Horrible
Nicolas
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Vieillissant et personnel désagréable
Nicolas
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Ruby le 19 janv. 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerningyour visit. We’re sorry you are disappointed. We will work hard to fix the issues you've experienced. Please have a great day
6/10 Satisfaisant
Sylvain, Quebec City
19 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvain
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Christina Banks le 19 janv. 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
2/10 Horrible
Mathieu
18 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À fuire
Mathieu
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de JD le 18 janv. 2024
Hello Mathieu, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
4/10 Médiocre
Nicolas
Voyage d’affaires
12 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bof bof bof
Nicolas
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Latrice le 13 janv. 2024
"Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sorry you were disappointed with your stay. We are working hard daily to improve the Hotel/Casino so that our guest can have a fantastic experience. Please have a great day."
6/10 Satisfaisant
Michele-Andree
10 janv. 2024
Michele-Andree
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Dan le 11 janv. 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
10/10 Excellent
Stephane, laval
Voyage en famille
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephane
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Dan le 10 janv. 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
8/10 Bien
Nicolas
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicolas
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kimberly le 10 janv. 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
6/10 Satisfaisant
mathilde
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté
mathilde
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de kim le 10 janv. 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
10/10 Excellent
Stephanie
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Stephanie
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Dan le 9 janv. 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!
6/10 Satisfaisant
Guy
Voyage en couple
31 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Guy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Christina Banks le 31 déc. 2023
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
4/10 Médiocre
Hani
27 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hani
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de ALM le 27 déc. 2023
Hello Hani, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
8/10 Bien
Nicolas
Voyage en groupe
14 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de ALM le 14 déc. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
10/10 Excellent
Alain
Voyage en famille
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alain
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Christina Banks le 12 déc. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
10/10 Excellent
Teiva, Papara
Voyage en groupe, Voyage en couple
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Teiva
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Latrice le 11 déc. 2023
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
10/10 Excellent
Claude
Voyage d’affaires
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claude
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Ben le 6 déc. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
2/10 Horrible
Laetitia
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Laetitia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de ALM le 5 déc. 2023
Hello Laetita, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
4/10 Médiocre
nanua
30 nov. 2023
nanua
Séjour de 11 nuits en novembre 2023
Réponse de ALM le 30 nov. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
8/10 Bien
Martine
Voyage en couple
29 nov. 2023
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martine
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Latrice le 29 nov. 2023
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
10/10 Excellent
Marie-Noëlle
Voyage en couple
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Noëlle
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Mai Wilson le 28 nov. 2023
Vos aimables commentaires sont très appréciés, Marie-noëlle! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au Flamingo Las Vegas. Nous nous engageons à rendre vos futures visites aussi bonnes que celle-ci.
10/10 Excellent
Sarah-Jane
20 nov. 2023
Sarah-Jane
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christina Banks le 12 déc. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
8/10 Bien
Carole
Voyage en couple
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carole
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de ALM le 19 nov. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
2/10 Horrible
Frederic
13 nov. 2023
Frederic
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Christina Banks le 5 déc. 2023
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
10/10 Excellent
Josiane
12 nov. 2023
Josiane
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Ruby le 13 nov. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
8/10 Bien
Martin
11 nov. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Christina Banks le 12 nov. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
4/10 Médiocre
Sébastien
Voyage en couple
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Sébastien
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Ben le 10 nov. 2023
Hello Sebastien, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
8/10 Bien
Caroline
Voyage d’affaires, Voyage en couple
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Ruby le 10 nov. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
6/10 Satisfaisant
Helene
7 nov. 2023
Helene
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Michelle le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
8/10 Bien
Eric
Voyage en famille
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Eric
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de ALM le 7 nov. 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!