Avis sur Comfort Suites University Las Cruces
Comfort Suites University Las Cruces
2101 S Triviz Drive, Las Cruces, NM
Avis
8,0
Très bien
8,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
21 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Chelsea le 28 juil. 2015
Merci de prendre le temps d'évaluer et examiner nous à Hotels.com. Je heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour chez nous. Vos commentaires ont été partagés avec l'ensemble du personnel et ils joindre à moi pour vous remercier pour vos aimables paroles. Nous espérons vous voir à nouveau sur votre prochain voyage à Las Cruces, Nouveau-Mexique.
Votre Sincèrement,
Chelsea Doyle
Directeur Général Adjoint
6/10 Satisfaisant
Isaac
22 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Isaac
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Cecilia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cecilia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Cynthia
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Jasmine
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Jasmine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Fernandina Heyra Tapia
Voyage en famille, Voyage d’affaires
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernandina Heyra Tapia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Laura
Voyage en famille
30 avr. 2024
Laura
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Luisa Martinez-General Manager le 1 mai 2024
Laura,Thank you for taking the time to complete our online survey! We value your feedback and look forward to sharing it with our team! We hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
Raquel
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raquel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Luisa Martinez -General Manager le 29 avr. 2024
Raquel,Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and look forward to sharing it with our team! We hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
Karely
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karely
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Luisa Martinez-General Manager le 25 avr. 2024
Karely,thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and look forward to sharing it with our team! We hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
Eric
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Luisa Martinez-General Manager le 25 avr. 2024
Eric,thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and look forward to sharing it with our team! We hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
lloyd
Voyage d’affaires, Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lloyd
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Luisa Martinez-General Martinez le 23 avr. 2024
Lloyd,thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and look forward to sharing it with our team! We hope you visit us again soon!
2/10 Horrible
Gene
7 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Gene
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Luisa Martinez-General Manager le 25 avr. 2024
Gene,Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and look forward to sharing with our team! We hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
Autumn
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Autumn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Luisa Martínez-General Manager le 8 avr. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey! We hope you visit us again soon!
8/10 Bien
Jose
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jose
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Luisa Martinez-General Manager le 1 avr. 2024
Jose,Thank you for taking the time to complete our online survey, we value your feedback and will share it with our team! We apologize for any inconvenience you may have experienced throughout your stay. We hope you can give us another opportunity to properly host you on your next visit to Las Cruces.
4/10 Médiocre
Maya
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points faibles : Équipements
Maya
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Luisa Martinez -General Manager le 28 mars 2024
Maya,Thank you for taking the time to complete our online survey. On behalf our entire staff we extend our apologies for all our shortcomings you experienced throughout your stay. We hope you can give us another opportunity to properly host you on you next visit to Las Cruces.
10/10 Excellent
Timmie
Voyage en famille, Voyage d’affaires
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timmie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Luisa Martinez le 29 mars 2024
Timmie,Thank you for taking your time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team. We hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
Melissa
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Luisa Martinez-General Manager le 23 mars 2024
Melissa,Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and look forward to your next visit!
10/10 Excellent
Karen, Albuquerque
22 mars 2024
Les points forts : Équipements
Karen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Luisa Martinez-General Manager le 22 mars 2024
Karen,Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team. We hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
roberto
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
roberto
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Luisa Martinez-General Manager le 21 mars 2024
Roberto,Thank you for the positive review! Hope you visit us again soon!
6/10 Satisfaisant
LISA
Voyage en famille
10 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
LISA
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Luisa Martinez-General Manager le 21 mars 2024
Lisa,Thank you for taking the time to complete our online survey. On behalf our entire team we extend our apologies for any shortcomings in exceptional service you may have experienced! I hope you can give us an opportunity to properly host you when you return to Las Cruces.
10/10 Excellent
Jeannet
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeannet
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Luisa Martinez-General Manager le 10 mars 2024
Jeannet, thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team. We hope you visit us again soon!
6/10 Satisfaisant
RHONDA
5 mars 2024
RHONDA
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Luisa Martinez-General Manager le 6 mars 2024
Rhonda, Thank you for taking the time to complete our online survey! We value your feedback and will share it with our team! We hope you visit us again soon!
8/10 Bien
Jonathan
Voyage d’affaires
1 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jonathan
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Luisa Martínez- General Manager le 3 mars 2024
Thank you for taking your time to complete our online survey. On behalf of our team we would like to apologize for your experience with our fitness center. We value your feedback and will share it with our team! We hope you visit us again soon!
2/10 Horrible
Derek, Bozeman
28 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Derek
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Luisa Martinez-General Manager le 29 févr. 2024
Derek,Thank you for taking the time to complete our online survey. On behalf of our entire team, we apologize for not delivering exceptional service upon your stay here with us. I hope you can give us another opportunity to properly host you on your next visit with us.
10/10 Excellent
Maritza
Voyage en famille
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maritza
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Luisa Martinez- General Manager le 29 févr. 2024
Maritza,Thank you for your feedback! It's always great to receive positive feedback. We hope you visit us again soon!
8/10 Bien
Jose
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Luisa Martinez- General Manager le 27 févr. 2024
José,Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team! We hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
Matilde
26 févr. 2024
Matilde
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Luisa Martinez- General Manager le 21 mars 2024
Matilde,Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team. We hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
John
Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Luisa Martinez- General e le 20 févr. 2024
John, Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team! Hope you visit us again soon!
