Avis sur Baymont by Wyndham Las Vegas South Strip
Baymont by Wyndham Las Vegas South Strip
55 E Robindale Road, Las Vegas, NV
Avis
6,2
5,8/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
5,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,2/10
Écoresponsabilité
Avis
24 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en avril 2024
Réponse de Jkarim le 26 avr. 2024
Hello Stephane, Thank you for taking the time to rate us.Please stay tuned for our renovation coming soon. Best Regards, Baymont Management
2/10 Horrible
stephane
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
stephane
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 25 mars 2024
Dear Stephane,I am sorry to hear you were unhappy with the hotel.I hope you had a safe trip home. Best Regards,Baymont Management
6/10 Satisfaisant
jean marc, nemours
10 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
jean marc
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jkarim le 30 sept. 2023
Hello Jean Marc,Thank you for your recent visit with us. We are glad you had a pleasant stay. Best Regards,Baymont Management
10/10 Excellent
Christophe, St Joseph de Beauce
Voyage d’affaires
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christophe
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jkarim le 30 sept. 2023
Hello Christophe,Thank you for you recent stay with us.We are happy you enjoyed your visit. We hope you will visit us again. Best Regards,Baymont ManagementBest Regards,Baymont Management
10/10 Excellent
didier
Voyage en famille
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe
didier
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Jkarim le 2 mai 2023
Hello Didier, Thank you for your stay with us. We appreciate the feedback. We hope you have a safe trip home. Pease come visit us again. Best Regards, Baymont Management
10/10 Excellent
didier
23 avr. 2023
didier
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Jkarim le 25 avr. 2023
Hello Didier, Thank you for your recent stay with us. We hope you enjoyed your time in Las Vegas and you come back to visit us again soon. Best Regards, Baymont Management
10/10 Excellent
antoine
Voyage en couple
18 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
antoine
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Jkarim le 25 avr. 2023
Hello Antoine, Thank you for your recent stay with us. We appreciate your feedback. We hope you will be able to visit us again soon. Best Regards, Baymont Management
10/10 Excellent
JeanLuc
5 sept. 2022
JeanLuc
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
RAMEHARII
11 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
RAMEHARII
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
4/10 Médiocre
Antoine
3 juil. 2022
Antoine
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de The Management Team le 31 août 2022
Dear Antoine,Thank you for rating your stay. It seems like something went wrong during your stay. Please know your feedback is extremely important to us as it helps us determine the areas in which we could improve. Hope to hear from you soon. Safe travels!
6/10 Satisfaisant
Glen
23 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Glen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jkarim le 24 avr. 2024
Hello Glen, Thank you for taking the time to rate us. I hope you enjoyed Las Vegas and had a safe trip home. Best Regards,Baymont Management
4/10 Médiocre
Rey, Grand Terrace
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jkarim le 14 avr. 2024
Dear Rey, I am sorry to hear you were unhappy with your room. I am glad we were able to relocate you. I hope you enjoyed Las Vegas & had a safe trip home. Best Regards, Baymont Management
4/10 Médiocre
Max
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Max
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jkarim le 11 avr. 2024
Dear Max,Thank you for taking the time to rate us and for your feedback. I happy you enjoyed our friendly staff and great location. Stay tuned for our full renovation coming soon. We hope you will visit again. Best Regards,Baymont Management
10/10 Excellent
Daniel
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jkarim le 11 avr. 2024
Dear Daniel,Thank you for you 10/10 rating! :)I am so happy you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon. Best Regards,Baymont Management
10/10 Excellent
keith
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
keith
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jkarim le 5 avr. 2024
Thank you, Keith for your 5 star review. I hope you will visit us again soon!Best Regards,Baymont Management
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en groupe
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jkarim le 5 avr. 2024
Thank you, Ryan for your 5 star review!I hope you will visit us again. Best Regards,Baymont Management
10/10 Excellent
Andre
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andre
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jkarim le 5 avr. 2024
Hi Andre,Thank you for your 5 star rating! I am happy you enjoyed your stay with us. I hope you will visit us again. Best Regards,Baymont Management
