Extérieur

Avis sur Staybridge Suites Laredo International Airport, an IHG Hotel

3 out of 5

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 187 avis sur 326." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 83 avis sur 326." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 26 avis sur 326." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 16 avis sur 326." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 14 avis sur 326." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Gerhard

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff; nice room;
Séjour de 8 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Adan

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved our stay
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Gerhard

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Wifi suboptimal otherwise very good
Séjour de 8 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

brenda

8/10 Bien

Laura

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2023

8/10 Bien

RONALD

10/10 Excellent

Yadira

Séjour de 1 nuit en décembre 2022

8/10 Bien

Michelle

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Comfortable stay
Staff is very friendly and helpful. Great breakfast on the weekend! Card for our door didn’t work a couple of times which was a bit inconvenient, but we received assistance right away
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

10/10 Excellent

Tod

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

2/10 Horrible

nelly, santiago

10/10 Excellent

Nora

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay next to concert walking distance love it

10/10 Excellent

Norma

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean spacious room
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

6/10 Satisfaisant

Scott

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel. Too bad for the bar noise
Great place to stay, except the bar nearby plays the music obnoxiously loud outdoors late at night, even when no one was out there the whole time. Beds are very comfortable. The staff was friendly. The breakfast buffet on Saturday was a terrific spread. Hopefully something can be compromised about the music, otherwise highly recommend. Maybe we’ll request staying on the other side of the hotel if we go back.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

4/10 Médiocre

Monika

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de GM le 13 sept. 2022
Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your score and will share it with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.

2/10 Horrible

Gabriela

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
There were bugs in our room and it was also dusty. The pullout couch was not cleaned and found little toys and trash in it. I went to tell the front desk about it and they said they would send housekeeping to check it out and when housekeeping arrived all they said was that they would notify the cleaning ladies that way it was brought to their attention to pull out the couch and clean around it and just do a better job about cleaning. They did not offer a room replacement and just left the trash and bugs for me to clean up, we ended up staying in that hotel and room throughout our stay and everything around in other hotels were sold out. My son ended up getting either bug bites or an allergic reaction throughout his entire body. I do not plan on staying at this hotel ever again.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de GM le 13 sept. 2022
Good morning, GabrielaLet me begin by thanking you for answering the survey truthfully. I would like to sincerely apologize for the experience you had at our hotel. There is no reason for you to have gone through what you did. The hotel works very hard to ensure that our guest have a clean/safe environment. While sometimes there are issues that are beyond our control, so many can be avoided. It seems you encountered both. The bug issue is something we and every hotel for that matter do our best to control. Besides our monthly extermination we do quarterly deep cleanings including pulling the refrigerators, dishwashers, and cleaning all of the cabinets; but as you well know, it only takes one to go through the cracks. Sometimes guests, without their knowledge will bring them into the hotel. What could have been avoided was the issue regarding the sofa. This should not have happened and is part of a housekeepers daily cleaning. The front desk should have taken care of this matter immediately and for this I am truly sorry. I know David did his best but he's a driver and does not really know how to handle guest complaints. He should have immediately passed on his report to the front desk. I truly apologize. I do want you to know that we do work hard to ensure that every guest is satisfied and truly happy with their stay and with the staff. I will not make excuses for the experience that you had, just simply know that I am truly sorry and appreciate your honesty.I would like to truly make it up to you. If you are ever in Laredo again, please contact me. I will be more than happy to offer you one complimentary night.

10/10 Excellent

Jennifer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de GM le 13 sept. 2022
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de GM le 2 août 2022
Thank you very much for choosing Staybridge Suites. We thank you for answering the survey and are very happy to see that you enjoyed your stay. The staff is always happy to hear when a guest has had a wonderful experience. They work hard to ensure that every guest is comfortable and enjoys there stay. Thank you for the response

10/10 Excellent

jesus

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de GM le 26 juil. 2022
Good morning, Thank you for choosing Staybridge Suites Laredo as your preferred stay. Thank you for responding to the survey. We value all of our guests' critiques whether good or bad. The hotel staff works hard to ensure the guest has a wonderful experience at Staybridge Suites. We look forward to serving you in the future.

10/10 Excellent

roberto

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de gm le 26 juil. 2022
Thank you very much for your response. The hotel staff always welcomes guest critiques, whether positive or negative. We value all of our guest and work hard to ensure that all of our guest have a comfortable stay. Thank you for choosing Staybridge Suites Laredo and look forward to hosting you in the future.