4/10 Médiocre
Edie
20 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Luisa Martinez- General Manager le 21 févr. 2024
Edie,Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team to make the proper improvements and hope that you give us another opportunity to properly host you in the future. We hope you visit us again soon!
6/10 Satisfaisant
Natalia
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Natalia
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Luisa Martinez.GM le 20 févr. 2024
Natalia, Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team! We hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
Richard
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Luisa Martinez -GM le 19 févr. 2024
Richard,Thank you for taking your time to complete our online survey. We value your feedback, and we will share it with our team! Hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
lu
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
lu
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Luisa Martinez- General Manager le 15 févr. 2024
Lu, Thank you for taking the time to complete our online survey! We value your feedback and will share it with our team! We hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
Kristie, Clive
Voyage en groupe, Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Kristie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Luisa Martínez-GM le 15 févr. 2024
Kristie, thank you for taking the time to complete our online survey! We value you’re feedback and will share it with our team! Hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
Steve
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Luisa Martinez- GM le 19 févr. 2024
Steve, Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and we will share it with our team. Hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
Michael
Voyage en famille
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent staff!
Michael
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Luisa Martínez le 15 févr. 2024
Michael, thank you for taking the time to complete our online survey! We value your feedback and will share it with our team! We hope you visit us again soon!
4/10 Médiocre
Joan
Voyage en couple
26 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Joan
Réponse de Luisa Martinez- General Manager le 26 janv. 2024
Joan,Thank you for taking the time to complete our online survey. On behalf of our entire team I'd like to apologize for not delivering exceptional service on your recent visit with us. I hope that you can give us another opportunity to properly host you on your next visit.
8/10 Bien
Hillary
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hillary
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Luisa Martinez-General Manager le 22 janv. 2024
Hillary, Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team. Hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
Hulycses
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hulycses
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Luisa Martinez- General Manager le 19 janv. 2024
Hulycses,Thank you so much for taking the time to complete our online survey. We appreciate your kind words and will be sharing them with our team! We hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
Ken
Voyage en famille
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ignore Bad Reviews
Ken
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Luisa Martinez- General Manager le 19 janv. 2024
Ken,Thank you so very much for taking the time to complete our online survey. It's always great to receive feedback but the positive is great! Thank you for your kind words, I'll be sure to share them with our team! Hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
Amanda
Voyage en famille
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel with tamales for breakfast!
Amanda
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Luisa Martinez- General Manager le 10 janv. 2024
Amanda,Thank you for taking the time to complete our online survey. It's always great to receive positive feedback. We thank you for all your kind words. We will share this review with our entire team to motivate them and continue to deliver exceptional customer service! We hope you visit us again soon!
8/10 Bien
ChaoHsin, Frisco
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ChaoHsin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Luisa Martinez- General Manager le 8 janv. 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey. We appreciate your feedback and hope you visit us again soon!
2/10 Horrible
Jesus
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesus
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Luisa Martinez-General Manager le 8 janv. 2024
Jesus,on behalf of our entire team, we apologize for our shortcomings you experienced with your recent stay with us. We will fix the issues you encountered to ensure our guests receive exceptional customer service. I hope that you can give us an opportunity to properly host you on your next visit to Las Cruces.
6/10 Satisfaisant
Juan
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Sad stay!!
Juan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Luisa Martinez-General Manager le 5 janv. 2024
Juan, On behalf of our entire team we extend our sincere apologies. We fell short on delivering exceptional service and will be making changes to improve issues that were present during your stay. I hope that you can give us another opportunity to properly host you the next time travels bring you back to Las Cruces.
8/10 Bien
Ruth
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Great stay
Ruth
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Luisa Martínez- General Manager le 5 janv. 2024
Ruth,Thank you for taking the time to complete our online survey! It’s always great to receive positive feedback. Hope you visit us again soon!
6/10 Satisfaisant
Lee, Clovis
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Harry P. le 3 janv. 2024
Thank you for your valuable feedback, Lee. Please accept our sincerest apologies for failing to exceed your expectations. We hope that you will give us another chance when travels bring you back to Las Cruces, NM.
8/10 Bien
Kathy
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Safety issues
Kathy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Harry P. le 3 janv. 2024
Hello Kathy, Thank you very much for your valuable feedback and please accept our sincerest apologies for failing to exceed your expectations. Our maintenance team is currently working on addressing the issues outlined in your feedback to avoid future guest dissatisfaction. We genuinely hope that you will give us another chance when travels bring you back to Las Cruces, NM.
10/10 Excellent
Lucina
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucina
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Luisa Martinez- General Manager le 3 janv. 2024
Lucina,Thank you for completing our online survey. We always welcome positive feedback. Hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
Carol
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carol
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Luisa Martínez-GM le 25 déc. 2023
Carol, Thank you for completing our online survey! It’s always great to receive positive feedback! Hope you visit us again soon!
8/10 Bien
Megan
Voyage en couple
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Megan
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Luisa Martínez-GM le 25 déc. 2023
Megan, Thank you for completing our online survey! We appreciate your positive feedback! Hope you visit us again soon!
10/10 Excellent
Joanna
20 déc. 2023
Joanna
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Luisa Martínez-GM le 21 déc. 2023
Joanna, Thank you for completing our online survey. It’s always great to get positive feedback. Hope you visit us again soon!