2/10 Horrible
Stacey
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacey
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 30 mars 2024
Dear Stacy,I am saddened to hear you were unhappy with your stay. I am so sorry we were out of our double queen rooms. I hope we were able to accommodate you with bedding for the pull-out sofa.Best Regards, Baymont Management
6/10 Satisfaisant
Andrew
Voyage d’affaires
30 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Andrew
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 30 mars 2024
Hello Andrew, Thank you for taking the time to rate us.I am happy you received nice reception from the front desk upon check-in. :) I am so sorry to hear about the wet floor. :(I hope you had a safe trip home. Best Regards, Baymont Management
10/10 Excellent
Gabriel
28 mars 2024
Gabriel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 18 avr. 2024
Thank you Gabriel for your five-star review. I am so happy you enjoyed your stay with us and hope you will visit us again soon.Best Regards,Baymont Management
6/10 Satisfaisant
Janie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 mars 2024
Janie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 28 mars 2024
Dear Janie,Thank you for taking the time to rate us and for your feedback. I am so sorry the hotel did not meet your standards. I hope you enjoyed Las Vegas. Best Regards,Baymont Management
6/10 Satisfaisant
Heidi
28 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Heidi
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 29 mars 2024
Dear Heidi,Thank you for taking the time to rate us. I hope you enjoyed Las Vegas and had a safe trip home. Best Regards,Baymont Management
6/10 Satisfaisant
Ryan
Voyage d’affaires
25 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Ryan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jkarim le 25 mars 2024
Dear Ryan,Thank you for your feedback. I am glad you found our staff friendly. Stay tuned for our full renovation coming soon. Best Regards,Baymont Management
6/10 Satisfaisant
Heidi
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 25 mars 2024
Dear Heidi, Thank you for taking the time to rate us. I hope you enjoyed Las Vegas and will visit us again. Best Regards, Baymont Management
6/10 Satisfaisant
Janice
23 mars 2024
Janice
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 24 mars 2024
Hello Janice,Thank you for taking the time to rate us and for your feedback. I hope we were able to provide you with more towels once you requested them from the front desk. I hope you enjoyed Las,Vegas and had a safe trip home. Best Regards,Baymont Management
10/10 Excellent
david
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
david
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jkarim le 24 mars 2024
Thank you, David for your 5 star review.I am so happy you enjoyed your stay with us.Best Regards, Baymont Management
4/10 Médiocre
Heidi
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 23 mars 2024
Hello Heidi,Thank you for taking the time to rate us and for your feedback. We are a newly purchased property and will be undergoing a full renovation very soon. We hope you will visit us again. Best Regards,Baymont Management
10/10 Excellent
Shaun
Voyage d’affaires
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shaun
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 23 mars 2024
Dear Shaun, Thank you for your 5 star review. I am so happy you enjoyed your stay with us. :)We hope you will visit us again.Best Regards,Baymont Management
6/10 Satisfaisant
Barbara Ann, South Haven
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara Ann
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 23 mars 2024
Dear Barbara Ann, I am sorry to hear your room was not up to your expectations upon your arrival. I hope we were able to assist you with your concerns once you informed our front desk staff.I hope you had a safe trip home.Best Regards, Baymont Management
6/10 Satisfaisant
Justin
18 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jkarim le 19 mars 2024
Dear Justin, Thank you for taking the time to rate us and for your feedback. I hope you enjoyed Las Vegas and had a safe trip home.Best Regards,Baymont Management
4/10 Médiocre
Jesus
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Jesus
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jkarim le 18 mars 2024
Dear Jesus,Thank you for taking the time to rate us and for your feedback. I am so sorry the room was not up to standards upon check-in. I hope we were able to assist you with your concerns once you informed our front desk staff. I am happy you enjoyed the location. Best Regards,Baymont Management
10/10 Excellent
Morgan
17 mars 2024
Les points forts : Propreté
Morgan
Réponse de Jkarim le 18 mars 2024
Thank you, Morgan for your 5 star rating! I am so happy you enjoyed your stay with us and hope you will visit us again soon. :)Best Regards,Baymont Management
10/10 Excellent
Shelby
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shelby
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 18 mars 2024
