Balcon

Avis sur Motel 6 Laredo, TX - South

2 out of 5
Motel 6 Laredo, TX - South
5310 San Bernardo Ave, Laredo, TX

Avis

6,8
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 238 avis sur 871." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 230 avis sur 871." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 170 avis sur 871." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 86 avis sur 871." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 147 avis sur 871." "

6,8/10

Propreté

7,2/10

Personnel et service

6,4/10

Équipements

6,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Abdelmalek

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Gilberto

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 mai 2024
Hi Gilberto,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Diana

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
n/a
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Diana,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

6/10 Satisfaisant

Junior

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
got no staff service, called a couple times got no answer
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 mai 2024
Hi Junior, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 Satisfaisant

tom

Great service
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

8/10 Bien

alberto

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Instalaciones buenas y limpias. Solo la señal del Internet es muy baja. Y la pantalla de TV no encendia. (Muy mal servicio de Internet).
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

8/10 Bien

Esther

Séjour de 5 nuits en mars 2024

4/10 Médiocre

Edgar

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
El cuarto infestado de moscas, un olor extraño, demasiado polvo y cabellos, el piso de la regadera con manchas, ni nos bañamos, medio dormimos y nos fuimos para no volver.
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hola Edgar,¡Gracias por tomarse el tiempo para compartir su reseña! Nos enorgullecemos de brindar un descanso nocturno confortable, por lo que siempre nos decepciona saber que eso no sucede. Aunque esta vez no cumplimos con sus expectativas, nos comprometemos a hacerlo mejor la próxima vez y nos disculpamos por cualquier inconveniente.Lilith#Equipo6

2/10 Horrible

Maribel

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Did not stay left and booked somewhere else, room smelled very bad.
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Maribel,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

6/10 Satisfaisant

Alan

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et équipements
Staff were alright, only thing that looked like it was touched during cleaning was the bed, and had a circus above me the whole night. No bed bugs tho, that's a plus
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 avr. 2024
Hi Alan, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie#Team6

8/10 Bien

Joel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 29 mars 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Jesus

Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Alberto

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Fabio Alejandro Castiblanco

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
its a good place to stay if your are planning to buy some stuff and do some savings in terms of money. its enough for my needs
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Lily

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Like this location and great staff
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Lily,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 Horrible

Rosendo

Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
My family reserved a room for me on line and got the day's mixed up I ask if I could please use the phone so I could call my family so they could fix it and they told me no so I had to walk down the street to call to get it fixed
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Rosendo,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

6/10 Satisfaisant

Stefanie

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
This property is in need of renovations. While the room was clean, the furniture was well used and even though it was supposed to be a nonsmoking room, it smelled of cigarette smoke and there were burn marks on the sink, shower stall, and bedside table. The price certainly was good, and there’s a mini fridge and microwave in the room, and it’s close to a mall, grocery, and restaurants. Ok for an overnight but don’t expect much.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Stefanie,Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Lilith#Team6

10/10 Excellent

Maris

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 mars 2024
Hi Maris, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie#Team6

10/10 Excellent

David

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 mars 2024
Hi David, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 Excellent

Juan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and clean very quiet
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Juan,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

6/10 Satisfaisant

RICHARD

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amenities. TV issues. Broken bathroom tissue dispenser.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hi Traveler, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

6/10 Satisfaisant

Mayr

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Le falta mantenimiento en general
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hola Mayr,¡Gracias por calificar positivamente su estadía!Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Innocent Herman che

👍
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hi Traveler,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

8/10 Bien

Luis Angel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lo recomiendo
Lo recomiendo, estaba limpio, se siente seguro y las instalaciones están en buenas condiciones. Lo único malo es la conexión Wifi en las habitaciones de atrás no llega bien la señal y no te puedes conectar.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hola Luis Angel, Gracias por compartir tu opinión. ¡Nos alegramos de que haya disfrutado de su estancia! ¡Hasta la próxima, dejaremos la luz encendida para ti!Maz K.#Team6

8/10 Bien

Dante

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Agusto
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hola Dante,¡Gracias por la calificación perfecta! Maz K.#Team6

2/10 Horrible

Javier

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel viejo descuidado
La habitacion es vieja decuidada en mal estado lps muebles rotos, en fin todo muy descuidado
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 févr. 2024
Hola Javier,Gracias por tomarse el tiempo de revisar su reciente estadía con nosotros. Nos gustaría disculparnos por cualquier inconveniente que haya experimentado como huésped. Por favor, danos la oportunidad de mejorar tu experiencia en tus futuras reservas.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

ARTURO

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was clean, quiet, relaxing and cheap. Some parts need small mantenance. Also, there is a pool !!
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

8/10 Bien

Mariana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
The staff was on a call for over 10 minutes. Talking about company business and personal conversations. Until a second customer showed up she finally got off the call. Even if she was talking about motel business, she could have paused the call to take care of a customer.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 févr. 2024
Hi Mariana, Thank you for taking time to share your review with us. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Kevin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Like
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 févr. 2024
Hi Kevin,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Linell

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Rosa

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Octavio

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

Guillermo

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Dulce, Eagle Pass

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mi único punto que me gustaría mejorarán Es que pongan papel sanitario necesario para una estancia larga y o toallas limpias al menos cada dos días Por que mis trabajadores se quedan de domingo a viernes y de lunes a vienes y ellos me comenta eso
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 janv. 2024
Hola Dulce, ¡Nos alegra que haya tenido una gran experiencia y apreciamos sus comentarios! Maz K.#Team6

2/10 Horrible

Francisco

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
There was cockroaches and flies inside the hotel room. The A/C did not work - it was 30 degrees outside and the heater would not turn on, only cool air. The room was for four guests and there were only 2 towels available. My family could not stay here the night comfortably, we had to leave. I would like to request a refund.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 janv. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Olga

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente ubicación
Excelente ubicación, cerca de las plazas comerciales y el Mall del Norte. Precio justo.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 janv. 2024
Hola Olga,¡Gracias por la excelente reseña! Esperamos verte pronto.Lilith#Equipo6

8/10 Bien

Enrique

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Espacio para estacionar camiones

2/10 Horrible

Alexis

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Juan

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Juan

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Juan Pablo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is good.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Susana

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Julio

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

osvaldo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Jonathan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good option
Near to shopping area
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 déc. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

2/10 Horrible

Sandra

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
The staff was terrible cynthia Galven
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 déc. 2023
Hi Sandra, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

4/10 Médiocre

Silvia Mireya

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

CESAR

Les points forts : Personnel et service
No comenta
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 déc. 2023
Hola viajero,Gracias por tu valoración, por favor, danos la oportunidad de mejorar tu experiencia en tus futuras reservas.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

James

Séjour de 2 nuits en novembre 2023