8/10 Bien

Jesse

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Limpieza u ambiente agradable.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de gm le 19 juil. 2022
"Muchas gracias por su opinión acerca de nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de su alojamiento con nosotros. Es algo de lo que nuestro personal se enorgullece, así que valoramos su opinión. Esperamos que vuelva a visitarnos. Atentamente, Cynthia, Villarreal General Manager

8/10 Bien

Emmanuel

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good service
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de gm le 19 juil. 2022
"Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. Thank you for acknowledging the staff, they are always grateful when their service is recognized and acknowledged. It is what they strive for. We hope you will visit us again. Sincerely, Cynthia, Villarreal General Manager

10/10 Excellent

Josh

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved that it was spacious clean with the view that I wanted and also that is closed to any store or restaurant
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de gm le 19 juil. 2022
"Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Cynthia, Villarreal General Manager

4/10 Médiocre

Richard

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Loud music, lousy stay
Super loud music blaring from club next door all night. Pretty terrible. Don’t stay here if you actually want a good night’s sleep. Staybridge should actually put that on their website.
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de gm le 24 févr. 2022
"Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. It is unfortunate that you had to experience the problem with the music. We are working with our HOA to see what we can do to fix that problem. We work hard daily to ensure that the hotel is ready for a comfortable stay for our guests. It's unfortunate that the loud music put a damper on our hard work. For this I truly apologize. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Sincerely, Cynthia Villarreal General Manager

10/10 Excellent

Evelyn

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I would definitely stay there again everything was perfect.
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de gm le 18 févr. 2022
Thank you very much for your response and positive comments. Our staff at the Staybridge Suites work very hard to ensure that our guests have a clean room; as well as, delivering professional service. We look forward to your next stay.

8/10 Bien

Alvaro Mercado

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ubicación agradable, habitaciones comodas
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de gm le 18 févr. 2022
Munchas gracias por su respuesta. Nosotros agui en el StayBridge Suites, hacemos lo mejor que se pueda para asegurar que las habitaciones esten limpias y disenfectadas. Nos da mucho gusto por su respuesta. Gracias

8/10 Bien

Sara

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great customer service
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de gm le 18 févr. 2022
Thank you very much for your response. We are very grateful to have been given the opportunity to serve you. We look forward to your next stay so that we can work harder to make your stay even more comfortable. Thank you

10/10 Excellent

HECTOR

Séjour de 1 nuit en décembre 2021

10/10 Excellent

alfredo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

10/10 Excellent

Pedro Joel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

8/10 Bien

Adilene

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

10/10 Excellent

Alejandra, San Antonio

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We only stay for one night, we love everything pool,room, you name it
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Staybridge Suites Staff le 26 oct. 2021
Thank You Alejandra for your great review! We are happy that read that you enjoyed our amenities offered. We hope to welcome you back again when you are back in our area.

10/10 Excellent

Lynda

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice and would stay again
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Staybridge Suites Staff le 20 oct. 2021
Thank you Lynda for your wonderful review. We look forward to having you stay with us again in the near future.

10/10 Excellent

Reynaldo

Séjour de 1 nuit en juillet 2021

2/10 Horrible

Emerson

Séjour de 1 nuit en juillet 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and easy to stay at
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay
Séjour de 4 nuits en juin 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
comfortable, clean and good.
Séjour de 2 nuits en juin 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en juin 2021

10/10 Excellent

Roland

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2021

6/10 Satisfaisant

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
The hitel overall was good. My only real complaint was the lack of wifi for two of the three nights we stayed there
Séjour de 3 nuits en mai 2021

10/10 Excellent

Pier

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel 100%recommendable. Super nice hotel.
Séjour de 1 nuit en mai 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2021

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very close to a night club, loud music until late night.
Séjour de 2 nuits en avril 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was amazing! Friendly, helpful, and all around had wonderful customer service skills! Room was clean, beds were comfy, and anything we needed was taken care of quickly!
Séjour de 11 nuits en février 2021
Réponse de SBS Team le 8 mars 2021
Thank you for your amazing review. We are delighted you enjoyed our hotel

10/10 Excellent

Vanessa, Austin, TX

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I was so impressed with how clean and new my room felt! It was perfect for cooking and working. The beds were so comfy too! Only downsides were the fan in my room was loud when it would automatically turn on that it would wake me up. Once I learned how to turn it off, there weren’t any problems. Additionally, I don’t know if this is because of the pandemic but the breakfast tasted old like some items had been left out too long. The hotel is around so many restaurants and the personal kitchen is great so you have plenty of other options.
Séjour de 5 nuits en janvier 2021
Réponse de Staybridge Suites Laredo Staff le 20 janv. 2021
Vanessa, Thank you for your honest great review ! We will make sure to address any changes needed to our staff and we hope to welcome you back soon!

8/10 Bien

CLARENCE

Séjour de 4 nuits en décembre 2020
Réponse de SBS Team le 29 déc. 2020
Thank you

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Very comfortable and clean good to see updated carpets and appliances. Pet area could improve very dirty
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de SBS Team le 29 déc. 2020
Thank you for your feedback