Dear Shelby,Thank you for your 5 star rating. I am so happy you enjoyed your stay with us and hope you will visit us again soon. Best Regards,Baymont Management
10/10 Excellent
Roberto
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 18 mars 2024
Dear Roberto,Thank you for your 5 star rating. I am so happy you you enjoyed your stay and had a great experience with our friendly staff. I hope you will visit us again. Best Regards,Baymont Management
8/10 Bien
Allan
Voyage en famille
17 mars 2024
Allan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 23 mars 2024
Thank you Allan for the 4 star rating. We appreciate your patience while we are currently training new front desk staff. Best Regards,Baymont Management
10/10 Excellent
Jeff
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 11 mars 2024
Hello Jeff, Thank you for the 5 star review! I am so happy you enjoyed your stay and our friendly staff. :)We hope to see you again soon. Best Regards, Baymont Management
4/10 Médiocre
Wai Hon
10 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wai Hon
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 11 mars 2024
Hello Wai Hon, Thank you for taking the time to rate us. I hope you had a safe journey home. Best Regards, Baymont Management
8/10 Bien
Brian
8 mars 2024
Brian
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Jkarim le 11 mars 2024
Thank you, Bryan for taking the time to rate us, I hope you enjoyed Las Vegas and will visit us again. Best Regards, Baymont Management
2/10 Horrible
Jason
Voyage en famille
7 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jkarim le 9 mars 2024
Hello Jason, I am sorry to hear you were unhappy with your stay. I hope we were able to assist you with your concerns once you informed our front desk staff. I hope you had a safe trip home. Best Regards, Baymont Management
2/10 Horrible
Stan
29 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Stan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jkarim le 29 févr. 2024
Hello Stan, Thank you for taking the time to rate us and for your feedback. I am so sorry to hear that your room was not up to your standards. I hope that we were able to assist you once your informed the front desk. I hope you enjoyed Las Vegas and had a safe trip home.
4/10 Médiocre
Laura
Voyage d’affaires
28 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Laura
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jkarim le 29 févr. 2024
Hello Laura,Thank you for taking the time to rate us. I hope you had a safe trip home. Best Regards,Baymont Management
2/10 Horrible
Michael
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jkarim le 29 févr. 2024
Hello Michael,Thank you for taking the time to rate us. I hope you enjoyed Las Vegas and had a safe trip home. Best Regards,Baymont Management
8/10 Bien
Gustavo
Voyage en famille
27 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Gustavo
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jkarim le 29 févr. 2024
Hello Gustavo,Thank you for taking the time to rate us and for your feedback. I am happy you enjoyed our convenient location and we hope to see you again. Best Regards,Baymont Management
6/10 Satisfaisant
Patricia
26 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jkarim le 27 févr. 2024
Hello Patrica, Thank you for taking the time to rate us. I hope you enjoyed Las Vegas & had a safe trip home. Best Regards, Baymont Management
4/10 Médiocre
Adam
26 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Jkarim le 29 févr. 2024
Hello Adam,Thank you for taking the time to rate us. I hope you had a safe trip home. Best Regards,Baymont Management
2/10 Horrible
Manuel, Whittier
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Jkarim le 21 févr. 2024
Dear Manuel,Thank you for taking the time to rate us. I apologize you were unhappy with your stay. We hope you enjoyed Las Vegas and had a safe trip home. Best Regards,Baymont Management
10/10 Excellent
Qiana
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Qiana
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jkarim le 17 févr. 2024
Dear Qiana, Thank you for your 5 star rating. We are happy to hear you enjoyed your stay & we hope you will visit us again soon. Best Regards, Baymont Management
10/10 Excellent
wenjun
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
wenjun
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jkarim le 16 févr. 2024
Dear Wenju,Thank you for the five star rating! We hope you will visit us again soon.Best Regards,Baymont Management
2/10 Horrible
Lisbeth
Voyage en famille
9 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisbeth
Réponse de Jkarim le 9 févr. 2024
Dear Lisbeth, I am sorry to hear you were unhappy with your stay. I apologize we were unable to move you to another room until the following day. I hope you had a safe journey home from Las Vegas. Best Regards,Baymont Management
8/10 Bien
Brian
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
26 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
Brian
Réponse de Jkarim le 27 janv. 2024
Hello Brian,Thank you for taking the time to rate us and for your feedback.We hope you enjoyed Las Vegas and had a safe trip home. Best Regards,Baymont Management